Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 uitleg eventueel idee voor een rpg forum

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

uitleg eventueel idee voor een rpg forum Empty
BerichtOnderwerp: uitleg eventueel idee voor een rpg forum   uitleg eventueel idee voor een rpg forum Emptyzo nov 20, 2011 10:59 am

uitleg eventueel idee voor een rpg forum Westeros%2BMap
the seven kingdoms of westeros...hoewel het al jaren 1 land is noemen ze het nogsteeds zo. in dit middeleeuwse land, duren de zomers en winters soms wel jaren. het word geregeerd door 1 koning/koningin en allemaal lords en ladies van vele huizen. de rijke en blonde lannisters van casterly rock, de serieuze en eervolle starks van winterfell, de koninklijke en robuste baratheons van storms end, de wonderschone tyrells van hyghgarden, de afgezette koninklijke familie targaryen van dragonstone bv. (dit zijn de grootste en meest bekende huizen en hun castelen/steden. zo zijn er nog veel meer...ik zal een uitgebreide beschrijving geven van alle bekende huizen en hun banieren en karaktereigenschappen.
dan heb je daaarnaast nog the men of the nights watch. deze bescheremen de grote muur van ijs die het gevaarlijke land in het noorden afscheid van westeros.
wat verhaal betreft kunnen we doen dat de koning dood is en er is geen erfegnaam. dan gaan de huizen onder elkaar ruzien...mischien zelfs oorlog voeren, voor de kroon.

is dit duidelijk zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

uitleg eventueel idee voor een rpg forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitleg eventueel idee voor een rpg forum   uitleg eventueel idee voor een rpg forum Emptyma nov 21, 2011 9:18 pm

lijkt me heel erg leuk, alleen nog een verhaal lijn goed uit werken.
vb tot er een erfgenaam is maar bijna niemand weet dat andere willen aan de macht komen en die willen die erfgenaam dood hebben en zoon toestanden allenmaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

uitleg eventueel idee voor een rpg forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitleg eventueel idee voor een rpg forum   uitleg eventueel idee voor een rpg forum Emptywo maa 28, 2012 3:00 am

Oftewel game of thrones
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

uitleg eventueel idee voor een rpg forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitleg eventueel idee voor een rpg forum   uitleg eventueel idee voor een rpg forum Emptywo maa 28, 2012 3:21 am

Sanne schreef:
Oftewel game of thrones

jep
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





uitleg eventueel idee voor een rpg forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitleg eventueel idee voor een rpg forum   uitleg eventueel idee voor een rpg forum Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
uitleg eventueel idee voor een rpg forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik heb een idee voor een RPG!
» goed idee voor een rpg
» Ik heb een nieuw idee voor een groeps rpg
» Rpg voor iedereen?
» ik ga voor 2de keer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: