Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [HP] Nostalgisch in de toekomst

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptyma aug 25, 2014 4:26 pm

axel zat al in het lokaal helemaal achter aan. met de boeken op zijn tafel en hij bestudeerde de toverdrank in zijn boek die ze vandaag gingen behandelen. hij leerde best graag. dat voor een zwadderaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptydi aug 26, 2014 5:12 am

have fun!

Dominique probeerde goed op te letten naar wat er verteld werd maar hij aandacht dwaalde regelmatig af naar een stuk perkament wat ze onder haar boeken geschoven had.

Connor voerde geconcentreerd de instructies uit voor de toverdrank die ze moesten maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 7:40 am

axel was klaar met zijn toverdrank en luisterde al niet meer naar de leerkracht. hij vond de meesten vakken saai. spreuken en bezweringen en verweert tegen de zwarte kunsten vond hij wel leuk maar bij de rest deed hij meestal net genoeg om een voldoende te halen. hij keek rond en zijn blik bleefhangen bij dominique die iets onder haar boek had en zijn nieuwschierigheid nam toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 8:01 am

Dominique's concentratie was inmiddels helemaal weg. Ze tikte wat met haar perkament op tafel en keek de zaal rond, tot haar blik die van een axel ze kruiste. Verbaasd keek ze hem aan, voordat ze haar blik weer op de docent richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 9:06 am

Axel grijnst als hij haar ziet weg kijken.'meneer wings is er iets interessants.' Vraagt de professor aan hem omdat hij niet aant opletten was.axel keerde zich naar de professor toe en glimlachte.' Meisjes zijn altijd intresant professor.' Zegt hij uit dagend en zijn mondhoek krulde een beetje omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 9:09 am

Ik dacht dat Connor als zwadderaar bij toverdranken zat, met noah als ravenklauwer? En dan de griffies bij transfiguratie ofzo en dat James bezweringen had?



James was half bezig met zijn werk, maar eigenlijk zaten zijn gedachten totaal ergens anders. Hij krabbelde een hoop zwerkbal aantekeningen door en dacht ook nog even aan het gedoe net met Lilly enz.

Flo liep over het terrein en stopte bij een boom, daar plofte ze neer. Ze haalde een in leer gebonden boekje met leeg perkament uit haar tas en begon met haar veer te tekenen, iets wat ze vaak deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 10:34 am

jaaa is eigenlijk ook zo, achjaa. Ik zit eraan te denken om nog een derde rol te maken maar weet het nog niet zeker..

Dominique draaide zich met een ruk om naar Axel toen ze zijn woorden hoorde. Ze fronste naar hem, niet zeker of ze zich vereerd moest voelen of geirriteerd dat hij zich blijkbaar niet schaamde voor zijn eerdere staarsessie.

Connor keek met een geamuseerde blik naar Axel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 10:38 am

Haha ok,
En gewoon doen, hoe meer karakters hoe makkelijker een groot verhaal xD

Flo maakte een schets van het meer en de bomen aan de overkant. Ze fronste en bekeek de tekening vanaf een afstandje. Kritisch toverde ze het laatste stukje weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 10:44 am

Lily lachte zachtjes en keek naar Dominique die zich duidelijk geen houding wist te geven. "Laat je niet gek maken" zei ze zacht tegen haar vriendin. "Hij is een idioot dat weet je."

Hugo was zo druk bezig met buurten met de jongen naast hem dat hij het hele gedoe in de klas totaal miste. Zijn vriend had namelijk zijn eigen verhaal over meisjes wat in geuren en kleuren verteld moest worden tijdens de les.

Noah zat stilletjes in de les en wist goed zijn aandacht erbij te houden. Hij wist van zichzelf dat hij heel makkelijk dingen op nam in de les waardoor hij snel klaar was met zijn huiswerk. Hij nam de lessen altijd erg serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 10:54 am

Dominique richtte zich tot Lily en knikte. Ze focuste haar aandacht weer op de docent, vastberaden om nu wel op te letten, maar in tegenstelling tot Lily vond ze het allemaal erg moeilijk. In gedachten telde ze de minuten af tot het tijd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:01 am

Lily wist dat Dominique moeite had met dit vak. Ze krabbelde wat op een stukje perkament en schoof het naar haar toe. "Ik help je wel als je er niet uit komt hoor!" stond er in sierlijke letters op geschreven. Wat dat betreft sloten ze goed op elkaar aan. Dominique was namelijk weer goed in vakken waar Lily moeite mee had. Ze glimlachte. Nog even en dan was deze les voorbij en hadden ze tussenuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:05 am

Dominique las zo subtiel mogelijk wat Lily geschreven had en glimlachte toen breed naar haar. "Wat zou ik zonder je bijles moeten?"schreef ze rethorisch terug. Ze wist het antwoord zelf al, waarschijnlijk een paar onvoldoendes rijker en met een boze Bill en Fleur op haar dak.

Connor kwam overeind toen de les voorbij was en liep het lokaal uit. Bij de uitgang bleef hij wachten op iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:09 am

Lily grijnsde en haalde haar schouders op. Op dat moment verkondigde de professor dat de les voorbij was. Lily deed haar boeken in de tas en kwam overeind. "Zo, nu kunnen we lekker tot vanmiddag genieten van de vrijheid." zei ze tevreden. Ze was het soort mens wat altijd precies haar werk wist te verdelen zodat ze tijd genoeg had om te genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:12 am

Dominique pakte haar spullen in record snelheid en knikte stralend. "En het zonnetje schijnt," zei ze vrolijk terwijl ze het lokaal uit liep. Haar voetstappen staakte ietd toen ze Connor bij de uitgang zag staan die hun nadrukkelijk aankeek. Zachtjes porde ze Lily in haar zij.

Connor stapte op Lily en Dominique af toen ze het lokaal uit kwamen. "Kan ik je even spreken?" vroeg hij aan Lily.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:16 am

Lily stopte met lopen toen Connor naar haar toe kwam en haar aanspreek. Ze was verbaast en nam even de tijd om te reageren. Ze vond het moeilijk in te schatten wat zijn intentie was maar ze was te nieuwsgierig om het te negeren. Daarom antwoordde ze met "Ja dat kan wel even". Als hij weer zou beginnen over de vriendjespolitiek zou ze hem een klap verkopen, nam ze zichzelf voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:25 am

"Ik wacht buiten op je," mompelde Dominique tegen Lily en liep weg. Ze wierp nog een snel een aarzelende blik over haar schouder, bang dat de situatie uit de hand zou lopen.

Connor haalde diep adem. "Ik wilde mijn excuses aanbieden voor eerder.." mompelde hij met een oprechte blik. "Over de vriendjespolitiek enzo. Ik had het niet moeten zeggen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:31 am

Lily bekeek Connor en was behoorlijk verbaast om zijn verontschuldiging. Zeker aangezien zij degene was die zonder echte aanleiding in de aanval was gegaan. "Luister, het was ook niet goed van mij dat ik zo uit mijn slof ging." gaf ze toe. "Alleen je kent mij en mijn familie niet eens.." ze stopte met praten. Ze moest er niet op door gaan, hij had toch al sorry gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:35 am

"Iedereen kent je familie," zei Connor met opgetrokken wenkbrauwen. Hij bddoelde het als grapje maar besefte gelijk dat het misschien niet zo over kwam. Hij kuchte. "Ik zeg niet dat je broer en ik nu ineens beste maatjes zijn, maar het was niet eerlijk van me jullie team gelijk te veroordelen. Ik schiet nogal snel uit mijn slof als het om Zwerkbal gaat." Hij grijnsde schaapachtig naar Lily.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:39 am

"Kennen is iets anders dan weten wie we zijn. Ik durf te wedden dat je niks van mij weet." zei Lily maar ze klonk niet meer boos. "En ik denk dat Zwerkbal voor meer van ons enigszins gevoelig ligt." voegde ze er met een onhandige grijns aan toe. "Dat hoort er misschien ook wel een beetje bij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:43 am

Connor glimlachte ietwat opgelucht, blij dat hij met zijn grote mond geen nieuwe vijanden had gemaakt. Hij stak zijn hand uit. "Vrede dan?" vroeg hij "Althans tot de volgende Zwerkbal wedstrijd Zwadderich-Griffoendor."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:46 am

Lily keek even naar zijn hand en pakte deze vast. Ze keek Connor aan en knikte. "Oke, vrede." zei ze met een glimlach tegen hem en ze liet zijn hand weer los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:47 am

James was zijn lokaal uit gelopen en liep door de gangen. Hij keek om zich heen toen hij Dominique was, waar was dan zijn zusje? 'He, waar is Lil?' Vroeg hij, en hij bleef even staan. Zijn vrienden waren toch al doorgelopen.

Flo stond op, ze had zo les. Ze propte haar schetsboek in haar tas rn liep snel terug naar het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:51 am

Connor knikte. "Ik moet gaan, mijn vrienden wachten. Tot ziens Potter" zei hij met een grijns en liep weg.

Dominique wuifde naar James. "Aan het praten met die Smith van Zwadderich," zei ze aarzelend. "Ik weet niet wat hij wilde". Bij nader inzien had ze spijt dat ze er niet bij was gebleven, wat als ze weer ruzie kregen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:53 am

James kreeg een boze frons, hij keek Dominique beschuldigend aan. 'Waarom liet je dat toe? Je weet hoe Lily is, en hoe de zwadderaars zijn!'

Flo rende snel het kasteel in, in de hal probeerde ze haar weg te vinden door alle drukke mensen. Ze botste continu tegen mensen aan. 'Sorry' mompelde ze tegen een eerste jaars die ze bijna omver liep. Bij het maken van haar excuses liep ze zelf pardoes tegen iemand aan en viel daardoor achterover.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Emptywo aug 27, 2014 11:54 am

Lily knikte en wilde ook weglopen. Toen bedacht ze zich. "Connor" zei ze en ze haalde hem in en ging weer voor hem staan. "Ik had je helemaal verkeerd ingeschat." zei ze. "Je valt best wel mee." zei grijnsde even naar hem en liep toen weg. Dominique was op haar aan het wachten en maakte zich waarschijnlijk zorgen als het te lang duurde.

Noah liep met zijn boekentas over de gang door de drukke leerlingen heen. Hij probeerde zich te herinneren wat zijn volgende les was maar hij kon er niet op komen. Hij lette totaal niet op. Toen schoot hem te binnen dat hij naar bezweringen moest. Hij draaide zich abrupt om en liep de andere kant uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[HP] Nostalgisch in de toekomst
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: