Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:01 am
Adam was ook stil. Hij leunde wat achterover tegen een pilaar en sloot zijn ogen.
Lily knikte langzaam. "Nouja ik kan ook een bitch zijn, al denk ik dat je dat al weet," zei ze en lachte zacht. Ze trok haar knieën wat strakker naar zich toe en leunde er met haar kin op.
Maaike Admin
Aantal berichten : 2384 Registratiedatum : 04-11-11 Woonplaats : Neverland
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:02 am
Anna glimlachte lichtjes en keek toen weer voor zich uit, het was fijn om gewoon rustig even te zitten zonder iets te zeggen.
James grijnsde even naar haar. 'Ik denk het ook ja.' zei hij. Hij keek naar haar. 'Waarom praat je opeens met me?'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:07 am
"Ik hoop dat ik je niet verveel," zei Adam glimlachend. Hij had nog steeds zijn ogen gesloten en genoot van de avond warmte.
Lily aarzelde even. "Omdat ik je verkeerd ingeschat heb," zei ze na een lange stilte. "Maar ik zou aan jou hetzelfde kunnen vragen. Waarom ben je ineens aardig tegen me?"
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:10 am
Anna schudde haar hoofd. 'Nee hoor helemaal niet.' Ze keek naar de sterren. 'Ken jij sterrenbeelden?' vroeg ze toen lachend. 'Ik heb eigenlijk geen idee.. Zouden ze dat leren op normale scholen?'
James keek naar haar 'Omdat jij het bent.' flapte hij eruit. Hij zuchtte. 'Ik weet niet gewoon' mompelde hij snel.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:14 am
Adam lachtte. "Ik heb werkelijk geen flauw idee," zei hij. "Mijn ouders zijn beiden tovenaars dus ik heb niet zo veel verstand van dreuzels. Jij wel?"
Lily voelde haar wangen rood worden en ze boog vlug haar hoofd zodat haar rode lokken voor haar gezicht vielen. Na een tijdje keek ze weer op. "Dus wat zijn we nu?" vroeg ze nonchalant. "Vrienden?"
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:17 am
'Mijn moeder is een dreuzel.' zei ze glimlachend. 'Mijn vader ging naar Italie, werd verliefd op haar en nam haar uiteindelijk mee hiernaar toe. Hij was er van overtuigd dat ik over magische krachten zou beschikken, en hij haalde haar over door te zeggen dat zweinstein de beste school zou zijn voor mij. Vandaar dat ik nu hier woon..' legde Anna uit.
James grinnikte en keek haar aan. 'Ik denk van wel, of zeg i knu iets vreselijks?'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:23 am
"Nu, hij heeft gelijk gekregen zo te zien, anders zou je hier niet zijn," zei Adam. Hij zwaaide zijn ene been over het muurtje zodat hij Anna recht aan kon kijken.
Lily schudde glimlachend haar hoofd. "Nee, daar kan ik wel mee leven," zei ze terwijl ze haar schouders ophaalde. Met een serieus gezicht stond ze op en liep naar James toe. "Aangenaam, mijn naam is Lily Evers."
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:26 am
Anna knikte 'Hij heeft altijd gelijk gehad, wat mij betreft.' zei ze. Daarna lachte ze zacht. 'Nouja nee dat is ook weer niet zo.' ze grinnikte. Ze keek hem aan met haar hoofd een beetje schuin. 'Hoe zijn jou ouders?'
James grinnikte en schudde haar hand. "James Potter' zei hij. Daarna stond hij op. 'Ik ga Remus en Sirius maar eens zoeken. Hopelijk voel je je iets beter?'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:32 am
Adam glimlachte. "Ik ben blij met ze. Ze zeuren over school maar steunen me ook in andere dingen. Mijn vader was buiten zichzelf toen ik voor het eerste in het zwerkbalteam kwam. Sindsdien neemt hij me elk jaar mee naar officiële wedstrijden," zei hij.
Lily glimlachte. "Ja een stuk beter. Bedankt James," zei ze. Zijn naam klonk nog steeds raar in haar oren omdat ze het niet gewend was hem zo te noemen, maar ze kon maar beter gelijk beginnen als ze vrienden zouden zijn.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:37 am
Anna's ogen begonnen te twinkelen bij het woord zwerkbal. 'Oh wow wat leuk!' riep ze uit. 'Je speelt goed' zei ze glimlachend. Ze hield echt heel veel van zwerkbal maar ze zat zelf niet in het team, al wou ze dat wel graag. Ze had eerst alleen geen eigen bezem gehad, ze wou het volgend jaar gaan proberen. Nu waren de selecties al geweest.
James glimlachte naar haar en knikte even, daarna liep hij de gang op. Hij liep richting de GZ al ging hij er van uit dat zijn vrienden daar al niet meer waren.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:42 am
Adam moest lachen om Anna's enthousiasme. "Bedankt. Jij zit niet in het team toch?" vroeg hij. "Het klinkt namelijk alsof je heel veel van zwerkbal houdt."
Lily draaide zich om en liep naar de meisjesslaapzaal. Ze durfde het haast niet aan zichzelf toe te geven maar James had haar ontzettend opgevrolijkt en ze was het incident met Sneep al half vergeten.
Sirius had zojuist een geintje met een Zwadderaar uitgehaald en rende nu door de verlaten gangen om te ontsnappen van de gozer.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:44 am
Anna schudde haar hoofd 'Nee ik had tot voor kort geen eigen bezem, en nu is het voor dit jaar al te laat.' Ze glimlachte. "Maar ik kijk naar elke wedstrijd, en ik oefen vaak.' zei ze glimlachend.
James liep door het kasteel rond op zoek naar Sirius, hij vroeg zich af of die zou geloven wat er net allemaal gebeurd was met Lily.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:50 am
"Ahh dat is jammer. Maar als je een keer zin hebt om te vliegen, laat het me weten," zei Adam. Hij keek even om zich heen. "Hoelaat zou het zijn?"
Sirius knalde bijna tegen James op toen hij de hoek om kwam, "He!" riep hij uit en trok zijn vriend een van de geheime gangen in. "Ik heb net de haren van een van Sneep's vriendjes in de fik gezet," zei hij grijnzend. "Je hebt alle pret gemist."
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:52 am
Anna glimlachte vrolijk. 'Dat zal ik onthouden!" zei ze. Ze keek ook om zich heen, het was echt donker geworden. 'Geen idee, maar vast tijd om naar binnen te gaan.' zei ze. Ze stond op en wachtte even op hem, het leek nu ook zo stom om gewoon zo weg te lopen.
James grijnsde breed terug, aangezien Sirius zo enthousiast deed. Hij begon te lachen en gaf Sirius een klap op zijn schouder. "Volgende keer mij er bij halen. Al heb ik het ook niet slecht gehad net' zei hij..
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:56 am
Adam sprong van het muurtje af en liep met Anna mee.
Sirius trok zijn wenkbrauwen op. "Dat klinkt veelbelovend, vertel op," zei hij grijnzend.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 9:59 am
Anna liep met hem terug richting het kasteel. Binnen bij de deur glimlachte ze naar Adam. 'Nou, ik spreek je vast wel weer! Succes met het inschrijven voor het toernooi' zei ze glimlachend.
James grijnsde. 'We hebben even gepraat, en uiteindelijk zei ze dat we nu vrienden zijn. Dus volgens mij heb ik heel wat vooruitgang geboekt.'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 10:02 am
Adam knikte. "Jep, jij ook. Tot gauw," zei hij met een glimlach en begon te lopen richting de leerlingenkamer van Huffelpuf.
Sirius keek James ongelovig aan. "Serieus?" vroeg hij.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 10:04 am
Anna keek hem eventjes na en liep toen naar de leerlingenkamer van Griffoendor. Ze liep naar binnen en zag al snel Lily zitten, met een glimlach ging ze naast haar zitten. 'He!' zei ze.
James grijnsde breed 'Jep.' zei hij. Hij liep door de verboden gang heen. 'Ze zei ook dat ze me eigenlijk wel aardig vond.'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 10:07 am
Sirius verslikte zich bijna. "Holy shit James!" riep hij uit. "Dus wanneer is de bruiloft?" vroeg hij nonchalant.
Lily keek op. "Hey," zei ze en glimlachte naar Anna. "Er is net iets raars gebeurd," zei ze verbaasd.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 10:08 am
Anna wou net vertellen over haar eigen avond, tot Lily begon met praten, ze keek oprecht verbaasd. Meteen vergat ze haar eigen verhaal en keek nieuwsgierig naar haar vriendin. 'Wat dan!?' vroeg ze.
James grijnsde breed en liep door. 'Geen idee, maar onze eerste date zit er geloof ik wel aan te komen.' Hij draadie zich om zodat hij achteruit liep en hij keek Sirius aan. Hij spreidde zijn armen. 'Ik zei het toch? Ik zei toch dat ze zou vallen voor mij?'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 10:12 am
Sirius lachtte. "Ja maar dat is omdat je een arrogante gozer bent," grapte hij. "En als ik het me goed herinner piepte je voordat je naar haar op zoek ging nog dat je beter kon opgeven!"
"Ik heb gepraat met James. Of nouja, hij troostte me. En ik geloof dat we nu officieel bevriend zijn," zei Lily hoofdschuddend. Ze kon het zelf nog nauwelijks geloven. Glimlachend keek ze haar vriendin aan. "Hoe was jouw avond?"
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 10:14 am
James lachte en liep weer normaal. 'Tja, hoeveel er wel neit kan veranderen in 20 minuten tijd.' zei hij. 'Dus wat gaan we nu doen?' vroeg hij.
Anna glimlachte breed naar Lily. "Dat is fantastisch' zei ze. 'Dan ben je eindelijk van zijn stomme gestalk af, en misschien kan hij wel een echte vriend worden.' ze ging onderuitgezakt in haar stoel zitten. 'Ik heb een hele tijd met Adam zitten praten buiten.' zei ze. 'Het was erg gezellig.'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 10:20 am
"Ik heb geen idee, zeg jij het maar," zei Sirius en keek James vragend aan.
Lily lachtte. "Wauw, je hebt de smaak te pakken," merkte ze op. Ze glimlachte. "Hij ziet er aardig uit, ik ben blij voor je."
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 10:22 am
Anna lachte 'Lily het word gewoon een vriend van me, meer niet.' zei ze. Ze pakte een van haar boeken.
James liep de geheime gang uit en keek om zich heen. 'Ik ben benieuwd of Vilder al heeft ontdekt dat wij de gene waren die mevrouw Norks blauw hadden getoverd. Misschien kunnen we even naar ons dossier kijken?'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish ma feb 11, 2013 10:25 am
Lily trok een gezicht. "Maar hij ziet er leuk uit! Bovendien kennen jullie elkaar nauwelijks maar toch hebben jullie al twee keer op één dag samen gezeten!" zei ze lachend.
Sirius wreef in zijn handen. "Dat lijkt me een uitstekend plan beste meneer Potter!" zei hij en liep de gang uit. "Het wordt tijd dat ik kijk naar het aantal keren straf dat ik gehad heb. Wist je dat ze je na een bepaald aantal van school af kunnen trappen?"