Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Maaike en Steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptydo jul 11, 2013 10:14 pm

oke een orpg en we weten waar over.

naam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
extra:
door:

oke naam welke bestaande rol, en zelfgemaakte rol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyvr jul 12, 2013 4:06 am

Welke bestaande wil jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyvr jul 12, 2013 4:27 am

eehm das een goede vind er zo veel leuk,james, sirius, tops van de bestaande
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyza jul 13, 2013 3:22 am

Uhm zal ik Sirius doen en jij James? Dan doe ik Lily, en dan kunnen we ook nog zelf rollen aanmaken. Of wil jij SIrius doen, dan doe ik James? maakt me niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyza jul 13, 2013 8:45 pm

Is goed XD

naam:Arya
leeftijd: die van lily
uiterlijk: komt
innerlijk: arya is een vrolijke hyperactieve meid die zowat over alles en nog wat vrolijk is. ze heeft een zwarre jeugt gehad maar daar merk je eigelijk niks van. van leren houd ze niet echt al kan ze wel slim zijn. ze houd erg van feestjes. arya is ook heel erg koppig als ze iets wilt zal ze het krijgen ook op welke manier dan ook. verder is ze altijd wel aardig zolang je haar niks in de weg legt.
extra:arya heeft in een weeshuis gezeten, daar praat ze liever niet over.
door: mij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyzo jul 14, 2013 7:43 am

james zat aan de tafen bij de raam in de leerlingenkamer. hij was aant schrijven op een perkament, het was geen huis werk maar strafwerk iets waar hij handig heid in had gekregen aangezien hij dat vaker moets schrijven. na een hele tijd te hebben geschreven besloot hij om zijn pijnlijke hand even rust te geven en hij stopte met schrijven en legde de pen neer en hij leunt achter over in de stoel.

arya zat in de fauteuil terwijl ze de avond profeet in haar handen was en die was ze dus aant lezen. ze keek niet op of om als iemand binnen kwam maar ze heild de omgeving wel in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptywo jul 17, 2013 10:26 am

Sirius zat naast James. Hi had zijn strafwerk en huiswerk al af. Dus nu zat hij lui onderuit gezakt in een stoel naast James. 'Lukt het?' Vroeg hij met een grijns aan James.

Lily keek op van haar boek en keek naar Arya. 'Staat er nog iets interessants in de profeet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptywo jul 17, 2013 9:55 pm

Jah ik moest alleen even een pauze hebben voor mijn hand. Zegt james met een speelse grijns naa sirius en hij leunde verder achter over en keek even naar lily als hij haar hoort. Hij vond haar al jaren leuk.

Arya keek op naar lily. Alleen tot ze de heks die gisteren vermist was terug hebben gevonden. Zegt ze langzaam en ze keek spijtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyza jul 20, 2013 5:48 am

Sirius volgde zijn blik n rolde met zijn ogen. 'Vraag haar mee uit of zet haar uit je kop..' Zei hij.

Lily zuchtte 'ja daar was ik al bang voor..'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyza jul 20, 2013 9:03 am

Misschien mar ze zegt meestal nee. Zucht James en hij keek sirius aan en dan weer naar lily hij ging met een hand door zijn haren en loopt dan naar lily.

Arya knikte en ziet dan james aan komen en ze grinnikt. Lil daar komt potter aan. Waarschuwt ze haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyza jul 20, 2013 9:32 am

Lily fronste en draaide zich naar James. Ze zei niks maar wachtte gewoon af.

Sirius keek geamuseerd toe vanaf het tafeltje in de hoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyza jul 20, 2013 9:38 am

Hey evers. Zegt james charmant. En hij keek haar aan met een glimlach. Heb je misschien tijd en zin om dit weekend met mij uit te gaan. Vraagt hij

Arya luisterde mee maar deed of ze het niet deed
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyza jul 20, 2013 10:02 am

Sirius sloeg zijn armen over elkaar en keek aandachtig naar Lily. Hij grinnikte zacht bi het zien van haar gezicht.

Lily fronste en keek hem aan. 'Vokgens mij was ik vorige keer redelijk duidelijk Potter, waarom zou ik van gedachten zijn veranderd?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyza jul 20, 2013 10:18 am

Ik dacht ik probeer nog een laatste keer voordat ik het opgeef evers. Zegt james tegen haar en glimlacht toch nog. Da. Keert hij zich om en loopt hij weg. Het was weer nee hjj ging het op geven hoe leuk hij haar ook vond.

Arya keek van lily naar james die weg liep
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyma jul 22, 2013 9:02 am

Lily beet op haar lip, maar ging er toch maar niet op in. Tenslotte was hij vaak genoeg vervelend geweest.

Sirius haalde zijn schouders op en zuchtte. 'Het was het proberen waard jongen..'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyma jul 22, 2013 9:04 pm

Jah. Zegt james somber e n hij pakt zijn tas en doet daar al zijn spullen in die nog op tafel liggen. Ga je mee naar buiten sirius. Vraagt hij dan mrt een glimlach.

Arya zag lily kijken en dan kijkt zij weer in de profeet. Ze bladerde rustig door tot ze hem uit had en op de tafel neer legde. Nou lil wat wil jij vanavond gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptydi jul 23, 2013 4:55 am

Sirius stond op en er verscheen een kleine grijns op zijn gezicht. 'Uiteraard!' zei hij. Hij liep naar het portretgat en keek nog even achterom naar Lily en Arya, maar toen klom hij door het gat heen naar de gangen.

Lily keek bedachtzaam. 'Hmm ik weet het niet precies.' zei ze. 'Ik heb in elk geval niet zin om de hele tijd hier te zitten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptydi jul 23, 2013 6:50 am

Kom dan gaan we lekker zweinsveld in. Zegt arya en ze staat op en trekt lily op

James liep zwijgend door de gangen
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptydo jul 25, 2013 5:07 am

Lily keek naar Arya. 'Hoe wil je dat doen? Dat mag alleen in het weekend..' zei Lily.

Sirius keek opzij naar James. 'Alles ok?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptydo jul 25, 2013 9:16 pm

Ik dacht aan weg sluipen. We gaan een stukje door het verboden bos. Niemand die ons ziet lily. Zegt ze en ze loopt door terwijl ze lily nog vast heefd

Tuurlijk het meisje van mijn dromen wijst me weer af. Zucht hij en hij glimlacht en geeft sirius een stomp tegen zij. Schouder aan. Zin in te zwemmen in het meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptydo jul 25, 2013 10:00 pm

Lily werd meegesleurd. "Wat?' zei ze, een beetje zenuwachtig. Ze was in de avond nooit in het bos geweest. 'We mogen niet in het bos komen, en daar is een reden voor.' protesteerde ze.

Siris besloot er verder niet op in te gaan en knikte. 'Tuurljik!' zei hij en hij grijnsde terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyvr jul 26, 2013 9:11 am

Arya grinnikt. Kom op lil het is maar een heel klein stukje. Dringt ze aan en ze keek aar vriendin afwachten aan.

Mooi wie er als laatste is moet mevrouw norks een kus geven. Grij s james en dan zet hij het op een lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyvr jul 26, 2013 10:09 am

Lily dacht even na. 'Ik weet niet hoor.' mompelde ze. 'Wat moeten we zo laat nog in Zweinsveld?'

Sirius lachte en begon te rennen. Hij sneed een stukje af door achter een portret te springen en een kortere route te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyza jul 27, 2013 6:46 pm

Aaah kom op lil. Dringt arya aan. Wie weet zijn er nog andere oudere jaars. Zegt ze dan

James rende door hij keek achter zich en zag sirius niet meer en hij wist al genoeg. Hij versnelde zijn pas rende een bocht om en dan naar de deur als hij de trappen is af gerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Emptyzo jul 28, 2013 2:27 am

Lily keek naar Arya en fronste eventjes. 'Ik ben klasseoudste..' mompelde ze. 'Ik zou al die andere strafwerk moeten geven. Inclusief jou en mezelf!' ze kreunde even en sloot haar ogen. 'Goed goed, laten we gaan.'

Sirius sprintte achter een ander portret vandaan en rende naar de deur, die duwde hij open.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Maaike en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maaike en Steff
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Maaike & Steff
» Maaike & steff
» klaas & steff rpg
» Maaike and me <3
» Ruuz en Steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: