Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptyza nov 07, 2015 8:24 am

Okee lijkt me dus duidelijk!
Van mij hoef je niet een heel lijstje in te vullen voor de rol, of vind je dat fijn, want dan doe ik dat ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptyza nov 07, 2015 8:25 am

Ik heb meestal geen lijstje meer, ik leg gewoon in een klein verhaaltje en en plaatje uit hoe mijn personage is en eruit ziet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptyza nov 07, 2015 8:26 am

Ja prima, ik ook.
Ik ga nu dus even naar mijn oppasadres lopen, maar als ik daar ben kan ik rustig gaan typen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptyza nov 07, 2015 8:57 am

Delihla Heartfillia

Delihla is een meisje van 21 jaar. Ze ziet er zo uit als op het plaatje, zonder het bloed. Het shirtje als op het plaatje draagt ze ook. Daarnaast heeft ze een rood sjaaltje om haar nek gestikt en draagt ze een korte broek en sneakers. (Ik ga er even vanuit dat het warm is waar ze zijn).
Ze is eerlijk, behulpzaam, en erg nieuwsgierig, een probleempje bij haar is dat als je het goed doet je haar erg makkelijk kan overhalen iets te doen wat ze misschien helemaal niet wilt doen.
Delihla haar eerste pokemon was een eevee. Eerst had ze zoiets van ik wil dit niet, haar broer was ook een trainer, net als haar ouders, maar zij wilde anders zijn. Maar de liefde die eevee haar gaf heeft haar anders doen denken en sinds dien is ze op reis met haar maatje. Nu, 11 jaar later is ze nog altijd samen met haar maatje eevee en wil graag bij de eerste pokemon blijven waar ze mee begonnen is, daarom is ze een tainer geworden die maatjes is geworden met eevee's evoluties. Haar vaste team bestaat uit: eevee (al vecht ze hier niet vaak mee, het is gewoon haar maatje en loopt ook altijd naast haar) Flareon, Jolteon, Vaporeon, Espeon en Leafeon. Ze is niet gefocussed op gymbadges winnen, al gaat ze een vriendschappelijk gevecht nooit uit de weg. Ze is een paar jaar in de leer geweest bij joyce (hoop dat dat de zuster was) en weet veel van drankjes en bessen die goed zijn voor pokemons.



Tristan Blackwood

Tristan is een jongen van 24.Tristan is als klein jongetje op straat gezet door zijn ouders. Die waren arm en hadden geen geld. Hij heeft weten te overleven door stelen en schooien. Zijn eerste maatje was Gasly, nu Haunter. Sinds zijn 18de is hij bij Team rocket. Hij heeft altijd achter hun ideaal gestaan en toen hij de kans kreeg heeft hij zich bij hun gevoegd. Een paar jaar nadat hij bij hun was heeft hij zich zover omhoog gewerkt dat hij een leider is geworden. Je kan niet bepaalt zeggen dat hij harteloos is, maar hij heeft niet bepaald veel emoties. Als hij een doel heeft gaat hij ervoor en het maakt niet uit wat hem in zijn weg staat, hij zorgt dat die obstakels verdwijnen.
Hij ziet eruit als op het plaatje maar zonder zwaard. Verder heeft hij een tattoage in de vorm van een draak op zijn rechter borstkas.
Zijn team bestaat uit: Sneasel (deze is net zo koppig als Tristan kan zijn en heeft zo nu en dan een eigen willetje), Houndoom, Haunter, Cloyster, Rhydon en Nidorino.



Waarom zijn mijn mains altijd zoveel langer?! XD
Op de namen kan je klikken.


Laatst aangepast door Sanne op za nov 07, 2015 10:41 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptyza nov 07, 2015 10:34 am

Florine, Floor of Flo genoemd, is een sportief, vrolijk en ambitieus meisje van 20 jaar. Ze komt uit een klein dorpje waar ze een tijd lang opgroeide als enigskind. Later kwam er een broertje bij waar ze altijd gek op is geweest. Ze heeft rood haar dat ze in een lange vlecht draagt, met blauwe lintjes erin. Ze is niet groot, maar wel lawaaiig soms.
Op haar 16e vertrok ze van huis met de droom om pokemon trainster te worden. Het is niet haar wens om de Pokemon League te winnen maar om zo veel mogelijk van de wereld te zien en pokemon te vangen en te trainen. Ze houd van reizen, maar mist af en toe de luxe en het lekkere eten van thuis. Kamperen vind ze prima maar ze wil soms ook gewoon in een herberg of iets dergelijks slapen.
Haar starters pokemon was een Azurill, inmiddels geovolueerd in een Azumarill. Daarnaast heeft ze voornamelijk water en draakpokemon. Haar team bestaat uit haar Azumarill, een Gyarados, Horsea, Dratini, Pidgeotto en een Oddish.

Aidan is een jongen van 24, met blond warrig haar. Hij is redelijk lang en goed gebouwd. Hij komt uit een groot gezin met veel jongere broertjes en zusjes en een oudere broer van inmiddels 30, die gymleider is van een graspokemon gym.
Aidan weet veel van voeding voor pokemon, en van de natuur (planten etc), maar dan gericht op voeding en niet genezing.
Hij heeft bij zich een Raichu, Bulbasaur, Scyther, Growlithe, Ninetales en een Wigglytuff.

Aleyna is 25 jaar oud, en heeft donkerblauw haar met ijsblauwige ogen. Er lijkt een soort electriciteit vanaf te komen als ze kwaad is, maar dit is meer haar kwaadaardige uitstraling.
Ze hoort bij team Rocket, al vanaf haar 14e, en hoort bij Tristan. Ze heeft een Gengar, gekregen als Haunter van haar vader. Verder heeft ze een dark Absol (haar beste maatje), Nidorina, Zoroark, een Charmander, en een jonge Magby.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptyza nov 07, 2015 11:04 am

Delihla zat aan een meertje net buiten de stad. Ze keek uit over het water waar Vaporeon net kopje onderging. Moeizaam onderdrukte ze een gaap terwijl ze de omgeving in de gaten hielt. Flareon en Leafeon lagen te rollen bollen in het gras terwijl Jolteon van een bes snoepte die voor hem op de grond lag. Met haar linker hand aaide ze Eevee die op haar schoot lag te slapen en haar rechterhand werd afgelikt door Espeon. Ze glimlachte onwillekeurig om het tafereel dat zich rond om haar afspeelde. Het was niet altijd zo dat ze al haar pokemons tegelijkertijd uit hun bal liet, maar na een schoonheidscompetitie zoals vandaag deed ze het wel vaker. Haar maatjes hadden hun best gedaan en dat beloonde ze altijd met een uurtje vrijheid. Ze was niet iemand die haar pokemon alleen maar gebruikte om te vechten en te winnen. In de jaren dat ze ze had had ze een ban met elk van hun opgebouwd. Elke evolutie van eevee was begonnen als eevee en toen de tijd rijp was waren ze geëvulueerd in wie ze nu zijn. Delihla moest eerlijk toegeven, ze kon niet meer zonder hen. Eevee knorde zachtjes op haar schoot.

Tristan liep door het hoofdgebouw van team rocket. Aan zijn zijde liep Sneasel die, zoals vaak, zijn armen over elkaar had geslagen net zoals Tristan en afkeurend naar de normale leden van teamrocket keek. Het was een tik die hij van Tristan had overgenomen. Zoals vaak werd gezegd, de twee leken iets te veel op elkaar. Tristan keek neer op Sneasel en moest grinnikten. 'Niet zo kijken jij. Andere kunnen er ook niets aan doen dat ze niet goed zijn.' Sneasel keek op en snoof, of iets wat er op moest lijken. Tristan schudde grinnikend zijn hoofd. 'Gek beest dat je bent.' zei hij maar je merkte dat hij wel degelijk om Sneasel gaf. Hij liet niet veel emoties zien, nog naar andere mensen nog naar pokemon die voor hem vochten. Maar je merkte dat hij en Sneasel nooit uit elkaar zouden gaan. Ondanks dat Sneasel eigenwijs was en een eigen wil had, wat in een gevecht niet altijd handig was. Tristan liep door in de richting van zijn baas. Vandaag zou hij een nieuwe opdracht krijgen en hij en Aleyna zouden zo snel mogelijk vertrekken.



Ik heb voor mijn nds pokemon gehaald en probeer nu alle evoluties van eevee te krijgen.. Is nog godze lastig om espeon en umbreon te krijgen.. >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptyza nov 07, 2015 11:36 am

Floor liep rustig door het bos met haar Azumarill vrolijk naast haar lopend. Haar Pidgeotto vloog boven hen niet uit om er voor te zorgen zodat ze niet de verkeerde kant op zouden lopen. Ze floot een liedje en keek rustig rond naar de Pokemon die tussen de bosjes rond scharrelde. Ze was op weg naar Delihla, om samen verder te reizen. Ze zouden samenkomen bij een meertje, waar Floor haar pokemon kon laten zwemmen.

Aidan zat op een tak, hoog in een boom. Vanuit daar keek hij naar beneden naar de Pokemon daar. Hij vond het interessant dat er pokemon waren die een mix waren tussen bloemen en planten. Met een tekenblok op zijn schoot krabbelde hij wat schetsjes neer. Zijn pokemon zaten in hun ballen om de stilte niet te verstoren, behalve zijn Raichu die naast hem zat.

Aleyna liep met haar Absol richting het kantoor van de baas van Team rocket. Ze zou samen met Tristan te horen krijgen wat hun nieuwe opdracht had, en wilde niet te laat komen. Het zou er op neer komen dat ze bepaalde pokemon moesten vangen met een Dark Shadow Ball, en ze vervolgens trainen op hun missie en inleveren bij de baas. Ze grijnsde en kroelde even over de kop van Absol. Vlak voor het kantoor zag ze Tristan. 'he' begroette ze hem rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptyza nov 07, 2015 12:19 pm

Tristan knikte begroetend naar Aleyna toen hij haar zag en knopte 2 keer op de zware deuren voor zich. Sneasel maakte een soort hallo gebaar naar Absol. Toen er een zware stem achter de deuren klonk opende Tristan die en liep naar binnen. Hij wachtte tot ook Aleyna binnen was en sloot de deur toen achter zich waarna hij naar zijn baas toe liep en boog. Deze zat in een comfortabele stoel met een Persian naast zich en keek het tweetal aan. 'Ik heb jullie vandaag hier geroepen omdat er geruchten zijn dat Raikou gespot is in een aantal steden verder op. Ik wil dat jullie erheen gaan en hem vangen.' zijn ogen werden scherp. 'Ik duld geen gefaalde opdracht deze keer.'
Tristan bleef geknield zitten en knikte. 'Jawel meneer.'

Delihla keek op toen ze merkte dat Vaporeon door het dollen heen vrolijk werd. Ze volgde de blik van de pokemon en zag een blauwe bal en een meisje in de verte lopen. Vaporeon keek even om naar Delihla, die knikte en Vaporeon schoot het water uit op het blauwe balletje af. Ze begroete Azumarill met een kopstoot. Delihla was ondertussen overeind gekomen en liep met Eevee in haar handen in de richting van het tweetal. Ze keek even beschuldigend naar Vaporeon toen ze zag wat die deed. 'Vapy gedraag je.' probeerde ze streng te zeggen, maar ze kon niet anders dan ook wel een beetje lachen om haar gedrag. Vaporeon was altijd een beetje klungelig als het ging om de omgang met andere pokemons. Maar Delihla zou niet zonder haar kunnen. De rest van de groep, Flareon, Joltion, Leafeon en Espeon kwamen ook aanlopen. 'Hey Floor!' Begroette Delihla haar vriendin.




ik wil telkens Alena typen.. Ik had een kot genoot die zo heette Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptyzo nov 08, 2015 5:36 am

Aleyna ging naast Tristan staan en luisterde naar de baas. Absol bleef netjes naast haar staan en maakte geen geluid. Zij had natuurlijk ook wel door dat ze hier stil moest blijven en zich moest gedragen, met toegeknepen ogen keek ze naar de Persian, maar ze hield zich stil.
Aleyna knikte toen de baas haar de opdracht gaf en hield haar hoofd een beetje gebogen. 'Uiteraard meneer' zei ze met rustige zachte stem. Ze keek even opzij naar Tristan en kreeg een venijnige glimlach op haar gezicht, zij en Tristan waren een goed team. De baas was streng, maar had ook vertrouwen in hen.

Floor hoorde wat gespetter en toen een soort dof geluid van een botsing. Ze zag Vaporeon tegen Azumarill aanknallen, die vervolgens achterover viel met een hoog geluidje. Maar al snel kwam Azumarill weer overeind en sprong vrolijk om Vaporeon heen.
Floor grinnikte en stak haar hand uit om Vaporeon te aaien. 'He meisje' zei ze vrolijk. Ze keek verder met hand bij haar ogen tegen de felle zon. 'Hé!' riep ze vrolijk en ze zwaaide naar Delihla, het was heerlijk om haar vriendin weer te zien en het laatste stukje rende ze. 'Wat een mooie plek heb je hier gevonden joh!"

Ik typ Aidan later wel als het nodig is dan hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptyzo nov 08, 2015 10:42 am

'Jullie kunnen gaan.' De baas maakte een wuif gebaar en ging door met waar hij mee bezig was.
Tristan stond op, draaide zich om en zonder een woord te zeggen liep hij terug naar de deur en verliet hij de kamer. Eenmaal buiten op de gang, nadat de deur achter hem en Aleyna gesloten was knalde hij met zijn vuist tegen de muur. Deze werd rood een een paar schaafwonden verschenen op zijn knokkels. Waarom moest zijn baas dat nou zeggen. Vond hij het leuk om aan te halen dat de vorige missie een mislukking was geweest? Sneasel keek emotieloos naar zijn trainer, maar je merkte dat het hem wel iets onzeker maakte dat Tristan zo reageerde. Tristan op zijn beurt vermande zich en deed zijn jack goed. 'We gaan.' siste hij.

Delihla glimlachte. 'Ik kwam het toevallig tegen toen ik naar een dorpje iets verderop ging. Heb net een contest gehad en ik dacht laat ik de dames en heren maar even ontspannen. Dan kunnen ze daarna uitgerust op reis gaan. Ze omhelsde Floor en knielde neer bij Marill. Ze aaide het muisje over zijn/haar kop en grinnikte toen ze naar Vaporeon keek. 'Dat krijg je ervan als je tegen iemand aan knalt.' Vaporeon probeerde eerst Azumarill's bewegingen te volgen maar lag nu op de grond en keek alsof ze zeeziek was. Delihla haalde de water bal tevoorschijn. 'Hier rust maar lekker uit.' zei ze waarna ze Vaporeon terug riep haar bal in. Eevee begon wakker te wordenin Delihla haar arm en keek iets wat slaperig om zich heen.


Laatst aangepast door Sanne op ma nov 09, 2015 6:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptyma nov 09, 2015 5:23 am

Aleyna stond een beetje verveeld naast Tristan in de gang, ze was gewend dat hij zo kon reageren en haar deed het niet veel. Natuurlijk vond ze het niet fijn dat de baas hen zo behandelde, maar hij had gelijk. Ze mochten niet nogmaals falen, en hun taak was belangrijk. Gelukkig had hij nog gewoon vertrouwen in ze, en dat was het belangrijkste. Een tweede kans was gewoon een kans om te bewijzen wie ze waren.
Ze knipte in haar vingers en Absol ging braaf naast haar staan, Aleyna keek op naar Tristan en knikte. 'Ja, we gaan.' ze liep richting de uitgang.

Floor glimlachte vrolijk. 'Het is hier werkelijk prachtig, ik laat de mijne ook maar even van de natuur genieten voor we gaan. Is dat goed? Dan kunnen wij even bijkletsen.' ze pakte haar pokeballs en liet haar pokemon vrij. De waterpokemon doken het water in en genoten van hun vrije momentje, de rest nestelde zich heerlijk in de zon.
Floor zelf ging op een steentje zitten en grijnsde naar Delihla. 'Hoe ging je wedstrijd?' vroeg ze nieuwsgierig.

Ik wist trouwens niet eens dat je alle evoluties kon krijgen, al is dat vet logisch. Maar hoe krijg je die laatste dan? Like leafstone enz is logisch.. Maar de rest
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptyma nov 09, 2015 8:40 am

Jep dat kan. Glaceon en Leafon door bij een rots te lvlen die bedekt is met ijs/mos. Sylveon weet ik even niet meer. Umbreon/Espeon lvlen met max friendschap overdag of s'nachts.
-------------------------------------------------------------------------------------

Delihla liet Eevee los toen die in haar armen tegen begon te stribbelen en keek hoe haar pokemons, op Vaporeon na want die was aan het rusten in haar bal, zich mengde met die van Floor. Ze glimlachte. Het was beter dat ze het met elkaar konden vinden zodat ze geen ruzies kregen als ze lang onderweg waren. Ze ging naast Floor op de grond zitten en keek naar de groep terwijl ze naar de vraag van haar vriendin luisterde. Ze zetter haar handen naast zich neer en keek naar de lucht. 'Goed! Helaas 3de maar die 2 die boven mij zijn geëindigd waren ook heel goed.' Ze glimlachte. Volgende keer beter, mijn pokemon hebben hun best gedaan, kan niet meer van ze verwachten.' Ze keek naar Floor. 'Waar ben jij zoal mee bezig geweest?'

Tristan keek naar Aleyna. 'Sorry voor mijn uitbarsting.' Bromde hij. Hij wist dat ze het van hem gewend was. Maar hij had veel aan haar gehad, dus vond hij het wel zo netjes om zich even te verontschuldigen. Hij keek naar Sneasel. 'Klaar om en Raikou te vangen?' Sneasel stak zijn klauw in de lucht. 'Sneasel sne!' Tristan ging het 3tal, Aleyna en de 2 pokemon, voor naar de helicopter die ze zouden gebruiken om naar bestemming te komen. Vanuit een landpunt zouden ze te voet verder gaan het bos in waar Raikou voor het laatst gespot was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptywo nov 18, 2015 1:33 am

Floor keek lachend naar haar pokemon die rond ronde, van het water genoten, met elkaar speelde of juist in de zon aan het luieren waren. Ze glimlachte naar Delihla. 'Gefeliciteerd! 3e is al heel wat toch? je werkt zo hard, je komt er wel.' Floors blik volgde Azumarill die vrolijk door het gras rende. 'Met ons gaat het goed. Veel onderweg geweest, getraind en langs een gym geweest zelfs. Alleen ben niet naar binnen gegaan, ik weet niet of ik het wel wil'

Aleyna keek even opzij en knikte, ze accepteerde het altijd heel snel als hij weer rustig werd. Ze was het tenslotte wel gewend. Absol volgde hen richting de helicopter maar liep toen terug naar Aleyna. Aleyna begreep de hint en liet Absol terugkeren in haar poke bal. 'Ik vraag me af wat de baas van plan is met Raikou..' mompelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptywo nov 18, 2015 10:18 am

Delihla knikte. 'Klopt. Elk lintje is een stap vooruit en dat merken mijn pokemon ook. Ze worden steeds enthousiaster, zeker Vaporeon vind het helemaal geweldig.' Ze volgde de blik van Floor en keek naar Azumarill. 'Ik weet zeker dat jullie het wel zouden kunnen. Je hebt een sterk team achter je dat achter je staat meid. Ooit stap je een gym binnen en doe je wat je eerst wilde. Komt wel goed, ik weet het zeker.' Ze keek verbaast op toen ze 3 agenten voorbij zag scheuren. Haar pokemon rende naar haar toe. 'Wat is er aan de hand?' vroeg ze verbaast. Meer aan zichzelf dan aan iemand anders. 'Team Rocket gesignaleerd!' riep een van de agenten naar haar collega die net aan kwam rijden en blijkbaar ook verbaast was.' ze reden snel door. Delihla keek naar Floor. 'Gaan die niet achter sterke en zeldzame pokemon aan?' ze trok een vragende blik.

Ook Raven riep zijn pokemon terug. Hij stopte de bal van Sneasel aan zijn riem en stapte in de heli en wachtte tot Aleyna ook zat voor hij de motor startte. Hij zette zijn helm op en volgde de veiligheids procedures. Hij keek naar zijn teamgenoot. 'Klaar?' vroeg hij boven het gebulder van de wieken uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptywo nov 18, 2015 10:29 am

Floor knikte langzaam. 'Ja daar heb je wellicht wel gelijk in, ik wil alleen niet het gevoel hebben dat ik mijn pokemon onvoorbereid ergens een gevecht in leidt, je kan je altijd beter voorbereiden.' ze zuchtte. Verbaasd keek ze op toen ze de agenten zag en ze liep achter Delihla aan, nieuwsgierig en geschrokken luisterde ze naar het antwoord en keek toen naar haar vriendin. 'Shit ja, dat zijn van die mafkezen die pokemon stelen.' alleen bij het idee al werd ze kwaad. 'Nou hopelijk hebben die agenten snel beet, niet echt een fijn idee dat ze hier in de buurt rondlopen.' Bezorgd liet ze haar blik over haar pokemon gaan, niet dat ze zeldzaam waren maar ze moest er niet aan denken dat er iets mee gebeurde.

Aleyna nam plaats naast hem en klikte haar riem vast. Met een gemene grijns keek ze opzij naar hem, ze had zin om dit avontuur aan te gaan. "Zekerweten, wij kunnen dit.' zei ze rustig. Ze sloeg haar armen over elkaar en gleed met haar hand even langs haar pokeballen aan haar riem. 'We zullen iedereen die anders denkt een lesje leren, vind je ook niet?' ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Emptywo nov 18, 2015 10:50 am

Delihla volgde de blik van Floor. Ze legde een hand op de schouder van het meisje. 'Ik weet zeker dat ze je pokemon met rust zullen laten. Maak je maar geen zorgen.' Ze keek haar aanmoedigend aan. 'En anders laat je ze zien dat ze niet kunnen dollen met Floor. Toch was nieuwsgierigheid gewekt. 'Ik vraag me toch af wat team rocket hier moet. Je kan nou niet bepaald zeggen dat hier een gym is met sterke pokemon. Het enige wat hier in de buurt is is die contest. Maar die is afgelopen en er is pas over 2 maanden een nieuwe.' Ze keek bedenkelijk. 'Je kan nou niet bepaalt zeggen dat er hier iets is wat interessant voor ze is of wel soms?'

Raven liet de helikopter opstijgen en vloog in de richting van de coördinaten die hij doorgekregen had. Een grijns verscheen op zijn gezicht. 'Ze zullen zien dat er niet te spotten valt met team Rocket. Oke die ene missie mocht dan een failure (weet het nederlandse woord niet o.O) geweest zijn. Maar deze Raikou gaat mooi met ons mee. Er is niemand die ons hier kan tegenhouden. Niet deze keer.' Een paar minuten later zette hij de heli behendig op de grond neer en stapte uit. Hij gaf de sleutel aan een team Rocket lid die hun op stond te wachten. Hij knikte toen hij uitgelegd kreeg hoe ze het snelste bij het bos konden komen waar Raikou gezien was en keek toen naar Aleyna. Hij pakte een pokebal van zijn riem en liet Houndoom los. 'Tijd om een zeldzame pokemon te vangen. De pokemon keek hem aan en jankte even als een wolf. Raven begon te lopen in de richting van het bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!   [Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sanne & Maaike] Gotta Catch 'Em All!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Maaike & Sanne
» Sanne en steffie
» Steff en Sanne
» Stefanie en Sanne
» Maaike and me <3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: