Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The wrath of the Half God

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptydo aug 15, 2013 7:27 am

Beta zat in haar eigen tent wat uit te rusten en keek op toen ze devlin even hoorde. Ze vond het vreemd tot ze er weer op uit werden gestuurd. Maar ze vroeg nog niks er over. N ze besloot te gaan slapen.

Axel was de heletijd stil geweest en reed achter de rest aan. Hij keek op ton de rest gestopt was en lyrw vroeg of e ruimte iets was en chrathion en hij keek maa hem hij zag inderdaad wat pips.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptydo aug 15, 2013 9:30 am

Chrathion keek naar zijn reis genoten, "er komt iets op ons af waarvan ik bijna zeker was dat ik het gedood had...het is  iets wat niet van deze wereld komt en...het help de half god...ontsnappen is ...ongelooflijk lastig" hij keek naar fla "we moeten sneller, dit is niet goed" zei hij terwijl hij flaa sneller liet gaan.

Devlin vloog over het land als een rood zwarte flam, hij schoot al lekker op nog maar 1 of 2 dagen en hij was bij jet dorpje dacht hij met een grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 5:07 am

Lyra keek vreemd naar Chrathion en versnelde haar paard. "Wat komt er achter ons aan? Of wie?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 5:20 am

Axel versnelde zijn paard ook. 'Dat wil ik ook wel graag weten.' Zegt hij en hij keek van lyrq naar chrathion.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 5:33 am

Chrathion slikte, "zo'n 47 jaar geleden was er in d buurt van het elfen rijk een demoon die zichzelf Devlin noemt, hij is een van de weinige demonen op deze wereld want technisch gezien is hij een half demoon. ..half demoon half mens, hij is op deze wereld geboren...het enige menselijke is zijn lengte wat 2, 35 is en hij jeeft een menselijk gezicht...maar goed, 47 jaar geoeden ..toen ik dus 21 was zat ik bij de bewaking van de elfen stad, ik was mijn ronde aan het doen door het bos toen ik hem tegen het lijf liep. ..wij vochten...het duurde eeuwig uiteindelijk had ik op het nippertje gewonnen. ..maar nu blijk dus dat hij niet dood is...en ik heb het gevoel dat hij voor de half god werkt...en dat komt er nu op ons af" eindigde hij met een zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 6:11 am

Lyra's ogen werden groot. "Een demon?! Devlin is een demon?" Ze keer voor zich uit. "Ik heb hem eens bevochten toen hij achter een vriend van mij aan zat...We werden allebei ingemaakt, maar naar wat ik van je hoor was hij niet eens aan het vechten op zijn volle sterkte..." Ze dacht terug aan dat gevecht. Aan hoe zij zag hoe Devlin de man die zij tot die dag als enige vriend had beschouwd dode. Hoe zij uit angst in een wolf was veranderd en zichzelf had verloren in het bos, waar zelfs hij haar niet kon vinden....
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 7:26 am

Axel keek naar de twee n zag tot die duidelijk bezorgt waren over deze devlin die een demon was of in iedergeval half. ' kom op hij is half demon half mens hij zal ook zij zwak heden hebben. ' zegt hij bemoedigend tegen hen. Hij reed rustig naast de twee door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 9:46 pm

Chrathion keek naar axel en begon te lachen "ag die onwetend hied ook, devlins moeder is niet zomaar een demoon...naastdat ze haar man aan devlin had gevoerd toen hij vreemd ging met een elf, is ze ook nog een 1 van de 4 demonen heersers...de reden dat devlin naar het elfen bos kwam was om zijn half broer of zus te vinden en die ook op te eten..zodat hij nog sterker werd." hij keek naar lyra. En zuchte hij wilde wat tegen haar zeggen maar hij kwam niet uit zijn worden, een traan rolde over zijn wangen, hij keek weg en reed een stukje verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 10:14 pm

Axel luisteren sterde naar de woorden en dan rijd hij achter chrathion aan en gaat voor hem staan met zijn paard n hij stopte.'wij' vraagt hij dringent aan hem .'wie van jullie twee is de halfbroer of half zus....chrathion.' vraag hij dringender dan net.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 10:16 pm

Chrathion stopte en wees naar lyra "mijn nichtje is de half zus" zei hij en hij reed snel voor ze uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 11:03 pm

Axel bleef stil staan n keek naar lyra. Dat verklaarde veel en je zag axel denken. Hij mocht lyra niet krijgen hoedan ook. Hij reed nu achter chrathion aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 11:13 pm

Lyra's hart stond even stil toen Chrathion dat zei. Langzaam drong het tot haar door. "Nichtje? Devlin zit achter MIJ aan?" Ze hielt haar teugels in en ging stil staan. Woedend keek ze naar Chrathion. "Hoe lang wist jij dat al?!?! Is DAT de rede waarom je met me mee wilde? EN WANNEER WAS JE MIJ VAN PLAN DIT TE VERTELLEN?!!" Een traan liep over haar wang. "Mijn familie heeft mij NIKS anders dan leed bezorgt, en dan denk jij zomaar even mijn leven in te wandelen? En dan opeens met nieuws als DIT te komen?" Haar Woedende blik boorde zich in Chrathions rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 11:22 pm

Axel keek nwar lyra en hij begreep haar wel.' Rustig lyra, hij wilde je alleen maar beschermen. ' begon hij voorzichtig
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 11:22 pm

Chrathion draaide zich om glimlachde "ik weet het ook nog niet zo lang hoor..ik wist dat mijn zus een kind had maar zij had mij verteld dat ze niet wilde dat de rest can de familie wist dat ze een half elf als kind had gekregen..want zoals je weten zijn elfen ...anders in gedrag" zei hij " ik kwam er pas achter dat JIJ die persoon was nadat je dat verhaal vertelde over je moeder...en toen begon ik alle stukjes in elkaar te passen en toen ook nog devlin mij riep werd get me pas duidelijk. ..sorry dat ik het niet eerder had gezegd maar ik WIST het niet... en denk niet dat ik DAT als reden had gebruikt om mee te gaan" voegde hij eraan toe
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 11:35 pm

Lyra was nog altijd woedend, hoewel ze wist dat ze daar geen rede voor had. Misschien was ze woedend omdat anders de angst voor Devlin het over zou nemen. "Weet ik Axel...Het is alleen.." Ze staarde recht voor zich uit terwijl ze door reed. "Weet Devlin dat ik zijn halfzus ben?" Vroeg ze toen ze Chrathion in haar ooghoek zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 11:42 pm

Chrathion schude zijn hoofd "nee..in iedergeval nog niet, wat hij nu wel weet is dat ik bij dit groepje zit...wat al erg genoeg is, maar ik denk dat het niet lang zal duren voordat hij weet dat jij zijn halfzus bent" zei hij. Hij ging wat langzamer rijden en nam toen plaats tussen axel en lyra. "Maar devlin is nu niet top prioriteit... waar we ons nu op moeten focussen ben jij axel " zei hij terwijl hij naar axel keek "jij bent onze kans om de half god te verslaan...met onze hulp...jij hebt namelijk vuur...dat is 1 van de 4 primaire elementen...de basis van alle magie, en ook nog de sterkste van de 4, met jou erbij kunnen wij de half god aan" zei hij. En hij keek naar lyra "mee eens?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 11:49 pm

Axel knikte naar lyra tot hij haar wel begreep en dan keek hij weer naar chrathion en hij keek even verbaast. ' kom op ik ben niet zo sterk als jullie ik weet pas sinds kort tot ik magie heb. Ik kan hem niet verslaan. ' zeg hij verdedigent en hij dacht aan hoe die dwerg hem zo snel en makkelijk neer had gekregen en hij keek weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyvr aug 16, 2013 11:54 pm

Chathion barste uit in lachen "natuurlijk ben je nog niet zo sterk als ons, ik ben al bijna meer dan 63 jaar bezig, maar dat is juist de reden waarom we jou moeten trainen tot op in ieder geval een niveau waarop je in je eentje iemand makkelijk aan kan, in je eentje magie leren duurt lang, maar jij hebt 2 meesters die het je gaan leren, dus dan gaat het wel wat sneller" zei hij met een grote glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyza aug 17, 2013 12:10 am

Nu moest axel toch wel glimlachen. ' gelukkig maar. ' zegt hij en hij keek hun aan. Dwn spoort hij het paard sneller aan ze moesten door reizigers ze moesten snellerzijn dan die devlin.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyza aug 17, 2013 4:17 am

Lyra veegde haar ogen schoon. "Ja, mee eens." Ze keek Axel aan. "Ik weet dat het misschien teveel gevraagd is, maar met onze hulp zul je heel snel je magie onder de knie hebben. Ik leer je het fysieke element en Chrathion de magie." Ze keek naar de bergen voor haar. "We zijn bijna bij een plek die ik vaker gebruik als kamp."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyza aug 17, 2013 4:37 am

Chrathion ging naast lyra rijden "sorry voor de plotselinge ontdekking...ik wilde je niet boos maken maar ik vond dat je het moest weten" zei hij met oprechtheid. Hij reed verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyza aug 17, 2013 5:27 am

Axel reed door. ' ik zal mijn best doen verzekert hij hen en hij keek lyra aan. 'Mooi.' Zucht axel als hjj hoorr van de schuilplek hij was wel toe aan wat slaap maar hij liet niks merken. Onbewust spoorde hij zijn paard nog wat aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyza aug 17, 2013 6:35 am

Stef! Ik was helemaal vergeten dat wij nog een Rpg hadden! Maar heb gereageerd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyza aug 17, 2013 7:31 am

Chathion schrok "waar komt die stem vandaan. ..en wie is die stef...axel weet jij hier meer van :p
-------------
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Emptyza aug 17, 2013 11:01 am

Jah die ken ik wel die maakt mijn karakter zo...zo.tja onvoorspelbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The wrath of the Half God
Terug naar boven 
Pagina 12 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: