Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 8:50 am
ja idd. Enige ideeen wat er nu kan gebeuren?
Lily knikte. "Ja het gaat wel..," mompelde ze. "Ik maak me gewoon zorgen over het toernooi. De Zwadderaars zien eruit alsof ze iets van plan zijn." Ze beet op haar lip en keek James bezorgd aan.
Maaike Admin
Aantal berichten : 2384 Registratiedatum : 04-11-11 Woonplaats : Neverland
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 8:54 am
James glimlachte bemoedigend. 'De Zwadderaars hebben niet veel te veranderen in het toernooi. Alle leraren zijn er mee bezig, en ze zorgen vast dat er niks ergs gebeurd. Maak je maar geen zorgen om Anna.' zei hij. 'En je denkt toch ook niet dat ik mijn mede teamlid iets laat overkomen?'
Uhm, ze kunnen een aanval doen op zweinstein, een poging om het over te nemen. Of ze kunnen in zweinsveld leerlingen aanvallen ofzo?
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 8:58 am
Lily glimlachtje lichtjes. "Ik maak me niet alleen zorgen om Anna, James. Ook om jou," zei ze. Ze schudde haar hoofd. "Vooral om jou aangezien je een waaghals bent."
doe maar in zweinsveld ^^
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 8:58 am
ok
James keek naar haar en kon een lichte grijns niet onderdrukken. 'Ach jo, je kent me, ik red me overal uit. En ik heb Sirius en de andere Marauders. ' zei hij.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 9:04 am
Lily lachtte. "En dat moet me geruststellen?" vroeg ze geamuseerd. Ze was even stil. "Ga je dit weekend naar Zweinsveld?" vroeg ze toen.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 9:07 am
James lachte 'Ja eigenlijk wel.' zei hij. Hij knikte. 'Ja, ik ga ..altijd, als we mogen gaan.' zei hij. Hij had bijna gezegd: ik ga elk weekend. Door hun geheime gang kon hij altijd gaan.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 9:13 am
Lily knikte langzaam. "Misschien.." begon ze maar bedacht zich ineens en stopte middenin haar zin. Vlug stond ze op en sloeg haar tas over haar schouder. "Laat maar," stamelde ze en liep weg.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 9:20 am
James keek haar na, verbaasd. Hij stond ook op, aangezien iedereen nu weg was. Hij liep rustig richting de gangen, nadenkend over of hij nou zijn kans moest grijpen bij Lily.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 9:45 am
Sirius keek op met een frons. "Ik doe een poging om mijn verweer tegen de zwarte kunsten huiswerk te maken," zei hij en zuchtte toen diep. "Tevergeefs."
"Ik weet niet wat er in me opkwam maar ik wilde James vragen om met me naar Zweinsveld te gaan," zei Lily. Ze keek Anna met grote ogen aan. "Volgens mij val ik voor hem," mompelde ze er bijna onhoorbaar achteraan.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 9:47 am
Anna had de nijging om heel erg hard te gaan lachen maar ze deed het maar niet, Lily zat er kennelijk mee. 'Waarom vraag je hem dan niet gewoon?' vroeg ze voorzichtig.
James keek hem aan en grinnikte. 'Ach jo, dat kunnen we toch al.' zei hij.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 9:53 am
Lily beet op haar lip. "Ik weet niet, ik durfde ineens niet meer," verzuchtte ze. "Maar ik snap het sowieso niet.. ik hoor James Potter te haten, niet leuk te vinden. En nu kan ik niet meer stoppen met aan hem te denken." Ze liep onrustig heen en weer.
Sirius sloeg zijn boeken dicht. "Ja je hebt eigenlijk wel gelijk," zei hij grijnzend. Hij keek naar James. "Ik heb een date geregeld. Hoe zit het met jouw date?"
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 9:56 am
Anna begon te lachen 'Hij vind je leuk Lily, ondanks dat je altijd gemeen tegen hem bent geweest. Dat betekend toch iets? Misschien horen jullie bij elkaar.. Laat je verleden je toekomst nou niet in de weg zitten.'
James keek haar aan. 'Ik heb nóg geen date, maar dat komt wel.' zei hij rustig.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 10:01 am
"Ja maar wat nou als we helemaal niet bij elkaar passen? Ik bedoel we zijn bijna altijd aan het ruziemaken," zei Lily fronsend. Ze haatte dat ze zich als een verliefd schoolmeisje gedroeg maar ze maakte zich hier echt zorgen om en Anna was de enige persoon bij wie ze terecht kon komen.
Sirius trok een wenkbrauw op. "Lily?" vroeg hij.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 10:07 am
James keek hem aan 'Ik denk dat het wel gaat lukken ja.' gaf hij toe.
Anna glimlachte 'Dat heb je toch ook in relaties? Als je de leuke momenten maar hebt. Ik zeg niet dat je direct een relatie moet beginnen, geef hem gewoon een kans bij een date'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 10:13 am
"Mooi," zei Sirius met een tevreden uitdrukking. "Het wordt tijd, we wachten al lang genoeg."
Lily keek Anna een tijd lang zwijgend aan. "Ja, je hebt waarschijnlijk gelijk," zei ze met een lichte glimlach. Ze sloeg haar armen om Anna heen en omhelsde haar. "Bedankt."
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 10:16 am
James lachte 'Ja zo'n 6 jaar ofzo' mompelde hij.
Anna omhelsde haar ook. 'Graag gedaan! James is hartstikke aardig, het wordt vast leuk!'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 10:18 am
"God serieus? Vind je haar echt al 6 jaar leuk?" vroeg Sirius geschokt. "Ik dacht dat het iets van de laatste jaren was."
Lily liet Anna los. "Oke ik waag wel een kans," zei ze met een diepe zucht. "Wens me succes!" riep ze terwijl ze het kasteel weer in liep.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 10:22 am
James rolde met zijn ogen 'Vanaf het eerste jaar vond ik haar al iets hebben.' hij haalde zijn schouders op. 'Maar ik ben toch ook met andere meiden geweest?'
Anna lachte en keek haar na, nu ze was ze weer alleen. Ze ging op een muurtje zitten.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 10:26 am
Lily besloot eerst maar te kijken of James in de leerlingenkamer was en liep die kant op.
Sirius grinnikte. "Ja dat is het eufenisme van de eeuw maat," zei hij met een grijns.
Anna werd beslopen door een persoon. En nee he was geen dooddoener. "Hey," zei Adam en ging naast haar op het muurtje zitten.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 10:31 am
Wow ik ben echt stom, ik lees ook niet verder. Ik las alleen: 'Anna werd beslopen door een persoon' en toen dacht ik: huh maar ík speel Anna. Toen las ik het opnieuw, met de tweede regel erachter 'En nee het was geen dooddoener' en toen dacht ik: HUH WIE DAN?
Anna keek opzij en glimlachte 'Hé!' zei ze vrolijk.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 10:38 am
hahahah xD
Sirius keek zijn vriend.hoofdschuddend aan. Verveeld keek hij de leeelingenkamer rond Lily liep de leerlingenkamer in. "James, kan ik even met je praten?" vroeg ze aarzelend. Adam schoof wat heen en weer totdat hij comfortabel zat. "Al bijgekomen van vanmiddag?" vroeg hij.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 10:39 am
James keek verbaasd op, schuldbewust. Had hij weer iets verkeerd gedaan? "Natuurlijk' mompelde hij en hij kwam overeind.
Anna knikte 'Ja gelukkig wel' zei ze. 'Jij ook? Volgens mij was het nog best lastig tegen Regulus.'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 10:45 am
"Probeer elkaar niet te vermoorden," riep Sirius het tweetal na.
Lily liep de leerlingenkamer uit. Ze leunde tegen de muur aan en keek naar James, maar wist ineens niet meer wat ze wilde zeggen. Ze stond onrustig op haar benen te wiebelen, besluiteloos of ze het gewoon moest zeggen of dat beter toch niet kon doen.
Adam knikte. "Best wel, hij is een moeilijke tegenstander. Zeker omdat hij van de dooddoeners zoveelt leert," zei hij verbitterd.