Aantal berichten : 5404 Registratiedatum : 18-11-11 Leeftijd : 32 Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:06 am
rat hoorde haar gedachten en keek arianna aan en knielde op oog hoogte maar bleef p ruime afstand, arianna luister die wapens hebben we niet om jou pijn mee te doen, die hebben we om ons te verdedigen...tegen soldaten, zegt hij langzaam en hij merkte hoe inde war en bang ze was
Maaike Admin
Aantal berichten : 2384 Registratiedatum : 04-11-11 Woonplaats : Neverland
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:19 am
"laatme met rust!" riep Arianna. "ga weg!" . Ze kneep haar ogen dicht, van pijn en omdat ze het niet wou zien, ze wou netgens aan denken, gewoon weg hier.
Ruuz
Aantal berichten : 1493 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:21 am
Allen bleef staan op zijn plek en keek toe hoe Rat haar benaderde en met haar probeerde te praten. zijn gezicht verkilde toen hij de naam Raven uit haar keel hoorde komen. 'Hij heeft het echt geflikt...' siste hij zachtjes.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:26 am
Het rijdier van Dahlia hinnikte en Dahlia stuurde het paard op de groep af. Ze hielt het dier in toen ze bij hun was. Het zweet liep over haar gezicht en ze ademde zwaar zodat het net leek of ze achtervolgd was geweest. Ze liet zich uit het zadel gleiden en keek naar de andere. "Iedereen ongedeerd."
feniks
Aantal berichten : 5404 Registratiedatum : 18-11-11 Leeftijd : 32 Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:26 am
ik laat je zo metrust arianna eerst wil ik even praten met je heel eventjes maar, begint rat weer langzaam en kalm. eigelijk wil ik niet met je praten maar een paar herrinneringen van mij met je delen, daarvoor hoef je mijn hand alleen te pakken dat helpt je uit verwarring,,,maar ik verplicht je niet het is jouw keuze, zegt hij en hij stak langzaam zijn hand uit en hij hoorde de rest wel maar negeerde ze
Maaike Admin
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:29 am
Arianna keek naar Dahlia. Opeens schoot haar te binnen dat zij kennelijk bij Raven enzo hoorde, maar nu wist ze dat dat eventueel de goede kant was. Ze krabbelde overeind en klampte zich aan Dahlia vast. "jij.." stamelde ze. "jij moet me naar raven brengen.." het leek even alsof er iets van opluchting te zien was op haar gezicht. "jij hoort bij hem... Breng me terug, we moeten hier weg... Zij..zij" ze wees naarde rest, angstig.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:31 am
Kyara keek opgelucht toen ze Dahlia zag verschijnen. "Je bent onsnapt!" riep ze uit. Toen keek ze hoofdschuddend naar Arianna. "Nee, ze hoort bij ons."
James wachtte stilletjes bij Raven's deur tot hij open deed.
feniks
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:32 am
rat horde arianne en zag haar naar dalhia rennen en hoe ze reageerde klopt gewoon niet en hij zette alles op nul en hij viel de geest van dahlia aan zoekent naar iets wat arianna's gedrag zou verklaren.
klaasheid
Aantal berichten : 986 Registratiedatum : 16-11-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:33 am
david keek geschokt naar dahlia...."jij?" woede borrelde op. "rat...zorg maar gauw dat je de waarheid achterhaald, want ik weet niet hoe lang ik mij kan inhouden..."
lyra klopte nog eens op de deur van ravens kamer.
Ruuz
Aantal berichten : 1493 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:33 am
*insert music of doom* ---
Hij hoopte het maar. Hij hoopte dat Arianna weer de oude werd. Hij vond het vreselijk om haar zo te zien. Ze was eerst nog zo sterk en nu... Nu was ze aan het vergaan in haar angst. Hij beet opnieuw op zijn lip, wist niet of die onderhand kapot was of niet maar zijn blik veranderde toen hij haar hoorde jammeren tegen Dahlia. Hij wist niet of ze in de war was of niet... Maar als wat ze zei waar was, had Gabe al die tijd gelijk gehad.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:34 am
bahaha, wat droog XD
Maaike Admin
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:35 am
Arianna hoorde davids stem, en opeens kwamen er herinneringen teurg. "jij.." stamelde ze fluisterend. Ze wees trilerig naar David enliep zo mogelijk nog dichter naar Dalia.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:40 am
"Binnen!" Riep Raven. Je hoorde gewoon aan zijn stem dat hij kwaad waa. Doodelijk.
Dahlia keek naar Arianne. Ze zette haar verstand op nul en keek haar lief aan. Ze schudde haar hoofd. "Ik hoor niet bij hem." Zei ze rustig. Het was ook zo ze hoorde niet bij hem maar bij James. Ze hielt van James maar ze wist niet waarom "Jij hoord ook bij ons Arianne."
Kan zijn dat ik zo niet meer reageer dan moet ik gaan afbreken
feniks
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:41 am
rat valt de geest van dalhia aan ... ps ruuz oprg XD
ben even met de hond uit tot zo weer,
Maaike Admin
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:42 am
Arianna werd nu echt wanhopig, doodsbang. Dahlia wass haar enige kans. "nee nee je begrijpt het niet." riep ze in paniek. "we moeten terug, zijj... We moeten teurg." smeekte ze.
Ruuz
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:47 am
Oeps, ze hoorde bij James xD Ignore mijn post. ---
Hij besloot toen om ook maar eens wat te doen. Hij liep kalm op haar af en knielde voor haar neer maar zat niet te dichtbij, anders zou ze freaken. 'Arianna, je hoort bij ons, niet bij Raven. Hij heeft je laten martelen. Dat zou hij niet doen als je bij hem hoorde.' zei hij zachtjes.
Alvaro liep naar binnen toen ze naar binnen mochten. Hij wist al dat Raven boos was.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:50 am
"nee hij redde me.." zei Arianna. Ze wees naar Allen. "jij kwam me halen.." riep ze uit, hij kwam haar ook halen maar niet om haar te ontvoeren, zoals ze dacht. "jij hoort bij hem." ze schreeuwde en wees naar David. "jullie zijn slecht." riep ze in paniek. Ze keeknaar Dahlia en begon te snikken. "j emoet me helpen!"
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:51 am
James haalde diep adem en stapte naar binnen toe. "Er is goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat ze ontsnapt zijn, wat je waarschijnlijk al wist, maar het goede nieuws is dat ik weet waar ze verblijven," zei hij kalm. Hij bereidde zich voor op een uitbarsting.
Kyara keek zwijgend toe en probeerde ondertussen te ontdekken of Dahlia de waarheid sprak.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:54 am
Dahlia keek naar Arianne toen naar de rest. "is het goed als ik even met haar alleen praat, dat ik haar probeer te kalmeren? Het lijkt dt ze denkt dat ik iemand ben die haar kan helpen." Ze keek naar Allen en toen naar Arianne. Ze sloeg beschermend een arm om haar heen."
"Geef me 1 goede reden om jullie niet persoonlijk en direct te dode!!" Raven keek het 3tal woest aan toen ze binnen kwamen. Alleen Lyra keek hij kort goedkeurend aan.
Ik ben pleite, voorstelling is afgelopen.
Ruuz
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 9:58 am
Allen bleef gewoon rustig, bewoog geen centimeter van zijn plek en wou weer praten tot Dahlia eerder sprak. Hij knikte kort toen ze haar voorstel deed rn stond weer op. Hij liep terug naar de rest en keek ze met een bepaalde blik aan, eentje die zei iets-klopt-hier-echt-niet.
'Je hebt ons nodig.' zei Alvaro kort, zonder ook maar te twijfelen over zijn woordkeuze.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 10:01 am
Gabe keek naar Allen, hij was de enige die wist dat hij Dahlia verda ht had, hij frinste en veoeg zich af of het een goed idee was om hen alleen te laten.
Ruuz
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 10:05 am
Allen zag Gabe's blik en snapte precies wat hij dacht. Hij knikte even en keek vervolgens naar Rat. 'Rat... Houd ze in de gaten. Allebei.' fluisterde hij in zijn oor. Hij leunde vervolgens tegen de muur en sloeg zijn armen over elkaar.
feniks
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 10:05 am
laat maar rat valde de geest van dalhia niet aan want ze reageert er nit o...
rat keek toe naar het schuwspel en opserveerde de gedachten van iedereen, dan hoort hij de woorden van allen. doe ik...fluistert hij terug en hij bleef vooral die van dalhia en arianna in de gaten houden
klaasheid
Aantal berichten : 986 Registratiedatum : 16-11-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo maa 28, 2012 10:08 am
david rolde met zijn ogen..."oh ja hoor...nu heb ik het gedaan..." hij keek op toen dahlia vroeg om met arianne alleen te praten. "oh?...ze is verdacht van spionage en dan laten we haar ALLEEN met het enige bewijs?..." hij schudde zijn hoofd en ging tegen de muur staan...soms snapte hij deze mensen niet...
"ik ben al dood..." antwoordde lyra op nonchalante toon. "en....zonder mij heb je allen niet in de hand...je hebt hem gezien....en weet wat ik voor ons heb geregeld." ze grijnsde.