Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
Ruuz
Sanne
feniks
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 19 ... 28  Volgende
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 5:09 am

No worries, er komen genoeg belemmeringen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 5:10 am

ik ga even eten xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 5:11 am

Kyara keek onrustig om zich heen. Ze vond dat Dahlia gelijk had dat het niet slim was om zo overhaast Rat en Arianna proberen te redden, maar nu ze weg waren had zich een schuldgevoel zich over haar meester gemaakt. "Misschien moeten we ze achterna," zei ze zacht en keek Dahlia aan.

James liep door het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 5:11 am

Gabe keek naar Kyara. 'Maar dan kunnen ze ons ook niet meer terugvinden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 5:12 am

david liet zich in zijn schaduw vorm glijden en vloog op het raam af. erachter stond een soldaat naar buiten te kijken. david grijnsde. "suprise" fluisterde hij, net hard genoeg voor de soldaat om het te horen, en sneed met zijn zwaard de man zn keel door. daarna liet hij het lijk uit het raam vallen. hij sprong de gang in en zag nog vijf soldaten die hem hadden opgemerkt. zwarte slierten rook wervelde om hem heen, en hij vloog op de mannen af. hij liet zijn zwaard rond wervelen. het leek wel een dans. hij sneed door kelen, stak in monden en raakte de ene dodelijke plek na de andere. gorgelend en met stuip trekken vielen de soldaten neer.

lyra herkende het beestje op eens. "jij bent van die witte magier...niet?" ze hoorde tumult buiten. snel rende ze op een raam af en zag allen daar vechten met soldaten....ze grijnsde en sprong door het raam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 5:27 am

Ok Klaas moet naar de tandarts, zijn zusje praat nu tegen me en er staat: '.en nu moest ik van hem zeggen dat ie met een uur terug is en dat je voor hem mag reageren op dat rpg dinges ding...(ik heb er geen verstand van) en dan moet je een plan uitstellen ofzo...'

Maar ik kan niet voor hem reageren, dus we moeten maar even wachten!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 5:30 am

haha, zijn zusje als medium Razz

Kyara knikte. "Ja, je hebt gelijk," zei ze met een zucht. "Het voelt alleen zo rottig. Om te wachten en niks te doen om ze te helpen. Wat nou als ze ook gevangen raken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 5:58 am

Rat voelde hoe er weer leven kwam in zijn spieren n zijn hoofd die wilde hij graag uitschakelen en hij kwam iets rechter zitten met wat moeite en hij keek alvaro aan en hij onderdrukte het kokhalzen snel hij vore zo veel pijnen tot hij sneeuw wit werd. En hij bleef alvaro aan kijken en hij ging terug liggen hij was ineens heel anderster en je merkte tot hij de andere wilde buiten sluiten en hij spande zijn spieren
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:04 am

Een soldaat haastte zich naar James. Hij boog en overhandigde hem de brief.

Dahlia keek naar Kyara. Met tegenzin knikte ze. 'Anders word het helemaal hun dood..' Ze keek naar Kyara haar paard. 'Kan ze 3 mensen dragen of moeten we snel een paard ergens stelen?' Ze kwam overeind en sloeg haar mantel om. Ze hoopte dat James haar brief af gelezen had. 'Meneer augurk kan ze vinden.' zei ze terwijl ze naar het uiltje keek.

Raven ging rustig zitten. 'Ik ben niet van plan je wat te doen.' zei hij rustig en hij klopte naast zich op de grond terwijl hij de bekkers en het bord fruit naar zich toe trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:09 am

Kyara keek naar Topthorn en schudde haar hoofd. "Hij is sterk maar niet zo sterk," zei ze en stond op. "Wacht maar, ik ben zo terug," vervolgde ze toen terwijl ze haar mantel omsloeg en grot uitrende.

James keek op toen de soldaat aankwam en pakte de brief aan.

wat staat er in de brief? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:15 am

James,

Er is geen mogelijkheid om met je alleen te praten,
dus heb ik Kirye met deze brief eropuit gestuurd.
Totdat de andere 2 geleiders terug zijn bij ons wil Allen niet dat we alleen naar buiten gaan.
Er zal dus altijd iemand bij me zijn.
We zijn van grot verandert omdat ze dachten dat jij onze positie door zou vertellen.
Ze vonden het te gevaarlijk.
Bij de brief zit een kaart met daarop de locatie van de grot waar we momenteel verblijven,
ook heb ik grotten gemarkeerd die lastig te vinden zijn en dus een ideale schuilplek zijn.

We zullen of deze avond of morgen ochtend proberen om Arianne en Rat terug te krijgen.
Ik hoop dat deze brief dan al bij je aan is gekomen, dan kunnen jullie je voorbereiden.
Ik zal proberen om zo lang mogelijk tijd te rekken maar ik weet niet of me dat lukt.


D.S.R


Laatst aangepast door Sanne op ma maa 26, 2012 6:16 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:16 am

Allen rende naar binnen toen de wachters plat lagen en veranderde toen in witte rook(denk aan HP5), raasde door de lange gang zonder te stoppen tot hij op een gegeven moment stopte om wat soldaten uit te schakelen. Hij ging in gevecht, werd hier en daar geraakt waardoor sneetjes op zijn lichaam verschenen maar ze waren niet heel erg. Hij sloeg de soldaten bewusteloos, doodde ze niet en gebruikte hier en daar zijn magie om hem te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:17 am

IK BEN WEER TERUG!!! sorry jongens Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:29 am

Jeeeej c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:32 am

ruuz help! Ik wil een leuke en mooi getekende anime maar kan niets vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:34 am

Wil je een lange of korte?
Lange: D. GRAY MAN. IKHOUVANDIEANIME <333 Ehm... Deadman Wonderland, Monochrome Factor, Shiki.
Korte: No.6, ehm... Meer weet ik niet D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:39 am

volgens mij is Shiki een beetje horror Razz:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:41 am

Arianna keek nog steeds strak voor zich uit. 'Nou hoera voor mij' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:43 am

Raven negeerde haar sarcastische opmerking en nam een kers. Hij at hem op en keek naar Arianne. 'Ik bijt niet. Ik wil je alleen maar helpen.' zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:45 am

Deadman Wonderland eigenlijk ook xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:45 am

'áls je dat al wou dan kom je er mooi te laat mee.' Ze draaide zich met een ruk om en staarde naar hem. 'Laat me gaan dan.. '
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:45 am

Ruuz schreef:
Deadman Wonderland eigenlijk ook xD
dat wist ik al haha
ga monochrome factory kijken Razz:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:47 am

Raven keek op naar Arianne. 'Dat zal niet gaan. Het is te gevaarlijk buiten en je bent te zwak.' zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:49 am

'Ik ben helemaal niet zwak' siste Arianna. 'Laat me nu gaan en dan beloof ik je dat ik veilig thuis kom ok?' zei ze, en ze keek hem vijandig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Emptyma maa 26, 2012 6:50 am

Raven grinnikte. 'Goed, val me aan.' Hij trok een serieus gezicht. 'Wanneer ik overtuigd ben laat ik je gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 10 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 19 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Wheel Of Time
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: