Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 True Element

Ga naar beneden 
+2
feniks
Sifra
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 8:57 am

Jalou hoorde die ene jonge en blokkeerde met haar zwaard de aanval van hem en ze grijnsde speels. En jongetje bang tot je iemand verliest zegt ze tegen hem en dan haalt ze zelf ook een paar keer na elkaar uit en ze opserveerde zijn gedachten ze zogt zijn zwakte jaloe merkte tot ze met minder werd en ze siste zachtjes ze moest iets mee nemen naar talos
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 8:57 am

Aliena besefte te laat dat ze haar laatste beetje kracht had verbruikt. Alles om haar heen begon te draaien en ze viel flauw.

James vocht.


Ikben uit eten en kan voorlopig niet reageren dus zo mis ik ik niet teveel :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 8:59 am

Zoo laat pas? Nou, smakelijketen dan maar:)
--

Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:01 am

"james vocht"...lol XD

candurill concentreerde zich op zijn gedachten. "blijf uit mijn hoofd feeks!" hij moest haar bezig houden. hij liet zijn staf om hem heen wervelen en slingerde een paar windvlagen haar kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:08 am

Jalou gijnsde nee in iemands hoofd kijken is veel te leuk. Antwoord ze en ze voelt hoe ze achter uit werd geblazen en nog een en ze viel op de grond en ze kwam weer soepel. Overeind en ze keek hem nu nog sluwer aan. Jij ook. Grijnst ze dan en ze rende op hem af en haalde uit met haar zwaard
Try probeerde zich los te krijgen en vloekte luid tOen hij voelde hoe zijn polsen werden gebonden en hij schold de soldaten voor alles uit en dan krijgt hij een klap en alles werd zwart voor zijn ogen en de soldaten namen hem mee op een paard
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:18 am

candurill danste weg van het wapen en zette de beweging direct door in een slag naar het hoofd van jalou. "wat, ik ook?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:19 am

Weet iemand wat voor mijn personages? Want ik loop er ook zo naast..
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:19 am

hoe bedoel je?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:23 am

Je stuurde de wind jonge denk je jouw werkelijk tot ik niet merk wanneer iemand magie gebruikt werpt ze hem ijzig toe en ze blokkeerde zijn aanval en ze zag hoe de meesten waren begonnen met terug te trekken. Stelletje lafaards siste zeI en ze haalde weer een paar keer krachtig uit en ze floot en haar paard kwam aan rennen

Try zat op een paard en had niet door tot de soldaten hem mee namen


Je kan winter ook gepakt laten worden of noah dan gaan ze naar talos
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:23 am

Dat mijn rollen zielig en eenzaam zijn en niemand op ze reageert op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:28 am

candurill came to your rescue Razz maar idd ik leide jalou af...mischien kunnen we try bevrijden enons terugtrekken naar het kamp van candurills stam en dan verteld de khalesy hen over de true element.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:29 am

Mag van mij ook. Arme jalou komt die met lege handen aan
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:30 am

niet helemaal, ze brengt het nieuws dat de elements al zijn ontwaakt en voor het grijpen liggen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:36 am

Oké Xp

Jalou zag haar paard kOmen aan rennen en met een soepele beweging steeg ze op en keek de jongen aan we zien elkaar binnen kort weer zegt ze en ze spoorde het dier aan en die ging er van door heel hart ze moest het nieuws brengen

Try had nog altijd niks door hij was zo moe geweest toen ze hem bewusteloos sloegen en hij zou nog wel even zoet zijn en een soldaat keek naar hem en grijnsde ze hadden tenminste iets goed gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:41 am

candurill keek rond, en zag dat de soldaten van de skywalkers aan het terugtrekken waren....en dat try miste.... hij sprong de bomen in en rende van tak naar tak righting de kant waar de soldaten op vluchten.

was er nog iemand gevangen genomen?

en anders gaat aliena mee, met het reden van try...ofzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:43 am

Winter was aan het rondrijden en mensen aan het neerhalen toen ze opeens een net over zich heen gegooid kreeg en van haar paard afviel. Ze werd meteen vastgebonden. Ze gilde en spartelde tegen. "Laat me gaan!!" gilde ze wanhopig. (Winter gaat dus mee de bak in:))
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:46 am

moet zij ook worden bevrijd? of werd er helemaal niemand bevrijd? dat kan ook...dat de rest naar de stam gaat en dat sky en winter het verhaal horen over de true elements van talos... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:48 am

klaasheid schreef:
moet zij ook worden bevrijd? of werd er helemaal niemand bevrijd? dat kan ook...dat de rest naar de stam gaat en dat sky en winter het verhaal horen over de true elements van talos... Smile


Ik zou graag bevrijd worden:D
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:49 am

Ik vind alles goed doen we dat dan dan blijft er wat spanning in zodat ze hen moeten bevrijden

Jalou reed sneller op haar paard terug dan dat de rest van de soldaten Denen omdat ze een beter paard had dan die waardeloze soldaten en ze dreef het paard aan ze moest het vertellen.

Try was nog steeds van de wereld en de soldaten reden terug ze waren trots want ze konden hem aan talos geven
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:53 am

candurill spotte try op een paard. hij lande op de grond voor het paard wat het beest deed steigeren. hij sprong met wat hulp van windmagie over het hoofd van het beest heen en greep try in zijn kraag. met nog een extra wind duwtje verdween hij weer tussen de bladeren. hij gooide het bewegingsloze lichaam van try over zijn schouder en ging op weg terug...maar onderweg zag hij dat ook winter werd meegenomen. hij schold binnesmonds. hij kon met try op zijn rug niet ook haar redden...hij probeerde nog sneller terug te komen naar de anderen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 9:57 am

Winter probeerde zich uit de touwen los te wurmen maar ze zat stevig vast. "Laat me los jij achterbakse duistere freak!" schreeuwde ze naar de soldaat die haar meenam. "Ik ben jou hapje niet!"

"Ik let wel op die jongen!" schreeuwde Noah naar Candurill, ga jij achter het meisje aan! Jullie moeten compleet zijn om het verchil te kunnen maken!"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 10:02 am

Aan mensen jullie maken me in de war ik dacht dan gaan Try en winter samen er heen en dan word Try toch weer gered. Dus wat word het nou word hij nou mee genomen of bevrijd ?

Jalou reed door de poort heen en steeg soepel af en gaf de teugels aan een bediende en ze beende richting de troonzaal ze was verhit omdat ze teentje hat kunnen krijgen

Try was nog van de wereld en de soldaten waren even van slag af door dat het zo snel gebeurde
Try schrok op een gegeven moment suf wakker en hij reageerde met een reflex en hij elzenboom stoot aan die gene een elleboog stoot. Laat me gaan schreeuwt hij

Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 10:04 am

candurill twijfelde geen moment. hij gaf try over aan noah en verdween zo snel als de wind weer door de bomen richting winter. hij kwam voor de soldaat op de grond terecht, en versperde zo zijn weg. "laat het meisje achter." hij keek de man aan met een blik die geen tegenspraak duldde.

kan iemand even de soldaat spelen?

P.S. ik denk dat ze nu alle twee worden bevrijd...maar je kan altijd opnieuw gevangen worden genomen als je dat wil....sorry als ik te snell schrijf XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 10:07 am

Noah nam Try aan en hij legde hem op de grond. "Rustig nou maar, je bent nu veilig." mompelde hij terwijl Try tekeer ging.

De soldaat keek Candurill kil aan. "Mijn meester wil vast graag zien dat ze bestaat." siste hij tussen zijn tanden door. "Dus ik hou haar."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Emptyzo dec 25, 2011 10:11 am

Nee mij Maakt het nIks uit ik laat me wel verassen :p

Try voelde hoe die aan iemand anders werd gegeven en hij gaf die gene een kopstoot uit vel heid. Maar dan ziet het tot het die jongen is die hem had geholpen die had pijlen op de soldaten geschoten. Sorry ik dacht tot ze me nog haden zegt hij dan

Omschrijf langzaam om dat ik op de gsm zit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





True Element - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
True Element
Terug naar boven 
Pagina 12 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Before the legende comes true

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: