Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Star Wars

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptywo sep 04, 2013 8:34 am

James knikte "geen probleem" zei hij, terwijl hij een knopje indrukte, hij pakte de linker hendel en schoof die langzaam naar voren, 4 motoren, begonnen te brommen. Hij pakte de hendel aan de rechter kant en schoof die naar achter, de start motoren begonnen langzaam uit te gaan. hij keek even naar rabb, "Heb je ooit eerder of lichtsnelheid gevlogen?" vroeg hij.

Lucas werd wakker, hij was toch ingedut. Hij snelde zijn kamer uit, hij liep naar Alica, "Alice, hoe is de status op de brug?"vroeg hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptywo sep 04, 2013 8:43 am

Rabb keek james aan en hij grijnsde breed. En dan duwt hij nog wat knopjes in pakt de hendel en stuurt dan het schip de lichtsnelheid in. Dit je antwoord vraagt hij aan hem en dan kijkt hij voor zich en ze kwamen de licht tunnel al weer uit ze waren bij coördinatie aan gekomen. Rabb keek rond en zag een schip liggen.

Alice kijkt op als lucas komt. Tuurlijk waarom niet. Teouwens ik dacht tot je ging slapen. Zegt ze tegen hem en ze kewk hem vragent aan waar dan kijkt ze naar het raam ze voelde iets. Iets sterks en ze stond op en liep naar het raam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 3:10 am

Is dat het schip van lucas en alice, want ik dacht dat die al weg waren ? :S
--------------------------------------
James keek rond, de planeet was er nog. hij keek naar het schip, "laten we eerst naar de planeet gaan en dan naar het schip...gewoon voor de zekerheid dat de planeet niet helemaal uitgestorven is" zei hij tegen rabb.

Lucas lachte, "het lukte niet echt, dus ik dacht ik kom hier even kijken." zei hij, hij voelde een sterke force, en liep achter Alice aan. hij zag een schip liggen. Lucas begon te lachen, en harde wrede lach, "zo te zien, komen de Jedi knights even kijken wat hier gebeurt is, wat denk jij, zullen we hier blijven, kijken of er wat gebeurt, of zullen we terug gaan naar de basis en lord bsug vinden?" vroeg hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 3:16 am

Jah dat schip lag er volgens mij nog.
----

Rabb keek james aan. ' jij leidt de missie niet ik.' Zegt hij en hij keek weer naar het schip. Hij vroeg zich af of daar de dark alice in zou zitten.

Alice glimlachte om het eerte nog even maar ze bleef naar het schip kijken. We kunnen even wachten en kijken en daarna reizen we verder naar lordt busg belooft ze hem en ze keek waakzaam naar het schip ze voelde een sterke force
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 3:22 am

James lachte, "laten we eerst maar de planeet op gaan, als ze er dan nog zijn zoeken we contact op" zei hij met een glimlach, maar ondanks zijn glimlach voelde hij zich niet zo goed, er was daar een ongelooflijk sterke force op dat schip, dat hem niet lekker zat.
James stuurde het schip naar de planeet toe en binnen een paar seconden waren ze in de dampkring, hij keek rond en zag in de verte wat rook, hij stuurde het schip ernaar toe.

Lucas keek naar Alice, "dat is een goed idee" zei hij, en hij keek weer uit het raam, "zeg alice, heb jij eigenlijk familie?" vroeg hij opeens
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 3:27 am

Rabb knikte en keek met moeite weg van het schip hij was liever daar eerst gaan kijken. Maar dan richt hij zich op de rook en hij keek james even aan en maakte zijn riem al los.

Alice keek naar het schip dat naar de planeet toe ging dan kijkt ze lucas aan. Nee nooit gehad. Zegt ze eerlijk tegen hem en ze liep naar hem toe. Ze keek naar zijn ketting en pakte die vast. Stop het onder je shirt anders blijf je i een gevecht nog eens er aan haken. Zegt ze dan speels weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 4:01 am

James, stak zijn hand uit "wacht nog niet je riem losmaken, je weet nooit wat er gebeurt tijdens de landing" zei hij, terwijl hij de landing inzette. Het schip kwam met een bonk op de aarde, "zo te zien is de zwaartekracht hier sterker dan op aarde, weet je hoe je dat moet tegen gaan?" vroeg hij terwijl hij zijn riemen lost maakte en opstond.

Lucas lachte, pakte haar hand met de ketting, "natuurlijk doe ik dat, ik wil ook niet dat het kapot gaat" zei hij en hij keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 4:45 am

Rabb iel voorover met zijn buik op de grond gevalen en keek om naar james. Nee dat weet ik niet maar leg het me uit en dan lukt het me wel. Verzekert hij hem. Hij krabbelde recht en keek rond.

Alice keek lucas aan en trok haar hand los en ging dan naar haar stoel. Alice was onrustig dat merkte je aan haar gedrag ze keek naar de planeet. Jij voelde die force ook hij was sterk was het een of zelfs twee personen met zoon sterke kracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 4:54 am

James keek Rabb aan, "Je moet je force in je hele lichaam doen, om te zorgen dat je de g krachten zo uitspreid over je lichaam dat ze nauwelijks effect hebben" zei hij, "heb je wat aan die informatie" vroeg hij lachend.

Lucas glimlachte en stopte de ketting onder zijn kleding. "ik denk dat het er 2 zijn, we kunnen ze wel aan, zeker als we samen werken" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 5:00 am

Bedankt. Zegt rabb en hij probeerde het het voelde noet goed toen deed hij het anderster en dat voelde beter en hij liep naar een knop duwde er op en er kwam en het schip ging open. Klaar vraagt hij opgewonden qan james.

Alice knikte en glimlachte. Is een tijd geleden tot ik zo iets heb gevoeld. Geeft ze toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 5:07 am

James glimlachte, "ik ben er klaar voor" zei hij, terwijl hij het schip uit sprong, hij liep een klein stukje, draaide zich toen om en keek naar rabb "kom je dan gaan we kijken hoe het zit met het rook" voegde hij eraan toe

Lucas, glimlachte "zo te zien zit er iemand van de raad bij, hij of zij is niet de sterkste van de raad, maar hij is geen gewone jedi knight, de ander is iets zwakker, maar zo te voelen moet er ook met diegene rekening gehouden worden" zei hij, hij keek even naar Alice "waarom heb je geen familie, als ik dat vragen mag?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 5:14 am

Rabb knikte en sprong er uit en kwam op de geond terecht en zweefde bijna omhoog hij gebruokte te vewl en hij deed wat minder en toen stond hij beter en hij begon te lopen.

Alice knikte en keek naar de planeet. 'Ik was een slaaf. Zegt ze kort en krachtig
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 5:25 am

James begon hard te lachen, "zo te zien krijg je het wel onder de knie te krijgen" zei hij lachend, hij liep achter Rabb aan "zeg regilius, als we straks bij het dorpje aankomen, wil ik dat jij de omgeving een beetje onderzoekt en een beetje aan de bewoners gaat vragen wat er precies gebeurt is. Ik weet niet echt wat voor een wezens hier wonen, dus het kan zijn dat ze niet onze taal spreken, dus hier is een vertaler, stop die in een van je oren en je kan ze verstaan" hij rommelde in zijn zakken en gooide een klein apparaatje naar hem toe, toen pakte hij een ander apparaatje, een soort bandje "dit is zodat zei jou kunnen verstaan, doe dit om je nek..het past zich automatisch aan aan de taal, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat ik je niet meer kan verstaan" voegde hij eraan toe, terwijl hij dat ook gooide

Lucas, keek haar aan "ah, wat naar...is dat ook de reden dat je bij ons zit en niet bij de jedi's...of is er daar een andere reden voor?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 5:36 am

Rabb ving de spullen op en deed ze om en in de oren. Oomt goed. Zegt hij en hij tikte zijn voorhoofd aan met twee vingers en dan loopt hij weg.

Alice zuchte. De sith haalde me er weg. Dus zegt ze en ze keek lucas aan en dan weer naar de planeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 5:47 am

James knikte en liep richting het huis "pas goed op jezelf" riep hij hem na

Lucas knikte "wat als het niet de sith was maar een jedi? En je zou mij dan tegen komen en ik vroeg of je bij de dark side kwam. .. zou het dan ook doen?" Vroeg hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 5:55 am

Jah..jah riep rabb en hij liep rond door het dorp dat een groot deel was af gebrand en hij zag verder op een moeder en een kind en hij loopt er op af. Hoi. Zegt hij en hij knielt bij ze neer de vrouw keek bang.

Dat weet ik niet lucas. Het is nu zo gebeurt ik denk liever niet aan het verledennoke. Zegt ze wat verhit en ze stond op en liep naar het raam het verleden deed haar duidelijk pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 6:44 am

James deed de deur van het (brandende) huis open, het stonk er naar verbrand vlees. Hij liep rustig de woonkamer in en zag een man die in stukken was gesneden door een licht zwaard. ah, hier zijn waarschijnlijk die mensen van dat schip geweest dacht hij hij draaide de romp van de man met zijn voet om, hij kende deze man maar weet niet meer waarvan, blijlbaar was hij niet zo belangrijk voor de sith lords. James draaide zich om, liep het huis uit en ging opzoek naar Rabb.

Lucas boog zijn hoofd en zei "sorry, het is duidelijk dat je er niet over wilt praten...ah zo te zien is de jedi uit de raad t huis in gegaan, die ander loop in het dorp" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 7:01 am

Alice zei eerst niks het klopte ze wilde niet over praten. maar als hij over de jedi's begint komt ze dichter bij en keek lucas aan. Nou gaan we een spelletje spelen met die twee jedi. Vraagt ze en keek hem af wachtent aan.

Rabb was aan de praat geraakt met de moeder en haar ki d en na een tijdje stond hij op en liep hij weer weg. Er waren twee sith lords hier geweest die waren waarschijnlijk nog op dat schip.dan rent hij terug zoon kans kregen ze nooit meer twee sith lords. James er waren twee...twee sith lords zegt hij als hij hem ziet. Wedden dat ze op het schip zijn van net.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 7:12 am

James knikte "zoiets dacht ik al, laten we dit dorp blussen en naar dat schip gaan" zei hij, hij keek naar rabb "ik zag iets verderop een meer, we kunnen dat water gebruiken" voegde hij eraan toe.

Lucas knikte "ja, maar laten we even wachten, ik heb zo'n voorgevoel dat als wij hier blijven ze vanzelf komen buurten" zei hij, hij keek haar aan "of wil je naar beneden?" Voegde hij er vragend aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 7:19 am

Rabb stopte met rennen en keek james aan. Oke als we allenbij de force gebruiken en dat water hier versprijden dan hebben we het zo geblust. Zegt hij en hij wilde naar het meer lopen maar hij wist de weg niet en hij keek james aan. Eehm welke kant. Vraagt hij dan.

Alice moest lachen. Ik weet niet dadelijk mollen ze ons dit schip en zitten we hier vast. Of we lokken ze hier binnen i de val al heb ik geen plan. Zegt ze eer lijk en ze rekte zich wat uit. Wat denk jij zelf....
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 7:27 am

James lachte "het meer is die kant op" zei hij, en hij wees naar het noorden, hij begon er heen te lopen.

Lucas keek Alice aan, "weet je wat, we gaan naar beneden, laten even weten wie we zijn...niet vermoorden, we kunnen ze nog gebruiken" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 7:37 am

Rabb liep met james mee en bij het meer begon hij water uit het meer op te tillen met de force dan terug te lopen en het als regen versprijden

Alice glimlachte. Mooi waar wachten we nog op zegt ze en ze gooide haar mantel af en liep al naar de deur terwijl de bemanning de landi g i zette
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 8:18 am

James deed het zelfde als rabb, in 2 keer lopen was de helft van het dorp al geblust. "dit schiet lekker op" zei hij tegen rabb

Lucas glimlachte, liep naar zijn kamer, pakte zijn mantel en masker, ( eentje waardoor zijn mond bedekt was http://www.amazon.com/dp/B00E6OFGKU/ref=asc_df_B00E6OFGKU2695655?tag=thefind0185574-20&creative=395261&creativeASIN=B00E6OFGKU&linkCode=asn alleen dan in het zwart) hij deed ze om, deed de kap van zijn mantel om, toen snelde hij naar alice en zei met deels vervormde stem, "Ben je er klaar voor?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 8:45 am

Rabb keek james aan hij was ook klaar en keek tevreden. 'Jah he.' Zegt hij en hij keek rond en zullen we terug gaan naar het schip. Zegt hij en hij begon al te lopen. Hij dacht ondertussen na.

Alice glimlacht naar lucas. Altijd. Zegt ze en met die woorde sprong ze u II t het schip en lande vloeiend ze keek zoekend rond en bwgon te lopen op haar gevoel af tot ze de twee jedi knights ziet en ze stuurt een houte balk op hen af die van een afgebrand huis was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Emptydo sep 05, 2013 9:34 am

James voelde dat de 2 van het schip op het planeet waren geland, hij voelde een reactie en zag de balk aan komen vliegen, "Snel Rabb, bukken," zei hij, hij bukte snel en de balk vloog over hem heen, hij keek naar de richting van de balk en zag 2 figuren, een vrouw, en een man waarvan het gezicht niet te zien was, hij had een angstaanjagend masker op, James pakte de balk met de force, brak hem in 2e en liet eentje in allebij de richtingen vliegen.

Lucas glimlachte (wat je natuurlijk niet kon zien xD) toen Alice de balk op hun afstuurde, toen de bal terug kwam, swiepte Lucas met zijn hand, en de balk vloog uit de richting en lande ergens achter hem, "Beste Jedi knights, goed u te ontmoeten" zei hij met vervormde stem, terwijl hij een lichte buiging maakte. Hij begon naar ze toe te lopen, "Ik ben hier niet om jullie te doden, dus als u zo vriendelijk wilt zijn om weg te gaan" zei hij al lopend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Star Wars  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Star Wars
Terug naar boven 
Pagina 2 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Star Wars RPG
» Star Wars RPG WIE...?
» star slaves

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: