Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The clan (F&F)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 3 Emptydi feb 03, 2015 9:50 pm

Jace keek lucas aan met zijn velle ogen. Hij snuifde wat rook uit zijn neus gaten. Hij haalde uit met zijn klauw en daarna met zijn staart. Jace wilde van binnen deze mensen nooit pijn doen dus zou hij het ook niet doen hoe pijn ze hem soms ook deden. Hij blies nu blauw vuur naar hem om te kijken wat lucas er nu tegen zou gaan doen. Hij wachte het niet af deze keer en haalde nog eens uit met zijn klauwen.

Jesse zag lissanna het ontwijken en zelf een zwaard maken van haar magie. Toen ze uithaalde maakte hij snel met zijn handen een roond schild. Maar die verdween zodra het in contact kwam met het zwaard. Maar jesse had het al ontweken voor het hem kon raken. Hij trapte naar de grond zodat er een stof wolk omhoog kwam dat het zicht belemmerde. Nu haalde hij uit met zijn vuisten waardoor er vuur stoten vrij bij kwamen.

Theodor keek jason aan en hij slaakte een zucht. Soms begreep hij de jongen die voor hem stond en soms niet. Soms leek hij een kleinkind dat bijna iets voor kerstmis kreeg en een andere keer leek die ouder dan de tijd.’dat geloof ik.’ Roept hij hem nu en hij boog zich weer over zijn kaarten heen.

Tiana schoot in de lach.’nee ijskoningin daarmee wilde ik eigenlijk zeggen tot ik het koud heb en iets wars wil eten om me zelf een beetje op te warmen.’zegt ze eerlijk terwijl ze meeliep naar de tent waar eten werd uitgedeeldt. Dan hoort ze jason lachen.’wat heb jij nu weer.’vraagt ze nieuwschierig aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 3 Emptyvr feb 06, 2015 5:44 am

Lucas ontweek de eerste klauw en staart zwiep, rolde aan de kant voor het blauwe vuur en sprong op. Maar Jace was sneller dan Lucas verwacht had en hij kon zich nog maar net verdedigen tegen de klauwen van Jace, Hij maakte snel een kruis met zijn armen en ving de klauw op. Lucas schoof door de kracht van de klap achteruit, maar hij viel niet. Lange strepen in het gras waren het gevolg. Lucas had een schuine glimlach op zijn gezicht. "Denk je nou echt dat dat genoeg is om mij aan te kunnen...wat ben jij nou voor een draak" zei hij met een vriendelijke glimlach en knipoog. Hij zette zich schrap zei "Klauw van de witte draak!" en vloog bijna zo snel als het licht naar Jace toe, het ging zo snel dat alleen het witte licht van Lucas' aanval als witte streep door de lucht ging.

Lisanna draaide simpelweg haar gezicht weg toen het stof omhoog kwam en stapte zo sierlijk als een schoonsschaatser opzij toen de vuurstoten op haar afkwamen. Ze knikte goedkeurend naar Jesse. Het zwaard in haar hand verdween, wit licht verscheen en een nieuw zwaard verscheen weer in haar hand ( https://www.pinterest.com/pin/168251736054300088/ ) bij deze kwam er een soort koude mist vanaf. Ze haalde er rustig (maar wel snel) mee uit naar Jesse, de zwaardslag had een blauwe staart.

Melia maakte een "tsk" geluid "zo koud is het helemaal niet" zei ze.

Jason keek Tiana heel serieus aan en zei toen "Wat ik heb...ik heb...(zijn gezichtsuitdrukking veranderde) EEN HOOFD" Hij lachte hard om zijn eigen grap en liep op een drafje voor de 2 dames uit naar de eettent.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 3 Emptyza feb 07, 2015 11:34 am

Jace vond het knap ook al gebruikte hij zijn volle kracht niet lucas wist zijn aanvallen goed op te vangen voorzijn ras.’denk je nu echt tot ik hier op volle kracht vecht, want denk ken je me niet.’zegt hij simpel in zijn geest en hij hoorde de woorden van de aanval en hij spuugde naar de grond een wit blauw soort vuur en toen het de grond raakte werd het ijs steeds hoger tot het een muur was waar de aanval van lucas op af kaatste. Dan als je door het ijs heen keek zag je jace weer in mensen vorm staan.’ik wil niet vechten.’sist hij zachtjes en zijn handen trilde nog
Jesse keek hoe snel lisanna reageerde op zijn aanvallen. En hij zelf zag haar zwaard veranderen en hij verplaatste even zijn gewicht hij verplaatste zijn lichaamswarmte naar zijn handen haalde ze in een kruis beweging ovelkaar heen waardoor er een zoort vuur x voor hem kwam maar het zwaard ging er gewoon door heen. Hij sprong achteruit maar het zwaard raakte zijn vinger en hij voelde een scherpe pijnlijke kou door zijn arm heen stromen en hij kreunde pijnlijk en zonder de arm te geruiken haalde hij uit met een vuur vlaag uit zijn niet gewonde arm.

‘sorry ik heb het gewoon snel koud en daarbij heb ik liever de zomer.’zegt tiana luchtig en keek dan naar jason en ze slaakte een zucht.’ik heb medelijden met e vrouw die ooit jou vrouw wordt.’zegt ze tegen hem terwijl ze naar de kok liep en zich een soep in een kom liet gieten en ze zich bij de eerste vrije tafel ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 3 Emptydi feb 10, 2015 6:02 am

Lucas begon te lachen toen hij hoorde wat Jace zei over vechten op volle kracht "Natuurlijk weet ik dat, ik zou ook nooit op volle kracht vechten tegen een vriend, dat is toch niet leuk meer" zei hij lachend. Toen verscheen er ijs door het blauwe vuur van Jace, Lucas' gezicht werd serieus terwijl zijn aanval werd tegen gehouden door het ijs. Hij liep naar het ijs toe en keek Jace door het ijs aan. Lucas legde zijn hand op het ijs, zijn hand begon te gloeien en het ijs smolt weg, tot er een groot gat in het midden zat. Lucas stapte er door heen en ging recht tegenover Jace staan. Hij legde zijn hand op Jace's schouder en zei met een vriendelijk gezicht "Dat hoeft ook niet...En je weet dat je m'n beste vriend bent, als er iets is kan je het altijd zeggen."

Lisanna keek geschrokken toen ze Jesse's arm raakte, het was namelijk niet haar bedoeling hem echt pijn te doen. Toen Jesse uithaalde reageerde ze snel. Ze ontweek de slag, stapte in en pakte Jesse bij zijn onderarm vast (zodat ze niet in contact kwam met het vuur). Ze zette haar been voor Jesse's been en haalde de arm waarmee ze Jesse vast had snel naar beneden, waardoor Jesse over de schouder van Lisanna gegooid werd. Toen hij op de grond lag, legde ze rustig maar snel de punt van haar zwaard op Jesse's keel, "Dit gevecht is nu over" zei ze streng. Ze liet haar zwaard weer verdwijnen, ging op haar knieën en pakte Jesse's gewonde arm vast om deze te bekijken. "Doet het veel pijn?" vroeg ze bezorgt.

Melia keek Tiana aan, besloot geen antwoord te geven en sloot achter haar in de rij aan.

Jason begon weer te lachen. "Maak jij je daar maar geen zorgen over meisje, ik kan heus wel voor mijzelf zorgen." zei hij. "Als ik aan een vrouw toe ben, dan vind ik er wel eentje die net zo gek is als ik ben" voegde hij daar aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 3 Emptyzo feb 15, 2015 9:43 pm

Jace keek naar lucas en luisterde naar diens woorden en hij zag hem daarna een groot gat in het ijssmelten. Hij kwam er door en legde een hand op zijn schouder en hij keek er even naar. Zijn eigen handen waren nog vuisten. Hij twijfelde een tijdje maar dan zegt hij bijna onhoorbaar.’ojisan dreigde me te verbannen uit de clan.’ Zegt hij en hij keek lucas even aan en sloeg zijn ogen dan neer en draaide zich om. Lucas mocht van nature dan eigenlijk een vijand voor jace zijn zo zag hij hem al jaren niet meer.’die draak gaat hier heen komen, ik voel het.’zegt hij dan nog zachtjes en hij draaide zich om naar lucas. ‘je moet me iets beloven als hij komt mag je jezelf niet laten zien…beloof me dat.’zegt hij dringend tegen hem en hij pakte hem bij zijn schouders beet.

Jesse voelde hoe zijn arm gegrepen werd en dan hoe hij over lisanna haar schouder heen werd getrokken en met een klap op de grond kwam en hij wilt recht komen als hij het zwaard boven zijn keel ziet en lisanna hoort spreken. Maar dan knielt ze alweer bezorgt bij hem neer.’het is ijs het doet gewoon meer pijn omdat ik vuur magie bezit.’zegt hij tegen lisanna en hij trok een pijnlijk gezicht.

Elsa begon van haar soep te eten en keek naar jason en rolde met haar ogen. Ze slikte haar soep door voor ze begon te spreken.’nou dat is een opluchting.’ Zegt ze tegen hem en ze begon verder te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 3 Emptyma maa 09, 2015 9:52 am

Lucas keek geschrokken naar Jace, "Wat?! waarom wil Ojisan je verbannen...en waarom mag ik niks doen als we worden aangevallen, ik bedoel kom op! Jullie kunnen niet zonder mij!" zei hij met geschrokken en boze stem.

Lisanna glimlachte moederlijk "ik had misschien ook wat rustiger aan moeten doen en je niet aan moeten vallen met een van mijn sterkere wapens" zei ze met een schaapachtig lachje. ze ging weer recht opstaan, en strekte haar hand naar Jesse uit. "Kom, laten we wat eten halen" zei ze toen.

Melia at zwijgend haar soep op, terwijl ze de 2 bestudeerde.

Jason lachte met een beestachtige grijns, en slurpte snel zijn soep op. Toen hij het op had zuchtte hij tevreden, Stond op en zei "Excuseer mij dames, maar ik moet even...mijn benen strekken". Hij draaide zich om en liep naar buiten. Hij ging naar de tent van Theodor, deed zijn hoofd naar binnen en zei vlug "Ik ga die draak halen" en ging toen weer verder. Hij naar de top van een afgelegen rots in de buurt, Waar niemand hem zou zien. eenmaal daar ging hij op de rand staan, sloot zijn ogen en liet magie door zijn lichaam stromen. Toen schoten er twee Zwarte Vleugels uit zijn rug, die waren omringd met een Schaduwachtige rook, Zijn hoektanden groeide en werden langer, Uit zijn hoofd groeide 2 horens en zijn ogen veranderde in die van een draak. Hij keek even naar het kamp, grijnsde toen, sprong op en vloog weg, in de richting van het kamp.

Drake keek vlug omhoog, Hij voelde opeens een sterke magische kracht. Shit!. Dacht hij, dat komt uit de buurt van de clan vandaan...en het is niet iemand van onze clan dacht hij geschrokken. Hij volgde de magische energie nog even met zijn gedachte en rende toen zo snel als hij kon richting de Clan. Als ik maar niet te laat ben dacht hij gespannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 3 Emptywo maa 11, 2015 5:07 am

Jace zuchte.’omdat ik onrespectvol was en omdat ik vaker zo roekeloos en kwaad tegelijk ben.’legt hij lucas uit en hij bleef hem bij zijn schouders vast houden bang tot hij na zijn laatste zin weg zou lopen. Hij wilde net wat zeggen maar hij staakte als hij de krachts verrandering voelt en al snel voelt hij het deze kant op komen. Hier was hij bang voor geweest en het leek te gebeuren hij kwam hier heen richting de clan. Hij keek bij deze gedachten even achter om, dan snel naar lucas en hij schud hem even door elkaar.’alsjeblieft doe wat ik je zeg. Ga naar Ojisan en blijf bij hem in de buurt wat er ook gebeurt.’dringt hij aan en hij neep even in zijn schouders en hij liet hem los deed een paar stapp[en achter uit en hij werd zelf ook een draak. Hij keek lucas nog even aan hopent tot hij voor een keek deed wat hij vroeg. Als hij zich in het gevecht mengde kon jace niet rustig vechten en hem beschermen, want dat wilde hij juist. Hem en de rest beschermen. Hij sprong op en sloeg zijn vleugels uit en hij liet een brul horen die je nog nooit eerde bij hem had gehoort. Een woeste dodelijke kreet die aan gaf tot hij klaar was voor de strijd.hij vloog recht omhoog. Hester en drake zouden ook wel zo hier bij de clan zijn. Dat was altijd als er problemen waren.

Jesse glimlacht schaap achtig.’lisanna de vijand zal ook niet rustig aan doen.’zegt hij speels tegen haar en hij paktehaar hand en trok zich zelf op.’dat lijk me een beter idee ik rammel.’zegt hij en hij draaide zich om als hij de oorverdovende brul van jace hoort en hij keek geschrokken op terwijl er een zwarte draak op stijgt de lucht in.

Tiana had jason na gekeken en eens met haar hoofd geschud ze snapte niks van die jongen eerst gaat die eten en dan gaat hij er weer vandoor. Ze at rustig haar soep verder op.

Theodor had op gekeken en voor hij ook maar had kunnen reageren op jason was die al weer weg.

Elsa was haar messen aant slijpen met een steen voor haar eigen huis als ze ineens de kracht voelt en ze keek op. dit was slecht ze moest naar ojisan en dan hopen tot hester en drake er ook snel waren. Dan hoort ze het gekrijs en ze keek op en zag jace op stijgen die had het blijkbaar oop gehoort en ze stond op en borg de messen op in haar wapen riem en ze rende op een draf naar ojisan zijn huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 3 Emptyma maa 16, 2015 4:51 am

Lucas luisterde geduldig naar Jace. Hij keek jace raar aan toen hij hem door elkaar schudde. "Jace! ik kan heus wel voor mezelf opkomen!" riep hij hem. Hij maakte een geïrriteerde zucht Wat denkt die uit de kluiten gegroeide salamander wel niet dacht hij geïrriteerd. Maar toch draaide hij zich om en liep hij op een drafje naar het centrum van het dorp.

Lisanna knikte en zei toen vriendelijk "Maar ik ben niet de vijand" Ze knipoogde naar hem. Toen ze de brul hoorde keek ze snel naar het bos, ze zag Jace wegvliegen en Lucas naar hun toe komen rennen. "Wat is er gebeurt?" vroeg ze aan hem.
Lucas keek haar aan "Jace voelde een kracht en is weg gevlogen, en hij blijft maar bazelen dat het niet veilig is voor mij" Zei hij tegen haar.
Lisanna luisterde even en knikte toen. "Ik ga Naar de rand van het dorp, Als er iets onze kant op komt dat is het handig als we onze grens bewaken, daarnaast denk ik dat Drake of Hester die kracht ook wel gevoelt zullen hebben, en nu hierheen komen, dus ik zal hen wel opwachten. Als jij nou met Jesse naar Ojisan gaat, dan kan jij het hem uitleggen...daarnaast zal Jace heus wel een reden hebben waarom hij wilt dat juist jij bij Ojisan in de buurt blijft" zei ze.
Lucas wilde er tegen in gaan, maar hij wist dat dat bij Lisanna geen nut had. Hij zuchtte enkel, pakte Jesse bij zijn arm en zei "Kom, je hoorde haar, we moeten naar Ojisan"


Drake hoorde een luide brul en zag toen het zwarte gedaante van Jace uit het bos vliegen Shit, als ik maar niet te laat ben dacht hij. Toen voelde hij de Grote kracht achter zich en hij draaide snel om. Hij had een draak verwacht (want de energie voelde vergelijkbaar met dat van een draak) maar dit leek meer op een soort half draak, Het had de vleugels, tanden en horens van een draak, maar de rest van het lichaam was mens. Drake keek het aandachtig aan, Schudde toen zijn hoofd en rende naar het dorp.

Hester had de grote kracht lichtelijk gevoeld. Ze wist dat ze nog heel ver weg was van haar clan, maar doordat ze deze duistere kracht voelde wist ze dat ze op moest schieten.


Jason vloog met een kwaadaardige glimlach op zijn gezicht over de velden. Hij hoorde de Brul van de draak Mooizo, De draak heeft mij dus gevoeld dacht hij. Onder hem zag hij iemand lopen waarvan hij een sterke magische kracht voelde. Hmm dacht hij Ik moet die draak maar snel over halen of verslaan anders kan ik het misschien nog moeilijk krijgen.

Melia zuchtte, ze merkte dat Jasons energie was verdwenen. ze keek Tiana aan "Denk je dat hij naar die clan is gegaan en daar nu plezier heeft terwijl wij zitten te eten?" vroeg ze met haar gebruikelijke monotone stem.

Ojisan voelde de energie, en hoorde de brul van Jace en sloeg zichzelf voor het hoofd Waarom doet die jongen nou altijd zo roekeloos dacht hij. Hij stond op en liep naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 3 Emptydo maa 19, 2015 9:58 pm

Jesse keek de zwarte draak na hij was niet heel erg groot misschien iets groter dan een paard. Dan ziet hij lucas aan komen en hij kon zien aan hem tot er iets was en hij en lisanna wisselde wat woorden en hij volgde het gesprek. Als hester en drake en bij zouden komen dan was er duidelijk wat mis. Jesse voelde hou lucas hem bij zijn arm pakte en zei tot ze naar ojisan moesten gaan. Hij knikte instemmend en begon met lucas mee te rennen en hij vroeg zich meerdere dingen af.’wist jij het al lang tot..jace een draak is.’vraagt hij aan hem onder het rennen.

Elsa stond bij de deur opening en boog respectvol voor ojisan en wachte tot hij haar toestemming gaf om binnen te komen. Ze kijkt op als ze lucas en jesse aan ziet komen rennen.

Jace vloog door op een snel tempo tot hij de kracht duidelijk voelt en hij zag de gedaante van jason. Hij was blijkbaar niet helemaal verandert in een draak. Hij had vleugels, hoorns en de tanden van een draak maar verder leek hij op de jongen die hij bij de kar had gezien. Ook voelde hij de geest van drake in de buurt maar die gedachte haalde hij snel uit zijn hoofd terwijl hij op jason af vloog. Hij liet weer zijn ijzige brul horen en hij minderde geen vaart toen hij richting jason vloog en hij storte zich met volle snelheid en gewicht zich tegen jason aan. Heel even bleef zijn eigen adem ook achter door de klap. Jace sloeg genadeloos met zijn staart naar jason terwijl hij met zijn tanden de vleugel van jason beet probeerde beet te pakken. Hij zou alles doen om de clan te beschermen, dit zou een reden voor ojisan zijn om hem een preek van hier tot en met het eind van de wereld te geven. Maar zolang hij hem en lucas er mee beschermde tegen jason was het het waart. Nu haalde jace nog een keer uit mat zijn klauwen terwijl hij zich weer losmaakte van jason.

Tiana keek op naar melia en ze kon een glimlach niet onderdrukken.’het zou me niet verbazen. Toen hij en die jongen toenstraks elkaar aan keken leek het wel ineens een stuk warmer te worden als je begrijpt wat ik bedoel.’zegt ze en je zag haar na denken terwijl ze met een lok haren speelde.’waarom mag alleen hij plezier maken.’zucht ze dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 3 Emptyvr maa 20, 2015 2:07 am

Lucas keek Jesse aan tijdens het rennen "Eigenlijk wist ik het al op het moment dat ik hem ontmoette, ik ben opgevoed door een draak, dus ik wist al hoe ze roken voordat ik Jace ontmoet had...maar hij vertelde het me pas een paar jaar later." antwoordde hij eerlijk. Ze waren nu bijna bij Ojisans huis.

Ojisan stond buiten en zag Elsa staan, Hij knikte vriendelijk toen ze boog. "Zo te zien komt iedereen hierheen" zei hij tegen haar.

Jason ving lachend de klappen op van de draak. Hij voelde dat het nog een jonge draak was. "Ik zie dat ik je niet tot reden kan brengen" zei hij lachend terwijl hij zijn vleugels naar achteren deed zodat ze niet gebeten konden worden, en de jonge draak bij zijn klauwen greep toen deze zich probeerde los te maken. "niet zo snel jonkie" zei hij. Hij ademde diep in terwijl hij Jace naar zich toe trok (Jason had zijn gezicht nu vlakbij die van Jace). Terwijl hij uitademde kwam er een grote zwarte soort laser uit Jasons mond. Toen hij klaar was sloot hij zijn mond en zette zich af tegen Jace's borst.

Toen Lisanna eenmaal bij de rand van het dorp was aangekomen zag ze Jace in draak vorm en een halfdraak met elkaar vechten Die jongen is wel heel zeker van zichzelf dat hij niet eens in volledige draak vorm tegen Jace vecht Dacht ze bezorgd.

Drake in de verte eindelijk het dorp liggen. Hij zag een figuur aan de rand staan. Hij tuurde in de verte maar hij was nog te ver om het goed te kunnen zien.

Melia zuchtte "We kunnen er ook gewoon heen gaan en kijken hoe het loopt" zei ze luchtig
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 3 Emptyvr maa 20, 2015 2:29 am

Jesse luisterde naar het verhaal en je zag hem er over na denken en hij spote bij ojisan en hij boog respectvol voor hem.

elsa knikte en bekeek Jesse en lucas en knikte begroetent naar ze maar zei niks.

jace keek jason die hem gewoon uit lachte en hij was verbaast tot hij de klap zo goed had opgevangen terwijl hij nog deels mens was.'nee dat kun jij niet.'zegt hij bluffend tegen hem en toen hij los wilde komen nadat zijn aanvallen waren mislukt hield hij hem vast. hij hoorde de woorden jonkie en hij realiseerde zich ineens tot hij niet wist hoe oud jason de draak voor hem wel niet was. ojisan had gelijk hij had beter rustiger aan kunnen doen en de vijand observeren maar zo was hij nu een maal niet.hij voelde de magie en dan de straal en hij maakte een sissend geluid toen hij los werd gelaten en hij schudden zijn hoofd heen en weer zijn zich was waziger geworden door die straal en hij schudde zijn hoofd het leek of hij door een mist heen keek. hij zag de vage omtrek van jason en hij spuugde voor naar hem en daarna meteen ijs en vervolgens zet hij de achtervolging in. weer liet hij een brul horen

elsa keek helder op.'een geweldig idee.'zegt ze en ze springt op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The clan (F&F) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The clan (F&F)
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: