Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Star Wars

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Star Wars    Star Wars  Emptydo aug 29, 2013 8:09 am

Oke we weten waar over.
Nu alleen nog onze rollen maken gewoon een uitleg.

naam: Rabb (regilius arno brax bouce)

uiterlijk: komt

innerlijk: Rabb is een jongen die niet heel erg veel om regels geeft en ze met moeite volgt en wel eens vaker zonder moeite breekt. Rabb is over het algemeen wel aardig maar ook terug houdent. Rabb is meestal nieuwschierig en nog vaker roekeloos omdat hij niet na denkt en meestal alles meteen doet. heel soms denkt hij na voor hij iets doet. dit neemt niet weg tot hij eigelijk een sterk iemand is hij heeft een sterke force, als hij boos echt boos eerder woedent word heeft hij deze niet meer in de hand.

kant:jedi

kleur lichtzwaard: groen

extra:rabb heeft een oudere zus deze zit in de politiek iets wat hij niet echt fijn vind.dit probeert hij niet altijd te zeggen maar dat lukt hem niet echt.


rol 2

naam: alice a.k.a dark fawn

uiterlijk komt

innerlijk: alice is iemand die alles doet om te krijgen wat ze wilt. ook met een missie ze gaat heel heel ver om de missie te laten slagen het komt dan ook niet snel voor tot een missie van haar niet slaagt. alice heeft geen blad voor de mond en zegt wat ze er van vind tegen een paar mensen doet ze het niet. verder is ze erg beheerst.

kant: sith

kleur lichtzwaard: geel

extra:...


Laatst aangepast door feniks op vr aug 30, 2013 11:45 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyvr aug 30, 2013 3:56 am

naam: James Krimh

innerlijk: James is een vriendelijke, slimme jonge man. Hij is een goede jedi die altijd mensen helpt die het nodig hebben. Hij is nieuwsgierig naar nieuwe mogelijkheden, en is altijd aan het trainen (als hij niet op missie is). door het vele trainen heeft james zijn sterke onder controle, maar zelfs bij hem komt het voor dat hij in zijn woede zijn controle verliest, als dat gebeurt is het gevaarlijk om in de buurt te zijn.

uiterlijk: Hij heeft de traditionele jedi robes aan onder een lange zwarte jas. hij heeft blond stekelig haar, op zijn lichaam zitten vele littekens van het vele trainen en door een ongeluk lang geleden dat hem bijna het leven had gekost, door dat ongeluk heeft hij stalen knokkels in zowel zijn handen als zijn voeten, ook zijn de botten in zijn onderarmen en schenen van staal, ( wat er voor zorgt dat zijn trappen en slagen erg sterk zijn) . hij heeft zwart leren hoge schoenen aan. hij heeft Blauwe ogen.

kant: Jedi

extra: De kleur van zijn saber is Blauw, Hij is zijn broer verloren door iemand van de Dark side. Hij is 21 jaar


naam: Lucas (Achternaam kom je wel achter) a.k.a. Darth Slice

innerlijk: Lucas is een beheerste en intelligente jonge man, met een ongelooflijke hoeveel heid brute kracht. hij komt uit een familie wiens force altijd al hoog is geweest. Hij is niet zozeer kwaadaardig, als wel dat hij gewoon macht zoekt om mensen te helpen, alleen is hij daar een beetje in door geschoten en zit hij nu bij de dark side.

uiterlijk: Hij heeft een donker rode lange jas aan zonder mouwen. hij heeft een zelfde kleur broek aan, onder de jas draagt hij zwart shirt zonder mouwen. hij heeft zwarte lange laarzen aan en om zijn nek heeft hij een ketting met een smily, die van zijn broer is geweest, het herinnert hem eraan waar hij dit voor doet. Hij heeft half lang blond haar, en blauw-gele ogen

kant: Dark Side

extra: Zijn saber kleur is Paars, Hij was eerst jedi maar was overgestapt toen hij 6 jaar geleden zijn broer verloor in een dodelijk ongeluk, hij is 24 jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyvr aug 30, 2013 5:20 am

Oke beginnen dan maar mijn tweede rol komt strakjes oke.
Ps haha jou twee rollen zijn broers

Rabb was net klaar met trainen zijn haren waren nat van het zweet net als zijn gezicht. Ook zijn hemt was voor een gedwelte nat maar dat maakte rabb allenmaal niks uit hij had weer ee s goed kunnen trainen en dat deed hem goed.hjj stapt in de lift als die op zijn verdieping komt en duwt op de 12 verdieping waar hij heen moest. Hij moest nu in de jedi tempel slapen nadat zijn appartement de fik in was gegaan paar dagen gelede hoe het kwam wisten ze nog niet. Dan stapt hij uit de lipft en loopt naar zijn appartementje en hij gaat met ee pasje naar binnen en hij besluit meteen een douce te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyvr aug 30, 2013 12:58 pm

Haha ssssht dat weet je nog helemaal niet :p
------------------------------

James draaide de kraan uit, schudde zijn hoofd om het water eruit te schudden. Hij op akte een handoek, droogde die af en deet die toen rond zijn middel.
Hij keek naar zijn handen, maakte een paar keer een vuist en draaide zijn pols, de botten in allebei zijn armen waren vervangen door staal, maar ze functioneerde beter dan zijn botten dat deden. Hij liep naar zijn slaapkamer deed een kast open en pakte er zijn kleren uit. Hij keek even naar een foto van zijn broer. Hij ging zijn appartement uit en ging de lift in hij drukte op het knopje en ging naar beneden. Hij moest naar de tempel voor training en consult

Lucas zette de foto van zijn broetje terug 6 jaar al weer, wat ging de tijd toch snel , dacht hij. Hij liep uit zijn kamer en richting de brug van het schip, ze waren bijna de planeet, als het goed was zou daar iemand moeten zijn die meer wist over de dood van zijn broer, hij was nu als 5 jaar opzoek en was nogsteeds niet veel verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyvr aug 30, 2013 8:02 pm

Rabb kwam onder de douche vandaan en droogde zich af en deed meteen andere kleren aan als hij weer in de kamer komt kijkt hij op de klok en hij schrok van de tijd. 'oh nee' kreunt hij en hij rende naar waar hij net zijn wapen riem had neer gelecht deed die snel om en graait al rennend zijn mantel van de kapstok en dan gaat hij weer naar buiten. hij was vergeten tot het alweer zo laat was geweest hij had een afspraak met zijn zus en daarna zou hij mee gaan naar het consult voor het eerst. zijn zus zou hem even nog graag willen uit leggen waar hij moest op letten en vooral tot hij zijn grote mond moest houden en hij grinnikt om die gedachten. hij rende door de gang naar de lift toe en hij drukte op de knop hij ademde eens diep in en uit om weer rustig te doen en niet gejaagt en dan gaat de deur open en hij ging naar binnen en hij ziet james. hem kon hij wel hij trainde best wel vaak met hem maar ze wren nog nooit samen op een missie geweest. 'hey james'zegt hij dan.

alice zat op een stoel bij de brug van het schip diep n te denken dat zag je er aan doordat ze voor zich uit was aant staren ze keek niet op of om bij voetstappen al luisterde ze er wel naar. na een tijdje zucht ze en kijkt ze langzaam op en ze keek naar lucas ze zag aan hem tot hij was aant denken ze kon hem nu best wel goed, ze waren al vaker op missies samen geweest en ze gaf het niet graag hardt op toe maar ze werkte graag met hem samen.' en weer aant denken' vraagt ze aan hem terwijl ze recht komt en naar hem toe loopt.

dit is alice
http://www.deviantart.com/art/Jedi-Yna-151614423
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyvr aug 30, 2013 9:53 pm

James keek op, toen hij rabb zag lachte hij "heey rabb, hoe is het ermee...hoe is het met je appartement...kan je er nog steeds niet in wonen?" Vroeg hij aan hem. De deuren gingen dicht en ze gingen weer opweg naar beneden.

Lucas schrok op "hmm, wat..ow haha ja.
. T is alweer 6 jaar geleden dat ik mijn broertje hen verloren, en 5 jaar sinds ik bij de kant zit die sterk genoeg is om hem te werken" zei hij, en hij keek haar aan, en glimlachte toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyvr aug 30, 2013 10:08 pm

Rabb keek james met een schuinhoofd aan. 'met mij is alles nog goed. tot ik dadelijk bij mijn zus kom die zegt tot ik weer eens telaat ben.' zegt hij en hij rolt met zijn ogen. 'het appartement is te herstellen maar ik mag er niet meer terug in omdat het aangestoken is. dus ik woon nu even hier in de tempel maar ik ben op zoek naar een nieuwe plek. 'legt hij uit. hij keek naar de nummertjes. 'en hoe is het met jou' vraagt hij dan.

alice kwam bij hem en legde een hand op zijn schouder. 'sorry ik wist niet tot het vandaag was.' zegt ze medelevend tegen hem en ze haald al snel weer haar hand weg. ze was niet iemand die snel dingen liet merken.' ik beloof je tot ik je zal helpen er mee.' zegt ze dan en ze ging gewoon staan en keek door de ruit naar de planeet waar ze naar op weg waren die nu duidelijk zichtbaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyvr aug 30, 2013 11:09 pm

James "owja dit is je eerste keer bij het consult toch" zei hij lachend, "rottig van je appartement, maar in de tempel is het ook goed hoor" voegde hij daar met een glimlach aan toe, hij keek even rond en zei toen "met mij is alles goed, het is alweer 6 jaar sinds het ongeluk." Zei hij met een scheve lag

Lucas keek alica aan, "dat kon jij niet weten alice" zei hij met een lieve glimlach. Hij ging naast haar staan, "nog even en we zijn bij. De planeet, laten we ons klaar maken voor de landing" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyvr aug 30, 2013 11:48 pm

Dat klopt en mijnnzus wilt me nog even er aan helpen herinneren wat ik wel en niet moet doen.' Zegt rabb lachend. ' weet ik maar ik bn graag wat meer op mezelf anders wordt ik teveel in de gaten gehouden. Zeg hij en de lift stopte. Ow jah dat klopt...is het goed als we na het consult afspreken en bij kletsen. Vraagt hij terwijl hij de lift open houd.

Alice glimlachte enkel naar lucas en dan knikt ze. ' laten we dat maar doen.' Zegt ze en met die woorden liep ze terug naar haar stoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyza aug 31, 2013 12:16 am

James lachte, en stapte uit de lift "ja dat is een goed idee" zei hij met een lacht. Hij liep uit de lift richting de vergader kamer, buiten de kamer stond een vrouw, james zwaaide lachend, keek om naar rabb en zei, "succes" hij liep de deur door, " goede middag" zei hij terwijl hij zijn plaats in nam.

Lucas liep naar de voorkant van de brug "oke , dames en heren, klaar maken voor de landing, alice geef door aan de soldaten dat ze zich klaar moeten maken voor een gevecht, de zwaartekracht op deze planeet is zwaarder dus voor iedereen die niet de force heeft, doen een g pak aan" zei hij, hij draaide zich om en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyza aug 31, 2013 12:29 am

Rabb lachte naar james en zag zijn zus verder op staan die knikte ter begroeting naar james en richte zich op rabb. ' denk er aan niet praten tenzij iemand je wat vraagt. Vlap er niks uit. En doe vooral niks stoms en luister gewoon naar wat ze zeggen. ' begon ze haar preek en wilde zijn ma tel recht trekken. 'Laat dat. En jah ik denk er aan.' Zegt rabb wat verhit terwijl hij haar hand weg duwt. ' rustig zus het komt wel goed.' Zegt hij geruststellend maar zijn zus was dat duidelijk niet en ze volgde rabb naar binnen en hij keek de kamer rond en knikte alleen ter begroeting en hij ging netjes ergens aan de kant staan en vouwde zijn ha den achter zijn rug.

Alice knikte en pakt een walkietalkie ding en drukt op een knopje zodat ze verbinding krijgt en beeld. 'Luister we landen zo en er zal een aanval plaatsvinden maak je mannen gereed en iedereen die geen force heeft moet een g pak aan de zwaarte kracht is er zwaard.' Sluit ze af e dan kijkt ze weer naar lucas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyza aug 31, 2013 2:04 am

Ik doe wel even iemand van het consult Smile
-----------

"Ah iedereen is er, mooi" zei chravlin (^_^) "laten we zo met het eerste onderdeel beginnen maar eerst, welkon james fijn dat je ondanks de omstandigheden van deze dag toch bent gekomen en welkom rabb, ik heb begrepen dat dit de eerste keer is dat jij een consult bij bewoond, ik hoop dat je het niet te saai gaat vinden" zei hij, James knikte alleen maar. Grovlin ging verder " oke, onze verkenners hebben gemeld dat bij de planeet kepler-22b beweging is vernomen van de dark side, bronnen melden dat het om de nieuwe sith lord darth slice gaat" hij keek even rond "voor degsne die dat niet weten, hij is degene met de paarse saber wat erg appart is voor een sith lord om te hebben, aangezien het duidelijk maakt dat hij niet voledig slecht is" zei chravlin. James stak zijn hand op "als ik even mag eerwaarde, lord slice is inderdaad niet 100% slecht, maar hij is wel dodelijk, ik weet dat door de verkenners die het niet leven uit zijn buurt hebben kunnen komen" zei hij "ook ziet het er naar uit dat hij naar iemand op zoek is, als hij naar een planeet gaat maakt hij zo min mogelijk slachtoffers. ..op een paar te dappere wezens na" voegde hij Eraan toe, "daarom vraag ik aan u of ik jaar kepler-22b mag reizen en hem mag onderschepp...Misschien weet hij meer over mijn broer" sloot hij af
Chravlin knikte "dat sta ik toe" hij wees naar rabb, "misschien kan rabb je helpen, ik denk dat het wel een goede begin missie is" zei jij en hij keek vragen naar rabb "wat denk jij er van?"

Lucas knikte goedkeurend, drukte op een knopje en zei "Landing in 4 minuten, maak gereed..en alsjeblieft Ryk doe je gordels om..we willen geen herhaling van vorige week" hij keek met een glimlach naar alice, draaide zich om en deed zijn landings gordels om.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyza aug 31, 2013 2:22 am

Rabb keek naar chravlin en knikte nogmaals er was hem nog niks gevraagd alleen maar begroet. Hij toverde wel een glimlach op zijn gezicht toen hij zei of het hem niet te saai werd. Daarna begonnen ze te spreken en rabb luisterde aandachtig. Hij had al vaker verhalen gehoort over die dark slice en hij was er best nieuwschierig naar. Dan hoort hij tot james begon te spreken en dan weer chravlin. Hij mocht mee hij mocht echt mee op een missie en hij hoordt de vraag hoe hij dat zelf zou vinden. ' graag...ik zou graag mee gaan op deze missie als james dat goed vind.' Zegt hij. Hij was tot nu op kleinere missies geweest omdat sommige hem nogal wispelturige vonden en roekeloos.
Een andere man schraapt zijn keel. Meester kwaon was zijn naam. ' ik weet het niet of bouce (achter naam rabb) meekan op deze missie jullie weten wat ik er over denk.' Zegt hij n dan richt hij zijn blik op james. 'Aan jou de keuze jong (achter naam james).' Zegt hij met een lichte knik.
Rabb wilde zijn mone open doen maar deed het niet en balde zij handen lichtjes hij moest niet twgwn spreken.

Alice grinnikte hardop om wat lucas zei. Maar dan kijkt ze weer voor zich ze maakte zich gereed op de strijd dan sloot ze zich toch voor ewn gedeelte meer af. Alleen bij lucas deed ze dat niet. Ze voelde aan het schip hoe die de landing was i aant zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyza aug 31, 2013 2:39 am

Kepler-22b, is een echte planeet die rond de zon kepler-22 draait, en het is de eerste ontdekte planeet die in de leefbare zone ( de goldilocks zone) ligt, ik dacht ik doe er een echt iets bij, is wel zo leuk Very Happy
-----------------------------------------

James glimlachte "natuurlijk vind ik dat goed, ik laat graag aan Rabb zien hoe een 'volwassen' missie gaat" zei hij, hij keek naar rabb en knipoogte, hij keek naar Kwaon "maakt u zich maar geen zorgen meester Kwaon, ik zal goed op Regilius passen, ik zal hem niet uit mijn zicht verliezen" zei hij. Chravlin klapte zijn handen bij elkaar "mooi dan is dat geregeld, James, Regilius, jullie kunnen gaan, ik wil dat jullie vanavond nog vertrekken, Kepler-22b is 600 lichtjaar van de aarde, dus jullie zijn nog wel even onderweg" zei hij, James knikte en stond op, toen hij langs rabb liep klopte hij op zijn schouder, "kom, dan gaan we ons klaar maken" zei hij, toen James de kamer uit liep, hoorde hij Chravlin nog zeggen "En Mevrouw bouce, voor jou..." meer kon hij niet horen, hij was al te ver weg.

Lucas voelde een lichte bonk toen het schip lande, hij deed zijn gordel los stond op, hij liep naar de deur, toen hij langs Alice liep, klopte hij haar op haar schouder, "kom het is tijd" zei hij, en hij liep verder. een maal bij de uitgang bleef hij even staan. hij voelde de zwaarte kracht, het had niet veel effect op hem, maar hij voelde het wel. hij sprong uit het schip, toen hij lande kwam er een grote zand wolk, die werd weg gevaagd door de soldaten, die met wapens in de aanslag het schip uit stormde.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyza aug 31, 2013 3:27 am

Oke XD

Rabb was heletijd stil maar hij had een brede grijns op zijn gezicht toen hij hoorde tot het mocht en hij voelde een hand op zijn schouder en niet geelmlater gingen hij en james naar buite wn toen de deur dicht was kwam er wel degelijk geluid uit zijn mond. Yes mijn eerste echte missie. Zegt hij tegen james. Eindelijk...ik mag eindelijk op missiw. Zegt u ij trots en hij grijnsde.dan keek u ij beschaamt weg. Sorry ik ben beheerst. Zegt hij dan met een speelse lach hij kkon er niks aan doen hij was gewoon blij. Ik heb alles bij me wat ik nodig heb. Legt hij dan uit zijn lichtzwaard en zijn mantel

Alice maakte haar riem los en stond langzaam op pakte haar mantel en sloeg hem om en deed de cap over haar hoofs en ze liep naar buiten haar ogen stonden nu gwvaarlijk en kill. Ze was niet ver van lucas vandaan en ze trok haar lichtzwaard en ze volgde hen verder het strijd veld In.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyza aug 31, 2013 3:33 am

James lachte "je hoeft nu helemaal niet meer beheerst te zijn hoor, ik reageerde precies het zelfde toen ik mijn eerste echte missie kreeg" hij keek rabb aan, "ik moet nog wel even mijn mantel pakken, ik zie je wel bij platform 9, we gaan met het grote schip" zei hij met een grote lach op zijn gezicht. hij liep naar de lift, stapte in en drukte op de 75e verdieping

Lucas liep door de soldaten heen, er kwam iemand op hem af gerend met een geweer, het was een van de rebellen, lucas hief zijn hand op en kneep in het niets, de man stond opeens steel met zijn handen op zijn keel, lucas trok zijn arm naar zich toen, en maakte toen een beweging alsof hij een bal weg gooide, de man vloog weg, Lucas liep rustig door, alsof er niks aan de hand was, hij had zijn doel voor ogen, Kravon vinden en hem vragen over zijn broers ongeluk. hij zat even aan de ketting van zijn boer.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyza aug 31, 2013 3:44 am

Gelukkig dan maar dacht al tot het aan mij lag. Zegt rabb en bij de woorden tot ze elkaar bij platform o zagen knikte hij en hij ging op weg naar platform 9 en het grote schip.

Alice keek er niet raar van op en toen de eerste man op haar af rende zwiepte ze verveeld met haar lichtzwaard en verwo de hem wel dodelijk dit was kinderspel voor haar en ze volgde lucas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyza aug 31, 2013 3:58 am

James was bij zijn appartement gekomen, ging naar zijn kamer er pakte zijn mantel, hij keek weer naar de foto van zijn broer, liet die naar zich toe zweven en pakte hem vast, eindelijk een clue, ik heb het gevoel dat we niet meer zo lang gescheiden zullen zijn. dacht hij, hij liet het lijstje terug zweven, rende naar de lift en ging erin, platform 9, eindelijk weer is het grote schip.

Lucas was bij het huis aangekomen waar zijn bronnen zeiden dat er iemand zat die meer over de dood van zijn broertje wist. hij hief zijn hand op en de deur vloog aan stukken, "ow kravon, je hebt bezoek" zei hij kil, hij liep de kamer is en zag een man in een stoel zitten, hij keek bang uit zijn ogen, "jij gaat me nu vertellen wat je weet, of ik ga mijn collega haar saber kunsten laten demonstreren...op jou, als dat nog niet duidelijk was" zei hij. de man slikte, "ik,ik weet alleen dat lord bsug er iets mee te maken had, ik had gehoord dat hij van je broertje af wilde, meneer krimh" Lucas ogen werden groot "hoe noemde je me nou...het is Darth Slice voor jou onderkruipsel...en ik weet genoeg...Alice..laat maar is zien of je training resultaat heeft gehad" zei hij met een kwaadaardige glimlach, kravons ogen werden groot, "maar heer ik heb u alles verteld wat ik weet, u zei dat u me zou sparen"
Lucas barste in lachen uit, "ik heb nooit gezegd dat ik jou zou sparen, ik had alleen gezegd dat als je me niks vertelde, ik Alice op je vrij zou laten, ik heb nooit gezegd dat ik dat niet zou doe als ik het wel te horen kreeg"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyza aug 31, 2013 4:15 am

Rabb stond eerst te wachten buiten het schip maar het duurde hem te lang en hij ging naar binnen en ging naar de brug van het schip en bekeek alles daar maar hij kwam nergens aan hij wist goed hoe hij alles moest besturen hij was namelijk best slim al viel dat niet echt op doordat hij vaker roekeloos was. Hij was blij tot hij ei delijk mee mocht waarom ze hem niet eerder hadden laten gaan wist hij niet. Dan ziet hij james aan komen en hij knikt ter begroeting.

Alice ging achter lucas mee naar binnen en ze ging stil achter hem staan ze keek naar de man voor hen op de stoel en ze opserveerde hem uitvoerig en ze lette goed op lucas ze wist ook heel goed tot ze hem alleen lucas mocht noemen als ze alleen waren. Ze heild haar hoofd even schuin e  ze glimlacht vals als  lucas haar haar gang laat gaan. Ze zette haar lichtzwaard aan en zonder te aarzelen of wat dan ook dode ze de man met een paar zwiepen niet geheel pijnloos maar uiteindelijk na die paar zwiepen was hij wel dood. Dan keert ze zich naar lucas. Lord slice wat zijn verder u plannen. Vraagt ze dan

Een geschikt plaatje voor rabb kan ik niet vinden. Rabb heeft een normale legte voor iemand van 18 jaar hij heeft zwart haar dat bijna aan zijn schouders komt hij heeft aan een kant een vlechtje en een paar kralen er in en aan de andere kant alleen een paar kralen. Hij heeft donker groene ogen. H II j draagt normale jedi kleding in grijstinten
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyza aug 31, 2013 10:39 am

Okidoki
----------
"Ah zo te zien ken je de indeling van het schip al gezien" zei hij lachend, hij liep naar de kapiteins stoel en ging zitten. "Als jij zo vriendelijk zou willen zijn om het 2e stuur te nemen" zei hij

Lucas keek alice aan"jij mag me lucas noemen, weet je nog" zei hij met een glimlach en een knipoog.
"Nu, alice, gaan we bsug opzoeken, wat betekent dat we terug moeten naar de basis om te kijken waar lord bsug nu is" zei hij, hij draaide zich om, "kom laten we de mannen roepen en terug naar het schip gaan" zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyza aug 31, 2013 10:51 am

Rabb keek om naar james en glimlachte. ' jah ik ben vaker met mijn zus meegeweest naar vergaderingen. ' zegt hij en hij liep naar het tweede stoer wn hij bekeek alles en automatische keek hij een paar dingen na van de brandstof en alles toen hij halverwege was stopte hij en merkte hij tot hij dingen deed die hij niet hoorde te doen. Hij had vaker ook stiekem zoon groot schip bestuurd van zijn zus.

Alice keek lucas aan. Zoals je wilt antwoord ze en daarna volgde ze hem terug naar het schip. Ze zei niet veel ze was aant denken
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyza aug 31, 2013 11:11 am

Lucas keek naar rabb "heb je dit vaker gedaan?" Vroeg hij, hij starte de motoren, "laten we bij de 2e planeet vanaf hier op lichtsnelheid gaan" zei hij, hij deed de stuur knuppel naar zich toe en ze stegen op, hij drukte op een knopje, duwde de hendel naasr hem naar voren en binnen een minuut waren ze buiten de dampkring.

Toen ze in het schip waren ging lucas meteen door naar de brug "we gaan terug naar de basis, maak laar voor opstijgen" hij liep weer uit de brug, toen hij langs alice liep raalte hij haar schouder aan, "ik ga even liggen, ik laat het hier aan jou over, als er ook maar iets is, maakt uit of het zakelijk persoonlijk of mrt irritante werknemers te maken heeft...twijfel dan niet om het me te vertellen" zei jij, hij liep verder richting zijn slaap ruimte.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyza aug 31, 2013 6:36 pm

Rabb keek naar james. 'Jah stiekem. Vertel niks twgwn de raad dat brengt niet alleen mij maar ook mijn zus in de problemen. Zegt hij wat beschaamt. Dan kijkt hij weer voor zich uit. Oke zal ik de coördinatie in voeren. Vraagt hij maar dan voert hij het ook al in.

Alice bleef staan en keek lucas aan. Komt in orde ga jjj maar alapen en als er iets is piep ik je wel op. Zegt ze met ewn knipoog tegwn hwm en ze liep dan naar de brug. Iederwwn was al alles klaar aant maken en alice gaf wat extra bevelen rond aan mensen die het nodig hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyzo sep 01, 2013 11:24 am

James glimlachte "maak je geen zorgen, niemand zal erachter komen" zei hij, hij bekeek een paar metertjes, "hoe zit het met de coördinaten, weten we al waar we heen moeten" zei hij met een glimlach

Lucas knikte dankbaar, toen hij eenmaal bij zijn slaap ruimte was, ging hij op zijn bed liggen, hij keek naar de ketting, bsug wat heb jij met het ongeluk van mijn broer te maken, dacht hij, hij sloot zijn ogen maar sliep niet, hij liet zijn kracht met zijm gedachte tot net buiten de deur komen, en ging weer verder met denken.


---------------
Ik ben er de komende dagen niet en heb daar geen Internet (ga voor school naar Zeeland ) dus ik zie wel wat je reactie is als ik thuis ben:D
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Emptyzo sep 01, 2013 5:51 pm

Bedankt. Zegt rabb en hij ging verder met dingen in toetsen. Ben bijna klaar. Zegt hij dan tegwn james en hij duwde nog twee knopjes in. De coördinatie is ingesteld. Vervolgt hij er achter aan.

Alice voelde tot het schip weer begon op te stijgen. Ze riep nog wat bevelen in het rond maar town ze eenmaal goed in de lucht waren liep ze naar haar stoel en ging er in zitten ze dacht na over hoe ze lucas had ontmoet.
------
Veel plezier in zeeland ik hoop tot je goed weer hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Star Wars  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Star Wars
Terug naar boven 
Pagina 1 van 13Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Star Wars RPG
» Star Wars RPG WIE...?
» star slaves

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: