Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The wrath of the Half God

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Volgende
AuteurBericht
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 12:39 am

Lyra zat de hele tijd voor haar uit te staren. 'Dat Beta meisje had een aparte vorm van magie...iets dat ik nog nooit gezien heb.' Ze keek naar beneden en zag hoe het bos onder haar voorbij scheerde. 'Het betekend dat de halfgod steeds meer bondgenoten krijgt....een slecht teken...'

Ik bouw verder op de twee dwergen die Lyra aan hadden gevallen Razz

Name(n): Gorth en Bodur
Ras: Dwerg
Leeftijd: Tweeling, beiden 87 wat jong is voor een dwerg
Magie: Naast de gewoonlijke resistentie tegen magie van de dwergen heeft Bodur de gave om magie in elke vorm onschadelijk en ongedaan te maken. Gorth heeft geen gave.
Karakter: Ze zijn tweeling, maar nog best verschillend. Bodur is duidelijk het brein achter het duo, en Gorth de kracht. Gorth praat niet veel als het niet hoeft, en Bodur heeft een vlotte babbel. Ze zijn erg gierig en makkelijk om te kopen, vandaar dat ze voor de halfgod werken. Door Bodur's gave zijn zij uitzonderlijk geschikt om magiers op te pakken.
Uiterlijk: Beiden hebben ze donker haar met bruine ogen. Bodur heeft kort haar en een korte baard waardoor hij een beetje een gladde indruk maakt. Gorth heeft lang haar en een lange baard met vlechten erin, een vlecht voor elke elf die hij heeft gedood. Ook draagt Gorth altijd zijn kruisboog bij zich en heeft Bodur twee bijlen.

Bodur stapte geïrriteerd door. "Kom op Gorth we zijn bijna bij het kamp." Gorth sjokte er wat terneergeslagen achteraan. "Maar de half god gaat ons villen..." Bodur rolde met zijn ogen. "Als we niet waren tegengehouden door die puntoor haddenw e haar te pakken gehad." Hij gromde. 'Elven...Ik haat elven...Maar goed dat ik die infectie van hem ongedaan heb kunnen maken..volgende keer dat ik hem zie zal ik zijn oren eraf hakken en hen als ketting dragen.' dacht hij in zichzelf. Toen ze het kamp in kwamen lopen zagen ze Beta zitten en Delvin hun kant op lopen. Bodur zuchtte en rechtte zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 12:42 am

haha,

beta keek devlin dodelijk aan toen ze op het hoofd geklopt werd.' dat is niet het enige devlin.' sist ze en ze keerde haar rug naar he om en sloeg haar handen over elkaar heen en ze dacht na. 'je weet zelf tot ik nog sinds kort pas mijn geest kan oproepen, een joch dat nog geen controle had over zijn magie liet zijne bijna verschijnen daar maak ik me zorgen om....'snauwt ze dan en ze draait zich terug naar hem. beta vond het maar niks dat was van har gezicht af te lezen ze had verloren in de eerste zet van een spelletje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 12:46 am

Chrathion : zzzzzz

Devlin, lachte nog steeds hard door, hij zag Gorht en Bodur, "Jullie zijn laat" zei hij bulderend, "De baas is niet zo blij met jullie...Waar is jullie vangst...Vertel me niet dat jullie die ook hebben verloren.." Devlin zuchte en liep weg "Wat is er toch met jullie vandaag!, jullie moeten je schamen, om je soldaten van de half god te noemen"schreeuwde hij
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 12:53 am

Bodur keek vijandig naar Devlin. "We werden onverwacht gestopt door een elf met een rare vorm van magie...De baas zal erg blij zijn met deze informatie. Dan worden WIJ op hen twee uitgestuurd, halen we ze alletwee binnen en worden wij RIJKELIJK beloond. Nietwaar Gorth?" Hij grijnsde. Gorth knikte blij "Jah!! Geld en goud is goed!!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 12:56 am

Chrathion: zelfde staat als niet xD


Devlin sloeg met zijn hand tegen zijn voorhoofd "Dwergen en hun goud toch altijd, Ga nou maar naar de baas toe, die informatie wil hij wel hebben..waar leek de magie op?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 1:02 am

"Wij weten tenminste wat er echt belangrijk is in het leven. Nietwaar Gorth." Gorth knikte. Bodur ging verder. "De magie leek iets duisters te hebben...schaduw ofzo...we werden onverwacht weg geteleporteerd en ook nog eens geïnfecteerd door iets....Maar als je ons nu wilt excuseren...wij gaan naar de baas." Zelfverzekerd liep Bodur verder en Gorth liep er gretig achteraan. Toen ze bij de grote tent kwamen waar de halfgod zich ophield moest Bodur toch wel even slikken. "Nou...daar gaan we dan..." Ze stapten naar binnen.

----------------------------

Kan iemand even de halfgod zijn? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 1:06 am

ik ben hem wel even Smile
----------------------
De half god, stond met zijn rug naar de ingang, hij was over een kaart gebogen, "Ah Bodur, Gorth...kom binnen, jullie zijn laat, ik hoop niet dat er iets gebeurt is" zei hij kil en zonder om te draaien
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 1:07 am

beta keek devlin nog steeds boos aan. 'vergeet jezelf niet devlin' sist beta tegen hem en ze liep een eindje bij hun vandaan en ze was na aant denken dat kon je duidelijk merken. dan glimlacht ze. 'ik ga een spelletje spelen.' zegt ze dan en ze draait in het rond en klapt in haar handen. ze moest eerst nog wat halen en ze huppelde naar haar eigen vertrek toe.

-----

waaah ik heb al 3 keer mijn bericht moeten veranderen
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 1:11 am

Bodur slikte weer. Hij voelde hoe Gorth zich achter hem verstopte. Hij trapte hem in zijn been en hij kwam naast hem staan. "Ehm...We hebben goed nieuws en slecht nieuws uwe grootheid..." Gorth knikte, maar stopte toen Bodur hem aankeek. Bodur ging verder. "We hebben de half elf niet kunnen vangen...we werden onderschept door een elf met een vreemd soort magie...en das het goede nieuws...misschien dat u daarin bent geïnteresseerd..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 1:19 am

De half god stopte met wat hij deed "jullie hebben Wat!" riep hij, hij draaide zich om en keek hun kil aan "Waarom is het, dat jullie, zelfs bij zo'n makkelijke opdracht nog kunnen falen" hij keek hun doordringent aan "ik dacht trouwens dat jullie zo goed tegen magie konden, HOE kan het dan dat een simpele ELF, jullie verslaat" hij wreef met zin duim en wijsvinger tussen en zijn ogen "vertel maar over die vreemde magie, ik wil elk detail weten, dan kunnen jullie gaan, ik moet nog een gepaste straf voor jullie bedenken, en haal beta voor me, en dan deviling ik moet hem even hartig aan spreken op zijn leiderschap over jullie"
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 1:24 am

Gorth maakte een piepend geluidje en dook weer achter zijn broer. Bodur slikte even en veegde het zweet van zijn voorhoofd. "W-we werden onverwacht weg geteleporteerd meneer....Die elf had een of andere duistere magie....hij had ons geïnfecteerd met een zwaard en toen ons via zijn schaduw naar het bos gebracht...." Hij lachte ongemakkelijk. "Zal volgende keer niet gebeuren meneer...Op ons kunt u rekenen!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 1:27 am

Chrathion deed zijn ogen open en stond op, "okee jongens ik heb weer genoeg energie, wat zeggen jullie, zullen we gaan, of willen jullie hier nog even blijven?" zei hij

"Natuurlijk gebeurd het de volgende keer niet" bulderde de half god "met een beetje geluk IS er een volgende keer voor jullie" hij ademde even rustig in en uit, en ging toen op rustige kille toon verder "kunnen jullie me iets meer vertellen over de magie, of zijn zwaard...want een zwaard waarmee je iemand kan infecteren dat is erg handig...wat voor'n infectie was het?" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 1:40 am

axel keek chrathion aan en knikte al zag hij het vliegen niet echt zitten

beta kwam haar kamer uit gehupelt en ging richting de plek waar devlin net ook was
---

sorry was even met de honden uit
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 1:45 am

Bodur knikte. "J-ja meneer natuurlijk...Hij leek het zwaard te maken van schaduw...van duisternis in zijn hand. Toen hij ons had gesneden en weg gestuurd leek de infectie zich e verspreiden over ons lichaam. Ik heb het kunnen identificeren als een magie dat je overneemt en je tot een marionet van de magier maakt...Tenzij." Toen grijnsde hij even. "Je het ongedaan kan maken..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 1:49 am

chrathion knikte en keek naar lyra "en jij, ben jij er ook klaar voor?"

de half god bleef kil kijken "denken jullie dat je hem wel aan kan als ik beta mee stuur, denk je dat je hem dan kan vangen, want van wat ik begrijp heeft hij een zeldzame vorm van donkere magie, die sommige als overpowerd beschrijven, het duurt wel even voordat iemand dat onder controle heeft...en die Half elf, weten jullie daar al meer over...hebben die nadere elf wel tepakken kunnen krijgen, die ..wat was het ... half broer van de half elf?"

devlin zag beta aan komen lopen, "en wat voor een spelletje ga jij doen" vroeg hij nieuwschierig
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 1:52 am

Bodur grijnsde. "We waren onverwacht aangevallen, maar volgende keer is hij net als elke andere magier machteloos tegen ons. En ja, die Farodin is zo dood als een pier. Daar heeft ze niks meer aan."

Lyra keek naar Chrathion alsof ze net wakker schoot uit een droom. "Eh, ja...Ik ben klaar."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 1:57 am

beta stopte een stukje voor devlin. 'een spelletje waarbij ik hoe dan ook win.' zegt ze vol trots en ze aait devlin over zijn wang.

axel liep naar zijn paard en aaide het dier ze gingen weer vliegen iets waar hij niet zo heel blij mee was. dan stijgt hij weer op en hij zucht diep
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 2:04 am

De half god keek de dwergen aan, "bedankt voor de informatie, jullie kunnen je gaan melden bij devlin, als je dat gedaan hebt, ga je maar klaar maken, want binnen kort moeten jullie weer weg...ow en als je beta tegen komt, zeg haar dan hierheen te komen" zei hij en hij draaide zich weer om.

chrathion steeg op en vloog voor het 2 tal uit.

devlin keek verbaast naar beta, stond op en liep verder, wat een raar meisje is dat toch ook, hij liep naar zijn tent en ging naar binnen, daar bekeek hij zijn wapen uitrusting en bescherming, hij ging in zijn hangmat liggen. en dacht na over eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 2:15 am

"Natuurlijk heer, bedankt voor uw genade." Bodur en Gorth bogen diep en liepen achteruit de tent weer uit. Eenmaal buiten vertrok Bodurs gezicht. "Respectloos stuk elven stront....Weet ie wel tegen wie hij het heeft." Mompelde hij. "De grote Bodur Granithson van de Steenhamer clan!! Het is dat hij ons rijk maakt, anders had ik zijn hoofd ge-eist. Nietwaar Gorth?" Gorth knikte en gleed met zijn duim over zijn kruisboog. Ze liepen Naar de vertrekken van Devlin en kwamen binnen. "Devlin we moesten on-" Toen zag hij Beta Devlin over zijn wang aaien. "Ehm...stoor ik iets?" Vroeg hij grijnzend.

Lyra voelde hoe het paard onder haar opsteeg. Met grote slagen vloog ze achter Chrathion aan. "Dit is inderdaad sneller dan over land." Riep ze lachend naar Axel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 2:20 am

Devlin keek naar de dwergen "Wat moesten jullie!?" riep hij, hij stond op uit zijn hang mat en liep naar ze toe, "zo te zien heeft de baas jullie gespaard...jammer"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 2:21 am

beta keek op en grinnikte om wat devlin zegt . 'nee dit keer niet." zegt ze en ze liep naar de twee dwergen toe. 'beeld jullie maar niks in. ik heb namelijk nog dingen te doen.'zegt ze als ze de tent wilt uit lopen.

axel zijn paard steeg ook op en hij heild zijn ogendicht toen ze rustiger vlogen deed hij ze pas weer open.'dat is de enige reden waarom ik mee vlieg.'zegt hij zuur
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 2:35 am

"Tututu Beta!!" Bodur imiteerde de zoete stem van het meisje. "Niet zo gemeen, ik moest van de baas doorgeven dat hij je wil zien." Hij grijnsde en keek naar Delvin. "We moesten ons melden...je gaat ons helpen twee magiers te vangen."

Lyra grijnsde. Toen stak ze haar hand uit naar Axel. Ze concentreerde haar magie op hem en nam zijn misselijkheid weg. "Beter?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 2:39 am

Devlin lachte "ik geloof niet dat hij zoiets gezegd zou hebben, dat melden okey, maar dat ik jullie moest helpen om ze te pakken, dat kunnen jullie zelf ook wel...Jullie hebben je gemeld, nou, schiet op en ga jullie klaar maken!'...stelletje luiwammezen" riep hij streng

chrathion keek naar Axel, "hou nog even vol we zijn er bijna" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 2:40 am

Beta bleef stil staan en luisterdenaar bodur. 'Ik ben gemeen wanneer ikdat wil. ' zegt ze e. Dan huppelt ze weg naar de tent van de halfgod waas ze naar binnen gaat en lichtjes buigt. 'U wou me zijn meester. ' zegt ze dan.

Axel voelde de misselijkheid weg trekken. 'Dankje.' Zegt hij dan. En hij keek rond of hij het dorp zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Emptyza aug 10, 2013 2:43 am

Bodur keek Delvin even aan. Maar draaide zich toen om en liep naar buiten. "Kom Gorth, we gaan ons klaarmaken..." mompelde hij.

Lyra keek naar het grasland dat zich onder haar uitspreiden. 'Normaal had het een dag geduurd eer we het bos uit waren.' In de verte zag ze de bergen al.

--------------------------

ik ga even naar de kringloop dus ik ben zo terug Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The wrath of the Half God
Terug naar boven 
Pagina 7 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: