Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The clan (F&F)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptywo aug 20, 2014 3:57 am

Lucas keek Lisanna aan "Omdat Jace goed voor zichzelf kan zorgen en wij nog niet dood willen...lijkt mij" zei hij. Hij keek naar Jesse.

Lisanna gaf Lucas een stomp tegen zijn arm. "Niet echt Lucas, Ja hij kan goed voor zichzelf zorgen. Dat komt omdat Jace in de hogere rangen zit" legde ze Jesse uit.

Lucas keek naar Jesse en zei met een trots gezicht "Net zoals Lisanna en ik...al zit Lisanna wel wat hoger dan ik....er zijn er maar 2 die net onder Ojisan zitten en dat zij Jace en Lisanna...maar dat krijg je snel als je de sterkste vrouw van de clan bent...". Hij glimlachte naar Lisanna.

Lisanna keek streng naar Lucas "juist...Niet dat dat nu nuttige informatie is...daarbij vergeet je Elsa, die ook best wel erg sterk is...en wij zijn niet de sterkste. Je vergeet de clan leden die rondtrekken...daar zitten de sterkste tussen weet je nog...alleen die mogen de clan 'verlaten' om rond te reizen en mensen te helpen" zei ze "hoewel Jace soms ook weg gaat" voegde ze eraan toe.

Lucas keek weg met een luide "Pffft". Hij keek haar aan "Elsa is niet sterker dan jij bent" zei hij.

Lisanna wuifde zijn antwoord weg en keek naar Jace.

Jason snoof even "Niet zo agressief doen jij...we hebben toch niks fout gedaan" zei hij. Hij gebaarde naar de andere 2 dat ze op de kar moesten komen. "Wij gaan gewoon weg, maar je moet wel werken aan dat temperament van jouw zeg" zei hij. terwijl hij aanstalten maakte om te gaan zitten.

Melia keek van de jongen naar Jason, ondanks dat ze eigenlijk deze jongen wilde bevriezen en aan stukken slaan, gehoorzaamde ze toch. Ze heeft 1 keer met Jason gevochten en had toen met zichzelf afgesproken dat niet weer te doen. Het lukte haar niet eens om hem te raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptyza aug 23, 2014 9:33 am

sorry heb het nogal druk gehad
---------

Jesse keek lucas aan terwijl hij zijn armen over elkaar sloeg. ‘dat voor zich zelf zorgen wist ik wel, aangezien hij soms weken weg is.’zegt hij en rolde met zijn ogen.’ Daarbij ik ben niet dom er is meer, want hij komt bijna met alles weg als wij iets tegen de regels doen krijgen we op ons dak.’ Legt hij uit. E hij keek naar lisanna die tegen lucas in ging.’zeker het heeft met hogere rangen te maken.’zegt hij op een toon die aan gaf tot hij hen nog niet geloofde. Hij keek er eerst sirieus bij maar als lucas begint over vrouwen moet hij lachen.’daar moet ik lucas gelijk in geven.’zegt hij dan. En hij keek toe hoe de twee verder kibbelden om daarna zich er verder niet in te bemoeien en naar het schouw spel beneden weer te gaan kijken en hij vroeg zich meerdere dingen af.

Jace was bezig met weg te lopen tot hij jason hoort zeggen tot hij niet zo agressief moest doen. hij liet een hele zachte grom horen die alleen jason kon horen. Hij was een draak hij liet zich door niemand wat op leggen ook niet door ojisan. Hij bewonderde de man het was een vriend van hem maar hij zou geen bevelen opvolgen. Hij wilde net wat zeggen over weg gaan als hij weer iets naar zijn hoofd krijgt geslingerd en hij draait zich om zijn pupillen waren nu ovaal en hij heild zich nog in maar zijn spieren en ademhaling waren gespannen.’pas op je woorden vuile hagedis.’snauwt hij naar jason voor hij er erg in had en hij balde zijn handen tot vuisten.’en maak tot je je woorden na kom en verdwijn.’ Zegt hij nu wat luider. Hij had er genoeg van hij wilde ze weg nu meteen, die twee op de kar deerde hem niks maar jason was een gevaar voor de clan in zijn ogen. Voor hem waren velen daar familie en familie doe je beschermen.

Tiana wist tot ze beter niet tegen jason in ging en ze klom de kar in en ze zag de jongen zich om draaien en haar nek haren gingen er van overeind staan er leek hier iets te veranderen in de omgeving kwa magie. Ze keek melia aan en dan naar jason ze mocht nog niet aan vallen maar ze deed het wel graag na de woorden van de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptydi aug 26, 2014 5:30 am

Lucas en Lisanna keken toe terwijl Jace met de mensen op de kar sprak. "Waarom duurt het zo lang?" vroeg Lucas, "Hij had toch allang klaar kunnen zijn?" voegde hij eraan toe

Lisanna knikte "hij zal er vast wel zijn redenen voor hebben" zei ze. Ze keek naar Jesse "Dat komt omdat Jace...omstandigheden heeft waardoor hij uitzonderingen krijgt" zei ze tegen hem.


Jason begon hard te lachen "Ik moet oppassen??" zei hij. "Luister, ik heb niks tegen jouw, en jij wil dat wij weg gaan, terwijl wij op doorreis zijn, wat betekend dat we sowieso al weg zouden zijn geweest, als we niet waren tegengehouden, door een omhoog gevallen iemand, die zich heel wat voelt...je kent ons niet, je denkt misschien dat je ons makkelijk aan kan. Maar dat heb je fout. Ik tolereer namelijk geen zwakke mensen in mijn team" zei hij. Hij pakte een zweep en sloeg er mee in de lucht, wat een klap creëerde. De ossen schrokken en gingen snel op weg. Jason keek de jongen na en fluisterde streng "Dit is niet de plek noch de tijd voor zulke spelletjes".

Melia keek achter zich en keek toen naar Jason. "Dat zal hij niet leuk vinden" zei ze met een glimlach. terwijl ze weer terug keek en de jongen langzaam uit haar blikveld verdween.

Jason haalde zijn schouders op "Hij moet zich niet zo stoer voelen" zei hij monotoon. "Hij weet niet waar hij aan begint" voegde hij eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptywo aug 27, 2014 7:52 am

Jesse keek zwijgzaam toe en luisterde naar wat lisanna verteldde.

axel hoorde de woorden aan maar zijn hartslag steeg en zijn spieren spande zich nog meer aan en hij wilst zich in te houden door regelmatig adem te blijven halen. hij keek naar de meiden en de jongeman in zijn ogen een draak. hij zei niks maar sloeg de woorden op en hij begon nu ook weg te lopen.'waar en wanneer wil je me zien en ik zal er zijn.'fluistert hij vragend naar hem en hij begon langzaam terug te lopen naar de andere en hij probeerde zich te kalmeren. hij moest dadelijk met ojisan spreken dat was zeker.

tiana bleef ook na de jongen kijken en als ze ver genoeg zijn kijkt ze jason aan.'oke en waar sloeg dat nou op.'vraagt ze aan hem. ze had iets gemerkt een spanning die tussen hem in hing en de aarde rond die jongen was vreemd en krachtig. net als de eerste keer toen ze jason had ontmoet voelde dat in de aarde ook vreemd aan.'waarom viel die jou niet aan hij wilde het dat was over duidelijk.'zegt ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptyza aug 30, 2014 9:13 am

Lisanna keek hoe Jace terug kwam. "En?" vroeg ze toen hij bij hun was.
Lucas keek nieuwsgierig op naar Jace en maakte een knikje met zijn hoofd ter versterking van Lisanna's vraag.

Jason keek Tiana aan. "Dat was een jongen die zichzelf ongelooflijk sterk vond. En het enige wat hem tegen hield om mij niet aan te vallen was ik." zei hij rustig. "En het feit dat jullie naast me staan." zei hij.

Melia keek achter zich. "Ik moet wel toegeven dat ik vond dat hij een beetje moeilijk deed, eerst houd hij ons aan, en dan moeten we van hem weg...ik bedoel wat wil hij nou" zei ze, en haar mondhoek ging een beetje omhoog.

Jason luisterde naar Melia en knikte toen "ja dat vond ik ook raar...en dan boos worden als we zeggen dat we weg gaan" zei hij. Hij keek naar Melia en begon te lachen, "is dat een poging tot een glimlach, ow ijskoningin." zei hij toen. Hij keek de jongen na, en hoorde toen wat hij zei. "Niet, ik wil een mede draak geen pijn doen" zei hij zo stil dat zijn metgezellen het niet konden horen. Alleen de draak in de verte zou dat nog net kunnen verstaan, als een zachte fluistering in de wind.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptyma sep 08, 2014 6:34 am

Jace keek van lisanna naar lucas.’ik was nieuwschierig, soms heb ik dat wel eens.’zegt hij tegen hun en zijn blik ging naar jesse. Hij zou die twee het wel zeggen later maar hij vertrouwde jesse niet daarom.’dat neemt soms wel eens de overhand.’zegt hij dan als teken tot hij het over zijn draken instinct had.’ze waren gewoon op door reis zeiden ze maar ik denk tot ze liegen. Ik stel voor tot we naar ojisan gaan.’sluit hij af en hij leek rustig in eerste opzicht al waren zijn spieren duidelijk gespannen op een paar plekken.

‘o je meent het. Dat was over duidelijk.’ Zegt tiana met een stalen gezicht terwijl ze op de weg lette maar als ze het andere hoort kijkt ze jason aan en grinnikt.’dat laatste gaf de doorslag als je alleen was geweest was het anders gegaan denk ik.’zegt ze en ze slaat haar armen over elkaar. Dan kijkt ze melia aan.

Jesse keek jace nieuwschierig aan maar na zijn verhaal stond hij op. Hij merkte aan jace hoe die nar hem keek tot hij hem niet vertrouwde al wist hij niet waarom en hij beet op zijn lip en hij begon te lopen richting de terug weg.

Jace keek nog even naar jace en begon zonder wat te zeggen ook te lopen. Tot hij iets in de wint hoort en hij ademt een keer diep in en uit voor hij verder liep. In zijn hoofd probeerde hij alles op een rijtje te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptywo okt 29, 2014 12:39 am

Lisanna keek van Lucas naar Jace en knikte toen "Oke is goed" zei ze met een kort knikje, om duidelijk te maken dat ze wist waar hij het over had.

Lucas knikte ook. "Als je wilt ga ik wel met je mee naar Ojisan" zei hij met een vriendelijk gezicht.

Jason knikte stug "Ja ik meen het" zei hij "Laten we nou maar opschieten, we hebben nog meer te doen" zei hij.

Melia knikte, "Zoals vertellen dat we in de gaten worden gehouden, en...trainen natuurlijk" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptywo okt 29, 2014 1:17 am

jace keek lisanna nog even aan voorhij begon met lopen en hij bleef denken aan die draak. wat moest die nou echt hier. kwam hij voor de oorlog of voor iets heel anders. hij keek lucas aan en knikte enkel als teken tot het mocht.

Jesse zei verder niks meer en hij liep rustig met de rest mee. waarom vertrouwde ze hem niet speelde door zijn hoofd misschien moest hij het gewon aan lisanna vragen strakjes.

tiana rolde met haar ogen. en keek voor zich en ging verder nergens op in.


na een tijdje kwam jace in het dorp aan en hij versnelde zijn pas wat ricting het huis van ojisan en hij vergat zijn manieren en hij ging gewoon het huis binnen.'OJISAN.'roept hij luid en ongeduldig terwijl hij verder het huis in liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptydi nov 04, 2014 7:43 am

Lisanna en Lucas volgde stil zwijgend Jace. Lisanna liep achter Jace en Lucas liep achter Jesse als achterhoede. Dit deed hij uit zichzelf omdat hij weet dat Jesse nog jong is en hij uit ervaring weet dat je je veiliger voelt als je niet helemaal achteraan loopt.

Jason en Melia zaten stil op de kar, terwijl ze langzaam in bekent gebied kwamen.

Lucas volgde snel Jace. Maar in tegenstelling tot Jace vergat Lucas zijn manieren niet. Hij stopte bij de deur, boog en zei "goedendag meester" hij ging weer recht opstaan, deed zijn schoenen uit en ging achter Jace aan.

Ojisan keek rustig op toen Jace binnen kwam stormen, hij wist al dat Jace eraan kwam, omdat hij de trillingen van zijn voetstappen voelde (hij zit op een soort troon, met zijn voeten op de grond, en een soort staf in zijn handen die tot zijn middel komt. In de staf zit zijn zwaard, die hij heeft gecamoufleerd als staf door middel van magie) . Hij hief zijn hand naar Lucas, dat hij verder mocht. Hij begroete expres eerst Lucas. De clan leden wisten dat Ojisan alleen naar je luister de als je respect toonde. Hij knikte naar Lucas als begroeting en zei toen "En hoe gaat het met mijn jonge dragonslayer. Ben je al verder in je zoektocht naar je vader?" vroeg hij rustig.

Lucas keek onrustig van Ojisan naar Jace en schudde toen zijn hoofd "Nee 'Vader'(word in de clan gebruikt als respectvolle naam van Ojisan)" zei hij. "Ik ben nog geen nieuwe sporen tegen gekomen sinds vier maanden geleden" zei hij spijtig.

Ojisan knikte rustig "Dat is spijtig, ik wens je verder nog veel succes, maar ik denk niet je hier bent gekomen om rustig met mij te praten" zei hij. Hij draaide zijn hoofd rustig naar Jace "Je weet dat je heel onrespectvol bezig bent door zo naar binnen te stormen toch" zei hij, terwijl zijn stem steeds luider werd. Hij begon langzaam met opstaan terwijl zijn stem nog steeds in volume steeg "Je weet hoop ik ook hoe ik daarover denk! Je mag dan misschien een draak zijn maar tot nu toe heb je me nog niet kunnen verslaan jongeling!!" Het huis begon gevaarlijk te beven. "HOE ben je van plan dit goed te maken!!!" schreeuwde hij, terwijl er zichtbare trillingen uit zijn stem kwamen. Het huis beefde nu zo hard dat de borden uit de kasten vielen en glas brak.

Lucas dook in elkaar om te zorgen dat hij niet omviel. Hoe sterk iemand ook is, Ojisan heeft nog nooit een gevecht verloren. Zelfs de sterkste leden van de clan, de leden die rondreizen, hebben nog niet van hem kunnen winnen dacht hij Niemand weet het toppunt van Ojisans kracht en daarom heeft iedereen zoveel respect voor hem. Lucas keek twijfelend naar Jace, als hij had geweten dat Jace zo onrespectvol zou zijn was hij niet meegegaan. Lucas probeerde aan andere dingen te denken om rustig te worden, hij vroeg zich af wanneer Drake of Hester terug zouden komen, als de sterkste 2 van de clan (naast Ojisan dan) terug zouden komen zou hij zich een stuk veiliger voelen. Hij keek naar Jace in afwachting van wat hij zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptywo nov 05, 2014 8:05 am

Jesse was blij tot lucas achter hem aan liep. Zijn blik ging naar jace die nu op een flinke draf weg lief. Hi was blijven staan en zag lucas achter hem aan gaan. hij keek naar lisanna.’wat was dat net lisanna. ’vraagt hij en hij beet op zijn lip.’ er is meer ik merk het aan de manier hoe jullie kijken en hoe jace altijd naar me kijk argwanend. ‘zegt hij onzeker.

Tiana zag tot ze in bekend gebeid waren en haar gezicht klaarde op.’we zijn er bijna eindelijk van deze vervloekte kar af.’zegt ze opgelucht en keek naar haar medgezellen.

Jace ijsbeerde door de kamer en  was zo opgefokt tot het nog niet eens tot hem door drong tot hij Ojisan beledigde door zijn gedrag. Jace was eenmaal zo een jonge draak. Wild, onbevreest, trots en sommige behandelde hij met respect. Ojisan is daar een van de weinige van maar als hij op dreef is vergeet hij wel eens belangrijke dingen. Hij spitst zijn oren als hij hoort tot het over de vader van lucas gaat en hij bleef eindelijk stil staan al waren zijn handen nog steeds ls vuisten geballen. Je zou het zo niet zeggen maar jace gaf wel degelijk om lucas. Hij keek naar Ojisan en hij wist meteen tot er iets fout was. als hij zijn woorden hoort kon hij zich wel voor de kop slaan tot hij vergeten was tot Ojisan zoveel waarden heeft aan respectvol behandelt te worden. ‘ja maar…’begon hij maar hij heild meteen zijn mond als Ojisan opstaat en verder praat. Hij wende zelfs zijn blik even af bij de eerste zin. Jace kon er niks aan doen hij had de helft van zijn leven alleen rond gezworven voordat hij hier zich neselde zoals hij het zelf zag. In het begin was hij meer dierlijk dan wat dan ook uiteindelijk begon hij meer mensen trekjes en manieren te krijgen al is hij zeker niet dom. Als hij de uitdagende toon hoort kijkt hij hem weer aan en zijn ogen zijn die van zijn draken vorm. Hij liet een blazend geluid horen. Maar deze stopt gelijk als alles begint te trillen en Ojisan naar hem schreeuwt. Jace houding was gespannen en hij keek hem uitdagend maar ook weer respectvol aan. hij had al een paar keer met hem gevochten in een opwelling, als zijn draken kant het won van zijn verstand. Al had hij nooit gevochten om te doden met Ojisan. Hij keek niet om of op naar de borden en het glas al ging zijn blik even naar lucas en dan weer naar Ojisan.’door mijn excusses aa..aan te beiden.’begon jace langzaam voor te stellen. Je zag hem wat ongemakkelijk kijken’en draaien. Hij vond het moeilijk om excusses te maken tegen over wie dan ook al was Ojisan meestal de enige die ze kreeg.’en door op nieuw binnen te komen zoals het zich hoort. vader’ Volgt hij er langzaam achter aan en hij boog zijn hoofd langzaam richting de grond. Jace had veel te danken aan hem zonder hem was hij een ontembare woeste draak die alles en iedereen op zijn pad zou verslinden en verbranden.

Elsa kwam naar lisanna en jesse aan gelopen. ze wilde net vragen waarom jace zich zo verhit naar het huis van ojisan ging. maar ze zag tot Jesse net een vraag had gesteld dus besloot ze haar vraag te laten voor wat het was. dan voelt ze een magische energie omhoog komen en ze keek meteen om.'jonathan.'kreunt ze zachtjes en ze keek even van lisanna naar Jesse en dan loopt ze op een drafje naar het huis van ojisan. ze ging niet naar binnen maar bleef buiten staan voor het geval dat ze moest ingrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptyma nov 10, 2014 10:20 am

Lisanna keek eerst een beetje bezorgd naar Jesse, maar toen veranderde haar uitdrukking. Ze keek lief en moederlijk naar Jesse terwijl ze zei "maak je daar maar geen zorgen over Jesse, het ligt niet aan jou. Jace heeft gewoon moeite met uitvogelen wat zijn rol is in onze clan...Maak je er maar geen zorgen om. Als het tijd is leer je wel meer" zei ze met een lieve glimlach, terwijl ze liefelijk haar hand op zijn schouder lag. Lisanna keek geschrokken uit haar ogen toen ze de grond voelde trillen, wat daar binnen ook gebeurt het ging niet helemaal volgens Jace's plan.

Lucas bleef op de grond. Voor het geval Ojisan het nodig vond om Jace te straffen, dan stond hij in ieder geval niet in de weg.

Ojisan haalde diep adem en zuchtte toen nog dieper. "Je hoeft niet weer naar buiten, maar laat het een waarschuwing zijn, als je nog een keer onrespectvol bent dan kom je er niet gemakkelijk af, zelfs niet voor een draak" zei hij. "Je excuses kunnen nog wel wachten...waarom stormde je zo naar binnen?" vroeg hij nu op vriendelijkere toon, maar nog met wel gevaarlijk dringende ogen. Lucas durfde hem niet in zijn ogen te kijken.

Jason lachte "Ja inderdaad, ik kan niet wachten tot dat ik wat degelijks te eten krijg" zei hij.

Melia keek voor zich uit en zuchtte lichtjes, ondanks dat ze het nergens echt leuk vond (behalve in de ijzige bergen waar ze zich op haar gemak voelde) was ze wel blij om terug te zijn...hoewel ze dat natuurlijk niet liet zien aan haar comeraden
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptyma nov 10, 2014 9:44 pm

Jesse zuchte en keek lisanna aan. ‘dat is het hem juist, ik weet tot hij vaker vreemd doet en zo. Maar jullie vertrouwt hij mij niet. ik zie het lisanna.’ Zegt hij tegen haar. Hij keek naar de hand op zijn schouder, maar dan voelt hij de grond trilen en hij wist wie de grootste kracht had in het dorp en daar kwam het vandaan en hij beet op zijn lip.

Jace had zijn hoofd nog gebogen en luisterde naar wat ojisan te zeggen had en hij keek langzaam op als hij zegt tot zijn excuses kunnen wachten en hij knikt lichtjes en hij gaat weeg gewoon recht staan nog steeds wat gespannen en zijn handen als vuisten.’ Dat gezelschap dat door os land zou reizen dat we gingen observeren.’ Begon hij langzaam. ‘er was een draak bij een oudere dan mij, wist u tot hij hier was,, en nog belangrijker wat komt die hier doen.’’ zegt jace en hij begon door de kamer te ijsberen. Jace was hier echt een dier hij had de mensen graag in de clan vele hadden hem geholpen. Hun gebeid was zijn gebeid dat hij zou verdedigen en net was er een duidelijk gevaar voor hem er in geweest e daar was hij zo vanstreek door. Hij blaasde lucht uit zijn neus die er uit kwam als zwarte rook.’ Sorry.’mompelt hij zachtjes als hij het door heeft.

elsa luisterde naar wat binnen gebeurde en merkte tot het gevaar wel weer geweken was maar toch bleef ze staan.

‘wat hebben jullie mannen toch met eten. Dat is altijd het aller eerste waar jullie aan denken…eten’zegt tiana en ze gaf jason een por en als de kar stopt springt ze er van af. Ze zucht te vreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptydi dec 09, 2014 9:25 am

Lisanna legde haar andere hand op zijn schouder, keek Jesse diep in zijn ogen aan en lachte lief "Maak je nou maar geen zorgen. Iedereen in de clan heeft zijn eigen verhaal, dat weetje, maar bij de een is die wat moeilijker uit te leggen dan bij de ander, daarnaast is het soms verstandiger om sommige dingen nog niet te weten. Zoals ik als zei, het ligt niet aan jou maak je er nou maar geen zorgen om" ze lachte weer en haalde toen haar andere hand weer van zijn schouder af terwijl ze de ander beschermend op zijn schouder hield.

Ojisan keek rustig naar Jace "ik ben op de hoogte dat er meerdere draken leven, ik weet allen niet waar en wat ze doen" antwoordde hij. Ojisan glimlachte lichtjes toen Jace rook uitblies. Hij dacht even na en zei toen. "Is die andere draak een echte bedreiging voor ons, en de clan. Of is je woede meer persoonlijk omdat hij een draak is?" vroeg hij rustig.

Lucas keek aandachtig van de een naar de ander, als een hond die een bal volgde met zijn kop.


Jason lacht "niet altijd, alleen nu. ik heb het gevoel dat ik dagen lang niet gegeten heb...en dat eten van jouw is ook nou niet geweldig" zei hij plagerig.

Melia moest glimlachen toen ze Jason hoorde, maar verborg de glimlach achter haar arm. want ondanks dat ze soms moest lachen bleef ze de ijs koningin, en die toonde nooit blijdschap.

Drake (klik de naam Very Happy, en dit is hem Volledig Very Happy alleen dan zonder het verband) keek achter om en haalde diep adem. Hij was in een ver land, ver weg van de clan en was net klaar met zijn missie Misschien word het maar is tijd dat ik terug keer naar de clan dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptydi dec 09, 2014 9:57 pm

Jesse keek Lisanna langzaam aan als ze hem bij de schouders vast heeft en hij luistert naar haar woorden en hij beet nog steeds op zijn lip. Ze hadden aan de ene kant gelijk maar aan de andere kant er wat wat met jace op de manier hoe die naar hem keek. ' je hebt gelijk.' Zegt hij zachtjes tegen lisanna en hij keek voor zich uit.

jace bleef heen en weer ijsberen en hij keek regelmatig ojisan aan. JJezushem luisteren naar zijn woorden. Bij de laatste bleef hij stil staan.'allebei,' zZegt hij zonder te aarzelen.' Ze waren van het andere kamp en ik weet niet wat hij zal doen omdat hij met hun mee reist. Daarbij komt tot hij een draak in en je weet hoe ik denken over draken op dit gebeid.' Zegt hij en het laatste zachtjes. Hij snapte niet wat die draak nu ineens hier kwam doen. Zijn blik ging van ojisan naar Lucas en hij bleef Lucas aan kijken. Ineens drong het Tot hem Door, hij voelde altijd iets als hij bij Lucas in de buurt wat maar nu viel de puzzeltje pas op zijn plek.

tiara hoorde Jasonen draaide zich om.' Pardon... nou meneer ik vind je eten niet lekker dan kook je de volgende keer zelf maar.' Zegt ze tegen hem en ze hhadden haar handen in haar zei gezet en al snel haalde ze haar blik van hem weg.'zullen wel verslag uit brengen.' Vraagt ze dan aan de rest.
-----

Ik kan de afbeelding van draken niet zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptyza dec 13, 2014 3:49 am

Ojisan knikte begrijpend naar Jace, "Maar je weet toch ook dat de meeste draken op zichzelf leven, en niet altijd kwaad in de zin hebben. kijk maar naar jezelf." zei hij waarna hij erbij toevoegde "Ik denk alleen dat we pas verdere acties moeten ondernemen wanneer Drake en Hester terug zijn". Hij zag Jace kijken naar Lucas. "Lucas" zei Ojisan rustig "Zou je ons even willen excuseren?" vroeg hij vriendelijk.

Lucas knikte en stond op. Hij boog naar Ojisan, knikte naar Jace en liep toen het huis uit. Toen hij bij Lisanna aangekomen was zei hij. "Ze zijn nu rustig aan het praten...maar ik was net bang dat ik doodging" (dat laatste zei hij met een scheve grijns). Hij keek Elsa aan en groette haar "Lang niet gezien" zei hij met een glimlach.

Ojisan richtte zich weer op Jace "Vallen de stukjes rond Lucas nu eindelijk op zijn plaats?" vroeg hij met een glimlach. "ik denk dat je iets moet weten over Lucas...maar vertel me eerst je vermoeden maar" zei hij vriendelijk.


Jason lachte hard "Ja dat is een goed idee, misschien vul ik mijn maag dan ook wat meer" zei hij. Hij knikte bij Tiara's voorstel en liep richting het gebouw.

Melia knikte ook en zei toen met haar ijzige stem "laten we het snel doen, dan zijn we er sneller vanaf"


Hester Keek om zich heen, ze hield van de natuur en alles wat erin leefde. Ze vond het altijd jammer wanneer ze terug moest, maar ze was wel altijd blij om weer thuis te zijn.

Dit is Hester alleen dan zonder de grote boog (als het iig een boog is xD) die ze vasthoud.

http://images.forwallpaper.com/files/images/3/3671/3671f0c4/588285/legendary-warrior.jpg

en gefeliciteerd met je verjaardag Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptyza dec 13, 2014 10:36 am

Jace bleef naar Lucas kijken, maar luisterde wel naar de woorden van ojisan. ' maar ik weet ook tot wanneer een draak zich ergens ineens in mengt hij iets wilt hebben. ' Zegt jace wonder van Lucas op te kijken. Hij hadden nu een groot vermoeden en als dat waar Was. Maar hij schrikt op als hij ojisan weer hoort nadat hij Lucas heeft na gekeken als die de deur uit is.

Jesse keek naar Lucas. ' volgensmij moet je de volgende keer jace niet naar ojisan volgen als hij zo...opgefokt is.' Zegt hij enkel wat terug houdend.

Elsa keek naar lucas en glimlachte warm.' Ik jou ook niet. ' Zegt ze en ging met een hand even Door zijn haren heen en ze bekeek hem. Elsa Was soms veel weg om informatie te verzamelen of voor een opdracht voor iemand alleen. ' je bent gegroeid. ' Zegt ze dan tegen hem.

Jace keek ojisan aan en zijn ogen leken te vonken nu. Hij hoefde niet na te denken meer hij wist het nu, jaren hadden hij een aantrekkingskracht gevoeld rond lucas en hij wist nooit waarom. Hij hadden vaker de drang geh ha die om hem te beschermen maar u wist hij het.' Hij is een halfling, daarom heeft hij die krachten nog erger dan een andere dragon slyer (hoop tot ik het goed schrijf.) ' Zegt hij tegen hem en hij keek weg en je zag hem na denken. Hier wist hij meer van hij hadden vaker hier over gehoord in een ver donker verleden. ' die andere draak hadden een vermoede daarom ging hij mee, nu is de vraag of hij hem heeft op gemerkt of alleen bezig Was met mij. Laten weten hopen tot hij nog van niks weet anders is lucas in gevaar.' Zegt jace die steeds onrustiger werd en je van Tot zijn vinger nagels al klauwen waren en ij al een draken staart hadden.

Tiana schudde haar hoofd en liep stevig Door en ging een grote tent binnen nadat ze een stel kleinere gepasseerdd Was. De tent Wasvan binnen netjes en vooral met allerlei kaardenophangen en sstrategieën op een stuk of meerdere stukken perkament. Tiana boog even respectvolle naar de gene die opkijkt van een kaart. De jonge man glimlacht tevreden. ' mooi jullie zijn terug.' Zegt hij en hij laat de kaart voor wat het is en loopt naar het drietal toe. Hij keek hun verwachting vol aan.

Elsa keek op naar het huis van ojisan. Ze liep weg bij de rest. Zij Was iemand die jace nooit helemaal vertrouwde. Ze snapte tot hij wel wat menselijk Was maar ze wist ook tot hij soms zo onvoorspelbaar als een dier Was. Ze voelde de warmte daar stijgen
----

Oké
en dankjewel xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptydi dec 16, 2014 7:58 am

Ojisan keek jace aan "ja dat is waar, maar misschien is die draak wel helemaal niet geïnteresseerd in onze clan en is hij geïnteresseerd om iets dat zich afspeelt in die groep...heb je je dat al afgevraagd?" vroeg Ojisan Jace met dwingende maar vriendelijke toon.

Lucas keek Jesse aan en lachte luid "Hoezo, het ging tot goed...geen gewonden en Jace is afgekoeld" zei hij met een vriendelijke glimlach op zijn gezicht.

Lucas keek naar Elsa en bloosde toen hij hoorde wat ze zei "Vind je?" vroeg hij terwijl hij een beetje weg keek met een glimlach. Hij keek snel naar Jesse "Zeg jesse, hoe is het eigenlijk met je training? Zullen we anders even een rondje sparren? ik ben best benieuwd naar wat je nu al kan" zei hij vriendelijk.

Ojisan glimlachte toen hij zag dat Jace het raadsel had ontfutselt. "Inderdaad, Lucas' pleegvader, De draak waar hij zo vurig naar op zoek is, is in werkelijkheid zijn echte vader" zei hij. Toen hij hoorde wat Jace zei werd zijn gezicht wat ernstiger "Het is niet zozeer Lucas zelf waar ik me zorgen om maak. Hij is nota bene een Dragonslayer, zijn magie is er voor gemaakt om draken te doden...Het is meer de veiligheid van de clan en de mogelijkheid dat er meerdere draken op afkomen waar ik bang voor ben, ik weet dat jij sterk bent, ook als draak. Maar ik weet ook dat er in onze clan, naast mij nog minstens 2 anderen zijn die sterker zijn dan jij bent...maar zelfs met Drake en Hester erbij kunnen wij niet een heel leger magiërs aan." zei hij. Hij keek Jace vriendelijk aan. "en aan jouw gedrag te zien lijkt het erop dat jij bang bent voor die andere draak" zei hij. Hij lachte vriendelijk naar Jace "Je weet dat hij jou of Lucas hier niets kan doen zolang ik hier ben...toch?" zei hij. "en als ik weg ben dan neemt Drake of Hester het wel van me over, dus er zal altijd iemand zijn die jullie kan beschermen...dat weet je toch?" vroeg hij.

Jason liep de tent in en duwde hard de tent flap weg en deed de capuchon van zijn hoofd "Sta je nogsteeds over die kaart te kwijlen?" zei hij met een gemeen lachje. (Jason is niet bang voor de man die de leider is, neem ik aan? want alleen de leider van de slechte kant weet dat Jason een Draak is, omdat hij hem betrapte toen Jason aan het jagen was, en jason had hem bijna opgegeten, maar de leider maakte een deal met Jason en deels daarom hoort hij nu bij hun Smile ) Hij knipoogde naar de man als teken dat hij een grapje maakte.

Melia liep de tent in en maakte een kort maar koninklijke buiging "Het was redelijk onplezant op die...kar...maar het moest maar...gaat dit nog lang duren ik wil graag rusten" zei ze ijzig en statig terwijl ze hooghartig naar de man keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptywo dec 17, 2014 9:21 am

Jace keek ojisan aan en hij blies weer wat rook uit.’tuurlijk heb ik me dat al afgevraagd.’ Sist hij naar hem en hij begon door de kamer te lopen. Zijn staart zwiepte onrustig heen en weer.’ ik heb me al veel dingen af gevraagd.’ zegt hij dan zachtjes en meer tegen zich zelf dan tegen ojisan.

Jesse grinnikte vreugdeloos om lucas.’nou bij jace kan dat ook to weer een steek vlam zijn.’zegt hij tegen hem. En voor jesse was het geen geheim tot hij niet graag bij jace in de buurt was.

Elsa glimlachte naar lucas warm.’tuurlijk anders had ik het je niet gezegt.’antwoorde ze terug terwijl ze een beetje bij de rest vandaan stond en het huis van ojisan in de gaten heild.

Jesse keek lucas aan en hij grijnst dan speels, zijn zorgen waren meteen weg.’super ik ga goed vooruit. En voor sparren ben ik altijd wel in.’zegt hij en met die woorden liep hij weg om de stokken om te sparren te halen. Hij vond het altijd leuk al lucas met hem deed sparren die was wat van zijn leeftijd en die behandelde hem als een van hun.

Jace luisterde naar ojisan en bleef onrustig heen en weer lopen en zijn staart zwiepte in het rond. Jace lachte en liep naar hem toe. ‘dus mijn gevoel klopte hij is speciaal, maar ook gevarlijk.’zegt hij luchtig en hij sloeg zijn armen over elkaar heen. Hij luisterde naar de andere woorden en je zag zijn ogen veranderen en scherpere tanden krijgen. Hij werd niet graag vergeleken met mensen en tot die meer kracht hadden dan hem. Hij zei daar niks over maar dan als ojisan hem bang noemt springt hij achter uit en verandert in een draak (ziet er uit als tandloos alleen ietjes groter). Hij liet een oor verdovend geluid horen dat op een brul en gekrijs leek.’ pas op je woorden, ik ben niet bang voor hem. Ik ben bang wat hij de gene hier wa kan aan doen. Als de andere er vanmiddag niet waren geweest had ik hem uit gedaagd en er een eind aan gemaakt.’ zegt hij via zijn geest tegen hem. ‘onderschat mij niet. Ik ben meer in staat dan u denkt als ik voor iets vecht. Dan wanneer ik vecht voor kracht.’ Gromt hij en dat was ook zo. Hij gooide met zijn staat een kast om per ongelijk. Jace schudde zijn kop.’hij komt niet aan lucas hij komt aan niemand hier.’ Belooft hij en hij liep rond en hij keek ojisan aan. ’waarom noem je mij er bij wat moet hij van mij hebben.’ zegt hij en hij gromde luid.
Jesse kwam terug nadat hij de stokken had gehaald voor het sparren.’en lucas klaar.’vraagt hij uitdagend en hij gooide een van de stokken naar hem toe en hij draaide zijn eigen stok even rond zijn as. Maar dan klinkt een ijzig gebrul. Jesse keek naar het huis van ojisan en hij voelde zich koud worden van binnen.

Elsa hoorde de brul ook en ze rende naar het huis en stormde naar binnen bij ojisan en keek naar ojisan en boog kortjes naar hem en keek dan naar jace die een draak was.

De jongen man keek op naar tiana en knikte begroetend naar haar en naar jason en natuurlijk naar melia.’tja kwijlen boven een vrouw is niet echt charmant dus doe ik het boven een kaart.’zegt hij en hij keek naar jason. Hij kreeg vaker de kriebels van hem sinds hij hem als draak had gezien. Hij keek melia aan en glimachte kil naar haar.’als jullie me vertelt hebben wat jullie hebben gezien onder je reis. Daarna kunnen jullie fijn rusten.’vraagt en zegt hij nieuwschierig en zijn blik ruste even op de drie.

Tiana keek de andere even aan.’het eerste deel was wat saai, maar op het laatste stuk kamen we een intressante jongen tegen.’zegt ze en ze keek jason aan. Aangezien die vreemde jongen vooral tegen hem had gesproken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptyza dec 20, 2014 10:48 am

Ojisan blies kort door zijn neus om zijn ongenoegen te laten blijken. Hij duldde het nooit wanneer er mensen in zijn geïrriteerd tegen hem spraken.

Lucas grinnikte om wat Jesse zei en glimlachte toen naar Elsa, "ja, natuurlijk" zei hij. Hij keek weer naar Jesse en klapte 1x kort in zijn handen toen hij hoorde van zijn vooruitgang. "mooi, laat me niet langer wachten" zei hij opgewekt.

Ojisan knikte kort, "ja hij is speciaal, en niet zozeer gevaarlijk. Hij is intoom te houden" zei hij. Toen Jace tegen hem begon te schreeuwen en in een draak veranderde was de maat vol. Nadat Jace was uitgesproken knikte hij kort naar Elsa en schoot hij sneller dan het oog kon zien naar hem toe, pakte de draak bij zijn keel net onder het hoofd (met 1 hand als een kolenschop) en slingerde de draak over zijn schouder en smeet hem met het geluid van een enorme explosie met zijn rug op de grond, waardoor er een kleine krater kwam. "Wil je NOOIT meer zo tegen mij spreken. Je mag dan wel een draak zijn, maar je bent VEEL jonger dan ik ben en tot die tijd heb je geen recht om mijn regels in de wind te slaan. Je mag het dan misschien niet leuk vinden dat er mensen sterker zijn, of dat ik je BANG heb genoemd maar ik zie het in je ogen. Maar dat is dan maar zo. Je mag BLIJ zijn dat ik je onderdak heb aangeboden toen je in nood zat!!" schreeuwde hij in jace's gezicht. Hij verzwakte zijn grip op Jace's keel en ging weer recht opstaan. "Nu wil ik dat je terug veranderd en je je excuses aanbied voordat ik me bedenk en je verband uit onze clan. en geloof me dan heb je al helemaal geen voet meer om op te staan" zei hij boos terwijl hij bedreigend naar Jace keek. Toen draaide hij zich rustig om naar Elsa "En waarom ben jij hier" vroeg hij streng.

"ik ben er klaar voor" zei lucas toen hij met 1 hand de stok opving. Toen hoorde hij de brul en hij draaide zich snel op "Jace!" zei hij hij liet de stok vallen en snelde naar het huis van Ojisan.

Jason lachte hard toen hij hoorde wat de jonge man zei (hoe ga je hem noemen. de hele tijd jongeman word een beetje saai :$) "Ja, oke dat is ook weer waar" antwoordde hij.

Melia keek onveranderd terug naar de jonge man, her boeide haar niet zo wat andere mensen van haar dachten, zolang ze haar maar van tijd tot tijd met rust lieten vond ze alles goed.

Jason knikte naar Tiana "We kwamen een groepje mensen tegen, ik denk dat het krijgers zijn van een clan in de buurt. 1 van de mensen, de jongen waar Tiana het over heeft...die is zoals ik..." zei hij, en hij maakte een korte knipoog om te laten weten aan de jonge dat hij bedoelde dat het ook een draak was. "Alleen is hij geen bedreiging" voegde hij eraan toe.

Melia keek naar Jason "hoe bedoel je 'zoals ik'. Zo bijzonder ben jij niet hoor, meneer 'schaduw magie verslaat alles'.." zei ze.

Jason lachte "jaa jaa, ik snap het, hou je daar ooit nog over op?" vroeg hij.

Melia liet een klein sluw glimlachje zien. En Jason zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptyzo dec 21, 2014 9:26 am

Jace zwiepte met zijn staart. Hij wilde net zeggen tot lucas voor hem niet gevaarlijk zou zijn maar hij kon niks zeggen want hij hoorde tot ojisan in beweging kwam maar nog voor hij daar iets aan kon doen voelde hij een sterke kracht zich hem onder zijn kaak pakken. Voor een seconde vloog hij door de lucht om met een daverende klap op de grond terecht te komen. Er kwam een kater onder hem en hij voelde even allen lucht uit zijn longen verdwijnen. Terwijl ojisan tegen hem begon te spreken al was die nu aant schreeuwen tegen hem. Blijkbaar had hij weer eens teveel gedaan. Hij liet de woorden over zich heen komen die hem eigenlijk meer kwaad maakte dan de andere dingen. Grof was hij wel vaker en daar beide hij ook wel weer zijn excuses voor aan het gebeurde hem gewoon, net als regels breken. Hij was alleen bang tot die andere draak de mensen die hier woonde pijn zou doen hij was niet bang voor hem waarom snapte ojisan dat niet. Maar dan zegt ojisan iets waar jace het nooit graag over sprak en hij keek ojisan voor het eerst niet meer aan. Hij dacht terug aan toen maar dan voelt hij de grip verslappen en hij komt recht en hij schud zich uit en hij voelde wat lichte pijn aan zijn schouder en hij wilt weer wat zeggen tegen ojisan maar die begon weer te spreken nu met woorden waar jace wel van schrok. Jace had verder geen plek om naar toe te gaan en hij was graag hier al verdween hij soms voor een tijdje hij kwam altijd hier terug. Je zag hem even denken terwijl hij een paar keer diep in en uit ademde en dan weer een mens worden. Jace wist niet wat hij moest zeggen het had hem pijn gedaan wat ojisan had gezegt en hij boog langzaam voor hem terwijl hij duidelijk gespannen was en hij balde zijn handen tot vuisten. Hij bleef een tijdje stil. ’mijn excuses.’ Zegt hij fluisterend dan enkel en hij komt recht en keek ojisan niet aan en hij begon weg te lopen. Hij had ojisan niet aan gekeken omdat hij tranen in zijn ogen had, die wilde hij ojisan niet laten zien. Hij liep op een drafje naar buiten en eenmaal buiten liep hij bijna tegen lucas op en hij keek hem even aan. Daarna rent hij richting het bos en eenmaal in het bos werd hij weer een draak.

Jesse keek als versteent naar het huis van ojisan en hij lucas jace zijn naam had gezegt en er heen was gerend. Hij wist het nu en hij keek naar lisanna.’jace is een draak… daarom doet hij altijd zo vreemd tegen mij mijn ouders waren draken jagers voor hun dood.’zegt hij tegen lisanna.

Elsa keek naar ojisan en naar jace toen hun ruzie gaande was en bleef stevig staan toen jace tegen de grond werd gegooit en ze voelde de kracht van ojisan. Ze bleef stil staan en toe kijken tot ojisan zich op haar richte en ze boog even respectvol.’ Ik kwam alleen kijken.’zegt ze eerlijk en als teken tot ze jace nog niet echt vertrouwde soms dat was echt geen geheim en ze keek even om als jace weg gaat.’mag ik wat vragen…ik was nog klein toen hij hier kwam…waarom blijf hij hier komen een normale draak doet dat niet.’zegt ze tegen hem en keek ojisan niet begrijpend aan.

De jogen die ik theodor noem keek even naar jason en glimlachte. Hij luisterde naar het verhaal en je zag hem even na denken en de kaart neer leggen. Je zag hem even na denken.’ Iedereen die tegen ons is, is een bedreiging. Een enkele vijand van ons hoe klein dan ook of ongevaarlijk als je daar niet op let of korte metten mee maakt kan onze ondergang zijn.’ Zegt theodor en hij keek even naar de kaart.’ We gaan ons leger uitbreiden, iedere dag geven we een clan hier in de buurt de keuzen ze bij ons aan te sluiten of we vernietigen hun hele dorp.’zegt hij langzaam en hij draaide zich om.’kinderen blijven ongeschonden.’ Zegt hij dan en als hij melia hoort en hij moest toch even grinniken.’dames jullie kunnen gaan en genieten van een warm maal of een lekker bad. Jason ik wil het met jou nog even ergens over hebben.’ Zegt hij tegen hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptyma dec 22, 2014 8:55 am

Ojisan liet Jace gaan, hij wist waarom Jace hem niet aankeek, hij wist ook wat zijn woorden met jace hadden gedaan. ik laat hem maar even dacht hij hij draait wel weer bij. Hij keek Elsa aan, zijn gezicht verzachte. "Omdat Jace zich hier thuis voelt. en hij komt hier graag. Net zoals jij of ieder ander hier graag komt." zei hij vriendelijk.

Lucas kon Jace nog maar net ontwijken. Hij keek hem bezorgd na en keek even naar Lisanna voordat hij achter Jace aan het bos in rende. Eenmaal in het bos zei hij "Jace wacht nou even." Hij zag Jace in een draak veranderen en liep voorzichtig naar hem toe.

Lisanna zag Lucas' bezorgde gezicht en keek van hem naar Jesse. Ze knikte "ik heb het in het er verleden al een paar keer met hem over gehad, en hij probeert je gewoon als jou te accepteren...alleen je hebt Drakenjager bloed...en dat ruikt hij. Lucas ruikt het ook en hij vertelde het een tijdje terug tegen mij." zei ze tegen hem "Het enige verschil waarom Lucas je wel meteen mocht en Jace niet is omdat Lucas een Dragonslayer is, een draken doder. Ik denk dat als Lucas ouder was geweest, en je ouders gekend had, dat hij ze had geholpen." zei ze.

Melia knikte toen ze hoorden dat ze mochten gaan, ze draaide zich om en liep de tent uit, eenmaal uit de tent wenkte ze Tiana dat ze moest komen.

Jason keek Theodor aan en toen de meiden de tent uit waren zei ij "moeten we de kinderen echt in leven laten" hij likte met een slangachtige tong over zijn lippen waarna er een duivelse grijns op zijn gezicht kwam. "wat jammer nou" zei hij lichtelijk sarcastisch. zo liet hij weten dat het mogelijk een grapje was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptydi dec 23, 2014 10:23 pm

Elsa zuchte en keek ojisan aan.’dat begrijp ik. Maar ik blijf het gevaarlijk vinden…hij is en blijft onvoorspelbaar.’zegt ze eerlijk. Ze boog voor ojisan.’als u me niet kwalijk neemt ga ik weer.’zegt ze tegen hem ondertussen.

Jace hoorde iemand hem achter volgen en dan tot lucas hem na riep en hij kwam tot stilstand en hij maakte een dreigend en grommend geluid naar hem. Hij bleef staan en zijn staart zwiepte dreigen heen en weer. Hij voelde zich vreselijk. Hoe kon ojisan dat nou zeggen tegen hem hij wist wat deze plek voor hem betekende.’wat moet je.’snauwt jace in de geest van lucas kwader dan hij eigelijk bedoelde maar hij was gekwetst en hij wilde het liefst even alleen zijn.

Jesse keek lissanna aan en snapte het eindelijk. Waarom hij in het begin nooit alleen bij jace mocht zijn, waarom jace hem niet vertrouwde en allen andere vreemden gedragen rond hem.’ Nu snap ik het wel.’zegt hij tegen haar en hij keek naar het bos waar lucas net in verdwenen was die achter jace was aan gegaan.

Tiana lhoorde melia en ze volgde haar meteen natuurlijk nieuwschierig..

Theodor keer jason aan en schudde zijn hoofd.’geloof me zo harteloos ben ik ook weer niet.’ Grinnikt hij en er liep een rilling over zijn rug als hij de tong ziet.’nou heb jij nog iets toe te voegen, over het feit tot er eentje zoals jouw daar bij was.’vraagt hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptywo jan 28, 2015 4:00 am

Ojisan knikte, "Zolang, Drake, Hester en ik er zijn om hem in toom te houden is er niks om je zorgen te maken" riep hij Elsa na.

Lucas grimaste "Wat denk je Jace, Jij rent opeens weg het bos in...en ik doe wat een goede vriend beaamt, ik kom kijken of alles wel goed met je gaat." zei hij. En als je het daar niet mee eens bent..." Zijn handen lichte op van de witte magie die Lucas erin concentreerde. "Dan ben ik er klaar voor om dat idee uit je te slaan" zei hij met een schuine glimlach, terwijl de lucht om hem heen zwaar werd met magie en begon te stralen van Lucas' witte magie.

Lisanna keek Lucas na. Ze keek Jesse aan, "laat ze nu maar....Wat zeg je er van als wij onze magie is tegen elkaar meten" zei ze met een glimlach "Zodat je even aan andere dingen kan denken" voegde ze er vriendelijk aan toe.

Melia keek Tiana aan "Zullen we wat eten gaan halen?" vroeg ze, met haar monotone stem.

Jason glimlachte, "De andere draak die we tegenkwamen is nog jong, en heeft een kort lontje, hij vormt geen bedreiging. maar ik denk dat het moeilijk word om hem over te halen zich bij ons te voegen mocht dat gewenst worden van je...De rest van de groep is makkelijk te...verwijderen." zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptydo jan 29, 2015 10:00 pm

Elsa hoorde ojisan haar na roepen. Ze wist het wel maar wat zou er gebeuren als hun er een keer niet waren. Ze stond buiten en keek naar het bos.

Jace sloeg om zich heen met zijn staart terwijl hij naar de woorden van lucas luisterde.’ik wil soms graag alleen zijn.’ Gromt hij naar hem en daarbij wilde hij niet tegen lucas zeggen wat ojisan had gezegt en gedaan. Maar dan ziet hij tot lucas magie op roept en jace laat een uitdagende brul horen. Hij ademde diep in en spuugde vuur naar lucas toe. Jace wilde hem of andere hier nooit echt pijn doen, misschien heild hij zich daarom altijd wat in. Als de tijd daar was zou hij pas al zijn kracht tonen maar hier bij hun deed hij dat niet, misschien ook wel nooit gedaan.

Jesse keek lisanna na een tijdje aan en knikt langzaam en zijn blik ging nog een keer naar het bos en dan loopt hij naar lisanna toe. Hij maakte een beweging en ijn handen waren vuisten en uit de vuisten leken mesjes van vuur te komen en hij haalde er mee uit naar lisanna.

Tiana glimlachte’ tuurlijk waarom niet, ik heb wel zin in iets warms.’zegt ze

Theodor was gaan zitten op een stoel en keek jason aan terwijl hij verslag deed over de draak.’ Ik weet niet zo heel veel over draken en ik neem aan tot jij er meer verstand van hebt. Dus ik laat aan jou de keuze. Die jonge draak wordt een bondgenoot of gedood. Die andere waar je het over hebt kunnen worden verwijdert als ze hun dorp niet afstaan aan mij.’ Zegt hij simpel en hij keek jason aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Emptyza jan 31, 2015 3:29 am

Lucas grijnsde toen hij Jace vuur zag spuwen. Hij sprong opzij, hij ademde diep in en zei "Adem van de witte draak!". Toen hij uitademde kwam er (net zoals een draak vuur spuwt) een grote soort van tornado aan witte magie uit zijn mond, die met een knal tegen het vuur van Jace aan kwam. "Schat met niet te licht in Jace, ik ben niet voor niets een dragonslayer" zei hij lachen.

Lisanna glimlachte, en ontweek de mesjes met het zelfde gemak als die van een vogel die opstijgt. Ze stak haar linker hand uit, in haar hand glom er licht. Uit dat licht kwam er (zo snel als het licht) een zwaard te voorschijn ( http://casiberia.com/img/prod/sh2005.jpg ). Het zwaard glansde met een lichte gloed. Met de elegantie van een zwaan haalde ze rustig uit naar Jesse. De slag van het zwaard had een staart van licht achter zich aan.

Melia keek naar Tiana "wil je daarmee zeggen dat je me een koud persoon vind?" zei ze met ijskoude stem.

Jason begon kwaadaardig te grijnzen "Maak je geen zorgen Theo, dit komt wel goed, het is sneller voorbij dan dat jij over je angst voor heen komt." Zei hij. Hij begon hard en kwaadaardig te lachen, draaide zich om en liep hard lachend achter zijn 2 teamgenoten aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The clan (F&F) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The clan (F&F)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: