Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Franse Revolutie

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Franse Revolutie Empty
BerichtOnderwerp: Franse Revolutie   Franse Revolutie Emptyma jul 01, 2013 11:26 pm

Oke een rpg over de franse revolutie. Een groep jongeren is ondergedoken in een oud gebouw en vanuit daar plannen ze een tegenaanval op de franse regering. Ze zij het totaal niet eens met wat er gebeurt met arme mensen in het land en willen dat dit stopt. Met misschien was hulp van binnen af gaan ze ter aanval.

Ik haat lijstjes dus beschrijf maar gewoon je character en dan komt het goed Smile
Je kan van alles zijn, verzetsstrijder, iemand die aan de kant van de Franse staat doe wat leuks!


Delihla Tylor is een meisje van 18 jaar oud. Sinds haar 11de is ze alleen met haar broer. Hun ouders zijn overleden. Haar broer is in het verzet gegaan en zij heeft een baan gevonden bij een verzorgingsinstantie voor gewonde militairen. Door haar positie als verzorger daar weet ze medicijnen, verband enzovoort door te spelen aan de verzet strijders. Alleen haar broer een een andere persoon weten dat zij het zusje is van die jongen en dat ze medicijnen doorspeelt. Voor de rest niemand omdat ze bang is haar baan te verliezen en gevangengenomen te worden als haar baas erachter komt. Dat wil ze voorkomen. Ze word altijd Deli genoemd omdat dat makkelijker roept.
Delihla uiterlijk

Damian Gray is een jongen van 22 jaar. Hij is sinds zijn 15de in het verzet. Zijn ouders zijn arm en ze hebben het altijd slecht gehad. Daar wil hij wat aan het doen. Damian is niet de moeilijkste en staat meestal vooral als er wat moet gebeuren. Hij is erg behendig met een geweer en schiet 9 van de 10 keer dan ook raak. Damian is, naast haar broer en Delihla zelf, de enige die weet dat zij degene is die medicijnen en verzorgingsmateriaal brengt. Dit komt omdat het een soort zusje voor hem is en ze, Delihla en haar broer, hem al jaren kennen. Hij heeft 2 verschillende kleuren ogen.
Damian uiterlijk


Laatst aangepast door Sanne op di jul 02, 2013 7:43 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Franse Revolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franse Revolutie   Franse Revolutie Emptydi jul 02, 2013 1:42 am

Lucas Dubois, hij is 20 jaar en is opgegroeid in de Franse Hoge stand, in tegenstelling tot zijn broers (die in engeland werken) is hij niet arrogant en is hij altijd behulpzaam geweest tegen de mensen die het minder hebben, ondanks zijn afkomst moest hij het leger in en ondanks dat hij in het Franse leger zit, is hij tegen de regering en eigenlijk voor de revolutie, zijn uiteindelijke doel is dan ook om de verzetsstrijders te helpen.
Hij is van jongs af aan getraind om te schermen en is daarom ook erg goed met zijn sabel, ondanks zijn scherm kunsten vind hij het fijner om wat minder...elegant.. te zwaard vechten en vecht daarom ook waar dat kan met zijn sabel op een manier die totaal niet lijkt op schermen, hij kan op zich goed schieten... maar blinkt daar niet in uit.

Lucas is slank gebouwd maar sterker dan hij eruit ziet, hij heeft halflang blond haar en hij heeft licht blauwe ogen, hij heeft meestal zijn uniform aan.


Laatst aangepast door Freek op wo jul 03, 2013 12:55 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Franse Revolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franse Revolutie   Franse Revolutie Emptydi jul 02, 2013 9:48 am

mensen ik weet niet veel van de franse revalutie en ik heb de film les misarable nog niet gezien staat wel op de lijst van moet ik nog kijken. dus als ik iets fout doe heb trek me aan een oor

luka wings is een jongen van 22 jaar. hij zit in het franse leger en is zeer gedreve en hij heeft veel disepline. luka heeft op junge leeftijd zijn ouders verloren maar zijn oom heeft hem in huis genomen en niet naar een weeshuis gestuurt. zijn oom was generaal in het franse leger en leerde hem heel veel vooral wat mocht en niet mocht daar was hij heel streng in alles moest gaan zoals de regering het wilde hebben en luka mocht daarbij ook niks fout doen.luka ging daarnaast gewoon naar school en vervolgens het leger in waar hij verder leerde hoe hij zich moest gedragen zoals zijn oom het wilde. in het begin wist luka niet hoe hij zich moest gedragen hij wilde de arme helpen maar dat werd er snel uit geslagen. luka is nu een jonge die rustig is en beheerst tot op zekere hoogte, kan wat nors en kil over komen. hij is iemand als die een bevel krijgt van een hoger iemand tot hij die zal op volgen, luka is eigelijk een pion in zijn eigen leven die voor hem is uit gestippelt.
luca heeft zwart warrig half lang haar met licht grijze kijkers. hij ziet een beetje pips er uit. hiij is best mager maar schijn bedriegt hij heeft wel degelijk een goed aan tal spieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Franse Revolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franse Revolutie   Franse Revolutie Emptywo jul 03, 2013 12:50 am

ok ik weet niet zeker of ik historisch correcte dingen gebruik, maar zo niet dan moet je dat even zeggen Razz

Lyra La Blanche
22 jaar
Lyra is de dochter van een man van hoge stand en een slavin. Haar moeder was door hem verkracht en was vervolgens gevlucht. Ze groeide op in de sloppen van Parijs (ik neem aan dat we in Parijs zijn). Haar moeder deed alles voor haar wat ze kon en bleek een erg sterke vrouw te zijn, totdat ze op een dag werd berooft en voor dood werd achter gelaten in de straat. Dit was toen Lyra 16 jaar was. Ze besloot te doen wat haar moeder zou hebben gedaan: Doorleven, ondanks alles. Ze ging de onderwereld in en gaf haarzelf de achternaam "La Blanche" als grap op de nobele achternaam van haar vader: "Le Noir". In de onderwereld leerde ze goed omgaan met een geweer en leerde veel handige contacten kennen. Uiteindelijk heeft ze de mannen die haar moeder hadden vermoord opgespoord en die gedood. Nu tijdens de revolutie kiest zij voor de kant van het verzet, niet omdat ze arm is en meer rechten wil, maar om de adel en rijke mensen dwars te zitten (en zo uiteindelijk ook haar vader) en om andere mensen zoals zij te helpen.
Lyra is een slanke vrouw met een donkere huidskleur (negroïde), lang zwart rasta haar in een staart en bruine ogen. Ze draagt meestal een leren broek en vest, met daaronder een linnen shirt. Ook draagt ze een ketting van haar moeder met het familiewapen van Le Noir erop, zodat ze het nooit zal vergeten.

tweede rol moet ik nog even over nadenken :O misschien een leger officier ofzo :X
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Franse Revolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franse Revolutie   Franse Revolutie Emptywo jul 03, 2013 5:53 am

oke ben wat op deviant art aant ront kijken kom ik deze tegen nu moest ik toch even denken aan dit rpg, het is alleen niet in de franse revolutie tijd maar is wel een revolutie

http://yuumei.deviantart.com/art/Fisheye-Placebo-Intro-359809568
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Franse Revolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franse Revolutie   Franse Revolutie Emptywo jul 03, 2013 6:53 am

gaat dit niet over turkije en egypte enzo? het pas iig in het thema
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Franse Revolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franse Revolutie   Franse Revolutie Emptywo jul 03, 2013 7:02 am

wel duister :X maar ook erg gaaf Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Franse Revolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franse Revolutie   Franse Revolutie Emptywo jul 03, 2013 7:11 am

vond het ook wel gaaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Franse Revolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franse Revolutie   Franse Revolutie Emptywo jul 03, 2013 11:41 am

oke iedereen zijn of haar rol gemaakt? of komt er nog een dubbel bij iemand bij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Franse Revolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franse Revolutie   Franse Revolutie Emptywo jul 03, 2013 12:23 pm

niet bij mij....maar ik ga morgen wel 2 weken op vakantie... dus ik kom wat later in de rpg Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Franse Revolutie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Franse Revolutie   Franse Revolutie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Franse Revolutie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Overig-
Ga naar: