Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) do nov 15, 2012 10:12 am
Lily keek Gabe verontschuldigend aan. "We hebben orders gekregen om jullie dieet aan te passen. Het is zeker geen 5 sterren menu," legde ze uit. "Hooguit 1 ster denk ik," mompelde ze erachteraan.
Dan sloeg de verandering in Arianna's gezichtsuitdrukking zwijgend gade. "Is er iets?" vroeg hij.
Maaike Admin
Aantal berichten : 2384 Registratiedatum : 04-11-11 Woonplaats : Neverland
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) do nov 15, 2012 10:16 am
Arianna probeerde weer normaal of vrolijk te kijken. 'nee er is niks.' zei ze en ze keek hem aan
Gabe knikte 'hmm' zei hij. 'ok dan weet ik dat.' zei hij.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) za nov 17, 2012 9:26 am
Dan liep hoofdschuddend verder. "Wauw, ons geluk he," zei hij sarcastisch maar moest wel grijnzen. Hij liep de barakken in en ging in de rij staan met een bord in zijn handen.
Lily schepte zo snel als ze kon borden vol. Ze had eigenlijk wel medelijden met de jongens, zelfs zij kreeg als dienstmeisje beter te eten.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) za nov 17, 2012 12:21 pm
Gabe volgde hem en ging achter hem in de rij staan. Hij keek naar het eten dat opgeschept werd, het zag er nogal smerig uit. Hij keek Lily even aan toen ze zijn bord vol schepte en glimlachte. Daarna liep hij weg om ergens te gaan zitten.
Arianna liep het huis in en voegde zich bij haar vader om te eten.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) za nov 17, 2012 12:50 pm
Lily glimlachte kort terug nar Gabe voordat ze haastig verder ging.
Dan schoof aan tafel tegenover Gabe en keek even bedenkelijk naar zijn bord. Maar hij was opgegroeid in een ffamilie die het niet breed had en wist dat hij tevreden moest zijn met het eten wat hij kreeg, dus begon hij zwijgend te eten.
Andrew keek op naar zijn dochter. "Waar heb jij de hele dag uitgehangen?" vroeg hij fronsend.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) zo nov 18, 2012 8:16 am
Arianna keek hem aan 'Ik heb les gehad vader' zei ze. Ze kreeg bepaalde culturele lessen, en opvoedingen etc. Ze zuchtte en keek hem aan. 'Ik was ook buiten wandelen.'
Gabe begon te eten, maar het was niet bepaald lekker. Toch besloot hij dat hij het er maar van moest maken, dit was alles wat hij had.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) zo nov 18, 2012 10:44 am
Andrew knikte goedkeurend. "Heb je de training gezien?" vroeg hij toen met een brede grijns. "Een stelletje scharminkels zijn het, die jongens."
Dan keek op naar Gabe en moest onwillekeurig lachen. "Smakelijk, is het niet?" zei hij met een grijns. Toen keek hij de zaal rond om te zien of hij Adam ergens zag. Zijn gevoel vertelde hem dat er iets niet met de jongen klopte, maar hij wist niet precies wat.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) zo nov 18, 2012 11:39 am
Arianna glimlachte 'ze waren niet erg goed nee.' ze keek haar vader aan. 'maar u krijgt ze vast in topvorm.' ze at wat en keek naar haar vader. Ze vroeg zich af wat zijn plannen voor haar waren.
Gabe at en volgde zijn blik 'wie zoek je?' vroeg hij nieuwsgierig.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) zo nov 18, 2012 12:26 pm
"Ik heb het idee dat je laatste tijd ontevreden en verveeld bent. Misschien dat een feestje je kan opvrolijken? Bovendien heb ik iets nodig om die jongens mee te stimuleren," legde Andrew uit.
Dan at even zwijgend verder. "Er klopt hier gewoon iets noet en ik ga uitzoeken wat dat is," zei hij uiteindelijk op een vastberaden toon
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) zo nov 18, 2012 12:32 pm
Arianna haalde haar schouders op. 'Ik vind het prima' zei ze glimlachend. 'Een feest is altijd leuk.'
Gabe keek hem aan en grinnikte. 'Ok' zei hij. Hij liet zijn blik door de zaal glijden en zag alle jongens eten, sommige erg blij, maar de meesten niet.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) ma nov 19, 2012 7:27 am
Andrew knikte. "Mooi, dan houden we het van het weekend," zei hij en begon zwijgend verder te eten.
Dan at zijn bord leeg en leunde toen achterover. "Goh, dat meisje had gelijk om ons te waarschuwen, dit smaakte verschrikkelijk," zei hij droog. '
Lily keek de zaal rond.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) ma nov 19, 2012 7:31 am
Arianna knikte 'Ok' zei ze zacht, ze dacht er nog niet bij na over dat zij dan als jongen ook aanwezig moest zijn op het feest.. Ze at haar bord leeg en wachtte tot ze van tafel mocht.
Gabe knikte 'Kun je nagaan, dit is pas onze eerste dag. Misschien krijgen we wel steeds minder te eten ofzo.' zei hij.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) ma nov 19, 2012 7:41 am
"Pfoe, ik mag hopen dat ze dat niet echt gaan doen. We moeten toch ergens de energie vandaan halen?" zei Dan geschrokken.
Na een tijdje stond Andrew op. "Tijd voor nog een rondje training, ik zal ze eens een lesje leren wat ze niet snel zullen vergeten," zei hij en liep de eetzaal uit.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) ma nov 19, 2012 7:43 am
Gabe haalde zijn schouders op. 'Ik weet het niet.' zei hij.
Arianna knikte 'Succes' zei ze zacht, ze zuchtte diep en legde haar hoofd op de tafel. Hoe kon ze zo stom zijn? Ze kon zich moeilijk zo snel omkleden, of moest ze dat wel proberen? Als ze nu niet zou opdagen kon ze het ook niet maken om een andere dag wel weer terug te komen.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) wo nov 28, 2012 7:42 am
Andrew liep naar de barrakken en kwam in de eetzaal tot stilstand. Hij keek genoegzaam toe hoe alle jongemannen in positie gingen staan. "Het is tijd voor wat training, iedereen naar buiten," deelde hij mee en draaide zich weer om.
Dan zuchtte geirriteerd. "Dit kan hij niet menen, hoe kun je trainen met een volle maag?" siste hij.
Lily keek vol medelijden naar de jongens.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) wo nov 28, 2012 10:54 am
Arianna had een besluit genomen en zich toch maar zo snel mogelijk omgekleed. In de tijd die haar vader nodig had gehad om daar heen te lopen en dingen te regelen had ze het net gered. Nu rende ze zo snel ze kon naar de jongens toe. Ze glipte tussen een paar jongens in en hoopte dat ze onopgemerkt zou blijven. Ze had dit verdorie niet voor niks gedaan. Bovendien had ze goed gegeten, en ze had zin om haar frustratie er even uit te gooien door middel van beweging. Ze stond eventjes niet stil bij hoe lang ze dit zou volhouden.
Gabe kreunde zacht na de mededeling, dat kon toch niet waar zijn? Hij keek naar Dan en haalde zijn schouders op. 'Het beste van maken denk ik zo.' mompelde hij.
Dan knikte met een bittere blik. "Ja ik denk het," mompelde hij terwijl hij naar buiten liep. Hij begon te joggen toen Andrew schreeuwde dat ze de heuvel verderop op moesten rennen en dan terugkomen.
Lily keek met een zorgelijk gezicht vanuit de deuropening van de eetzaal toe. Ze wist dat het onmogelijk was om op een volle maag te rennen en waarschijnlijk zouden veel jongens er spontaan ziek van worden. Ze snapte niet wst het nut.hiervan was.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) za dec 01, 2012 4:48 am
Arianna zuchtte, haar vader vroeg soms echt onmogelijke dingen. Toch deed ze wat hij vroeg, met een enorme frons op haar voorhoofd. Ze rende en lette niet op de anderen.
Gabe keek even naar Dan en toen naar Andrew, de jongens begonnen te rennen en hij ging mee. Spontaan ging zijn lichaam te protesteren. Hij kreeg steken in zijn zij en zuchtte.
Onderwerp: Re: Sifra&Maaike (Versie 2 XD) za dec 01, 2012 5:03 am
Dan rende met de andere mee. Zijn gezicht stond verbeten en hij richtte al zijn concentratie op het zetten van zijn ene been voor de ander. Bovendien kwam zijn eten weer omhoog. In stilte vervloekte hij Andrew.