Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
Ruuz
Sanne
feniks
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 24 ... 28  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptywo maa 28, 2012 10:13 am

"En ik gaf je een spion en kan je direct naar de geleiders toebrengen," zei James. "Je hebt ons nodig."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptywo maa 28, 2012 10:14 am

Allen keek naast zich naar David. 'Rat houdt ze in de gaten.' zei hij op fluistertoon tegen hem, voor het geval hij het nog niet wist. 'Bovendien komt ze niet ver als ze Arianna al mee wilt nemen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptywo maa 28, 2012 10:21 am

rat knikte nogmaals en hij bleef bij ze in de buurt rond dobberen met zijn geest, als je dat maar weet, zegt hij tegen allen
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptywo maa 28, 2012 10:33 am

Ariannaverschool zich achter Dahlia. Ze was zo bang, en ook erg zwak, maar dit waren haar vijanden en ze kon niet laten zien dat zezwak was.

Gabe keek Allen aan en fronste. " hoewas ze toen je haar vond?" vroeghij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptywo maa 28, 2012 10:38 am

'Hetzelfde. Ze was doodsbang voor me en hing aan Raven alsof hij degene was die haar zou redden. Dat denkt ze eigenlijk ook, geloof ik. Raven heeft het er goed in weten te praten.' zei Allen toen Gabe hem om verdere uitleg vroeg. 'Ik kon niks voor haar doen. Ik wou haar eerst laten kiezen omdat ik niet zeker wist in welke staat ze was. Of ze er nou compleet van overtuigd was, of ze nog twijfelde of zo. Het was nogal lastig op dat moment. Maar ik besloot haar toch mee te nemen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptywo maa 28, 2012 10:42 am

rat keek allen aan. als ze nou mij toe zou laten kn ik haar haar eigen herinneringen laten zieen..alleen ze moet het zelf willen want als ik dat niet doe doe ik haar ijn, legt rat zachtjes uit en hij keek allen aan maar zijn geest bleef op de 2 letten, en daarbij, raven heeft een tong van een slang dat klopt...laat staan diens vader,,,,
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptywo maa 28, 2012 11:05 am

Sorry stef had dat niet gelezen... hadden net klein probleempje met de voorstelling.

Dahlia nam Arianne apart. Ze ging op een steen ziteen en keek naar het doodsbange meisje. "we doen je niets." Begon ze rustig. Ze wilde dat ze Arianne kon vertellen dat het goed kwam. Dat ze haar kon helpen maar ze wist dat Rat er achter zou komen en ze had geen idee hoe ze het anders moest zeggen. Ze keek Arianne aan. "ik zal je niet in de steek laten." Ze glimlachtte en pakte Arianne haar hand vast. "ik zal je helpen zolang je bang bent." meer zij ze niet. bang dat ze zichzelf verried.


Raven keek naar Lyra. "Het is geen tijd voor grapjes." hij keek naar lyra. "hou die knul van je in de hand." zei hij ijzig. "Jij." hij keek naar James. "stippel een route uit, vind een ploeg en ga er heen. Kom niet terug met lege handen. 1 is al goed. Het liefste die water griet. Die hebben we al zo goed als aan onze kant staan." Hij keek naar Alvaro ga met hem mee. Als je dat doet verwacht ik dat jullie er 2 meenemen." Hij keek de jongens waarschuwend aan. "dat meisje van vuur telt niet." Hij draaide zich om. "ik wil gen van jullie eerder terug zien dan wanneer je me een geleider brengt. Hij keek uit het raam naar het bos. "en James." Zijn stem verstrakte. "laat je niet nog eena afleiden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptywo maa 28, 2012 11:24 am

Arianna kalmeerde een heel klein beetje. "we moeten terug naar het kateel" fluisterde ze. Ze wist niet meer dat rat hun zou kunnen horen, zewas enkel en anlleen maar bang. "jij hoort bij Raven toch?" vroegzw. "ik hoorde dat die andere dat zei..." mompelde ze. Maar ze keek voor zich uit, in dewar. "wie was die ander ook alweer..." ze dacht aan James, alleen het beeld werd snel verdrongen door Raven, en daarna door Allen. Ze was zo in dewar. Niet lang daarna kwamen er beelden van andere soldaten boven, de soldaten die haarhadden gemarteld...


Bah ik moet morgennaar het ziekenhuis Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptywo maa 28, 2012 11:36 am

Ik begin morgen aan de nachtmerrie van mijn stage haha jazz festival seabottum in lelystad...

Dahlia legde haar hand tegen Arianne haar lippen. Ze keek Arianne doordringend aan. "ik hoor niet bij ze." Wel dus. "ik kan je niet naar ze toe leiden." Wel dus. "je moet aan iets leuks denken." Ze kon moeilijk zeggen dat Rat hun gedachten kon lezen. ze probeerde die van haar zoveel mogelijk af te sluiten, maar dat was heel lastig. Dat was een ding wat ze zo snel mogelik moest lezen maar het was zwaar. Ze keek naar Arianne. "blijf maar bij mij. Dan komt alles goed. Ik zal je helpen."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptywo maa 28, 2012 5:47 pm

rat bleef waakzaam hun gedachten volgen bij dalhia kon hij ze niet helemaal pijlen. sosm kan hij het gewoon maar tussen sommige stukken leek er storing te zitten, bij arianna was het heel anders diewas open daar kon hij makkelijk in kijken, hij maakte zich zorgen en hij wist niet voor hoever wat arianna allenmaal zei waar was want hij wist niet wat de leugens alllenmaal waren die raven had vertelt en hij keek de anderen aan.het is moeilijk te pijlen, zegt hij eerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptywo maa 28, 2012 6:35 pm

Allen hoorde wat Rat zei en kauwde even nadenkend op zijn onderlip. 'Blijf ze volgen.' zei hij kort. 'Het kan moeilijk te peilen zijn maar dat kan goed betekenen dat ze iets verbergt.' Hij keek eventjes naar Gabe en dacht aan hun gesprek over Dahlia. Hij had eigenlijk alle reden gehad om haar te verdenken want dit, dit was ook gewoon verdacht. Waarom zou Arianna opeens roepen dat ze bij Raven hoort?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptywo maa 28, 2012 6:39 pm

rat knikte naar allen en bleef ze bestuderen en hij begon zich ook zorgen te maken. arianna is vooral verwart sommige dingen klopen en zommige dingen zijn vervormt. zegt hij langzaam. maar van dalhia krijg ik geen hoogte, zegt hij langzaam.

mensen ik ben er vandaag denk ik pas weer rond half 10 misschien om 5 uur heel even
dus anders doe maar tot rat van zijn stokje is gegaan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptywo maa 28, 2012 7:01 pm

haha Dahlia is goed Razz:P

ooh ik begin dus vandaag aan Jazz en weet niet wanneer ik tijd heb om te reageren... maar het zal wat minder zijn komende 3 dagen Razz:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydo maa 29, 2012 4:57 am

Arianna keek verward naar Dahlia. 'Maar..' mompelde ze. Ze snapte er niks van, ze keek achterom naar allen, en Rat, en de rest. En er kwam een blik van doodsangst op haar gezicht, ze dacht terug aan de martelingen en aan de woorden van Raven. Zij zouden haar pijn doen! Ze rukte zich los en rende weg, ze zou zelf wel Raven vinden, zelf terug naar het kasteel gaan. Eenmaal daar zou ze aangeven dat Dahlia misschien wel overgelopen was..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydo maa 29, 2012 5:09 am

Dahlia vloekte zachtjes. Arianne had haar niet begrepen. Ze kwam overeind en liep terug naar de groep. Ze schudde somber haar hoofd. "sorry, ze begreep me verkeerd." Ze slikte en keek spijtig naar de andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydo maa 29, 2012 5:29 am

Gabe schrok zich rot. 'Wat heb je gezegd dan!?' riep hij uit. "moeten we niet achter haar aan nu?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydo maa 29, 2012 7:00 am

Allen ging met een ruk staan. 'Waarom heb je haar niet tegengehouden?' riep hij uit en rende zo achter haar aan. Hij riep nog: 'Ik ben zo terug!' En volgde zijn gevoel en gehoor. Zijn gehoor was aanzienlijk versterkt door de nieuwe krachten, net zoals alle andere zintuigen. Hij kon haar stappen horen, voelde haar geleiders-aura en volgde die.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydo maa 29, 2012 7:13 am

Arianna stopte met rennen en plofte neer op de grond, ze haalde diep adem en probeerde weer op krachten te komen, maar het ging niet. Ze was zo ongelooflijk moe. Ze keek gespannen om zich heen, maar hoorde nog niks/niemand. Welke kant op was het kasteel? En wou ze daar wel heen? Wat moest ze toch doen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydo maa 29, 2012 7:53 am

Dahlia keek naar Gabe. "Ik heb gezegt dat ik haar kon helpen, dat ik haar zou beschermen. Maar toen rende ze weg en kon ik niets meer doen. Ik kan moeilijk achter haar aan. Ze is veel sneller dan ik en aangezien ik jullie wantrouwen volgens mij al heb..." Dahlia keek Gabe aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydo maa 29, 2012 7:59 am

Allen rende en keek zoekend rond naar Arianna tot hij een glimp van donkerrood haar opmerkte. Hij kwam abrupt tot stilstand en zag Arianna op de grond zitten. Hij liep rustig op haar af. 'Je moet nog niet rennen, Arianna. Je bent nog niet hersteld.' zei hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydo maa 29, 2012 8:02 am

Arianna kromp ineen maar zei niets, ze hoopte alleen maar diep van binnen dat alles goed zou komen, dat hij weg zou gaan. Of dat iemand haar zou vinden en haar zou uitleggen wat er allemaal aan de hand was.



hahaha heeft iemand van jullie drawsomething? ik lach me dood
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydo maa 29, 2012 8:15 am

Jah ikke :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydo maa 29, 2012 8:18 am

Ik heb het c:
---

Hij knielde weer neer bij haar, niet heel dichtbij haar want hij wou haar nog steeds niet bang maken. 'Ik doe je niks, Arianna. Ik beloof het.' zei hij zachtjes. Dit moest in stapjes gebeuren, niet gelijk een gigantische sprong naar het echte onderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydo maa 29, 2012 8:21 am

haha ik doe het nu met mijn beste vriendin, en we hoeven echt maar 1 streepje te tekenen en we snappen elkaar al. Maar soms snap ik haar echt helemaal niet, omdat ze dan het engelse woord niet kent! XDD!
Ik had trouwens eindelijk 200 muntjes ofzo, en nu is er iets mis gegaan en moest ik een nieuw acc maken T__T!
Alleen ik wil het met meer mensen spelen Razz

Arianna staarde naar de grond, ze wou hem wel geloven, want dat zou betekenen dat ze nu veilig was. Maar iemand loog tegen haar, en was dat Raven of Allen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydo maa 29, 2012 8:25 am

Zoek maar op de gebruikersnaam xRuuz c:
---

Ze was stil. Goed, dat was al een positief punt. Dat betekende dat ze iets rustiger was dan voorheen. Hij schonk haar een klein glimlachje. 'Arianna, weet je nog toen je mij redde? Toen ik een steekwond in mijn buik had en jij je water gebruikte om mij te helpen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 21 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 24 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Wheel Of Time
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: