Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Anniek & Maaike!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptyma apr 22, 2013 11:04 am

"Ik zal snel zijn." beloofde Noah. "Nou tot straks." hij liep ook het park uit terug naar de campus. Hij ging zijn kamer in en besloot een snelle douche te nemen. Want ook al was het maar kort, hij had wel gezweed. Daarna trok hij een paar schone kleren aan.

Sarah zuchtte opgelucht toen ze haar sleutel in het gras zag liggen. Pff, dom van haar hem zo te verliezen. Ze stopte de sleutel zorgvuldig in haar broekzak en liep opnieuw terug. Ze had in ieder geval haar lichaamsbeweging voor vandaag gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptyma apr 22, 2013 11:06 am

Chris liep terug naar de campus en zag opeens Sarah achter zich lopen, hij draaide zich een beetje om. 'Wat heb jij zo kort in het park gedaan?' vroeg hij nieuwsgierig. Hij kende haar vaagjes, van de campus. Hij had wel eens met haar gepraat en wist haar naam, maar echt goed kende hij haar niet.

May was in het park op een bankje gaan zitten vlak bij de plek waar ze net met de jongens had gestaan. Ze had haar boek weer uit haar tas gehaald en was aan het lezen, wachtend tot Noah terug zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptyma apr 22, 2013 11:11 am

Sarah ging naast Chris komen. "Ik was mijn sleutels verloren. Gelukkig vond ik ze meteen terug, anders had ik een probleem gehad." zei lachte even om haar eigen stommiteit. "Wezen hardlopen?" vroeg ze toen ze zijn kleding bekeek.

Noah deed een fles water en wat fruit in zijn tas en liep terug naar het park. Het was een prima afstand, daar konden ze zeker niet over klagen. Binnen een kwartier had hij de plek gevonden en plofte hij langs May in het gras. "Zo, daar ben ik weer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptyma apr 22, 2013 11:25 am

Chris glimlachte 'Gelukkig maar' zei hij. 'Ik ben een keer mijn sleutels verloren. Dat was echt vreselijk, een heel gedoe met nieuwe aanvragen ezo.' zei hij. Hij knikte. 'Ja elke zaterdag, je moet toch iets doen om fit te blijven.'

May keek op en glimlachte, ze legde haar boek neer op haar schoot. 'Dat heb je snel gedaan' zei ze, toen ze even op haar horloge keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptyma apr 22, 2013 11:27 am

"Ik had het vermoeden dat je hier zou blijven, zou niet eerlijk zijn je langer te laten wachten dan nodig is." zei Noah met een glimlach en hij ging in het gras liggen. "Wat was je aan het lezen?" vroeg hij nieuwsgierig.

Sarah knikte. "Ja, ik zou daar ook wat meer voor moeten doen." zei ze. "Weer op weg naar je huiswerk vandaag? Of valt het wel mee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptyma apr 22, 2013 9:20 pm

Chris stak zijn handen in zijn zakken en paste zijn loop tempo aan op haar. 'het valt mee gelukkig. Ik moet een verslag afmaken, en dan ben ik klaar.' zei hij. Hij glimlachte 'ik heb straks en vanavond gelukkig weer tijd om leuke dingen te doen.' hij keek haat nieuwsgierig aan 'wat heb jij in het park gedaan?' vroeg hij. Hij zag dat ze verf op haar handen had zitten.

May stak haar boek naar hem uit zodat hij de titel kon lezen, het was een muziektheorie boek. 'niet echt een leuk boek, maar wel handig en interessant.' zei ze glimlachend
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptyma apr 22, 2013 11:45 pm

Sarah keek naar Chris. "Als je het echt wil weten, ik heb de hele verfwinkel hier naartoe verplaatst en ben gaan schilderen in het park. Ik doe het wel eens vaker op mooie dagen. Ik vind het echt heerlijk." vertelde ze tegen hem.

Noah knikte. "Oke." zei hij. "Is het huiswerk of vrije tijd?" wilde hij weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptydi apr 23, 2013 1:42 am

'allebei.' zei May. 'het is geen verplicht huiswerk, maar het helpt me waarschijnlijk wel.' ze stond op en ging ook in het gras zitten. 'ik ben echt zo blij met dit weer!' zei ze vrolijk.

Chris lachte 'vandaar.' zei hij. 'en wat schilder je dan? Het park of de mensen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptydi apr 23, 2013 5:38 am

Noah glimlachte. "Ja ik ook. Het geeft me veel energie." zei hij tegen haar. "Ik hoop dat het gewoon lekker blijft tot de lente en zomer voorbij zijn."

"Mensen. Ik heb vandaag een oude man op het bankje geschilderd." vertelde Sarah hem. "Ik ben dol op mensen, vind ze interessant."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptydi apr 23, 2013 6:42 am

May knikte instemmend. 'Ja dat hoop ik ook.' zei ze. Ze ging achterover in het gras liggen en keek naar de blauwe lucht, er was geen wolkje te bekennen. Ze keek opzij naar hem. 'En hoe komt het dat jij verder al je schoolwerk al af hebt?'

'En wat doe je dan met de schilderijen die je af hebt?' vroeg Chris geĂŻnteresseerd. Hij vroeg zich af of ze goed kon schilderen, als ze het zo vaak deed was ze er waarschijnlijk niet heel slecht in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptydi apr 23, 2013 7:03 am

"De meeste geef ik gewoon weg. Af en toe bewaar ik iets." zei Sarah tegen hem. "Het is gewoon fijn om je even daarop te concentreren en niet meer aan andere dingen te hoeven denken."

"Omdat ik een nerd ben en meestal al me werk voor het weekend af probeer te krijgen." zei Noah en hij keek naar haar. "Het weekend is voor ontspanning, de rest van de week is bikkelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptydi apr 23, 2013 7:06 am

May dacht daar even over na. 'Ik probeer na school en op school zo veel mogelijk te werken, maar ik moet ook nog Ă©cht werken om mijn zielige studenten leven te kunnen betalen.' zei ze lachend. 'En daarbij moet ik op tijd naar bed, dan moet ik dus automatisch nog werken in het weekend, helaas.'

Chris fronste. "Vergeet je dan Ă©cht andere dingen als je daar mee bezig bent? Dat hoor ik mensen altijd wel zeggen, maar als ik me volop concentreer op iets, dan schieten er toch nog bepaalde gedachtes door mijn hoofd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptywo apr 24, 2013 10:25 am

Noah luisterde naar haar en knikte. "Het leven is zwaar. Waar werk je?" vroeg hij nieuwsgierig. Hij had het goed. Hij had enkele boeken op de markt gebracht die hem voldoende hadden opgeleverd. Ook voor zijn studie schreef hij regelmatig iets wat hij kon verkopen.

Sarah glimlachte bij deze vraag. "Het lukt niet altijd. Het is moeilijk om je echt over te kunnen geven aan de kunst. Maar als het je eenmaal lukt is het werkelijk heerlijk." zei ze tegen hem. "Dan ben je pas echt vrij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptywo apr 24, 2013 11:23 am

Chris glimlachte naar haar. 'Ik ben benieuwd, ik hoop dat het me ooit nog eens lukt. Het klinkt in elk geval wel als iets wat ik wel eens zou willen proberen.' zei hij.

'Ik serveer in een restaurant.' zei May schouderophalend. Het was niet echt heel bijzonder. 'En soms kan ik een kleine klus krijgen om te dansen bij een show of zoiets, maar dat is niet vaak, en het betaald ook niet bijzonder veel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptywo apr 24, 2013 6:25 pm

"Misschien lukt het je wel gewoon niet in schilderen, en zijn er wel andere manieren om dat te ervaren." zei Sarah tegen hem.

"Wel gaaf, dansen in de show. Dan vinden je ze dus leuk genoeg." zei Noah met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptydo apr 25, 2013 12:32 am

May lachte 'ja soms, als ze genoegen nemen met mijn lengte enzo.' zei ze. 'maar soms kunnen ze me gebruiken.'

Chris knikte 'ja, er zijn genoeg kunstvormen en andere dingen die je kan gebruiken om even in weg te vluchten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptydo apr 25, 2013 10:31 am

"Doet je lengte er werkelijk toe doe in die wereld? Dat is hard." zei Noah verbaasd. Hij wist natuurlijk niks van dat wereldje.

Sarah knikte. "Dus, wat vind jij leuk om te doen in je vrije tijd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptydo apr 25, 2013 8:38 pm

May knikte. 'Natuurlijk! Uiterlijk is belangrijker dan je talent.. Er zijn zoveel goed opgeleide dansers. En dan moet je tussen al die mensen iemand vinden die precies in je plaatje past. Je gewicht, je haar, je huidskleur, je lengte..' ze zuchtte. 'Soms is het echt niet leuk. En daarom wil ik er ook niet mijn vaste beroep van maken.. Ja als het lukt, maar verder wil ik gewoon studeren.'

Chris dacht even na. 'Ik maak muziek, ik lees.. ik sport.' hij lachte. 'Beetje standaard.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptyvr apr 26, 2013 6:51 am

"Wat studeer je eigenlijk?" vroeg Noah nieuwsgierig. Hij wist eigenlijk helemaal niet zo heel veel van May.

"Wel leuk toch?" zei Sarah met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptyvr apr 26, 2013 11:34 am

'ik studeer muziekwetenschappen.' zei May. 'niet dat ik daar makkelijker een baan in vind dan in de danswereld. Maar daar gaat het niet om.' zei ze lachend. 'en jij?'

Chris knikte 'zeker! Al m'n vrije tijd stop ik er in. Maar dat is helaas niet vaak.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptyvr apr 26, 2013 2:15 pm

"Ik studeer literatuur." vertelde Noah haar. "Muziekwetenschap klinkt wel heel interessant." zei hij toen.

"Je moet er iets voor over hebben te studeren. Dat kost je soms wat vrije tijd." zei Sarah schouderophalend. "Ik weet hoe je je voelt. Ik zou ook wel wat meer vrije tijd kunnen gebruiken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptyza apr 27, 2013 3:06 am

'Wow dat lijkt me ook wel bijzonder.' zei May. 'Dus je leest dan ook veel, of niet?' ze knikte. 'Ja dat is het ook, vooral de veelzijdigheid eigenlijk.' zei ze.

Chris stond stil, ze waren bij de campus aangekomen. 'Heb je vanavond vrije tijd over? Er is een feest en de meeste mensen gaan daar heen geloof ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptyza apr 27, 2013 2:40 pm

"Lezen en schrijven, daar houd ik me veel mee bezig." zei Noah met een grijns. Hij wist dat het een opleiding was die niet veel mensen deden. Maar hij hield er van. Hij hoopte ooit zelf ook goed genoeg te zijn om alle boekenlijsten te halen.

Sarah draaide zich naar hem toe en glimlachte. "Dat lijkt me wel leuk, ik had nog geen plannen." zei ze tegen hem. "Ik vond het leuk met je gesproken te hebben, dat moeten we vaker doen. Dus ik zie je vanavond?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptyza apr 27, 2013 7:23 pm

'wil je later ook boeken gaan schrijven om uit te geven?' vroeg May. 'of ben je nu al bezig met een bestseller?'

Chis glimlachte 'vind ik ook' zei hij. Daarna knikte hij 'ja, tot vanavond.' hij begon weg te lopen richting zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Emptyza apr 27, 2013 11:36 pm

"Ik heb al enkele boeken uitgegeven. Maar natuurlijk zou het leuk zijn als ik het voor elkaar krijg een bestseller te schrijven." glimlachte Noah.

Sarah glimlachte en liep naar haar eigen kamer. Ze liet zich vallen op haar bed en zuchtte. Ze had helemaal geen zin in huiswerk. Maar misschien kon ze wat spullen mee naar buiten nemen en daar wat doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek & Maaike!!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek & Maaike
» Maaike en Anniek
» Maaike en Anniek!
» Someone's watching (Maaike en Anniek)
» quest of Maaike en Anniek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: