Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gangs War RPG

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Gangs War RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gangs War RPG   Gangs War RPG - Pagina 2 Emptyma okt 07, 2013 6:13 am

Chris keek zwaar geïrriteerd. 'Nee, daarvoor kom ik niet.' Hij fronste. 'Wat dacht je er van als je voortaan laat weten waar je heen gaat, de hele dag?' vroeg hij. Axel verdween vaker na een onrustige nacht, en hij dacht dan niet vaak aan zijn eigen veiligheid en was dan roekeloos.

Flo ging op het aanrecht zitten en sloeg haar armen over elkaar heen terwijl ze van CJ naar Myza keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Gangs War RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gangs War RPG   Gangs War RPG - Pagina 2 Emptyma okt 07, 2013 6:22 am

Myza dacht na. Ik zat te denken om naar de lotus of the lagoon te gaan. Wat willen jullie van die twee. Vraagt ze en ze deed haar spelden in haar haren ondertussen goed.

Axel keek chris aan en hij grijnsde. Dan had ik je om 3 uur afgelopen nacht wakker moeten maken dat was niet echt een goed idee. Zegt axel en hij dacht weer aan de nacht merrie en hij begon van de dansvloer af te lopen richting de bar. Daar bestelde hij nog een wiskey. Hij keek naar chris wetent tot die hem g evolgt was. Axel was vanales behalve aardig als hij een nachtmerrie had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Gangs War RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gangs War RPG   Gangs War RPG - Pagina 2 Emptyma okt 07, 2013 6:36 am

Cj slikte z'n watermeloen door, zette dat weg, kikte en liep weer naar de koelkast, "de Lotus is altijd wel leuk" zei hij terwijl hij weer in de koelkast keek. Zijn hoofd kwam boven de koelkast deur uit, "waar is de kip gebleven?" Vroeg hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Gangs War RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gangs War RPG   Gangs War RPG - Pagina 2 Emptyma okt 07, 2013 6:37 am

Flo haalde haar schouders op, het kon haar niet veel schelen. Waarschijnlijk bleef ze toch niet lang.

Chris keek kwaad naar Axel. 'Volgens mij heb je genoeg gedronken. Ik heb echt geen zin om je álweer uit de goot te slepen Axel. Je weet best dat het zo niet gaat. We hebben allebei verantwoordelijkheid over elkaar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Gangs War RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gangs War RPG   Gangs War RPG - Pagina 2 Emptyma okt 07, 2013 6:59 am

Goed dan gaan we daar heen. Zegt myza opgewonden en ze liep al richting de deur. Die kip heb ik toenstraks op gegeten. Zegt ze en ze bleef stilstaan wachten op de rest.

Axel keek chris nog steeds aan. Eerst leken de woorden geen vat op hem te hebben maar toen hij zei tot ze verantwoordelijkheid over elkaar hadden keek hij weg van hem. Oke..oke...ik ga wel mee..zegt hij tegen chris en hij kwam langzaam weg van de bar.hij wilde nog wat zeggen maar dat deed hij niet wn hij liep walkelent door de mensen massa richting de uitgang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Gangs War RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gangs War RPG   Gangs War RPG - Pagina 2 Emptyma okt 07, 2013 7:06 am

CJs gezichtsuitdrukking veranderde van vrolijk naar chagarijnig "waarom eet je me kip op" vroeg hij, hij smeet de koelkast deur dicht rn zuchte, "wie rijd er?" Vroeg hij hoofdschuddend
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Gangs War RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gangs War RPG   Gangs War RPG - Pagina 2 Emptyma okt 07, 2013 10:14 am

Chris liep achter em zodat hij hem in de gaten kon houden.

Flo trok een wenkbrauw op 'ga gewoon lopen. Is ook beter voor je gezondheid, aangezien je je altijd zo vol propt.' Ze liep naar de deur. 'En als je niet wilt dat mensen het eten in de koelkast op eten, neem dan een eigen koelkast.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Gangs War RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gangs War RPG   Gangs War RPG - Pagina 2 Emptyma okt 07, 2013 7:47 pm

alice kee naar Cj en zuchte. 'waarom denk je omdat ik honger had.'zegt ze tegen hem. ze hoort wat flo zegt en ze krijgt een brede grijns op haar gezicht. 'kijk dat is allenmaal waar wat ze zegt. 'zegt ze tegen cj voor ze de deur uit gaat. 'dan gaan we lopent'roept ze.

axel kwam bij de uit gang en ging naar buiten hij voelde de frisse buitenlucht als een klap in zijn gezicht en hij ademde diep in en greep de deur opening vast. maar dan herpakt hij zich weer en hij loopt verder wel meer wankeliger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Gangs War RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gangs War RPG   Gangs War RPG - Pagina 2 Emptydi okt 08, 2013 5:13 am

Cj zuchte, "oke, oke ik koop wel een koelkast voor mn kip.....waar niemand in mag" zei hij, vervolgens liep hij naar een kast, deed die open, pakte er snel wat uit en deed dat in de binnen zak van zijn jas. Hij deed de kast dicht en volgde myza de deur uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Gangs War RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gangs War RPG   Gangs War RPG - Pagina 2 Emptywo okt 09, 2013 9:23 am

Flo liep richting de deur, ze liet hun twee kibbelen over de kip en de blabla. Ze deed haar capuchon op en stak haar handen in haar zakken.


Chris liep iets langzamer achter hem aan, en keek oplettend of hij om zou vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Gangs War RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gangs War RPG   Gangs War RPG - Pagina 2 Emptywo okt 09, 2013 9:41 am

Als ik een toverstaf had was je allang zelf een kip geweest.' Zegt myza ondeugend en ze liep rustig door en keek even naar flo en ze vroeg zich af waarom ze zo down was.

Axel liep rustig door en wankelde maar viel niet om. Maar dan blijft hij staan en legt een hand op zij slaap. Hij zag een steeg en zijn maag draaide er meteen van. Niet om die steeg maar omdat hij aan zijn droom dacht een steeg vol bloed. Hij keerde zich er van weg en begon sneller te lopen soms zocht hij evenwicht aan een muur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Gangs War RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gangs War RPG   Gangs War RPG - Pagina 2 Emptyza okt 12, 2013 2:56 am

CJ lachte "maar je weet toch, magie bestaat niet, anders waren wij hier de enige Gang die er was en heerste we over deze stad. Nu heb je ook nog die irritante black moons en ik weet niet wat nog meer, kleine gangs die zich stoer voelen" zei hij. Hij keek rond, over straat, het was niet drukker dan normaal, maar dat vond hij niet erg, hij is een gevreesd man, en dat vond hij soms wel fijn, iedereen ging uit zijn weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gangs War RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gangs War RPG   Gangs War RPG - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gangs War RPG
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Overig-
Ga naar: