Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Maaike en Steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff - Pagina 2 Emptyzo jul 28, 2013 8:26 pm

arya keek lily zuur aan. aah lil...begon ze maar als lily toe stemt glimlacht ze breed. haha kom o dan. zegt ze en ze loopt naar het verboden bos.

james rende snel maar ziet Sirius uit de geheime gang komen en de deur open doen. en hij versnelde zijn pas hij mocht niet verliezen van hem anders moest hij het zeker een week aan horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff - Pagina 2 Emptyzo jul 28, 2013 10:56 pm

Lily liep mee, maar was het er nog steeds niet echt mee eens. Ze keek continu om zich heen om te kijken of ze wel gevolgd werden.

Sirius duwde de deur open en sprong/rolde naar buiten. Hij lachte hard toen hij op de grond neerkwam. 'Gewonnen"!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff - Pagina 2 Emptyma jul 29, 2013 10:46 am

James kwam ook door de deur gerend en kek sirius zuur aan. Dat telt niet jij speelde vals sluipvoet. Zegt hij net als of hij boos was maar hij had wel al en glimlach op zijn gezicht.

Arya keek rustig rond terwijl ze door liep en ze keek ook naar lily. Zo eng is het toch niet. Zegt z met een knipoog naar haar vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff - Pagina 2 Emptyvr aug 16, 2013 11:54 pm

Ik was vergeten dat ik deze had!! Sorry


Sirius grijnsde 'ga jij me nou de les leren over valsspelen Gaffel?' Zei hij met een opgetrokken wenkbrauw. Hij liep over het terrein. 'Het is niet vals spelen.. Het is gewoon zoveel makkelijker!'

Lily rolde met haar ogen. 'Daar geef ik pas antwoord op als we het bos zijn doorgekomen. Ok?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 6:57 am

niet erg

ja ja sluipvoet. zegt james en hij plofte neet op het gras en keek naar zijn beste vriend. hij wist nog de eerste nacht in griffoendor hun hele slaapzaal had niet geslapen door hun twee.

arya liep door en keek even naar lily maar dan blijft ze staan ze zag wat bewegen volgens haar en ze pakte lily bij haar arm. 'kom we zijn er bijna' zegt ze en ze begon sneller te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 10:58 am

Sirius grijnsde naar James. 'Ik denk dat je het bij een ander meisje moet proberen.. Er lopen meer knappe meiden rond hier.' Zei hij. 'Vergeet Evers..'

Lily hield haar staf steviger vast en liep snel mee. 'Hoe lang nog?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 11:07 am

' ik doe mijn best.' Zegt james en hij gaat op zijn rug liggen. ' heb jij geen op het oog sirius.' Grijnst hij dan.

arya keek nog eens achterom van en dan trekt ze lily mee en zet het op een rennen. ' er lope daar twee mensen in een mantwl. En het is niemand van school.' Zegt ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff - Pagina 2 Emptyza aug 17, 2013 11:10 am

Lily vloekte zacht. 'Verdomme Arya!' Siste ze. Ze hield haar staf stevig beet.

Sirius haalde z'n schouders op. 'Een.. Twee.. Drie?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Maaike en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff - Pagina 2 Emptyzo aug 18, 2013 2:04 am

James rolde met zijn ogen maar schoot dan in de lach

Arya zette het nu op een rennen en trekt haar stok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Maaike en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff - Pagina 2 Emptyma aug 19, 2013 9:50 am

Lily rende en struikelde bijna over een boomstronk heen. 'Waarheen Arya ' vroeg Lily zacht.

Sirius keek uit over het terrein.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Maaike en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike en Steff   Maaike en Steff - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maaike en Steff
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Maaike & Steff
» Maaike & steff
» klaas & steff rpg
» Maaike and me <3
» Ruuz en Steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: