Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 sief en steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

sief en steff Empty
BerichtOnderwerp: sief en steff   sief en steff Emptydo dec 22, 2011 9:26 am

oke het gaat over een wereld waar meer techniese snufjes zijn dan nu. een tijdje terug is een explofie geweest in eeen onderzoeks labb, heel veel mensen zijn ziek geworden en in een soort monster verandert, een groep zoekt die monsters op en brengt ze naar een plek waar ze verder kunnen leven, een jonge die ook een half machine is geworden kan veel mensen genezen door ze aan te raken en de tecnologie in hun ongedaan maken zodat ze weer normaal worden, jammer genoeg kan hij dit niet bij iedereen, ook hij zit bij de andere monsters al heeft hij gewoon een kamer en al toch word hij constant in de gaten gehouden. maar dan komt er op een dag een meisje voor bij ook een monster en dan gaat alles veranderen

naam/
leeftijd/
uiterlijk/
innerlijk/
verleden/
sterkste, zwakste punt/
extra/
door/
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

sief en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: sief en steff   sief en steff Emptydo dec 22, 2011 11:38 am

naam/ rabb
leeftijd/ 19
uiterlijk/ zwart warrig haar dat tot zijn oren komt, maar het steekt allen kanten uit, hij heeft grijs blauwen ogen. hij heeft meestal een t-shirt aan met daar over een of ander vest en een spijker broek mer gympen
innerlijk/ rabb is erg koppig en rebels hij vind het vreselijk tot hij er op gesloten ziet en laat het duidelijk merken in zijn gedrag, heel heel soms loopt hij weg als hij er genoeg van heeft. maar ze vinden hem altijd, hij is blij als hij op missie mag en ze helpen kan met een nieuw mens dat door de tecnologie van de ontploffing jaren geleden besmet is en hij ze kan helpen. zodat ze geen mensen meer pijn doen. hij vertrouwt niet iedereen die rond loopt bij hun hoofdkwartier dingens en dat laat hij merken ook zeker als iemand nieuw is
verleden/ hij weet niks van zijn verleden alleen tot hij wakker werd en tot een man naast hem zat die hem gerust stelde, die nam hem mee naar waar die nu is en hij voede hem rustig op, iets wat niet gemakkelijk vor de man was, maar naar hem luister hij.
sterkste, zwakste punt/hij heeft een inorm doorzettings vermogen. tot mensen hem blijven zien als een monster
extra/
door/ steff
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

sief en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: sief en steff   sief en steff Emptydo dec 22, 2011 10:05 pm

ik zit nu op mijn mobiel maar maak straks als ik thuis ben mijn rol ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

sief en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: sief en steff   sief en steff Emptydo dec 22, 2011 10:29 pm

Is goed ik moet zo toch de stad in en om 4 uur rapport halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





sief en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: sief en steff   sief en steff Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
sief en steff
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Steff & Sief
» Ruuz & Sief
» SANNIE & STEFF
» Ruuz en Steff
» Steff en Sanne

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: