Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Time of The Marauders (A&S)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptydi nov 03, 2015 10:56 am

"Ik werd wakker en jij was nergens te bekennen dus ik dacht, waarom ook niet?" zei Lily onschuldig. "Wat heb jij de hele ochtend uitgespookt? Was je al die tijd met Sirius?" vroeg Lily, ze was veel geinteresseerder in wat Arya te vertellen had dan haar lunch met James.

"Niet denken maar doen broertje, als je daar echt niet bij wilt horen moet je zo snel mogelijk de banden verbreken. Succes" zei Sirius nog en hij liep het lokaal uit de andere kant op. Naar de leerlingenkamer van griffoendor. Hij moest echt langzamerhand eens aan school gaan beginnen want anders kwam hij zelf in de problemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptydi nov 03, 2015 11:07 am

'Jahjah.' Zegt arya speels maar dan bloost ze als lily over sirius begint en ze knikt. Ze begon fluisterend lily te vertellen wat ze had gedaan met sirius zo zacht tot niemand anders hun kon horen. Ook tot ze hem had vertelt van wat ze allenmaal geschreven had.

Regilius keek nog even naar sirius. Hij had gelijk en dit ging niet makkelijk worden. Hij nam de andere weg richting de leerlingen kamer van zwadderich.

Ja.es kwam de leerlingen kamer in en zag geen sirius. Maar hij zag wel remus. Hij liep naar hem toe en gaf hem een schouder klopje.' En hoe voel je je." Vraagt hij dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptydi nov 03, 2015 11:18 am

Lily luisterde aandachtig naar wat Arya allemaal vertelde over haar ochtend met Sirius. "Wat leuk voor je, dit is echt een goed teken joh! Anders zou hij er echt niet zomaar met je vandoor gaan. Wat onwijs fijn dat het zo'n succes was allemaal. Ik zei toch dat het goed zou komen?"

Sirius liep de leerlingenkamer in en liep richting James en Remus.

Remus keek op en knikte naar James. "Ik ben nog niet helemaal de oude maar het is te doen, vond het echt een fijne nacht met jullie erbij'.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptywo nov 04, 2015 5:34 pm

Arya keek naar lily en knikte blij.' Jah het was heel erg gezellig.' Zegt ze tegen haar.' En je had gelijk.' Zegt ze tegen haar er achter aan.

James ging bij remus zitten en luisterde jaar hem.' Ik heb zo blij tot je het fijn vond. De volgende keer Ijn we weer bij je.' Zegt hij tegen hem met een klop op zijn schouder. Dan ziet hij sirius aan komen en hij grijnst.' En verloren hond eindelijk de weg terug gevonden. ' Grapt hij naar hem.

Regilius liep de leerlingen kamer van zwadderich in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptydo nov 05, 2015 1:37 pm

Lily keek tevreden naar haar vriendin, dit was niet meer dan verdient. Het deed haar goed haar zo blij te zien. "Hoe bedoel je ik had gelijk?" wilde ze weten.

Remus glimlachte. "Jullie zijn echt toppers", zei hij en hij zag Sirius binnen komen en begroette hem. "Hej, waar heb jij uitgehangen??"
Sirius ging bij zijn vrienden zitten en grijnsde. "Haha als ik moest gaan wachten op jullie slaapkoppen had de dag lang geduurt" zei hij lachend. "Zag ik jou nou net lunchen met Evers, James?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyvr nov 06, 2015 10:39 pm

arya keek lily aan.'ik bedoel met Sirius en de andere meisjes hij et er totaal niet op, zijn vrienden betekenen alles voor hem.'legt ze haar vriendin uit.

james grijnst om remus. 'dat vroeg ik me dus ook af.'zegt hij tegen hem en keek naar Sirius die zei tot hij lang op hun had kunnen wachten.'jah ik heb met vers geluncht jij was weg en remus sliep en we zijn gaan eten we hadden allenbei honger.'legt hij met een glimlach uit.

door spoelen naar de volgend week zaterdag tot james en lily uit gaan.(als niet goed is hoor ik het wel.)

james stond te wachten in de leerlingen kamer op lily. hij had een rode trui aan met een normale spijkerbroek, hij zag er wat netter uit dan normaal maar was wel nog steeds zich zelf. hij had geprobeerd zijn haar goed te doen maar was gefaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyvr nov 06, 2015 11:39 pm

Lily had zich aangekleed en ging de trap van de meisjesslaapzaal af. Toen ze in de leerlingenkamer kwam zag ze James al klaarstaan. "Goede morgen, wat zie jij er opeens overdreven netjes uit", zei ze met een lach tegen hem.

Sirius lag nog lekker te maffen in zijn bed.

Remus zat op een stoel in de leerlingenkamer en bekeek het tafereel, hij voelde zich erg blij voor James, het zat er leuk uit, ook hoe Lily deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyza nov 07, 2015 1:26 am

James keek op als hij lily hoort.' Goede morgen.' Zegt hij dan terug. James grijnst om haar woorden.' Ik kan ook netjes zijn en dat wilde ik je laten zien.' Geeft hij toe en hij liep tot bij haar en bekeek lily. ' al zou ik jou nooit kunnen overtreffen geeft hij toe. Terwijl hij zijn arm aan beid.

Arya lag op haar bed met een vel perkament dingen te schrijven.

Regilius zat in de uilen vleugel wat voor zich uit te staren. Hij was moe ze hadden hem vanachter wakker gemaakt en waren weg gegaan van school. Hoe het hun gelukt was wist hij niet maar ze waren er mee weg gekomen. Waar ze precies waren geweest wist hij ook niet alleen tot het een villa geweest moest zijn. Hij had die gene ontmoet. De gene die door vele heer van het duister wordt genoemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyza nov 07, 2015 1:42 am

Lily keek naar zijn arm en twijfelde even, niet omdat het verkeerd was maar omdat ze zo gewend was die arm te negeren. Ze pakte zijn arm aan en glimlachte kort naar hem en liep vervolgens mee. Door de gangen van zweinstein het kasteel uit. "Nou Potter, na al die jaren eindelijk je zin", zei ze met een flauw lachje tegen hem terwijl ze liepen.

Sirius werd wakker en rekte zichzelf uitgebreid uit. Het liefst zou hij lekker blijven liggen maar hij wist dat hij beter gewoon eruit zou moeten rollen. Dus dat deed hij en hij ging onder de douche staan om weer goed wakker te kunnen worden.

Riven liep naar de uilenvleugel, ze had een brief in haar hand die ze naar huis wilde sturen. Ze liep de lange stijle trap op en kwam binnen. Ze zag Regulius zitten. Ze bleef even kijken en ging toen naast hem zitten. "Hej, gaat het wel?' vroeg ze. Zijn gezicht zag er uit alsof hij over veel zat na te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyza nov 07, 2015 2:30 am

James liep met lily mee door zweinstein en richting zweinsveld. Hij hoorde wat ze zei en moest daar een heel klein beetje om blozen.hij grijnsde schaapachtig naar haar.' Jah toch een beetje.' Geeft hij dan toe aan haar. Hij liep even zwijgend door.' Ik ben blij tot je me toch deze enne kans geeft.' Z3gt hij open en eerlijk en hij liet haar arm los om de deur voor haar open te doen.

Arya wist tot vele weg waren van het weekend. Dus liep ze met haar perkamenten naar onder om daar verdere te schrijven.

Regilius was diep in gedachten verzonken. Zo erg tot hij niet door had tot riven of wie dan ook naar binnen was gekomen. Hij schrok toen riven naast hem ging zitten en hij wilde zijn toverstok pakken iets wat hij nog nooit had gedaan in een reflex. Maar dan ziet hij riven en hij ontspant.' Hey en het gaat wel. Kon slechter. Maar beter mag ook wel.' Egon hij tegen haar.' En met jou.' Vraagt hij aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyza nov 07, 2015 3:32 am

"Je begrijpt dat ik hele hoge verwachtingen heb nu", zei Lily met een plagende lach om haar gezicht en ze ging door de deur en nam zijn arm weer aan. "Potter de gentleman, dat is nieuw", lachte ze.

Sirius was inmiddels aangekleed en sjokte op zijn sokken de trap af, de leerlingenkamer in. Hij keek niet op of om en plofte in een stoel om daar verder te gaan lamballen.

"Het gaat prima met mij. Maar vertel, wat is er aan de hand?" wilde Riven weten die echt wel gezien had dat hij zijn toverstok had willen trekken en er graag voor hem wilde zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyza nov 07, 2015 3:43 am

'Evers dadelijk ga ik nog zweten van de spanning.'Zegt James speels tegen haar en hij knipoogde. Daarna zocht hij een rustig afgelegen tafeltje en bood haar de stoel aan. Daarna ging hij zelf zitten. Al snel kwam de ober en bestelde hij voor zich zelf een boterbier. Hij keek lily afwachtend aan.

Arya was net aan de tafel gaan zitten schrijven als sirius op de bank neer plofte. Ze glimlachte en pakte een van haar verhalen over zweinstein betoverde het perkament en dat vloog als een vogel naar sirius toe.

Regilius keek riven niet aan.'We zijn de school uit geslopen en weg geweest. Ik heb hem gezien. De gene over wie ik je vertelde.' Zegt hij zachtjes. Hij had haar al vertelt over sirius.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyza nov 07, 2015 3:56 am

Lily lachte en bestelde ook een boterbier. "James Potter aan het zweten krijgen, ik houd het voor praktisch onmogelijk, jij maakt je toch nooit ergens echt druk over?" vroeg ze vriendelijk aan hem. Haar lange rode haren vielen over haar linkerschouder.

Sirius keek verstrooit op toen er een papiervogel op hem af vloog, hij keek om en zag Arya zitten, hij lachte zacht en ving het vogeltje op. Voorzichtig vouwde hij het vel open en hij begon nieuwsgierig te lezen. Hij was meteen opgeslokt doordat haar schrijfstijl zo goed was. (Wat erop stond? Geen idee xD)

Riven luisterde aandachtig naar zijn verhaal, dit klonk gevaarlijk, vond ze. Dit kon zo niet doorgaan. Hij was met Sirius gaan praten, dat vond ze wel goed. "Wat ga je nu doen regulius?" vroeg ze zacht aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyza nov 07, 2015 4:49 am

james leunde met een ellenboog op de tafel en luisterde naar lily.'nou dan ben ik blij tot ik jou en bijna ieereen in die waan kan laten.'zegt hij met een kleine glimlach rond zijn lippen. hij bedankte de ober als die hun boterbier brengt.'iedereen maakt zich wel eens druk ik ook, al verstop ik het vaak genoeg. de enige die me door hebben zijn remus en Sirius.'geeft hij toe aan haar.'en jij evers ik zie je vaak genoeg fronsen of boos kijken, al is dat laatse ietjes minder.'zegt hij dan en hij neemt een slok boterbier.

arya keek naar Sirius en beet op haar lip van de spanning. blijkbaar vond Sirius het spannend en ze pakte haar spullen en plofte naast hem neer op de bank.(ik weet ook niet wat er stond, maar we maken er wel wat van.) 'ik dacht tot je het wel leuk vond van die kudde eenhoorns die eens in de zoveeltijd hier in het bos langs komt. omdat je zo van de natuur houd. ze blijven altijd maar 2 weken en gaan weer verder om na maanden weer eens te verschijnen. niet iedereen ziet ze.'legt ze uit want ze waren nogal schuw.

regilius ademde diep in en uit toen riven de vraag stelde en hij keek haar langzaam aan.'ik ga hem dwars zitten, ik ga niet vluchten. ik zal zorgen tot ik op de een of andere manier iets ga betekenen.'zegt hij dan zachtjes. hij keek riven aan en je zag nog wel angs maar die was naar de achter grond getreden want hij had een doel voor ogen genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyza nov 07, 2015 5:23 am

Lily keek naar James, natuurlijk had hij ook zijn momenten. Ze vond het ook wel knap dat hij altijd zo zelfverzekerd overkwam ookal was het niet zo. "Ik bewaar mijn boze blikken meestal voor speciale momenten", grapte Lily. "Ik zou me lucky kronen als je ze vaak gezien hebt".

Sirius glimlachte. "Je schrijft mooi Arya", zei hij tegen haar. "Echt tof van die eenhoorns, weet je ook wanneer ze weer komen?" hij was nieuwsgierig, ook hoe ze dit wist. "Je bent een goede jounalist als je dat soort dingen weet te ontdekken, ik heb ze niet eerder gehoort".


Riven was onder de indruk. "Wat moedig van je", zei ze tegen hem. "Als ik heel eerlijk ben vind ik dat een moedigere keuze dan hem ontwijken. Weet je al hoe je dat wilt doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyza nov 07, 2015 8:29 pm

james hoorde lily en grijnsde naar haar.'dan mag ik me dus wel Lucky noemen, want ik heb ze heel vaak gezien.'zegt hij tegen haar terwijl hij met zijn ellenboog verder op de tafel leunde en zijn glas om stote en de inhoud van de boter bier over zich zelf heen kreeg.'aah.'kreunt hij en hij veegt over zijn kleren heen.

arya bloosde en keek snel naar haar handen.'als ik iets hoor waarvan ik denk tot er meer achter zit pluis ik het helemaal uit. lees ik bepaalde boeken op school en heel soms vraag ik aan een professor of die iets gehoord hebben.'zegt ze tegen hem en keek hem langzaam aan.'nee het is altijd verschillend wanneer ze terug komen. maar wel altijd als de maan niet vol is.'zegt ze tegen hem

regilius keek riven aan terwijl hij nog na was aan het denken.'dankje denk ik. zegt hij en hij keek weer langzaam voor zich uit.'ik weet nog niet hoe.'geeft hij toe. 'maar ik zal wat vinden.'zegt hij vast besloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyzo nov 08, 2015 5:19 am

Lily kon het niet laten dan lachen om James' geklungel. Ze pakte een servetje en boog zich over de tafel heen om het bier van zijn kleren af te deppen. "Je maakt er een potje van Potter", zei ze lachend tegen hem en toen de schade beperkt was ging ze weer naar achter zitten.

"Wat gaaf dat je zoveel ervoor doet", zei Sirius onder de indruk. "Als ze jou later niet bij de ochtendprofeet aannemen zijn ze echt knettergek".

Riven keek naar hem, hij had zich zeker in een lastig parket begeven, midden in het hol van de leeuw. Maar ze vond het heel moedig van hem dat hij ging proberen het verschil te maken. "Je vind wel iets", zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyzo nov 08, 2015 5:28 am

James stopte met zijn handen te wrijven en liet lily haar gang gaan. Hij glimlachte lichtjes.' Normaal heb ik dat nooit. Evers ' Zegt hij dan ter verdedeging. Hij was weer gaan zitten en dronk zijn boter bier op waar nog maar een beetje in zat.

Arya bloosde weer.' Als je wat wilt berijken moet je er hard voor werken. Daar naast ben ik best nieuwschierig.' Geeft ze aan hem toe.

Regilius knikte langzaam en keek riven aan.' Genoeg over mij. Wie is jou verloofde is hij beetje aardig voor jou.' Vraagt hij ineens aan riven en keek haar recht aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyzo nov 08, 2015 8:34 am

Lily grinnikte. "Maak je maar geen zorgen, ik zal niet oordelen", zei ze geamuseerd. Ze dronk wat van haar boterbier en keek naar James. Ze vind het echt heel leuk met hem, hoe gek dat ook was om aan zichzelf toe te geven.

"Ga zo door Arya, ik weet zeker dat je op deze manier je droom kan waarmaken", zei Sirius met een knipoog tegen haar.

Riven haalde haar schouders op. "Ik ken hem niet zo goed eigenlijk", zei ze. "Hij heet Sevier en komt uit een belangrijke tovenaarsfamilie. Mijn ouders hebben al jaren geleden dit afgesproken. Hij is een stuk ouder", vertelde zse.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyzo nov 08, 2015 8:47 am

James glimlachte om haar woorden en hij bestelde nog wat boterbier en keek lily even aan of ze ook wat wilde. Daarna begon hij weer te vertellen.’wat wil jij na zweinstein gaan doen evers.’vraagt hij dan aan haar.

‘zal ik doen.’zegt arya tegen sirius en ze deed de perkamenten in een harde kaft en nam het perkament wat sirius had gelezen weer van hem over.

Regilius luisterde naar wat riven vertelde en wilde tot hij haar ook een keuze kon geven.’maar je hebt hem wel al eens gezien.’vraagt hij dan door en hij legde toch even zijn hand op de haren en kneep er in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyzo nov 08, 2015 10:57 am

Lily keek James nadenkend aan. "Ik weet het nog niet, ik denk dat ik onderzoeker wil worden op het gebied van toverdranken, daar heb ik nog altijd veel plezier in". vertelde ze hem en ze nam nog wat van haar boterbier. "Wat zijn jou wilde plannen potter?"

Sirius gaf het perkament aan haar terug en keek weer voor zich uit. "Ik ben benieuwt hoe de lang verwachtte date gaat", zei hij toen tegen haar.

Riven knikte. "Ja ik heb hem een paar keer gezien. Hij is heel netjes, bruin naar achteren gekamt haar, strak in het pak. Maar ik heb nog niet veel met hem gepraat ofzo".
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyzo nov 08, 2015 11:25 am

james luisterde naar lily, hij had veel verwacht maar tot ze zo iets wilde gaan doen nou ook weer niet en hij glimlachte er om. ze kon hem dus toch nog verbazen. dan hoort hij de vraag voor hem.'dat is niet moeilijk te raden evers. mijn plannen zijn om schouwer te worden.'zegt hij schouder op halend.

arya keek Sirius aan en grinnikte.'ik hoop tot lily james heel laat.'zegt ze tegen Sirius eerst en ze beet op haar lip.'jij ziet toch ook iets rond die twee zoals ik he.'vraagt ze aan hem.

regilius keek riven aan.'ik ben blij tot je hem tenminste een paar keer ontmoet hebt in best veel gezinnen gaat dat niet zo.'probeert hij haar toch wat op te fleuren, iets waar hij niet goed in was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyma nov 09, 2015 1:18 am

Lily glimlachte. "Dat is een moedig beroep, als een echte held" zei ze tegen hem en ze dronk haar boterbier leeg. "Wel een zware opleiding geloof ik, toch?"

Sirius haalde zijn schouders op. "Ik denk dat het wel goed is, volgens mij is er een heleboel weerstand bij Evers weg", grijnsde hij. "Ik heb er het volste vertrouwen in dat ze samen komen, trouwen en kinderen krijgen. En dan mag ik die kinderen op mijn beurt gaan verpesten" lachte hij.

Riven haalde haar schouders op. "Het maakt ook niet echt uit, ik weet dit al mijn hele leven. Het komt zoals het komt, maak je maar geen zorgen"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptyma nov 09, 2015 9:54 pm

james grijnst'daarom kies ik het ook ik begon me een beetje te vervelen.'grapt hij al was het gedeeltelijk waar. het leek alsof hij en Sirius niks deden naast remus maar ze wa eigelijk bijna net zo goed als hem.

arya luisterde naar Sirius maar bij het laatste schoot ze in de lach en kwam er ook niet meer van bij dat was echt Sirius om zoiets te verzinnen.

regilius keek riven aan en knikte enkel naar haar,'ik ga zo nog even wat proberen te slapen.'zegt hij dan tegen haar terwijl hij op stond
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Emptydo nov 12, 2015 7:08 am

Lily lachtte. "Dat is de perfecte alibi voor al je avondturen, dat je je verveeld. Maar leuk dat je dat gaat doen hoor" zei ze.

Sirius lachte met haar mee. "En ik meen het" voegde hij eraan toe.

Riven knikte. "Dat is goed, houdt je taai he" zei ze tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Time of The Marauders (A&S)
Terug naar boven 
Pagina 9 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Wheel Of Time

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: