Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 True Element

Ga naar beneden 
+2
feniks
Sifra
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Volgende
AuteurBericht
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 10:15 am

candurill had geen zin meer om te vechten. hij plante zijn staf naast hem in de grond en hield hem zo vast. "ik candurill valunson gebied u in de naam van de natuur goden om haar vrij te laten. LAAT HAAR GAAN!!" met elk woord dat hij sprak werd zijn stem luider en wervelde de wind om hen heen harder en harder, wat een heel imponerende indruk creëerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 10:22 am

Jalou liep de troonzaal binnen en ze boog eervol voor talos en ze keek hem aan. Ik heb goed maar ook slecht nieuws. Ik begin met het slechte. Zegt ze langzaam en ze deed haar cap af en ze keek haar meester aan. We hebben het gevecht verloren en ik heb u zoon gezien. Zegt ze en ze keek even naar de grond maar dan weer hem aan. Ik weet een paar van de treu elements zijn van gezicht niet van naam ik heb een vuur zien gebruiken eentje de wind. Iemand was een ander aant genezen. Zegt ze tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 10:22 am

De soldaat rende weg en liet winter die ook onder de indruk waas achter.

Noah haalde zijn schouders op. "maakt niet uit, ik snap het wel"
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 10:28 am

candurill sneed met een mes te touwen los waarmee winter was vastgebonden. "kom...we moet weg hier."

talos keek jalou on gelovig aan...hij was het slechte nieuws al vergeten. "de true elements? al in handen van anderen?...dat verklaard waarom mijn ritueel niet werkte..." hij grijnsde. "en ik dacht dat mijn magie niet sterk genoeg was. volg mij." hij wenkte jalou en liep richting zijn vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 10:36 am

Winter krabbelde overeind en ze keek Candurill aan. "Bedankt." zei ze opgelucht. "Ik dacht dat ik er geweest was." ze veegde het stof van haar jurk af.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 10:39 am

candurill knikte naar haar. hij begon richting de anderen te lopen. "hoe lang gebruik jij die water magie al?" vroeg hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 10:40 am

James galloppeerde op de anderen af en hield halt, hij had Aliena opgepikt.. Opgelucht zuchtte hij.

Aliena was buiten bewustzijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 10:42 am

"Een jaar dat ik er echt mee bezig ben." vertelde Winter. Ze zag James aan komen galoporen en ze zuchtte opgelucht. "Ben je oke?" vroeg ze aan hem. Ze had zoveel spijt dat ze bijna alles verpest had door neergestoken te worden. Ze wilde hem ehct niet in de problemen brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 10:43 am

Jalou volgt talos

Try zuchte opgelucht
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 10:44 am

James steeg af en legde Aliena op de grond. Hij keek even naar de wond op zijn borst en knikte. "Ik overleeft het wel.Maar ben jij oké?" vroeg hij en keek Winter aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 10:45 am

"Ben je gewond?" vroeg Noah aan Try terwijl hij hem onderzoekend bekeek.

Winter knikte. "De hulp van de meisje was erg goed." zei ze en ze bekeek de wond op zijn borst. "Dat ziet er akelig uit.." zei ze zacht. "Misschien dat ik het wat kan schoonmaken met water.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 10:52 am

James glimlachte half. "Het is maar een wondje," zei hij schouderophalend. Hij was opgelucht dat ze het gevecht gewonnen hadden, ookal lukte het maar net.

Aliena werd wakker en opende langzaam haar ogen. Verdwaasd ging ze overeind zitten en keek rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 10:55 am

Winter keek nog een keer naar de wond en toen weer naar zijn gezicht. "Weet je het zeker? Het lijkt ernstig.." zei ze langzaam. "Het spijt me dat ik zoveel problemen opleverde net... Ik wil je niet in de weg lopen en zeker niet in de problemen brengen.."

Noah keek naar Aliena die langzaam bijkwam. "Gaat alles goed met je?" vroeg hij toen hij gezien had dat Try oké was. "Kan ik iets voor je doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 10:55 am

candurill keek naar james en winter.

toen talos in zijn vertrekken kwam liep hij naar een kast toe en haalde daar een zilveren armband in de vorm van een slang met smaragden als ogen uit. toen richte hij zich op een wachter en wenkte hem met zijn hand om hier heen te komen. langzaam liep de wachter naar hem toe. toen de wachter nabij genoeg was haalt hij snel uit met een dolk die hij in zijn mouw had verstopt en sneed de keel van de wachter open. hij liet het bloed uit de man over zijn hand heen stromen. dan sprak hij een paar bezwerende woorden en het bloed gloeide op. het vloeide in de slang. toen dat was gedaan gaf hij de slang aan jalou, die zich om haar arm wikkelde. "hier gebruik dit om de krachten op te sporen...en breng ze hier...een voor een. maar wees gewaarschuwd....samen zijn ze te sterk...je moet ze appart zien te krijgen."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 11:00 am

try keek de jongen aan en bekeek hem eerst onderzoekent aan. nee ik heb niks ernstigs ik ben alleen heel moe, zegt hij dan rustiger en minder aanvallent, zou je mijn polsen willen los maken, hij had er nu de kracht niet voor nders had hij dat al lang gedaan. dan keek hij naar de rest die er bij kwamen hij had ze nog niet eens op gemerkt

jalou liep met talos mee en er kwamen vele vragen in haar op wat hij ging dioen en waarom zijn magie niet werkte. en nog tl loze dingen en een was eel belangrijk, hoe ging ze die kinderen in de val lokken. maar toen ze in de kamer was bekeek ze het tafareel zonder medeleiden en ze ging even met een hand over har keel heen. en dan keek ze nar de slang rond har pols en ze knikte, dank u wel meester, ik heb alleen een klein verzoek als u het goed vind....ik zou graag een uurtje slaap willen, mijn geest heeft veel geleden de afgelope uren, zegt ze doelent op haar gaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 11:03 am

Noah keek weer naar Try. "Sorry, dom van me." mompelde hij en hij pakte een mes en begon de touwen door de snijden. Hij was niet gewend om met zoveel mensen te zijn. Sterker nog hij had in geen jaren een mens meer gezien. Hij werd er helemaal warrig en gek van.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 11:05 am

talos keek haar even aan. hij was bijna vergeten wat hij haar had aan gedaan een paar jaar geleden. "ja...neem wat rust...ga op zoek zo snell als dat je klaar bent."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 11:07 am

James aarzelde even. "Misschien dat je het schoonmaakt," zei hij aarzelend. Hij glimlachte. "Het was niet ideaal maar we hebben het overleefd en je hebt jezelf bewezen."

Aliena keek omhoog naar Noch en knikte langzaam. "Het gaat, ik ben alleen een beetje moe." Ze kwam overeind en klopte de modder van haar jurk, toen bekeek ze Noah iets beter. "He.. Heb ik jou niet geslagen?" vroeg ze met een geamuseerd glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 11:08 am

niet erg zegt try en hij was blij toen zijn polsen los waren en hij keek noah aan en knikte bedankent, dankje zegt hij en hij keek rond, en hij voelde zijn gevole hem vertellen tot r mer met magie kwamen en hij kwam wat wankel recht en keek de groep rond, sorry maar ik moet het vragen..voor ieders best wil. zegt hij dan wat ongemakkelijke maar toch even luid om de aandacht te krijgen, wie van jullie heeft magie..weg het me eerlijk ik wil jullie helpen,,,ik heb ook magie, vertelt hij dan en hij dacht aan zijn vader hij moest het hun vertellen allenmaal als er voveel magiers waren

jalou knikte dankbaar en beende snel weg om te gaan slapen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 11:09 am

oke dat vond ik dus echt heel goor om te lezen :O
------------------------------------------------------------
Silver stond bij haar merrie. Ze bekeek het groepje verderop nauwkeurig. Aan de ene kant was ze nieuwsgierig naar ze, maar aan de andere kant wist ze ook niet wat ze met ze moest beginnen. Ze keek naar haar handen. Wat zij hadden: water, vuur, wind. En wat had zij? Ze kon net wonden genezen. En zelfs dat wat ze bij die water meid had gedaan was niet zo goed gelukt als dat ze gehoopt had. Ze keek geschrokken op toen ze een paard hoorde hinniken in de verte. Ze keek om en vloekte zachtjes toen ze 3 ruiters aan zag komen. Ze herkende ze meteen: haar broers. Ze keek op naar de groep verder. 'Jullie kunnen beter gaan.' riep ze naar hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 11:10 am

Noah glimlachte. "Misschien voel je je beter als je weet dat je niet de enige bent die me geslagen heeft." zei hij en hij knikte naar Try die net dacht dat hij een soldaat was. "Waarschijnlijk zie ik er niet zo sympathiek uit als jullie."

Winter glimlachte opgelucht, blij dat hij niet boos op haar was. "Dan zal ik het maar meteen schoonmaken." zei ze en ze haalde wat water uit het beekje dat stroomde naast de plek waar ze waren en ze liep terug naar James en bracht haar hand met water naar zijn borst. "Zoals je ziet heb ik water" zei ze tegen Try.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 11:13 am

candurill stapte naar voren. "ik heb da gave van de windgod. of zoals jullie dat noemen...de true element van lucht."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 11:17 am

Aliena glimlachte naar Noah. "Ik heb het true element van vuur," zei ze tegen Try. keek om toen ze Silver hoorde en liep naar haar toe. "Is er iets mis?"

James gezicht vertrok heel even maar hij vermande zich snel. Hij sloot zijn ogen en kleden zijn kiezen op elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 11:19 am

try keek het 2 tal aan en knikte, en dan keek hij naar silver die hen waarschuwde, oke luister goed ik moet snel zijn zegt hij terwijl hij silver bleef aan kijken. mijn element is zwarte magie. net als die van mijn vader die wilt alle van the treu elements hebben dus ik waarschuw jullie hou je verborgen zorg tot hij je niet te pakken krijgt....zgt hij snel en vluchtig en hij keek ze weer even alle maal aan. ik wilde jullie waarschuwen tot jullie...niks van me willen begrijp ik nu wel. zegt hij en hij keek silver en aliena even aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Emptyzo dec 25, 2011 11:22 am

"Ik denk dat we samen moeten blijven." zei Winter toen ze klaar was met James en ze keek naar Silver. "Waar kunnen we het beste heen?"

"Mijn huisje!" riep Noah. "Daar vinden ze jullie niet. Kom snel met me mee." hij kwam overeind en wees naar het noorden. "Het is echt vlakbij, net voorbij de grens van het aarderijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





True Element - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
True Element
Terug naar boven 
Pagina 13 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Before the legende comes true

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: