Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The battle of the tower!

Ga naar beneden 
+2
klaasheid
Maaike
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 1:54 am

Zal ik anders nog een bad person maken ??
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 2:11 am

kan Very Happy niet iedereen heeft nog een tweede rol dus het kan nog komen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 2:34 am

ik hou het bij deze denk ik op 1 rol... weet geen wezen voor een 2de...
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 2:36 am

maak een trol XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 2:39 am

iewl nee
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 2:46 am

uuuhm....een katmens Very Happy
een dryad (soort boomgeest)
een water nymph
een engel (een mens met vleugels)
een....uhm...heks Very Happy
een orc
een goblin
een vrouwelijke dwerg (die heel awesome is en sterk en niet heel erg vrouwelijk maar ook niet te mannelijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 2:50 am

als ik nog een rol maak word dat een bad guy. anders zijn er teveel vrouwen Razz:P


Laatst aangepast door Sanne op za jun 16, 2012 3:24 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 3:09 am

Sanne schreef:
als ik nog een rol maak word dat een mannelijke bad gay. anders zijn er teveel vrouwen Razz:P

HAHAHAHA XD BAD GAY!!!!....i feel offended (joke not really just funny to say XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 3:17 am

ghehe Razz oeps dyslectisch foutje gemaakt...
het is dat ik geen leuk plaatje van een incubus kan vinden anders deed ik dat Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 4:24 am

Mijn rol is eerst slecht dus. Als die ooit overloopt maakt ik mijn 2e rol
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 8:14 am

maaike maak je rolletjes ik wil beginnen Very Happy:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 8:44 am

Naam: Shade
Leeftijd: 23
Innerlijk: Raven is kil, emotie loos, niet bang om mensen te doden en haat vriendschappen. Hij is altijd alleen met de schaduwen die om hem heen blijken te zweven. Hij werkt al sinds hij een klein jongetje was en zijn krachten onder controle kreeg voor Krevor en is ook niet van plan om daar ooit mee te stoppen. Hij kent geen liefde, hij verafschuwd het en is dan ook altijd singel geweest. Zelfs moederliefde heeft hij ook nooit gekend.
Uiterlijk: uiterlijk Shade hij heeft vel paarse ogen zoals op het plaatje en ook die diamantjes heeft hij onder zijn oog. Shade heeft altijd een emotie loze blik op zijn gezicht.
Alles wat je verder nog wilt schrijven: Shade is, zoals zijn naam al zegt, letter een schaduw. Hij kan in de duisternis verdwijnen en verschijnen waar hij maar wil. Ook als er geen zon is of niets is om voor schaduw te zorgen kan hij een schaduw worden. Shade kan ze ook besturen en laten doen wat hij wil. Mensen wurgen doet hij dan ook meer dan eens met zijn krachten als ze hem niet aanstaan.
Door: Sanne
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 10:21 am

yay lyra is niet meer loner Very Happy....wie gaat kevroar doen?...of word nie gewoon gespeeld door ieder die zich op zo'n moment geroepen voeld XD
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyzo jun 17, 2012 1:28 am

mensuh ik wil beginnen... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyzo jun 17, 2012 7:31 am

Naam: Emma
Leeftijd: Ze is onsterfelijk en dus best oud, maar lijkt ongeveer zo rond de 17/18/19 jaar.
Innerlijk: Net als iedereen waar ze vandaan komt lijkt ze op het eerste gezicht heel erg rustig en kalm. Emma kan echter ook ongeduldig en erg koppig zijn, dit vind de rest van haar volk niet zo prettig. Ze probeert zichzelf onder controle te krijgen zodat ze beter met haar magie om kan gaan, dit vind ze echter heel lastig.
Emma is heel lief en betrouwbaar, je moet haar alleen niet kwaad maken.
Uiterlijk: Emma is een elf, ze heeft lange bruine krullen en een erg lichte huid. Haar oren zijn uiteraard puntig en ze is erg mooi. Ze is redelijk lang en heeft verder een normale bouw. Haar ogen zijn groot maar de kleur is erg lichtblauw, bijna ijsblauw. Ze heeft een rustige uitstraling, als ze kwaad is lijkt ze in een keer een ander persoon.
Alles wat je verder nog wilt schrijven: Ik heb hier lang over zitten twijfelen, maar Emma beschikt over witte magie, dit omdat ik er niet van houd om mijn karakters veel met zwaarden enzo te laten vechten (goede reden he?)
Door: Maaike

Naam: Gaberial
Leeftijd: 22
Innerlijk: Gabe is een normale jongen, er is niet echt veel bijzonder aan hem, hij is niet opvliegend, of enorm heldhaftig of moedig..
Hij is gewoon rustig, vriendelijk en ook wel dapper. Juist omdat hij zo normaal is kan hij goed over bepaalde situaties nadenken.
Uiterlijk: Gabe is een shapeshifter, als mens ziet hij er uit als een gewoon mens. Hij heeft donkerblond warrig haar dat vaak in zijn ogen hangt, zijn ogen zijn blauw groen en hij is lang en breed. Er is niet echt iets bijzonders aan hem. Als dier veranderd hij in een wolf (ja jongens sorry maar dat is gewoon awesome, los van twilight). Hij is een grote wolf, groter dan een normale wolf en sneller dan de meeste wezens in Fantasia. Hij is anders dan de weerwolven en heeft een lichtere grijze/witte kleur. Zijn ogen veranderen van kleur bij zijn verandering, ze worden donker bruin, zo kunnen mensen/wezens hem niet snel herkennen. Behalve als je hem goed kent.
Alles wat je verder nog wilt schrijven: Gabe kan redelijk goed vechten met een zwaard, maar draagt dit niet bij zich omdat het lastig is met veranderen.
Hij leeft al tijden alleen maar kan ook goed met ander gezelschap omgaan. Hij heeft Maankind slechts een keer gezien, hij was toen heel erg jong en hij zag slechts een glimp van haar. Sinds dien is hij in haar ban, en natuurlijk als echte bewoner van Fantasia wil hij haar beschermen.
Door: Maaike



__

Meeste wezens hebben Maankind niet gezien trouwens, het is meer fantasia beschermen, en de wezens, dan perse Maankind. Aangezien ze haar toch bijna nooit zien.

En ja mijn rollen sucken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyzo jun 17, 2012 7:38 am

yay maaike heeft rollen Very Happy kunnu we nu beginnu? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyzo jun 17, 2012 8:38 am

jep!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyma jun 18, 2012 4:36 am

Jeah waar beginnen we? Xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyma jun 18, 2012 4:57 am

good question....ik heb namelijk geen flauw idee waar zev kan beginnen....of lyra....ik denk kort na de aanval op de ivoren toren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyma jun 18, 2012 5:08 am

Iedereen op een eigen plek, de ivoren toren is al een paar dagen/welen ingenomen en e mag zelf kiezen of je rol het al weet?


Emma reed op haar paard door een groot donker en verlaten bos. Ze had al een tijdje geen bekende gezien en voelde zich eigenlijk best eenzaam. Ze reed verder al wist ze eigenlijk niet waar heen. Fantasia had geen grenzen en dat wist ze. Terwijl ze om zich heen keek dacht ze na, ze wou niet naar de ivoren toren, maar de kleine keizerin zoeken was ook niet haar plan, ze wou gewoon helpen maar waar moest ze beginnen?

Gabe rende door het bos in zijn wolven gedaante, zo kon hij snel en makkelijk reizen. Hij hoefde zich geen zorgen te maken over eten want hij kon leven van wilde dieren. Hij bevond zich op een andere plek dan Emma en was alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyma jun 18, 2012 5:12 am

is het goed dat Sherapine onder de kleine keizerin diende? Als lucht verkenner?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyma jun 18, 2012 5:13 am

Ja van mij mag het alleen dan moet ze dat wel meerdere hebben gedaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyma jun 18, 2012 5:14 am

ik snap je zin niet...??
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyma jun 18, 2012 5:19 am

Nou dat er meer verkenners van haar soort waren..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Emptyma jun 18, 2012 5:19 am

okido Very Happy
zevran zette de fles wijn aan zijn lippen en dronk gretig. "ahh zo heb ik al een tijdje niet gedronken." hij glimlachte en smakte met zijn lippen. hij keek achterom en zag dat de eigenaar van het kraampje nog niet door had dat er een fles miste. het was een klein dorp, maar het diende zijn doel prima. verborgen blijven van kevroar werkte wel in een boeren hol als dit. hij glimlachte weer en nam nog een flinke slok.

met groot gemak sneed het mes door de buik van de dikke dwerg. het wezen zakte ineen en ze begon de stank van zijn ingewanden te ruiken. "misbaksel...en dat dacht kevroar neer te halen?" de dwerg had zich voorgedaan als een man van adel en had om een audiëntie gevraagd. lyra keek de scarebrood bij de poort aan. "ik wil niet meer dat het zo ver komt...wie had de leiding hier?" een van de wezens stapte naar voren. vliegensvlug wierp ze een mes naar hem, waarna deze ook ineen zakte. toen liep ze naar de volgende scarebrood toe. "gefeliciteerd...je bent gepromoveerd..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The battle of the tower! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battle of the tower!   The battle of the tower! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The battle of the tower!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: