Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Time of The Marauders (A&S)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptyza jan 09, 2016 6:57 am

James keek van sirius naar de open haar die nog rustig aan het branden was.' Ik hou haar zorgvuldig en met liefde vast sluipvoet.' Z3gt hij terwijl hij na dacht.

Arya moest eerst lachen om lily maar nadat ze uitgelachen was keek ze lily aan.' Ik beloof je Tot ik er niet meer over spreek.' Zegt ze 3n ze ging liggen en gaapte vermoeid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptyza jan 09, 2016 4:35 pm

"Dat klinkt zo.. formeel en romatisch" zei Sirius met een gefronst gezicht. Al wist hij dat zijn vriend dat meende na al die jaren. "Is het echt zo erg?"

"Gelukkig maar" zei Lily en ze glimlachte. "Volgens ben jij harstikke moe. Als je wil kan je gewoon zeggen dat ik moet gaan hoor, dat begrijp ik wel. Dan kom ik gewoon later terug."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptyza jan 09, 2016 11:40 pm

james grijnsde speels nar zijn vriend.'ik ben gewoon romantich en een echte heer op dat gebeid.' legt hij ijn vriend uit en hij keek naar de haard.

arya knikte.'jah ik ben best wel moe.'bekent ze en ze ging nog wat gemakkelijker liggen.'lily, let op Sirius hij heeft de hele nacht bij me gewaakt.'zegt ze gapend voordat ze vermoeid haar ogen sloot.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptyzo jan 10, 2016 12:22 am

"Blijkbaar, wie had ooit gedacht dat dat achter die grote mond van jou schuilde" zei Sirius met rollende ogen. Hij keek ook naar de vlammen. Nu pas voelde hij hoe moe hij was. Zijn lichaam was op en zijn hoofd slaperig. Hij zou zo in slaap kunnen vallen.

Lily knikte. "Dat zal ik doen, maak je maar geen zorgen" zei ze geruststellend. "Slaap lekker" ze liep de ziekenzaal uit, terug naar de leerlingenkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptyzo jan 10, 2016 12:26 am

james hoorde Sirius en keek even naar hem en zag tot die in slaap begon te vallen. iets dat ook wel te begrijpen was aangezien hij de hele nacht over arya had gewaakt. het was eigelijk raar tot Sirius zo erg gehecht was aan een meisje. james dacht terug aan het bal hoe hij met lily had gedant en daarna gezoent en hij werd warm van binnen.

arya hoorde nog wat maar sliep uit eindelijk al. en had niet door tot lily weg ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptyma jan 11, 2016 8:38 am

Niet heel veel later begon Sirius zachtjes te snurken.

Lily ging de leerlingenkamer in. Ze keek even rond en zag James en Sirius zitten. Ze lachte. "Gelukkig, hij is al in coma, Arya maakte zich al zorgen" zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptyma jan 11, 2016 8:51 am

James hoorde het vertrouwde geluid van sirius die begon te snurken. Dan hoort hij iemand de leerlingen kamer in komen en hij keek nieuwschierig op. Hij zag tot de gene binnen kwam op wie hij had gehoopt tot binnen kwam lily.' Jah hij was dood op al wil hij dat natuurlijk niet laten merken.' Zegt hij tegen lily en hij maakte plaats tot ze bij hem kan komen zitten.' Hoe is het met arya.' Vraagt hij dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptyma jan 11, 2016 9:25 am

Lily lachte en ze ging bij hem op de bank zitten. "Het gaat goed met haar" zei ze met een glimlach. "Gelukkig genezen de wonden goed, ze slaapt nu, dus ik ben weer terug. "Heb je nog wat gehoort over de aanval? Is er al meer bekend?"

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptyma jan 11, 2016 9:45 am

james sloeg langzaam zijn arm om lily heen.'gelukkig.'zegt hij terwijl hij naar de haart keek.'nee al gaan de geruchten de ronde over de zwadderaars en ik heb ondér andere bellatrix gezien en nog wat zwaderaars.' zgt james erlijk tegen haar n hij keek haar langzaam aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptyma jan 11, 2016 10:04 am

Lily knikte. Ze dacht na, ze wist dat Severus vriendjes wat met de mensen als bellatrix. Zou hij ook mee gedaan hebben aan de aanval? Dat zou toch niet? Ze schudde het idee maar weer van zich af, het deed er niet toe. "Ze vinden zichzelf wel stoer, de dooddoeners. Ik denk dat ze geen idee hebben wat het werkelijk betekend" ze was er fel tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptyma jan 11, 2016 10:07 am

james bleef lily aan kijken die even stil was maar daarna sprak ze over de groep van gisteren.'jah de meesten vinden zich stoer. maar op het laatste wet ik niet lily. ik denk tot sommige heel goed weten waar ze mee bezig zijn. neem bellatrix bevoorbeeld.'zegt hij tegen haar en hij dacht r weer aan terug. ze moesten er iets tegen gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptyma jan 11, 2016 10:28 am

"Bellatrix is gek, dat hebben we altijd al geweten. Ze heeft geen gevoel of geweten. Dat maakt haar zo gevaarlijk" zei Lily kil. "Maar als zij dat kunnen, aanvallen bedoel ik. Dan kunnen wij ons ook verdedigen. Ze zijn niet sterker dan wij zijn"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptydi jan 12, 2016 4:35 am

James pakte lily haar hand vast.' Je hebt gelijk 3n dat gaan we ze ook laten zien. Me zo veel mogelijk mensen.' Zegt hij tegen haar en hij gaf een kus op haar hand terwijl hij hem in de zijne stevig vast heild.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptydi jan 12, 2016 11:37 am

Lily glimlachte. Hij was eigenlijk best wel lief. Als je hem de kans gaf. Ze glimlachte en gaf hem een zachte kus. "We laten ons niet zomaar aanvallen door een stel losgeslagen Zwadderaars. Ik weet zeker dat er meer mensen zo over denken"

Sirius snurkte een keer extra hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptydi jan 12, 2016 11:08 pm

james ging beter zitten na de kus en keek lily recht aan.'de volgend keer staan we klaar, we laten ons niet meer verassen.'zegt hij en je zag hem na denken en hij liet haar los. zijn ogen vonkelde lichtjes en hij kwam recht.'ik ga wat mensen die ik al lang ken na vragen, wil jij dat ook doen. als ik weet hoeveel weet ik ook waar we kunnen leren om voor ons zelf op te komen.'stelt hij vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptywo jan 13, 2016 1:58 am

Lily trok een duur gezicht en lachte. "Jij houdt wel van aanpakken he? Klaar voor actie dus. Goed idee. Dat zal ik gaan doen. Ik weet er genoeg die maar wat graag bepaalde mensen een lesje zouden willen leren". zei ze. "Wat heb je in gedachten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptywo jan 13, 2016 2:22 am

Weet ik nog niet eerst kijken of er genoeg mensen achter ons staan. Maar ik wil Tot niemand meer voor een verrassing komt te staan als gisteren...Toen was het nog niet zo mennis.' Zegt hij en hij knikte naar haar.' Ik zie je strakjes weer hier.' Zegt hij vast besloten gaf haar nog een kus en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptywo jan 13, 2016 6:13 am

Lily volgde hem met haar ogen en dacht na en stond uiteindelijk ook zelf op. Ze wist wel bij wie ze kon beginnen, ze had goed contact met veel mensen en wist dat een aantal mensen, mits ze het eens waren, ook zouden zorgen dat meer mensen mee zouden doen. Ze liep de leerlingenkamer uit richting de bieb waarvan ze wist dat er een aantal mensen zouden zitten.

Riven zat in de bieb huiswerk te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptywo jan 13, 2016 6:23 am

James liep door het kasteel heen en hier en daar maakte hij even een praatje al praten hij enkel en alleen met een paar mensen over wat hij wilde berijken. Dit waren mensen die hij vertrouwde.

Arya werd wakker 3n kreeg nog een helende behandeling van madam pleister.

Regilius zat in de uilen vleugel. Weer een boek te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptywo jan 13, 2016 6:28 am

Lily zocht een aantal mensen in de bieb en ook zij deed een praatje. Ze ging ook naast Riven staan. Ze had haar zien strijden om de schade te beperken. Ze maakte een praatje met haar en Riven leek wel geboeit te zijn door het plan. Maar ze hield een beetje af en wilde ook niet te veel weten, wat vreemd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptywo jan 13, 2016 6:39 am

James was te vreden en begon terug te lopen. Hij moest sirius en remus nog op de hoogte brengen. Z3 moesten nog kijken hoe ze dit gingen aan pakken ze hadden in Iedere val mensen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptywo jan 13, 2016 11:49 am

Sirius werd wakker. Hij had voor zijn gevoel eeuwen geslapen. Hij keek om zich heen en iedereen was weg. Dus hij besloot maar weer naar Arya te gaan. Hij liep de gang op richting de ziekenzaal. "Hey" zei hij met een grijns vanuit de deuropening tegen Arya.

Lily ging naar de grote zaal en sprak daar een paar vriendinnen van andere afdelingen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptydo jan 14, 2016 12:39 am

Arya had een beker in haar hand met een rare vloeistof er in.ze dronk er van en trok een vies gezicht.dan hoort ze een bekende stem. Ze keek op en zag sirius en ze glimlachte naar hem. Z3 zette het drankje weg en wenkte hem naar binnen. ' Hey. En lekker geslapen. ' Vraagt ze aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptyvr jan 15, 2016 12:37 pm

Sirius grijnsde en ging op de rand van haar bed zitten. "Jazeker, ik ben weer helemaal de oude. Geslapen als een jonge hond" zei hij met een knipoog. "En jij? Nog wat kunnen slapen? Je ziet er in elk geval een stuk beter uit."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Emptyzo jan 17, 2016 2:32 am

arya glimlachte naar hem en was blij tot hij geslapen had.'lily is nog eventjes hier geweest en daarna heb ik nog even geslapen. dankje en van madam pleister mag ik wg al moet ik vanavond wel nog een keertje terug voor controle.' zegt ze en kwam recht pakte haar kleding van de stoel af.' ben zo terug.'zegt ze en ze liep achter het scherm en klede zich snel om in haar gewone kleren.'zo.'zegt ze als ze er achter uit kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Time of The Marauders (A&S)
Terug naar boven 
Pagina 15 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Wheel Of Time

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: