Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [HP] Nostalgisch in de toekomst

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptywo aug 27, 2014 12:00 pm

Dominique keek James verontwaardigt aan. "Wat moest ik dan doen? Het zag er onschuldig genoeg uit en ik ben Lily's babysitter niet!" zei ze in een verdedigende toon, al had James eigenlijk gelijk. Ze zuchte. "Heb je al zwerkbal strategieen bedacht?" vroef ze om het onderwerp te veranderen.

Connor draaide zich om en glimlachte even voordat hij verder op eg ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptywo aug 27, 2014 12:02 pm

James bleef kwaad kijken. 'O reken maar!' Zei hij. 'We maken ze in, en dan staat die Smith nog wat te wachten.' Zei hij grimmig.

Flo knipperde verbaasd met haar ogen toen ze plots op de grond lag. 'Sorry' mompelde ze opnieuw, beschaamd voor haar onhandigheid . Ze graaide haar spullen bij elkaar die uit haar tas waren gevallen terwijl ze op haar knieën zat en daardoor een blokkade volgde voor velen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptywo aug 27, 2014 12:06 pm

Lily zag James en Dominique en ging naar ze toe. "Hej" zei ze grijnzend. Haar gezicht betrok toen ze James gezicht zag. "Waar maak jij je druk over?" ze had wel een vermoeden. Waarschijnlijk had Dominique hem net verteld wat er gebeurd was.

Noah struikelde bijna over een boek van Flo maar wist zijn evenwicht te bewaren. Hij keek verbaast naar het tafereel en knielde vervolgens neer en begon haar zwijgend te helpen haar spullen bij elkaar te pakken. Toen alles weer in de tas zat keek hij Flo aan. "Alles goed?" vroeg hij aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptywo aug 27, 2014 12:13 pm

Dominique keek James hoofdschuddend aan, maar kon haar glimlach niet verbergen. Ze keek op toen Lily eraan kwam. "Je grijnst," zei ze oo een enigzins beschuldigende toon. "Vind ik Smith straks dood in een of andere verlaten hal?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptywo aug 27, 2014 12:14 pm

James keek naar Lily, hij dacht even na maar besloot niks te zeggen. Kennelijk was het goed gekomen. 'Niks laat maar. Ik vertelde net aan Dominique dat ik plannen heb om die idioten van Zwadderich keihard in te maken!' Zei hij. Hij hoorde Dominique en grijnsde 'dat kan ook nog wel bij de strategieën'

Flo keek dankbaar op 'ja, bedankt' ze glimlachte naar hem. 'Typisch een actie voor mij, onhandig als altijd. ' ze kwam overeind en sloot haar tas. Een hoop mensen keken chagrijnig omdat ze hun geblokkeerd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptywo aug 27, 2014 12:20 pm

"Eigenlijk kwam hij zijn excuses aanbieden en vrede sluiten." zei Lily half grijnzend. "Dus vermoorden leek me op dit moment niet nodig. Maar uiteraard is het betreft de competitie nog altijd oorlog en gaat Zwadderich eraan met de wedstrijd."

Noah grijnsde. "Was je er niet bij met je hoofd?" vroeg hij plagend aan haar. Heel Ravenclaw zat vol met dromers -net als hij- en het had niet veel gescheeld of hij was ook gevallen. Alleen hij had altijd het geluk dat hij op zulke momenten net op tijd door had dat het bijna mis ging
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptywo aug 27, 2014 12:27 pm

James keek achterdochtig 'zijn excuses..' Zei hij, totaal niet overtuigd. 'Juist ja.. Nou laten we dat maar afwachten, vrede.. Straks dan is dit een van hun strategieën' mompelde hij.
Dat herinnerde hem er aan dat hij nodig moest gaan uitzoeken wat het volledig nieuwe team van Zwadderich was.

Flo lachte zacht en gaf hem een duwtje. 'Natuurlijk niet, hoe durf je dat überhaupt te suggereren' ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptywo aug 27, 2014 12:37 pm

Lily lachte geamuseerd om James. "Maak je maar geen zorgen, ik denk dat hij het meende. En mocht het een strategie zijn is dat de slechtste in Zwerkbal history want ik laat me echt niet afleiden door vrede als we spelen." verzekerde ze hem.

"Nou ik ga maar weer verder, anders ben ik alsnog te laat voor bezweringen." lachte Noah en hij liep weer van haar weg door naar zijn lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptywo aug 27, 2014 12:40 pm

Flo glimlachte 'ok, bedankt nog!' Riep ze hem na. Ze begon zelf te lopen naar het lokaal van VTZK.

James trok een wenkbrauw op 'dat mag ik hopen ja, van mijn ploeggenoten.' Hij liep verder. 'Ik zie jullie straks wel, ik heb toverdranken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 9:24 am

"We maken ze in!" riep Dominique James na. Ze keek Lily met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Ik ben verbaasd. Een uur geleden was je gereed om die Zwadderaar's ogen uit zijn ogen krabben en nu.." zei ze en keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 9:51 am

Sorry dat ik niet reageerde. Ben aan mijn hand geholpen. Zal morgen wel weer reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 10:18 am

"Ik had dit ook niet verwacht. Maar hij leek oprecht.. ik denk dat ik hem misschien verkeerd had ingeschat. Misschien is hij zo erg nog niet." gaf Lily toe. Ze moest toegeven dat ze het ook gek vond om dit zo tegen Dominique te zeggen. Het was het tegenovergestelde van die morgen. "We zullen zien of hij het meende de komende weken"

Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 11:11 am

wat is er met je hand gebeurd? Surprised

Dominique grijnsde. "Ik geloof je maar op je woord, ik ken die hele gozer niet," zei ze schouderophaled. Ze keek Lily even peinzend aan. "Denk je dat James een crush heeft?" vroeg ze plotseling.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 11:20 am

Lily dacht even na. "Niet wat ik weet, het is me niet opgevallen in ieder geval. Waarom vraag je dat?" wilde ze weten. Misschien kwam het omdat ze nooit zo op dat soort dingen lette. Het kon best zo zijn maar dan had zei het niet gezien, ze was blind als het om liefde en mensen leuk vinden ging.

Hugo was een rondje gaan lopen langs het meer. Hij vond het zo nu en dan heerlijk om gewoon even tot rust te komen zodat hij vervolgens weer zijn gekke zelf kon zijn. Hij wist dat hij beter vast aan het huiswerk kon om te voorkomen dat hij meteen al achter zou raken maar daar had hij nu geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 11:23 am

Dominique keek peinzend voor zich uit. "Gewoon iets wat ik me eerder bedacht. Vanochtend tijdens het ontbijt leek hij op zoek te zijn naar iemand en zag je hoe geschockt hij was toen je zijn haar door de war maakte?" Dominique geijnsde. "Het is maar een gok maar toch."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 11:33 am

Lily grijnsde. "Nouja hij is ook gewoon ijdel natuurlijk." lachte ze. "Maar ik zal eens er op gaan letten, wie weet. Misschien kunnen we hem helpen om zich te gedragen als een echte gentleman." Ergens vond ze het een gek idee als James een crush op iemand zou hebben. Hij was toch haar broer en ze vond het altijd heel fijn dat ze hem helemaal voor zichzelf had."

Hugo ging op een boomstam bij het water zitten en keek naar de reuze octopus dus ronddobberde over het meer. Het bleef een gek beest maar hij hoorde bij Zweinstein. Na een tijdje stond hij op en besloot hij gezelschap te gaan zoeken.

Noah kwam de les bezweringen weer uit. Het was maar een stil dagje, en al vond hij dat meestal niet erg voelde hij zich vandaag wel verveeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 11:41 am

Dominique lachtte hardop. "Ik weet niet of we ooit de dag meemaken dat ie een echte heer wordt. Bovendien, het meisje in kwestie moet wel goedgekeurd worden door jullie moeder, ze schijnt kritisch te zijn," zei ze geamuseerd, doelend op het feit dat Ginny Fleue op het begin niet goed genoeg voor Bill had gevonden. Plotseling schoot Dominique iets te binnen en ze keek Lily indringend aan. "En jij dan? Ik hoor je nooit over iemand die je leuk vind."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 11:41 am

Haha arme James!!


James liep met zijn vrienden over het terrein (weet niet waar ik hem net gelaten had).
Hij praatte wat en streek door zijn haren heen terwijl hij grijnsde om iets wat iemand vertelde.

Flo zat in haar les, en ik spoel door, want het is nogal stom dat ze zo alleen zit. Ze liep naar de grote zaal om te gaan eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 11:47 am

Laat haar met Noah chillen danxD

Noah ging naar de grote zaal en speurde de tafel van Ravenclauw af of er al iemand was. Hij wist dat het nog vroeg was en het was dom van hem met zijn hoofd in de wolken rond te dwalen aangezien hij al zijn vrienden uit het oog verloren was. Hij zag Flo en grijnsde. Hij vond haar gezelschap meestal wel gezellig. Hij nam tegenover haar plaats. "Hej, je ochtend overleefd?"

"Ma had natuurlijk wel makkelijk praten, als ik pa mag geloven was ze onwijs populair bij de jongens vroeger." zei Lily met een lach. Ze was trots op haar moeder, ze had een goede band met haar. Toen Dominique haar vroeg of ze zelf iemand leuk vond kleurde ze automatisch rood. Ze vond het altijd ongemakkelijk als mensen dat soort vragen aan haar stelde. Ze wist ook niet waarom want ze had niks te verbergen. Misschien was het meer het gebrek aan een antwoord, wat ook nergens op sloeg aangezien ze wist dat er zeker wel jongens waren geweest die interesse hadden. "Nee, er is nu niemand." zei ze en ze wende haar blik even af. "Jij dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 11:53 am

Ja maar dat kom eerst niet vanwege dat ik haar in een andere les had geplaatst haha xD

Flo keek op 'hee' zei ze vrolijk, en ze glimlachte automatisch. 'Ja zeker, had maar een uurtje les en heb heerlijk getekend bij het meer, nu het weer nog goed is.' Zei ze. 'En jij? Toverdranken had je toch?'

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 11:56 am

"Ja, en dan ook nog een ontzettende snob," zei Dominique grijnzend. Ze hield ontzettend van haar moeder maar het is een algemeen feit dat ze in haar jongere jaren erg verwend en uit de hoogte was, al was dat nu allemaal verdwenen.Ze glimlachte toen ze Lily zag blozen maar zag dat het niks betekende. Toen ze dezelfde vraag terug kreeg liep ze zelf rood aan. "Nee, niemand," zei ze vluchtig en hoopte dat de leugen goed overkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 12:00 pm

"Dat klinkt goed." zei Noah grijnzend. "Ja ik heb een uur in een benauwt lokaal boven een dampende ketel gehangen." lachte hij. Hij pakte wat brood en begon dat te smeren.

Lily keek Dominique onderzoekend aan. "Weet je dat zeker? Je weet dat je me alles kan vertellen he?" vroeg ze op een plagende maar zeker ook gemeende toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 12:05 pm

Dominique zuchtte diep. "Oke ik vertel het je maar je moet beloven het tegen niemand te zeggen. Ik wil niet dat de hele Wemel-Potter clan het weet, ze zouden het vast niet begrijpen," zei ze fronsend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 12:08 pm

James was met vrienden.

Flo grinnikte 'altijd fijn op een maandag.' Zei ze. 'Ik haat die warme ketels, behalve in de winter, dan is het wel fijn.' Zei ze. Ze pakte een klein broodje en propte dat in een keer in haar mond, ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Emptydo aug 28, 2014 12:12 pm

"Precies" zei Noah met een grijns. Hij vouwde zijn boterham dubbel en nam een hap. "Ik moet toegeven dat ik hoe fijn ik het weer ik ook vind ik niet kan wachten tot het uitje naar Zweinsveld in het najaar. Ik vind het dan best gezellig."

Lily keek Dominique met een serieus gezicht aan. "We zijn vriendinnen, je geheim is veilig bij mij." zei ze ernstig. Vervolgens verscheen er een speelse lach op haar gezicht. "Vertel me alles!" Ze vond het een stuk leuker als een gesprek over een ander ging en vond het dan heerlijk er op door te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] Nostalgisch in de toekomst   [HP] Nostalgisch in de toekomst - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[HP] Nostalgisch in de toekomst
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: