Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [rpg] The Ocean

Ga naar beneden 
+2
Sifra
Anniek.
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptyza apr 27, 2013 9:31 am

Lucas dacht na misschien moet ik mijn excuses maar aanbieden aan Dan... hoewel...hmm
Lucas begon langzaam in de richting te lopen waar Dan heen gegaan was
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptyza apr 27, 2013 6:49 pm

Rox had niks mee gekregen van niks want hij lag te slapen oo de reling. Het was wonderbaarlijk tot hij dat zo kon. Maar rox was ook wel een raar geval net als iedere andere piraat hier op boord die hadden wel iets. hij gaapt als hij wakker wordt het was nog nacht. Hij zag de mensen wat versprijdstaan. Hij ging recht zitten en keek naar de fluit en hij floot een nood er op en wilde hem weg steken als hij iets wat er op lijkt terug hoort. En hij pqkt de fluit en begon wat te spelen en hij stopte weer en hij hoorde weer wat terug komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptyza apr 27, 2013 11:22 pm

Eileen glimlachte naar Eugene. "Ik ben blij dat ik iets goeds heb kunnen doen." zei ze tegen hem. Dat was waar. Ze had al weken het gevoel dat alles wat ze deed niet echt waarde had. Een ander met zoiets groots helpen al koste het haar echt geen moeite gaf een prettig gevoel. "Wil je misschien wat meer over jezelf vertellen? Wat houd je bezig? Wat vind je leuk om te doen?"

Raven had al zijn spullen zorgvuldig opgeruimd en ging aan dek. Hij begon rustig zonder een woord te zeggen rond te lopen en zijn bemanning te observeren. Met een speciaal oog voor de nieuwelingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptyzo apr 28, 2013 12:42 am

Rox floot weer een deuntje en stoote en hij hoorde het zelfde weer terug en hij ging meer over de reling heen zitten wn hij floot weer nu een langer deuntje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptyzo apr 28, 2013 12:53 am

Lucas liep naar Dan toe en zei " hey Dan...het spijt me van net ...ik ... ik ben gewoon snel aangebrand. ..en ik ben ook nog nieuw hier .. dus ik had anders moeten reageren"
Toen stak hij zijn hand uit in de hoo dat Dan die zou schudden.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptyzo apr 28, 2013 6:28 am

Dario had ondertussen zijn spullen gepakt en was begonnen met het maken van zijn uitvinding in zijn werkplaats. Het gehamer van staal op staal was lichtelijk door het hele schip te horen.

Lira grijnsde en ging tegen de mast aan zitten met haar fles rum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptyzo apr 28, 2013 10:15 pm

Alana keek om naar Lucas en was verbaasd dat hij zijn excuses aanbood. Afwachtend keek ze naar Dan, benieuwd hoe deze zou reageren.


Eugene fronste zijn wenkbrauwen en dacht na. Niemand had hem ooit echt gevraagd wat hij leuk vond en de vraag kwam dus onverwachts. "Ik hou ervan om met paarden te werken," zei hij uiteindelijk. "Dat deed ik vaak thuis voor het werk. En ik teken graag." Hij keek naar Eileen. "En jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptyma apr 29, 2013 2:38 am

Eileen keek hem aan. "Wat leuk, dan ben je hier aan boord misschien toch verkeerd. Dan zal je dat wel gaan missen zeker?" als piraat kwam je niet veel paarden tegen. "Ik hou ervan met mensen te zijn. Ze te leren kennen. Maar een wat duidelijkere interesse is misschien sterrenkijken en trainen in het gevecht. Als je een geheimpje kan bewaren is er nog één ding wat ik je kan vertellen." zei ze vervolgens geheimzinnig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptyma apr 29, 2013 5:08 am

Eugene grinnikte. "Tja, ik raak er wel aan gewend." Hij keek Eileen geïnteresseerd aan. "Ik geloof het wel, wat dan?" vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptyma apr 29, 2013 5:40 am

Dan knikte en schudde z'n hand 'ok' zei hij alleen maar. Hij zweeg verder en liet de hand van Lucas weer los. Hij fronste lichtjes.

May zag de kapitein het dek opkomen en zuchtte, hij zou zo wel vragen wat ze hier deed
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptyma apr 29, 2013 6:46 am

Lucas draaide zich om en liep weer naar de voorsteven en ging daar over de oceaan uit kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptyma apr 29, 2013 10:42 am

"Lach me alsjeblieft niet uit." grijnsde ze. "Ik hou er van om te dansen. Al doe ik dat al jaren niet meer." vertelde Eileen hem. Het was iets wat ze met haar vader en broers deed toen ze jong was. Ze dacht vaak terug aan die tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptydi apr 30, 2013 7:51 am

Alana keek Dan aan met een bemoedigende glimlach. "Je hoeft niet met ze om te gaan als je niet met ze overweg kan weet je. We kunnen altijd taken wisselen ofzoiets," merkte ze op.

Eugene keek verbaasd op naar Eileen. "Niet beledigend bedoelt maar je ziet er niet uit als iemand die graagt danst," zei hij met een lichte, geamuseerde glimlach. Hij fronste zijn wenkbrauwen, in gedachten verzonken. "Al hoewel, waarschijnlijk verwacht niemand het van een piraat. Waar heb je het geleerd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptydi apr 30, 2013 8:13 am

Dan glimlachte naar haar. 'nee het komt wel goed.' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptydi apr 30, 2013 10:52 am

Lucas liep naar Raven " hey capitein...hoelang is het ongeveer van hier naar Singapore. ..denk je ...ongeveer " Lucss keek even schaapachtig voor zich uit "...dus..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptywo mei 01, 2013 10:49 am

"Van mijn vader toen ik nog jong was." vertelde Eileen. "Ik weet dat het niet bij het plaatje past. Het is de oude ik. Je bent de eerste hier aan boord die ik het vertel, doordat je nog maar net lid van de bemanning bent denk ik dat je niet meteen compleet voor gek verklaard." voegde ze er met een geamuseerde lach aan toe.

"Reken maar op een week." zei Raven kalm en hij keek naar de horizon. Het was een mooie rustige dag. Al vermoedde hij dat die niet heel lang meer zou duren, ze naderde onbekende wateren. "Vermaak je je een beetje op mijn schip?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptywo mei 01, 2013 11:05 am

Lucas knikte "een week...oke" hij keek even rond en zei toen "Ja ik vermaak me wel...alleen denk ik dat de rest van je bemanning me niet zou mag" hij grijnsde
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptywo mei 01, 2013 11:09 pm

Lira lachte en liep naar Lucas. "En dat vind je gek?"

Dario veegde wat zweet van zijn voorhoofd. "Zo het metaal werk is af...nu alleen een ijzeren ketting zoeken en wat leer aan het handvat..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptywo mei 01, 2013 11:15 pm

Lucad keek Lira aan "wel als ik nog niks gezegd heb en zei al meteen bot beginnen te doen ....ja dan wel" zei hij "en jij dan, kan jij t al goed vinden met de bemanning? Ow en ik heb net geïnformeerd over de reis en die kan nog wel een week duren.."
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptywo mei 01, 2013 11:44 pm

Lira keek rond. "Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo spraakzaam...en ja ik hoorde je het vragen..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptydo mei 02, 2013 12:03 am

Lucas keek rond "dus ja..we hoeven nog maar een week op dit schip te zitten, en dan kan ik verder met mijn zoektocht" hij keek Lira aan "wat ga jij eigenlijk doen in Singapore als we daar klaar zijn...er van uit gaande dat mijn zoektocht daar voor goed eindigt"
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptydo mei 02, 2013 12:22 am

"Wat ik altijd doe. In de kroeg zitten en wachten tot er een nieuw avontuur mijn kant op komt waaien." Ze keek even rond en nam een slok rum. "Misschien dat als ze me smeken, dat ik hier nog wel even aan blijf." Ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptydo mei 02, 2013 1:57 am

Lucas lachte "heb jij geen doel dan ?"
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptydo mei 02, 2013 2:00 am

"Ik wil vrij zijn. Om te gaan en te staan waar ik maar wil. Als ik mijzelf een doel geef, dan word ik daardoor geleid...en ben ik niet vrij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Emptydo mei 02, 2013 2:04 am

Lucas keek weg "ik hoop dat ik dat ook krijg..dat ik vrij ben om te doen wat ik wil ... misschien ga ik het oiraten leven wel heel leuk vinden.." zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [rpg] The Ocean   [rpg] The Ocean - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[rpg] The Ocean
Terug naar boven 
Pagina 14 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» life on the ocean

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Overig-
Ga naar: