Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Steff en Sanne

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptydi jun 05, 2012 2:15 am

oke we weten waar over.

naam:
innerlijk:
uiterlijk:
achtergrond:
leeftijd:
extra:
wolf: zoja welke roedel?
door:

als ik wat gemist heb moet je het zeggen



naam: Aria Blackwell
innerlijk: Aria is een eigenwijs meisje en als wolf is ze niet veel beter. Het liefste is ze op vrije dagen in het bos, waar ze als wolf haar gang kan gaan. Ze is gelukkig nog nooit gesnapt door een wolf van een vijandige roedel, aangezien het bos niet helemaal van hun is. Maar verdeeld onder meer roedels die duidelijk laten merken welk gebied van hun is. Ze is heel aardig en lacht graag. Maar doet alles wat god verboden heeft en daar moet ze mee gaan oppassen. Als het onderwerp uithuwlijken ter sprake komt is ze altijd heel snel weg en komt ze de eerste dagen ook niet meer thuis.
uiterlijk: plaatje beneden, ook uiterlijk van wolf. Als meisje heeft ze echter platina blond, bijna wit haar. Ze heeft ze de genetische afwijking genaamd heterochromia iridis waardoor ze 2 verschillende kleuren ogen heeft (bestaat echt). Namelijk bruin en zacht blauw. Als wolf heeft ze dit ook dus kan je haar makkelijk onderscheiden van andere.
achtergrond: Aria is de jongste en tevens enige dochter van de alfa van de Farkas. Ze heeft 3 broers en had een zusje maar die is gedood, net als haar moeder en bijna alle vrouwelijke wolven uit haar roedel, vandaar ook dat ze zoveel met jongens omgaat. Omdat ze een van de enige vrouwtjes is in de roedel, en tevens de dochter van de alfa is haar hand beloofd aan de zoon van een vijandige roedel. Dit in de hoop om het voortbestaan van haar roedel veilig te stellen. Ze wil er echter niet veel van weten en gaat vaak tegen haar vader en broers in. Maar ze weet dat het het beste is. Ze wil zich er alleen nog niet bij neerleggen en erin geloven.
leeftijd: 17, bijna 18
extra: Ze doet alles wat haar vader en broers verboden hebben.
wolf: ja, de roedel waar ze bij hoort staat bekent als de "Farkas" wat hongaars is voor wolf.
door: Sanne

De witte wolf
http://images1.fanpop.com/images/image_uploads/Wolves-wolves-1170837_1024_702.jpg

Aria, maar dan met blond haar en lippen een kleur zacht rood
https://2img.net/h/i892.photobucket.com/albums/ac125/TheGlowingRose/Cris%20Ortega/2.jpg?t=1302630411


ik begrijp het boek alleen nog niet helemaal wat zijn die hoeders nou dan??
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptywo jun 06, 2012 7:04 am

hoeders zijn soort heksen tovenaars.
die werken met oude ruenes

naam:alexander delkado word lex genoemt
innerlijk:lex is een koppig geval. hij houd zich het liefst aan geen enkele regel maar daar zijn de hoeders niet zo blij mee. lexis ook rebels maar hij weet zijn grensen op te zoeken. hij is altijd makkelijk boos te krijgen. meestal laat hij zijn arogante rebelse kille, argwanende gevoeloze, en bazige houding aan iedereen zien. alleen zijn betha weet tot nu toe hoe hij echt is. de hoeders huwelijken hem aan alice uit in de hoop tot hij wat tempert
uiterlijk:komy
achtergrond:lex is de oudste hij heeft nog 2 jongere zussen.
leeftijd:net18 geworden
extra:
wolf: hij zit in de rekazo roedel
door:mij

uiterlijk komt nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptywo jun 06, 2012 7:07 am

mijn jongen, Raven, 18 jaar. Is Alexander zijn beta.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptywo jun 06, 2012 7:20 am

oke dan is mijn andere rol de beta van alice ook een meisje wel. een van de meinige in de roedel en ze is wat joonger dan16 en een half

haar naam is jalou plaatjes komen nog
weet jij waar ik mooie kan vinde

----------

lex zat in zijn auto of beter gezegt lag want hij had de stoel omlaag geklapt.hij had ruzie gehad met zijn vader over het huwelijk en het meisje die moest hij nogleren kennen dat zou vanavond in de discotheek van de hoeders zijn. nou de hoeders waren daar meestal en hij baalde als een stekker, en hij sloot zijn ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptywo jun 06, 2012 7:32 am

https://s892.photobucket.com/albums/ac125/TheGlowingRose/ dat is mijn pagina op photobucket waar ik rpg plaatjes en alles verzamel Wink
-----------------------------------------------------------------------------------
Aria had kwaad haar kamerdeur voor de neus van haar oudste broer dicht geslagen. Ze had hem op slot gedraaid en was snikkend tegen de deur aan op de grond gezakt. 'Ik doe het niet!' was het laatste wat ze had geschreeuwd voordat ze naar boven was gestormd, op de voet gevolgd door haar oudste broer die nu probeerde haar kamer binnen te komen. Ze wist al sinds haar 5de dat deze dag eraan zat te komen, maar nu het zover was begon ze ertegen te vechten. Al wist ze dat ze dan problemen zou krijgen met haar hoeder. Maar dat maakte haar niet uit. Ze wilde niet met een of andere jongen trouwen die ze niet kende en zeker niet op haar leeftijd.

Raven keek zoekend rond. Hij was naar het huis van Alexander geweest maar toen hij hem daar niet aangetroffen had vroeg hij zich af of er iets aan de hand was. Meestal als hij Alexander kwam opzoeken was die wel thuis. Alleen in gevallen dat er wat aan de hand was was hij weg.




ik zat te denken. Op het moment dat Aria en Lex eindelijk hebben toegegeven dat ze toch samen een toekomst hebben kunnen we er wel een Shay persoon in gooien die dat dan weer door de war gooit Razz:P
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptywo jun 06, 2012 7:52 am

Jalou klopte op de deur bij het huis van Alice en ze werd binnen gelaten. Ze merkte een gespannen. Sweer binnen hing en ze wist tot er iets geweest was. Ik ga wel naar boven. Zegt ze op een kinderlijke toon maar het past wel bij haar en met die woorden rent ze op een drafje naar boven. Ze ziet de broer staan en glimlacht. Zal ik het over nemen. Vraagt ze met een schuin hoofd.

Lex had zijn ogen nog steeds dicht en dacht na. Uithuwelijken in de hoop tot hij zich meer verantwoordelijk ging gedragen. Hij was toch verantwoordelijk genoeg. Ze wilde gewoon hem manieren leren tot hij zich ging gedragen hoe hun willen tot hij zich gedroeg. Maar hij wilde dat niet hij wilt zich zelf zijn. En dan die schimmen altijd die enge dingen in hun buurt anders had hij ze weer eens gebeten dat had hij ooit gedaan en die straf was niet min geweest en toen hij er aan terug dacht ging zijn gsm af en Lex schrok zich kapot en schoot overeind in de auto tegen het stuur dat een harde tooooeeeet liet horen

Oke dat kan. Enne ik hem even weg tot half 11 ben even slapen zo moe al van half 5 op moet om 10 met honde uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptywo jun 06, 2012 8:34 am

Aria haar broer haalde zijn schouders op. 'Succes met proberen. Ze is erg vasthoudend dat weet je.' zei hij waarna hij zich omdraaide en weer naar buiten liep. Aria bleef bij de deur zitten snikken. Hoe konden ze dit van haar verwachten. Op school zaten de 2 roedels zo ver als kon uit elkaar en ook Alexander moest niets van haar weten. Al vond ze dat helemaal niet zo erg. Ze mocht hem niet. Hij was te druk, te eigenwijs en trok te veel de aandacht. En daarbij kwam nog het was een kind, geen man. Ze rook haar beta aan de andere kant van de deur. 'Ga weg Jalou!' riep ze naar haar. 'Ik blijf erbij! Ik doe het niet! Nooit niet!


Raven zag de auto van Alexander staan en liep er heen. Hij tikte zachtjes op de ruit toen hij Alexander zag zitten. Hij zag er niet goed uit. Wat was er an de hand?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptywo jun 06, 2012 10:19 am

Jalou knikte naar de broer en ging toen tegen de deur aan staan. Wie zegt tot ik je wil om praten ik wil alleen met je praten dat weet je ook. Zegt ze en ze tikt tegen de deur aan. Ik kan wel zeggen tot ik je standpunt snap. Maar eerlijk gezegt niet echt maar een beetje. Ik vind het erg voor je tot het zo gebeurt. Maar er is een trOost misschien. Je ouders hebben dit ook onder gaan en ze houden nu toch van elkaar. Vraagt ze Ondertussen bleef ze tikken op de deur

Lex zat recht op en hoorde getik en hij keek om en zag raven zijn betha. En hij deed de deur open en hij wist tot zijn kolven gedaante voor hem bijna zichtbaar was omdat hij boos was. Zijn haren recht overeind oren wat naar acheteren. Wat kom jij doen me tempere of wat. Zegt hij wat stug dit bedoelt hij niet zo normaal als hij geen ruzie had gehad was hij aardig tegen zijn betha maar nu. Hij moest naar de discotheek strakjes en hij zuchte diep en hij ging met zijn benen buiten de auto zitten

Ik zoek morge plaatjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptywo jun 06, 2012 10:42 am

Raven grijnsde. 'Je weet dat ik dat jaren geleden al opgegeven heb.' Raven had Lex een keer geprobeerd om te praten. Dat was niet echt goed afgelopen. 'Ik heb de littekens nog zitten, wil je ze zien?' Hij lachte maar dat leek meer op een soort blaf. Hij grijnsde. 'Dus hoe gaan we het vanavond aanpakken?' Hij bekeek zijn alfa goed. 'Ik weet dat je er tegenop ziet maar laten we in ieder geval proberen er een beetje een leuke avond van te maken. Wij samen. De rest van de roedel hoeft niet mee.' zei hij terwijl hij Lex aan keek.

Aria gromde zachtjes. Haar ouders mochten elkaar al. Ze waren samen opgegroeid en hadden er niets tegen. Ze hielden van elkaar en dat maakte het allemaal alleen maar makkelijker. 'Ik ken hem niet Jalou.' zei Aria zachtjes door de deur heen. 'Ik ken hem niet anders dan de koppige jongen die overal tegen in gaat op school en buiten dat. Hij wil niets van met weten en niets tegen me te maken hebben. We hebben nooit eens een keer een gesprek met elkaar gehad.' Aria slaakte een diepe zucht en veegde de tranen van haar wangen. Toen stond ze op en liep naar haar raam. Ze was een krijger geen zielige pup die zich schuil hielt bij haar ouders... Ze snoof de frisse lucht van buiten op toen ze het raam opende.






https://2img.net/h/i892.photobucket.com/albums/ac125/TheGlowingRose/Heise%20Jinyao/Heise%20Jinyao%20-%20Men/90.jpg?t=1302629119
Raven is dan ook een goud/bruine wolf net als Shay in het verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptywo jun 06, 2012 4:35 pm

Lex kon het niet laten om te grinniken toen Raven dat zei en hij kwam recht staan en hij keek raven aan. Nee dankje heb ik dadelijk een schuld gevoel. Zegt hij en hij leunt tegen de auto aan maar dan hoort hij hoe raven over de avond begint en je hoort een grom in zijn keel. Tuurlijk gaan we alleen we nemen de rest van de roedel niet mee veel te gevaarlijk met al die hoeders. Zegt hij zachtjes. En jij moet Ook voorzichtig doen. Zegt Lex hij wilde niemand kwijt van de roedel zeker raven niet. Ik ga me klaar maken zegt hij dan en hij keek zuur naar zijn huis

Jalou luisterde naar de andere kant ga. De deur. Sorry dat was ik vergeten. Maar we weten bijde tot je hier niet onder uit komt het staat al jaren vast tot je..... Jeweetwel. Zegt ze dan zachtjes en ze was even stil en hoorde Alice lopen. Alice laat me alsjeblieft binnen. We moeten vanavond gaan als je dit niet doet dan zullen de hoeders niet blij zijn. Zegt ze dan zachtjes. Ze was bang voor ze als ze dicht bij haar waren stond ze altijd dicht tegen Alice aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptywo jun 06, 2012 11:05 pm

Aria gromde zachtjes als teken dat Jalou binnen mocht komen. Ze bleef uit het raam staren naar een duif die naar de zon toe vloog. Dat wilde zij ook kunnen, weg van deze onzin. Weg van dit gedwongen huwelijk en de samenvoeging naar een nieuwe jonge roedel wolven waar ze samen met hem de leiding over zou krijgen. Ze slaakte een diepe zucht en keek naar de grond. Ze wachtte tot Jalou binnen zou komen en haar een les gaf.

Raven knikte. 'Zal ik je rond 8 uur oppikken bij je thuis?' Hij keek naar het huis aan de andere kant van de straat. Hij keek weer naar Lex en wachtte een antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptywo jun 06, 2012 11:29 pm

jalou hoorde de grom en ze wis tot ze wist tot ze binnen mocht komen en dat deed ze ook. en ze plofte neer op bed. alice je kan beter vanavond gaan en de hoeders te vrede stellen. dan zuren zeook even niet meer, en je zou hem alleen ontmoeten vandaag. zegt ze steunend tegen haar. en na die woorden ging ze liggen op bed.

lex keek raven aan en hij knikte langzaam. oke, misschien wacht ik al op je in mijn auto. zegt hij en met die woorden draait hij zich om en maakt een zwaai beweging naar raven en hij liep naar zijn huis en zijn houdig werd anders, rebelser en killer. hij moest zich sterk houden daar binnen. en hij ging binnen en begroete iedereeen kort en hij ging naar boven en dan de douce in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptywo jun 06, 2012 11:41 pm

Aria keek om naar Jalou. 'Dat is het hem juist. Ik ken hem al en dat maakt het alleen maar erger. Je hebt zelf gezien hoe hij zich gedraagt op school en daarbuiten. Ik wil hem niet zien. Ik wil niets met die puppy te maken hebben.' Haar ogen stonden kill en haar hoektanden waren scherp toen ze haar mond iets opendeed. 'Ik wil niet aan zo een roekeloze alfa knul gekoppeld worden.'

Raven keek Lex na, maakte toen rechtsom keert en liep rustig fluitend terug naar huis terwijl hij nadacht over hoe het vanavond zou gaan lopen. Alexander had er duidelijk geen zin in. Hij slaakte een diepe zucht. 'Goden alsjeblieft, laat het vanavond rustig blijven en goed komen.' mompelde hij waarna hij om zich heen keek, niemand zag en in een wolf veranderde en ervandoor rende.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptywo jun 06, 2012 11:47 pm

jalou voelde zich ongemakkelijk nu ze de houding van alice zag en ze ging recht zitten. dat weet ik maar de hoeders....je..je wilt toch geen schim op je dak. zegt jalou nu zachtjes. en haar wolven gedaante had nu de oren plat naar achteren.

lex stond te genieten onder de koude douce. en hij voelde bijna allen zorgen even weg spoelen. maar dan komt hij er met tegen zin onder uit en hij droogt zich af en deed zijn haren zo goed mogelijk en dan loopt hij met handdoek rond zijn middelnaarzijn kamer en begon kleren uit te zoeken voorvanavond. enhij vroeg zich af of alice zo heete het meisje, hij had haar gezien op afstand, eenhekel aan hem had. want die blikken van haar altijd dodelijknaar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptydo jun 07, 2012 5:01 am

Aria ontspande haar spieren en de scherpe hoektanden verdwenen. Ze sloot haar mond en keek weer naar buiten. 'Kies jij maar kleren voor me voor avond. Jij weet beter wat jongens leuk vinden dan ik.' zei ze terwijl ze weer naar buiten staarde. Het onderwerp schimmen sloeg ze altijd zo graag mogelijk over. Ze had het er niet op. Haar nekharen ging recht overeind staan als ze aan de vormloze zwarte schaduwen dacht die de hoeders konden oproepen. 'Heb jij enig idee wie onze hoeder word?' vroeg ze toen langzaam. Ze wilde het gesprek aan de gang houden om niet in een pijnlijke stilte terug te vallen.

Raven liep zijn huis binnen, zette een grote mok koffie en liep daarna naar boven om zich te gaan verkleden. Het was een dure tent waar ze naar toe moesten vanavond dus wat netters dan dat hij normaal droeg was wel een verijsde. Hij opende zijn kleding kast en gromde zachtjes. Uiteindelijk pakte hij een zwart overhemd en een nette spijkerbroek. Hij legde ze op zijn bed en zette de muziek hard aan. Daarna kleedde hij zich om.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptydo jun 07, 2012 7:17 am

mika kreeg meteen een glimlach toen ze dat hoorde en sprong van het bed af. jah, zegt ze blij en ze rende naar de kast toe en begon er in rond te neuzen. ze gaf alice altijd graag tips overkleding maar nu mocht ze uitzoeken wat ze haar aan deed nou dat liet zeniet lopen.

lex bekeek zijn kast maar wist het eerst even niet maar daarna maakte hij toch een keuze
-----------

sorry even er in komen,ben dood moe van stage
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptydo jun 07, 2012 7:31 am

Aria schudde lachend haar hoofd. Ze liep naar haar bed toe en plofte neer. 'Maak het niet te bond he Jalou, het is gewoon een ontmoeting met iemand.' mompelde ze zachtjes. Dadelijk was Jalou een uur bezig de juiste outfit voor haar uit te zoeken en daar had ze niet zo een zin in. Ze sloot haar ogen en bleef languit liggen terwijl ze zachtjes neuriëde. Ze keek op de klok. Half 8, over een uur hadden ze afgesproken bij de tent in het centrum. Rekazo gebied. Ze rilde bij de gedachte alleen al.

Raven deed zijn blouse goed en probeerde daarna zijn warrige zwarte haar wat te temmen. Hij mopperde kwaad en liet het uiteindelijk maar zo waarna hij zijn jack pakte en zijn auto sleutels. Hij liep naar beneden, knikte groetend naar zijn ouders en liep daarna naar de deur en naar buiten. Hij stapte in de auto en startte de motor waarna hij richting Alexander zijn huis reed.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptydo jun 07, 2012 7:49 am

jalou had een outfit voor alice bij elkaar gesmokkelt en keek tevreden er na. hierdoe dit aan, en je haren los. zegt ze met een glimlach. en ze pakte zelf haar tas en haalde er andere kelding uit en ze klede zich zelf razend snel om, jalou had donker bruin haar en ze had een licht blauw t-shirt. en een donker blauwe rok aan gedaan. zo ik ben klaar...kleed je snel om we moeten zo weg

lex is de jonge op mijn profiel fotogewoon
Razz

lex had een donkerblauwe spieker broek aan.en daar op een wit t-shirt en daar over aan had hij een jackeen zwarte hij liep naar onder toe en hij zag zijn vader die stond op en leip naar hem toe. gedraag je, maak geen ruzie, anders is het feest, zegt hij dreigent tegen hem. lex keek zijn vader aan en hij knikte. dan loopt hij naar buiten en gaat tegen zijn auto aan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptydo jun 07, 2012 8:15 am

Aria kleedde zich zo langzaam mogelijk om. Ze bekeek het resultaat, gromde wat en gooide haar los waarna ze het een beetje in model borstelde. Ze sloeg haar ogen ten hemel toen ze zichzelf in de spiegel zag en keek naar Jalou. 'Echt waar? Moet dit?' Ze droeg een donkerblauwe haltertop waarvan de achterkant slechts bandjes stof waren. Hier onder droeg ze een zwarte skinny en haar nikes.

Raven toeterde een keer om Alexander te laten weten dat hij er was maar op dat moment kwam die net naar buiten. Hij opende zijn portier en keek naar Lex. 'Zijn we er klaar voor?' Hij bekeek hem goedkeurend en floot zacht. 'Dit is netter dan dat ik je in dagen gezien heb.' zei hij goedkeurend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptydo jun 07, 2012 10:00 am

Jalou knikte. Niet klagen Alice je hebt me zelf toestemming gegeven om je kleding uit te zoeken. Nouw we zullen gaan mijn broer brengt ons en blijft in de buurt met zijn vrienden gewoon voor de zekerheid. Zegt jalou dan. Maar het was al een paar dagen bekent tot ook een paar jongens meemoesten met de meiden en jalou's broer was er een van. En jalou liep naar onder toe en glimlachte naar Alice haar broers

Lex hoorde de auto toeteren en hij liep er heen en deed de deur open en hij hoorde raven die woorden zeggen en hij gromde lichtjes. Dadelijk kan je een paar dagen niet zien. Zegt hij en hij ging zitten en zakte onder uit en sloeg de deur dicht. Kreeg een waarschuwing me te gedragen dan zijn Mika en Mike daar die hoeders tweeling wedden. Zegt hij nors en je zag zijn hoektaden al komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptydo jun 07, 2012 10:10 am

Raven trok zijn wenkbrauw verbaast op toen hij wegreed. 'Jut en jul? Wat zouden die daar moeten?' Hij sloeg een straat in en lette op de weg voordat hij zijn woorden vervolgde: 'De vorige keer met jou in hun buurt ging het niet goed. Zouden jou ouders en die van hun er niet van geleerd hebben? Ze kunnen moeilijk van je verwachten dat je rustig blijft. Je wil dit al helemaal niet.' zei hij afkeurend.

'Liever zij dan mijn broers erbij.' mompelde waarna ze Jalou volgde naar beneden. Ze liep de woonkamer in en knikte naar haar ouders. 'Ik ga ervandoor. Wacht maar niet tot ik thuis ben.' zei ze rustig. Ze wilde zich omdraaien en knalde daarbij tegen iemand die achter haar stond. 'Tristan. Move.' gromde ze zachtjes toen haar jongste broer voor haar stond en haar aandachtig bekeek. 'Als ik je broer niet was had ik je ontvoerd.' mompelde hij goedkeurend. Hij keek naar Jalou. 'Je weet van kleden. Pas goed op haar.' Hij gaf Jalou een knipoog en ontweek nog net een stomp van Aria toen die naar hem uithaalde en daarna naar buiten liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptydo jun 07, 2012 10:21 am

Lex keek raven even kort aan en dan weer Gewoon voor zich. Tja blijkbaar denken hun tot ik geleerd heb. Zegt hij grinnikend doelnet op de straffen die hij had gekregen er voor maar het deed hen niet veel hij was er niet bang voor en dat baarde de hoeders zorgen. Blijf uit hun buurt als het gaat zeg hij dan en hij ziet dan de discotheek verder op. En hij veranderde zijn houding weer.

Jalou kon het niet laten om speels te grinniken weg. Ze knipoogde terug naar Tristan en ging toen met aria mee naar buiten en ze liep naar de jeep van haar broer en ging achter in zitten. Hey kay zegt ze vrolijk en haar broer glimlacht en ziet aria dan grijnst hij. Zozo zegt hij goed keurend en hij start de koter wetens tot aria dit niet graag heeft en hij reed weg als iedereen er in zit een vriend van hem zit naast zich
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptydo jun 07, 2012 10:32 am

Raven stopte de auto op een lege parkeerplaats en keek Alexander toen kort aan. 'Lex, alsjeblieft. Probeer je een beetje gedeisd te houden. Het is beter voor jou, mij en de hele roedel. Zelfs voor haar.' Zei hij doelend op Aria. Hij opende zijn portier en stapte toen hij. Hij keek rond en wachtte tot Alexander was uitgestapt voordat hij de auto op slot deed. Hij keek naar de tent. 'Een uurtje Lex. Daarna mag je weg van ze. Dat weet je.' zei hij terwijl hij bezorgd naar zijn vriend keek.

Aria keek Kay waarschuwend aan. Ze gromde lichtjes maar wist dat hij niet hoefde te doen wat ze zei. Hij zou niet bij de nog te vormen roedel komen. "Praat me er niet van.' zei ze zachtjes waarna ze uit het raam keek naar de donkere wolken die in de lucht hingen. Het weer zag er dreigend uit. Zou het dan echt zo een ramp worden deze avond. Ze sloot haar ogen en zong zachtjes mee met de muziek die Kay op had staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptydo jun 07, 2012 10:42 am

Oke oke ik doe mijn uiterste best dat beloof ik zegt Lex en hij keek raven aan. Hij zou het ook doen maar nog die hoeders joegen hem de stuipen op het lief. Hij moest niks van ze hebben de hele zooi niet en hij zorgden er altijd voor tot ze uit de buurt bleven van zijn aan komende roedel. Andere was het misschien niet op gemerkt maar hij gedraagde zich huus niet alleen zo om zich te verzetten maar ook om de aandacht van de andere weg te nemen. Dit wist niemand van hem de hoeders ook niet. En hij ging naar binnen.

Kay reed rustig door en zat grijnzend achter het stuur en na een tijdje stopte hij op de parkeer plaats. Ik mag mee naar binnen ik zwerf wat rond als er iets is ben ik zo daar. Een vriend van me is al binnen. Hij heeft net gestuurt tot Alexander al. Binnen is met maar een roedel genoot zij. Herhaling wellicht. Zegt hij en met die woorden stapte hij uit. Jalou stapte ook uit ze was nu wel zenuwachtiger dan net. Ze waren ook niet meer op hun terrein. Een uurtje maar en dan is het gedaan zegt ze op peppend tegen aria
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Emptydo jun 07, 2012 10:50 am

Raven volgde Alexander op de voet. Hij liep naar binnen en keek rond. Hij vond het jammer dat het zo druk was. Als Alexander gek werd en iemand aan vloog zouden niet alleen de hoeders maar iedereen in deze tent daar getuigen van zijn. Dat kon zijn dood wel eens worden. Hij wist dat Alex dan wel deed alsof die schimmen hem allemaal niets konden schelen maar zelfs hem bezorgde ze overeindstaande nekharen. Hij gromde zachtjes en bemoedigend naar Alex waarna hij naar de bar liep en een drankje voor hen beide bestelde.

Aria bleef voor de deur stil staan '1 uur en geen minuut langer.' zei ze waarna ze diep ademhaalde en de tent binnen liep. Ze had dankbaar naar Kay geknikt. Soms voelde ze zich bij hem prettiger dan bij haar eigen broers. Maar dat zou wel logisch zijn omdat hij haar tenminste niet door dit huwelijk door probeerde te trekken. Haar broers wel, anders kregen ook zij met de hoeders te maken en daar hadden ze geen van alle zin in, wat ook wel logisch was. Binnen liep ze naar de balie en gaf haar jas af. Ze borg het nummertje zorgvuldig op en keek zenuwachtig rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Steff en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Steff en Sanne
Terug naar boven 
Pagina 1 van 13Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sanne en Steff
» Sanne en steff
» Steffanie en Sanne
» Stefanie en Sanne
» Maaike & Sanne

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: