Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Host RPG

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Host RPG Empty
BerichtOnderwerp: The Host RPG   The Host RPG Emptyzo dec 09, 2012 7:30 am

Naar het boek van Stephanie Meyer. Ik persoonlijk vind het een geweldig boek en misschien zelfs leuk genoeg om een supervet RPG van te maken. Zeker omdat de film binnenkort uitkomt goed om vast in de stemming te komen.

De wereld is overgenomen door buitenaardse wezens. Langzaam en onopvallend hebben ze mensenlichaam voor mensenlichaam genomen en in de hoofden hun eigen soort geplaatst. Een ziel, een zilverkleurig parasietachtig, met tentakels over het kleine lijfje, wezen. Zodra een ziel in het lichaam geplaatst is is het lichaam van de ziel en zal de geest van de mens versterven. De enige manier om een ziel in mensenlichaam te herkennen is aan de ogen. In het licht kun je goed zien dat deze zilver zijn.

Zielen zijn goedaardig en van mening dat mensen de prachtige planeet aarde niet goed gebruiken door oorlog te voeren. De zielen doen elkaar niet kwaad, stelen niet, bedriegen niet en zijn altijd eerlijk. Niks kost geld, iedereen werkt vrijwillig. Maar als mens ben je niet veilig. De wereld is vrijwel geheel door zielen bewoond. Maar er zijn mensen die ze niet te pakken hebben gekregen. Deze zijn ondergedoken in groepen of ze leven alleen.

In dit RPG zijn we een groep die samen zijn ondergedoken onder de grond. Als je dreigt gepakt te worden door de zielen moet je gif innemen waardoor je meteen sterft. Anders zijn de zielen in staat de schuilplek van de andere mensen te vinden. De mensen moeten regelmatig op strooptocht en eten uit winkels halen of uit huizen om te overleven.

Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Verleden:
Extra:
Door:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Host RPG Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Host RPG   The Host RPG Emptyzo dec 09, 2012 8:05 am

Ik wil heel graag meedoen maar ik snap het niet en ben bang dat ik teveel hooi op mijn vork ga nemen, maar meelezen doe ik zeker weten wel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Host RPG Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Host RPG   The Host RPG Emptyvr dec 14, 2012 7:46 am

klinkt interesting...heb alleen nog nooit van het boek gehoord xD is da heel erg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Host RPG Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Host RPG   The Host RPG Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Host RPG
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Overig-
Ga naar: