Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The battle of the tower!

Ga naar beneden 
+2
klaasheid
Maaike
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptydo jun 14, 2012 9:26 am

Het land Fantasia wordt bedreigd door de kwaadaardige bloedmagiër Kevroar. Zijn leger van Scarebrood wezens (vreselijke duistere wezens die het niets kunnen verspreiden) hebben de ivoren toren ingenomen. Ze hebben delen van de toren vernietigd en bijna alle levende wezens vermoord of weggejaagd.
De kleine keizerin (we kunnen haar maankind noemen, een andere naam kan uiteraard ook) heeft kunnen vluchten en houd zich met haar onzichtbare dragers schuil op een geheime plek.

Verschillende wezens uit Fantasia komen bijeen, of proberen in hun eentje een opstand te beginnen.
Alle wezens zijn toegestaan, elven, dwergen, woudmensen. Gewoon alles wat je kan bedenken.
Kevroar roept op zijn beurt natuurlijk ook donkere wezens op.


Dingen over de toren of over het niets kan je vragen!


___


Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Alles wat je verder nog wilt schrijven:
Door:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptydo jun 14, 2012 9:56 am

yay Very Happy ik heb er echt zin in Razz

Naam: Zevran Arriany
Leeftijd: niet bekend hijs een elf dus die blijft er lang jong uit zien Very Happy
Innerlijk: hij is charmant, sarcastisch, arrogant en achterbaks...maar weet wel wat eer is...hoewel zijn lat dan wel erg laag ligt. hij houd van alles wat god verboden heeft, en zal niet terug deinzen van werk dat niet geheel legaal is. hij houd zich aan beloftes en is daarom erg snel kwaad als iemand niet aan zijn beloftes houd. verder neemt hij niks serieus en denkt dat het leven een lolletje is Very Happy
Uiterlijk: hij is een elf, heeft lang blond haar en een getinte huid. hij heeft groene ogen en heeft tattoe's over zijn hele lichaam. verder is hij slank maar wel gespierd en heeft op zijn rug een grote boog, en twee lange zwaarden aan zijn zij. (heb onderaan een link met een plaatje Razz)
Alles wat je verder nog wilt schrijven: hij was een piraat en stond eerst aan de kant van Kevroar door een belofte van goud en andere rijkdommen. op het laatste moment vond hij dat het verraden van de kleine keizerin het toch niet waard was en heeft haar en haar hof gewaarschuwd zodat ze konden vluchten. hij en zijn crew probeerden dat ook maar werden onderschept...alleen hij heeft kunnen ontsnappen.
Door: uwe koninklijke klaasheid Razz

link voor een plaatje...het is een erg lelijk plaatje maarja XD
http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2011/306/b/1/zevran_arainai_v2_by_kuroi_tsuki-d4evshg.jpg

zo...is deze wel goed Very Happy


Laatst aangepast door klaasheid op za jun 16, 2012 12:09 am; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptydo jun 14, 2012 4:59 pm

Naam:axel
Leeftijd:20
Innerlijk:Axel is een zeer koppige en vooral rebelse houding die moeilijk in de hand te houden is. Verder rest is hij erg arrogant. En komt hij meestal ook kil uit de hoek. Hij is wel iemand die mensen goed kan inschattenen hij zal snel dingen tegen hen gebruiken tot het over liefde gaat daar weet hij niks van af. Aangezien hij daar niet mee is opgegroeid hij is bij kedaero opgegroeit, Hij is een dienaar van hem. Of soms eerder een gevangenen hij is nou eenmaal wispelturig en doet het liefst wat hi zelf wilt doen maar zijn meester heeft maat regelen getroffen om te zorgen tot hij niet meer weg kan bij hem. Iets wat hij verafschuwt. Maar weg kan hij niet.
Uiterlijk:Komt
Alles wat je verder nog wilt schrijven:hij is een demon net als zijn vader die was het ook zijn moeder was een ander wezen.hij heeft ook nog een zus-je, hij heeft zwarte magie maar kon ook van vorm veranderen,hij kan goed om gaan met zijn magie alleen door maatregelen van keradvo kan hij niet in gaan tegen hem.
Door:feniks


Laatst aangepast door feniks op za jun 16, 2012 12:13 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptydo jun 14, 2012 10:39 pm

Naam: Sherapine
Leeftijd: 19
Innerlijk: Sherapine is heel schuchter maar als ze je kent een beste vriendin. Ze is nieuwsgierig maar wel terughoudend. Ze gaat gevaren het liefste uit de weg al weet ze dat dat niet altijd mogelijk is. Het liefste is ze alleen, omdat ze niet anders gewend is maar dat veranderd in de loop van het rpg. Ze heeft soms haar momenten van irritatie maar die zijn meestal zo voorbij. Ze is wel snel bezorgd als er iemand gewond is en dan maakt het niet uit of het vriend of vijand is. Dat maakt dat ze soms in een gevaarlijke situatie terecht komt.
Uiterlijk: onder mijn rol staan 2 linkjes maar omdat ik toch nooit helemaal tevreden ben met dit soort plaatjes nog een kleine aanpassing. De onderste link is het bovenlichaam van Sherapine. Haar haar valt tot ongeveer waar haar paarden lichaam begint. Het is dus sneeuw wit. Ze draagt het in een zijdelingse vlecht over haar schouder zodat het niet in de weg hangt. Om haar heup, waar het paarden lichaam begint, draagt ze een klein bruin leren tasje waar ze dingen als een dolk en genezende zalfjes in bewaard. Je weet het immers maar nooit. Haar staart is net zo wit als haar haar. Haar vacht is wel de zacht grijze kleur op het plaatje. Ook heeft ze (als het mag) wel de vleugels die ze ook op het plaatje heeft. Alleen hebben ze een zacht ijs blauwe kleur.
Alles wat je verder nog wilt schrijven: Sherapine wil, ondanks dat ze wel vleugels heeft, liever niet te veel de lucht in. Dit omdat ze tijdens een gevecht met handlangers van Kevroar, ernstig gewond is geraakt en een van haar vleugels had gebroken. Het is wel genezen maar vliegen doet pijn. Dus blijft ze, tenzij er echt geen andere optie is, liever op de grond.
Door: Sanne

uiterlijk Sherapine
boven lichaam Sherapine

als ik iets moet veranderen aan mijn rol moet je het zeggen hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptydo jun 14, 2012 11:00 pm

Nee Sanne je rol is prima, Klaas kan jij nog iets veranderen?? Hij kan geen 'gewoon' mens zijn, maar dan een woudmens, of iets anders wat je zelf verzint. Want échte mensen wonen niet in Fantasia!

Ik ga mijn rollen maken
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptydo jun 14, 2012 11:02 pm

jeah Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptydo jun 14, 2012 11:32 pm

oh really? hmm...xD appart Razz.....ik weet nu alleen niet wat ik van hem ga maken...deze combo werkt alleen met mensen...ik bedenk wel wat Razz
en die vraag die ik stelde over lyra...mag dat? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyvr jun 15, 2012 12:48 am

Je mag zoveel rollen aanmaken als je wilt, en ja het kan wel gewoon een mens zijn, maar zet er dan iets voor. Woudmens, mens uit het blabla bos...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyvr jun 15, 2012 1:02 am

ik heb het al veranderd XD en de rol is HELEMAAL veranderd Razz...en aangezien deze iet wat lijkt op lyra....zou ik eventueel theon ook kunnen doen...als jullie dat heel graag willen...anders komt lyra terug Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyvr jun 15, 2012 1:09 am

Ik maak straks mijn rol af die hoort in het begin bij. Tja die naam weet tot het met een k begint
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyvr jun 15, 2012 1:36 am

Ik twijfel nog over wat voor soort wezens ik moet maken..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyvr jun 15, 2012 1:56 am

doe een shapeshifter of een elfje ofzo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyvr jun 15, 2012 2:56 am

Die wou ik inderdaad doen, hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyvr jun 15, 2012 3:11 am

shapeshifter?? Razz:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyvr jun 15, 2012 3:26 am

Ja en een elf, twee rollen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyvr jun 15, 2012 3:49 am

nice :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyvr jun 15, 2012 4:40 am

Nu nog verzinnen hoe en wat!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyvr jun 15, 2012 5:55 am

Oke rol wat aangepast de rest doe ik straks thuis
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyvr jun 15, 2012 11:10 am

Naam: Lólindir "Wolf Grin" Telrúnya

Leeftijd: Hij lijkt ongeveer 20/21 maar ondanks zijn jeugdige uiterlijk is hij toch al meerdere decennia/millennia oud.

Innerlijk: Lólindir is niet zozeer goed maar ook weer niet super slecht. Hij is altijd loyaal en vriendelijk tegen zijn vrienden, maar hij reist het liefst alleen omdat hij zo nooit voor iemand anders hoeft te zorgen (naast zichzelf ). hij is ook niet bang om een gevecht aan te gaan, of dat nou fysiek is of mentaal. hij is ook arrogant, wat er voor zorgt dat hij niet heel gouw vrienden maakt. ook ziet hij niet snel gevaar in bepaalde situaties, waar door hij vaak erg dapper overkomt. hij wil altijd zo goed mogelijk in wat dan ook zijn en kan er daarom niet tegen als hij iemand tegenkomt die ergens beter in is dan hij. hij is ook erg trots en dat zorgt er meestal voor dat hij wat lullig overkomt.

Uiterlijk: hij heeft blond/zilver kleurig haar dat tot zijn schouders komt, hij heeft een lang, gespierd lichaam (door het vele trainen) om zijn nek hangt een ketting met een elf met vleugels eraan. hij heeft een donker rood tuniek aan met een zwarte nek rand, om zijn middel heeft hij een riem waarvan de gesp een schedel met vleugels is. aan die riem hangt een 2 handig zwaard. hij heeft een zacht grijzige broek aan met daar onder donkerrode laarzen. zijn gezicht is katachtig. ook heeft hij een ivoor witte boog op zijn rug.

Alles wat je verder nog wilt schrijven: Lólindir was oorspronkelijk een hoge generaal in het leger van de elfen, waar hij vele decennia heeft getraind. maar hij is daar uiteindelijk weggegaan omdat hij het niet meer aankon om ondanks zijn hoge functie nog steeds te worden gecommandeerd. omdat hij weg is gegaan zonder te zijn ontslagen (desertie) , is hij nu verbannen uit het elfen rijk en de enige manier om terug te mogen is dat hij een ongelofelijke goede daad moet verrichten en dat vindt hij nogal rot omdat hij niet precies weet hoe hij dat moet doen. (Ithil Hîni (maan kind) helpen)
Door: Freekish


Dit is 'm, alleen dan zonder kleur dus dat moet je er maar even bij fantaseren Razz en op de tekening heeft ie magie maar ik weet niet of ik dat ook ga toevoegen
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/546/schermafbeelding2012061m.png/


Laatst aangepast door Freekish op di jun 19, 2012 10:21 am; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyvr jun 15, 2012 11:50 pm

ik wil beginnen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyvr jun 15, 2012 11:53 pm

Ik wil ook beginnen
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyza jun 16, 2012 12:06 am

ja ik ook....AAR MAG LYRA NOU TERUGKOMEN!!??? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyza jun 16, 2012 12:14 am

van mij wel XD
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyza jun 16, 2012 1:14 am

yay Very Happy

Naam: Lyra Nightingale
Leeftijd: ze is onsterfelijk
Innerlijk: zij is sadistisch, hooghartig, arrogant, dodelijk...eigenlijk een een totale badguy(woman) Razz....ze speeld graag met haar vijandenvoordat ze ze ombrengt. ze is daadkrachtig en je kunt er altijd op vertrouwen dat ze krijgt wat ze wil, goedschiks of kwaadschiks (meestal kwaadschiks)
Uiterlijk: ze heeft lang, golvend bloedrood haar en al even rode ogen. haar huid is lijkbleek maar perfect. ze draagd een strak leren pak, dat haar hele lichaam "verpakt" en een kap met een mondstuk (zodat je alleen haar ogen ziet als ze die op heeft). verder heeft ze twee lange messen waar ze mee vecht.
Alles wat je verder nog wilt schrijven: ze is een vampier Razz nee niet de glinsterende versie maar de gewoon angstaanjagende versie XD
Door: Zijne Koninklijke Klaasheid Razz

plaatje van lyra, maar dan heeft ze rode ogen en rood haar:
http://cghub.com/files/Image/108001-109000/108879/769_max.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Emptyza jun 16, 2012 1:40 am

we hebben denk ik wel meer baddies nodig...of gaan we de scarebrood spelen als we ze tegenkomen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The battle of the tower! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The battle of the tower!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: