Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 10:52 am
Adam grijnsde. "Jij was ook erg goed, erg spectaculair.!" zi hij. "Ik hoop niet dat we in de toekomst direct tegen elkaar moeten."
Lily haalde diep adem. "Ik denk dat ik je leuk vind en vroeg me af of je met me mee wilde naar Zweinsveld dit weekend?" vroeg ze, struikelend over haar eigen woorden. Zestaarde James met rood wordende wangen aan.
Maaike Admin
Aantal berichten : 2384 Registratiedatum : 04-11-11 Woonplaats : Neverland
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 10:53 am
Anna glimlachte 'Ik hoop ook van niet. Ik weet niet of ik dat goed zou kunnen' zei ze eerlijk.
James staarde haar verbijsterd aan. 'Maak je een grapje?' vroeg hij voorzichtig. 'Ik bedoel, natuurlijk wil ik dat.. alleen.. '
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 10:58 am
Adam schudde zijn hoofd. "Nee ik ook niet," zei hij. Hij wreef met zijn hand door zijn haar en probeerde het glad te strijken. "Nouja, we zullen zien."
Lily beet op haar lip. "Alleen..?" vroeg ze.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 11:00 am
Anna knikte. 'Waarom zit je altijd aan je haar?' vroeg ze nieuwsgierig, het was haar opgevallen.
James keek haar aan 'Ik weet dus niet of je het zeker meent..'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 11:04 am
Adam stopte zijn beweging en keek Anna verbaasd aan. Hij liet zijn hand in zijn schoot zakken haalde zijn schouders op. "Ik heb meestal niet ens door dat ik het doe," zei hij schaapachtig."Mijn haar is altijd zo slordig dat het en gewoonte is geworden."
Lily voelde zich een beetje gekwetst maar besefte dat ze het verdiende. "Ik ben serieus," zei ze met een vastberaden blik.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 11:11 am
Anna lachte 'Ik vind je haar wel leuk als het slordig zit.' zei ze.
James grijndse toen naar haar. 'In dat geval wil ik graag met je mee.'
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 7:50 pm
"Nah, niet echt," zei Adam hoofdschuddend. Hij glimlachte. "Ze vinden me te aardig, als een broer ofzo."
Lily lachtte. "Succes daarmee." Ze liep de leerlingenkamer in en ging ergens aan tafel huiswerk maken.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish wo feb 13, 2013 8:26 pm
Friendzone! Haha Ahw
Anna lachte 'tja, moet je misschien proberen minder aardig te zijn' grapte ze. Ze stond op 'ik ga maar eens naar binnen. Het wordt koud.' ze glimlachte. Morgen was het uitstapje naar Zweinsveld en ze vroeg zich af of het Lily gelukt was.
James kwam rustig de Leerlingenkamer in en ging naast Sirius zitten.
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish do feb 14, 2013 4:26 am
Lily glimlachte. "Ja best wel," zei ze. Ze nam een hap van haar toast en keek Anna onderzoekend aan. "Wat ga jij vandaag doen?"
Adam was met zijn zwerkbalteam aan het oefenen. Huffelpuf werd altijd ingeroosterd op zaterdag ochtend, wat Adam niet echt kon waarderen maar er was niks aan te doen.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: Kiddo & Sifish do feb 14, 2013 4:32 am
'ik ga straks met Adam naar zweinsveld' zei Anna vrolijk, terwijl ze een broodje pakte.