Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Demons Vs Elfs

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyza nov 09, 2013 11:21 am

oke ik en freek weten waarover XD

naam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
extra:

naam:tristan ian wings wordt soms try genoemd
leeftijd:232 jaar lijkt rond de 19 20 jaar
uiterlijk: dit is tristan
http://lorandesore.deviantart.com/art/June-396943209
innerlijk:tristan is erg afstandelijk naar andere toe en vertrouwt niet snel iemand. al is hij wel heel nieuwschierig naar bepaalde gingen. tristan is anderster dan de meesten demonen hij is ook erg afzijdig naar hun toe. dit komt doordat hij vroeger iets heeft gedaan wat hij nooit had mogen doen en ver heeft weg gestopt. hierdoor is hij zich steeds meer gaan afschermen tot hij ook niet meer bij de demonen woonden maar eigelijk overal en nergens in het bos hierdoor heeft hij een nieuwe kracht ontwikkelt iets wat hij geheim houd voor de andere demonen. hij kan namelijk in dieren veranderen deze zijn wel altijd zwart en hebben zijn kleur ogen. hierdoor heeft hij ook als hij een menselijke vorm heeft een dierlijke kant aan over gehouden.
extra:staat er al


naam:dacota
leeftijd:199
uiterlijk:link
http://www.deviantart.com/art/Elf-276545516
innerlijk:dacota is heel erg aardig en lief en wilt graag mensen helpen daarom werkt ze bij de elven ook als heler daar is ze heel erg goed in ze weet altijd precies wat ze moet doen. ze is ook heel erg geuldig. soms kan ze ook heel erg bang zijn dit probeert ze dan natuurlijk niet te laten merken als ze haar werk als heler doet vergeet ze wel haar angsten.
extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyza nov 09, 2013 12:16 pm

Naam: Lucifer Ragninga

Leeftijd: 489 (en 11 maanden) lijkt 25.

Uiterlijk: Lucifer is een lange, erg sterk en gespierde demoon, (2,25 m) met een donkerrode huid. Hij heeft maan ogen (ik denk dat je wel weet wat dat zijn, paarden en honden hebben het wel is) en in zijn puntige oren zitten links 2 en rechts 3 ringetjes. Hij draagt geen boven kleding in plaats daarvan heeft hij spreuken en magische symbolen in zijn lichaam gekerft, hetzelfde geldt voor zijn armen. Hij heeft vanaf zijn middel naar beneden de onderkant van een mantel dat vast zit met een leren riem. Hij draagt een zwarte broek en heeft zwart leren laarzen. Of zijn hals heeft hij een amulet met een demonisch teken dat zijn magie kan versterken, zijn horens zijn zwart met een witte punt.

Innerlijk: Lucifer in vriendelijk tegen zijn mede demonen en probeert ze te helpen, maar met mensen (als die er zijn) moet hij niks hebben en all helemaal niet met elven, het liefst zou hij ze allemaal van de planeet verwijderen. Hij probeert altijd de jongere demonen zoveel mogelijk te helpen en te beschermen. Hij kan heel rustig blijven maar is erg gevaarlijk wanneer hij boos is.

Ras: Demoon

Extra: Hij is een meester met magie, en wil graag zo machtig mogelijk worden (vandaar de symbolen en spreuken en het amulet) hij is goed in vechten met handen maar hoeft daar meestal niet mee te vechten.

Naam: Auror Golungi

Leeftijd: 463 (en een half) lijkt 20

Uiterlijk: Auror is een lange slanke Elf met een gespierd lichaam. Hij heeft lang blond haar met 2 vlechtjes erin die achter zijn hoofd langslopen en daar vast zitten. Hij heeft goud blauwe ogen en een vriendelijk gezicht, hij draagt een lange witte leren jas wat met rode strepen is omlijnd. Daar onder draagt hij een witte broek, een gouden shirt met een witgouden boom erin geborduurd. Hij heeft goude leren laarzen. Hij draagt een mysterieus amulet met bijzondere krachten dat van generstie op generatie is overgedragen in zijn familie. Hij heeft een staff met een focus cristal (kan ie licht focusem), en een magie versterkend kristal erin.

Innerlijk: Auror is ongelooflijk vriendelijk voor zowel elf als mens, en reist meestal rond opzoek naar elfen of mensen om te helpen. Hij is tegen demonen maar zal ze niet zo snel aanvallen omdat hij denk dat in al het slechts iets goeds zit en in al het goeds iets slechts. Auror is erg wijs en word soms door koningen gevraagd vopr advies.
Ras: Elf
Extra: Auror leeft in het bos en beoefent daar alchemie (met drankjes enzo, niet het van lood goud maken :p) die hij soms verkoopt aan handelaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyza nov 09, 2013 8:21 pm

Leuke rollen

Begin jij
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyzo nov 10, 2013 1:01 am

Is het in een fantasie tijd?
--------------------------

Lucifer rekte zich uit, het is altijd even fijn om te slapen na het eten, alleen word ik een beetje gek van steeds hert eten dacht hij, hij stond op en liep zijn huisje uit. Hij keek rond, het bos was donker als altijd, Lucifer hield daar wel van, dan viel je minder op. Hij liep richting de rand van het bos het dorpje uit, Kijken of mijn vallen is iets anders dan Hert hebben gevangen dacht hij.

Auror stond voor de poort van de elfen stad, wat was het toch een machtig gezicht, die poort. Hij liep de poort door, knikte vriendelijk naar de wachters en liep richting het huis van een heler. Hij kende haar goed, ze was een goede heler, altijd vriendelijk. Hij klopte op de deur van het huis "Dacota? Dacota ben je daar" zei hij met zijn zangerige stem
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyzo nov 10, 2013 1:27 am

Tristan liep als een zwart grijze linx doorhet bos. Dan blijft hij staan hij zag iets vonkelen in het licht en hij liep dichter bij en nog wat en het was iets zilvers dat het licht weerkaatste en hij wilde hetbmet zijn neus aan raken en zette nog een stap dichter bij als hij ineens een los rond zijn poot voelt aantrekken en hij blaast vijandig en sprong achter uit. Eerst ging hij even tekeer als een echt dier maar als hij rustiger geworden is. Keek hij rond en werd hij menss hijbkeek naar zijn hand die vast zat in de los en met zijn vrije hand begon hij hem los te maken.

Dacota was al vroeg wakker zoals altijd en ze bekeer haar helende kruiden en andere benodigheden na of ze alles inhuis had en of dingen bijgevuld waren als ze iemand hoort die ze kent en ze loopt naar de deur en doet open. 'Goeiemorgen. Zegt ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyzo nov 10, 2013 1:56 am

Lucifer kwam bij zijn vallen en zag iets bewegen, toen hij beter keek zag hij dat het een mens was Hoe Durft een mens mijn val zo te bevuilen dacht hij, "Mens wat doe jij in mijn val!" zei hij in de demonen taal, hij richtte zich in zijn volle lengte op, deed een hand met de palm omhoog en liet er een vlam in komen, "ik heb al in lange tijd geen mens meer gehad, ik denk dat dit mij wel zal smaken" zei hij toen in het mens.

Auror glimlachte "goeiemorgen Dacotam, ik heb wat voor je, iets wat ik tegen ben gekomen op mijn reizen" zei hij, hij reikte in zijn tas en pakte er iets uit, hij vouwde het uit en in de palm van zijn hand lag een kristal. "dit is een heelings kristal, het versterkt je helende magie" zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyzo nov 10, 2013 2:56 am

tristan had de andere demon niet geroken of gehoort omdat de wind van de andere kant kwam en hij had net de lus los als hij de andere hoort. hij kwam snel recht staan en keek lucifer aan. hij had hem wel eens eerder gezien in het demonen dorp en hij bekeek hem alleen niet echt onder de indruk en hij heild zijn hoofd wat schuin.' ik zal niet smaken' zegt hij in het demoons terug tegen hem.'ik was je val aant bestuderen, de meesten gebruiken een dier in hun val.'zegt hij scheinheilig en hij liep weg van de val en keek lucifer niet aan. er waren nog wel enkele demonen die ook een mensen vorm konden aan nemen en hij was er een van.

dacota liet hem binnen en keek hem vragent aan en dan als hij het pakketje uitgevouwen heeft worden haar ogen groot en krijgt ze een glimlach op haar mond en ze pakte het voorzichtig over en bekeek het en heild het even in het licht.'je bent geweldig...ik heb hier eerder over gehoort en het geprobeert te vinden maar deze vind je niet snel.'zegt ze tegen hem en pakte zijn hand en kneep er dankbaar in.'dankje dit helpt me echt innorm weetje.'zegt ze en ze liep haar woonkamer in.'wil je thee.'vraagt ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyzo nov 10, 2013 3:09 am

Lucifer lachte schuin "ah een demoon...ik denk alleen niet dat jij mijn val aan het inspecteren was...het is namelijk niet zo'n moeilijke val en vooral bedoeld voor dieren...ook zou ik bij inspectie niet mijn hand erin stoppen...ik zag je daar zitten....hoe heet je eigenlijk...in ieder geval ik zag je zitten en het leek er meer op dat je de val los zat te maken...of bedoel je dat met inspecteren, want dan zijn er wel heel veel inspecteurs dieren in dit bos" zei hij, hij liet zijn hand zakken en de vlam verdween. Hij stak zijn hand uit "Ik heet Lucifer" zei hij.

Auror keek Dacota aan "ja graag" zei hij met een glimlach, hij dacht aan dacota's reactie "ik ben blij dat je het kristal zo leuk vind, ik vond het toen ik voor 1 van de mensen koningen in de grafkamer van een oude kerker aan het zoeken was voor voor het l...een voor werp" zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyzo nov 10, 2013 3:21 am

tristan keek lucifer aan hij gebruikte te veel woorden volgens hem.'ik was hem wel aant inspecteren op mijn eigen manier,en ik moet zelf weten wat ik doe en mijn naam gaat je niks aan.'zegt hij afstandelijk hij wilde verder lopen als hij zijn hand uit steekt en hij bekeek de hand. hij nam de hand aarzelent vast en bekeek de onder en boven kant maar zag niks van voedsel en hij liet weer los en keek dan naar de jongen die zich lucifer noemt.

(oke als hij dat doet moet je eigelijk dat stukje van pocahontas voor je zien als niko die wasbeer john zijn hand neemt om te kijken of er eten is.XD)

dacota liep naar de haart en haalde met een lap stof een fluitketeltje van het vuur en liep er mee naar de grote keuken en ze zette het neer en pakte 2 kopjes en schonk er thee in. ze was ondertussen aant luisteren naar auror.'mensen.' zegt ze en ze keek auror aan en gaf hem de thee.'hier....ik wil eigelijk niet weten wat je deed want als jij iets doet is het meestal gevaarlijk...ook al help je ons volk er mee....het blijft gevaarlijk.'zucht ze weer en ze ging zitten met haar thee en nipte er van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyzo nov 10, 2013 3:47 am

(okidoki haha xD)

Lucifer keek geïrriteerd naar de van de demoon in mensen gedaante. Hij trok zijn hand weg, pakte de jongen bij zijn kleding en tilde hem omhoog "zit niet met mij te spotten jochie, of ik vaag je van de wereld" zei hij met een geïrriteerde stem "Ik wil alleen je naam weten, daarna mag je weer lekker in het bos rond huppelen" voegde hij eraan toe.

Auror nam de thee aan "bedankt" zei hij,en hij nipte er een paar keer van. toen hij hoorde wat Dacota zei moest hij lachen "Ik doe niet altijd wat gevaarlijks hoor, ik ga al aardig wat mensen koningen mee, en de enige keer dat ik echt in levens gevaar was 363 jaar geleden ik was net 100 geworden en de koning van toen ging een oorlog aan met een stam demonen en vroeg mijn hulp, ik had hem gewaarschuwd het niet te doen, maar hij wilde het...nu 363 jaar later, help ik zijn afstammeling iets uit zijn graf halen...best raar eigenlijk" zei hij, hij keek dacota aan "hoe gaat het eigenlijk met jou..heb je al wat nieuwe methodes bedacht?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyzo nov 10, 2013 3:56 am

tristan voelde hoe hij omhoog werd getild en hij liet een diep grommend geluid horen en hij hoorde wat hij zei.'de naam is tristan en zet me neer nu.'zegt hij gromment.terwijl hij uit reflex de hand van lucifer vast had.

dacota dronk van haar thee'auror ik wil het niet hebben over demonen oke,'zegt ze snel daar was ze als de dood voor namelijk en ze keer naar het rm.'wel goed heb een paar nuwe zalven gemaakt. antwoord ze

Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyzo nov 10, 2013 4:08 am

Lucifer Lachte toen Tristan begon met grommen "Ja want nu ben ik bang" zei hij, hij hoorde de jongen zijn naam zeggen en zette tristan op de grond "was dat nou zo moeilijk?" zei hij, hij bukte en spande de val opnieuw, hij deed er een stukje vlees in dat hij uit een van zijn zakken haalden.

Auror ging zitten en zette zijn staff tegen de zijkant van de stoel en knikte "sorry" zei hij "ah en waarvoor dienen die zalfjes" voegde hij toe, en hij nam een slok van zijn thee.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyzo nov 10, 2013 5:05 am

Tristan keek lucifer kwaad aan en hij schudde zich even los als hj hem neer had gezet.'nee was niet moeilijk..' snauwt hij en hij begon weg te lopen dit was precies de reden waarom hij weg bleef en nog een. Hij keek even omnaar het vlees maar liep door. Hij kon de verleiding weerstaan.

Dacota glimlachte. Het is niet erg. Zegt ze en ze stond op en liep naar achteren en kwam terug met een zakje. Deze is echt wat voor jou en het werkt heel snel. vooral handig als je weer iets moet doe voor de mens.'zegt ze en geeft hem het zakje.'hier zit een poeder in het is slaap poeder ben er voorzichtig mee.'zegt ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyzo nov 10, 2013 10:09 am

Lucifer keek tristan na "waarom heb ik jou nooit in het dorp gezien!" riep hij.

(Was het eerst niet een flesje met een soort van mist poeder? )

Auror nam het zakje aan "dankje, dit zal zeker van pas komen, ik zal er zuinig mee zijn" zei hij vriendelijk en hij nam nog een slok thee. "Ik ben zelf bezig met het brouwen van een mist poeder, voeg er water bij toe en het word een dichte mistbank" zei hij toen
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyzo nov 10, 2013 10:30 am

'Omdat ik er niet meer wilde wonen.' Gromt tristan. Hij wilde er ook niet meer wonen en hij zou er ook niet meer gaan wonen soms kwam hij er alleen heen om klerwn te kopen. Toen hij jong was was hij stom geweest en vrienden geweest met een elf een demoon was er achter.gekomen en ze hadden haar gedood in het dorp daarom bleef hij er graag weg soms ging hij het elven bos in als dier dan wel. En hij liep.door steeds verder weg van lucifer.

(Jah klopt kaar deze leek.me beter passen.)

Dacota knikte.'jah doe dat want het zal maanden duren voor ik hem weer kan maken. Zegt ze met een warme glimlach. Dan kijkt ze auror aan. Klinkt intersant zegt ze en ze ging zitten en nipte van haar thee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptywo nov 13, 2013 1:01 pm

Lucifer liep achtee tristan aan "en waarom wil je er dan niet neer wonen?...is t omdat je in mensvorm vast zit, want dat komt nog wel is voor en ik weet hoe ikdat moet oplossen...zonder dat je de kracht kwijt raakt om in mensen te veranderen" zei hij met een vriendelijke stem.

Auror knikte "het is ook erg interessant, maar zeer moeilijk om te maken" zei jij, hij keek haar aan "hoezo zal het weer maanden duren?, als het soullen zijn, ik kan ze voor je gaan zoeken als je dat wil." Zei hij, en hij glimlachte hartelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptydo nov 14, 2013 1:38 am

Tristan keek boos om naar lucifer en lacht vreugde loos. ' kom op ben je dom of doe je alleen maar zo.'zegt hij. Hij keek weg en liep door.' Ik ga er niet heen omdat... je weet wel waarom anders vraag je daar maar na betaling over tristan.' Zwgt hij sisswnd wn hij liep weer verder en hij dacht aannhet elven meisje dat daar verbrand was geworden en zijn handen t re ilde.

Nee het gaat om de stand van de maan die er voor belangrijk is. Zegt dacote met een glimlach. En ze keek auror an. Wat ga kij nog doen vandqqg. Vraagt zw dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyza nov 16, 2013 1:08 am

Lucifer deed zijn hand naar zijn kin en dacht na "jij bent dat elfen meisje demoon...ben je daar nogsteeds zo boos over...je wist de consequenties...dat word altijd verteld aan iedere demoon...daarnaast...heb je ooit je demonen vorm laten zien aan de elfen vrouw?" Vroeg hij? Hij bleef Tristan volgen.

Auror dacht na "ik ben net terug van een lange reis, en ik heb veel geleerd, dus ik ben van plan dat te documenteren...en jij?" Zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyza nov 16, 2013 1:17 am

tristan bleef staan.'je bent dus toch nog niet zo dom.'zegt hij fluisterend en hij keek langzaam naar lucifer.'jah dat heb ik en het maakte haar niks uit.'zegt hij en hij bekeek lucifer. 'heb je niks beters te doen dan mij te volgen als een bij de honing.'vraagt hij prikkelbaar en zijn handen trilde nog hij wilde veranderen en hem aanvliegen het liefste. maar hij heild zich in. als die lucifer weg was zou hij weer een dier worden en langer weg blijven dat deed hij eigelijk altijd als hij een andere demoon tegen was gekomen. en hij keek naar de grond ze wisten bijde de consenquenties.

dacota keek op'ik wilde dadelijk nog wat kruiden gaan zoeken want ik ben bij somige bijna uit voorraad.'zegt ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyza nov 16, 2013 1:41 am

Lucifer lachte "eigenlijk niet...ik moet namelijk mijn vallen controleren en jij loop steeds richting mijn vallen" zei hij. "Ow en het stamhoofd zoekt je" voegde hij eraan toe "al een tijdje eigenlijk maar niemand wist waar je was...hij wil je wat zeggen" zei hij tot slot.

"Welke kruiden heb je precies nodig, ik heb een hele voorraad thuis liggen die onaangetast is doordat ik zo lang weg was" zei auror tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyza nov 16, 2013 2:18 am

tristan keek hem zuur aan.'maak dat de kat wijs.'mompelt hij meer tegen zichzelf dan tegen lucifer. en hij wilt weg lopen als hij het volgende hoort.'pppf....dan moet hij me maar komen zoeken hier....ik ga niet naar hem toe.' zegt hij eerlijk en hij keek lucifer aan en hij lachte met een scheven mond en je zag zijn hoektanden scherper waren, dit kwam gewoon omdat hij boos was, hij wilde niet terug en al helemaal niet naar het stamhoofd.

dacota dacht na en liep weg en kwam met een leistje terug."blauwe bloesems, regen bloem,en veren van een nachtegaal.' zegt ze en ze laat het lijstje zien waar de dingen op stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyza nov 16, 2013 2:46 am

Lucifer merkte de gespannenheid van tristan en lachte hard, hij tikte op tristans voor hoofd, t moment dat lucifers vinger het voorhoofd van de jongen raakte, gloeide zijn vinger even op. "je hebt geen keuze jongen, Het stamhoofd wil je wat vertellen, je kan er niet omheen, want ik heb net een spreuk op je richtingsgevoel gedaan, waar je ook heen gaat, je kan niet meer her demonen bos uit, en je zult naar het dorp toe lopen, altijd...tot dat ik, en alleen ik, de spreuk opgeheven heb" zei hij, hij begon hard te lachen en klapte toen 1 keer in zijn handen, er kwam een grote vlam om hem heen en lucifer was verdwenen.
Hij verscheen weer voor het grote huis in het midden van hun dorp, klopte op de deur en zei "het is gedaan, heer"

Auror pakte het lijstje aan en knikte "dit heb ik wel, loop maar met mij mee straks" zei hij en hij glimlachte
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyza nov 16, 2013 2:51 am

tristan zag het licht en dan hoort hij de woorden van lucifer.'jij...'begon hij woedent maar de vlammen laaide op en hij werd een wolf uit woede en hij wolde eerst alles in zijn buurt daarna begon hij te rennen wetent tot hij maar een richting uit kon ...als hij nu ging was hij er snel van af en dan kon hij weer verdwijnen...misschien ging hij nu een tijdje als dier in het elvenbos wonen. als hij bijna bij de rand is word hij mens en als hij bij het dorp komt blijft hij even staan en dan loopt hij door.

dacota glimlachte naar auror.'wat heb jij niet dat kan ik beter vragen volgens mij.'zegt ze lachend en ze keek naar de haard.'ik zal strakjes met je mee lopen.'zegt ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyzo nov 17, 2013 9:28 am

Lucifer ziet tristan lopen en rent naar hem toe "eey sorry man, dat ik dit moest doen, maar je was te prikkelbaar en te boos om rede te kunnen zien dus ik had weinig keus...als dit voorbij is mag je weer in het bos leven...dat beloof ik" zei hij, met duidelijke spijt in zijn stem.

Auror lachte "nou, ik heb best veel dingen niet, maar de meeste weer wel" zei hij lachend, hij knikte en stond op "waar kan ik dit neer zetten?" Vroeg hij vriendelijk, wijzend naar het thee kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Emptyzo nov 17, 2013 9:42 am

Tristan geromde boos en dreigent naar lucifer.' Blijf uit mijn buurt of ik doe je wat...na wat je me geflikt hebt...'snauwt hij boos. En hij liep stevig door en negeerde de andere blikken . 'Ik hoop tot het snel klaar is anders is het dorp te klein.' Zegt hij sissend en hij klopte niet bij de deur van de leider en hij liep gewoon naar binnen. 'Wat moet je van me...zeg het nu...en snel en stuur nooit meer iemand op me af om me te laten vervloeken. Zegt hij blazent tegen de leider en hij heild zij  hoofd omlaag als teken van  geen respect.

Laat maar staan dat ruim ik straks op...zal ik met je mee lopen naar je huis. Zegt dacota vrijndelijk. Dan help ik je met stoffen dat zal wel nodig zijn  grinnikt ze aangezien auror een tijdje weg geweest was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Demons Vs Elfs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Demons Vs Elfs   Demons Vs Elfs Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Demons Vs Elfs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: