Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 quest of Maaike en Anniek

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptyzo nov 18, 2012 12:25 pm

Doen we gewoon hetzelfde als de film alleen dan met 4 personen en onze eigen verbeelding? Korte rollen of een hele waslijst, zeg het maar?

Riven is een avontuurlijke jonge vrouw die liever niet zich aan alle vrouwenregels voldoet. Op de dag dat excellembur zoek raakt is ze toevallig op toch met haar paard en ze besluit hem te gaan zoeken. Zonder enige voorbereiding gaat ze het verboden bos in op zoek naar het zwaard. Riven is vriendelijk en zachtaardig. Ze heeft lang donkerbruin haar en lichte grijze ogen.

Chris is een jonge ridder van camelot en zodra hij hoort dat het zwaard weg is gaat hij zonder toestemming op zoek in het verboden woud. Hugo is een man van eer en bezit veel moed. Hij heeft niks te verliezen. Aiden heeft halflang blond haar, groene ogen en een sterke bouw. Een echte ridder.


Laatst aangepast door Anniek. op zo nov 18, 2012 1:02 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptyzo nov 18, 2012 1:01 pm

Korte rollen? En uhm, we kunnen gewoon onze eigen personage's en verhaal maken. We kunnen zelfs een andere Quest verzinnen als we willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptyzo nov 18, 2012 1:03 pm

heb je ideeen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptyma nov 19, 2012 7:24 am

Ik heb nagedacht vandaag, probeer het wel even te formuleren..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptyma nov 19, 2012 8:22 am

Is goed:) Ben benieuwt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptyzo nov 25, 2012 12:39 pm

Gaan we dit nog doen of zoek je niet meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptywo nov 28, 2012 12:01 pm

Jep gaan we doen!! Even nadenken over rollen Smile gewoon dubbelrollen of wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptywo nov 28, 2012 12:05 pm

Jup, ik heb twee verhaaltjes gemaakt. Maar euhm, zullen we anders doen dat er een soort van geheime krachtbron is die iemand wil stelen en zij hebben de missie deze eerder te vinden en te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptywo nov 28, 2012 12:09 pm

Ja is goed!! Dus iedereen eknt elkaar al of wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptywo nov 28, 2012 12:21 pm

Ze weten wie ze zijn maar kennen elkaar niet heel goed ofzo. Misschien kunnen we doen dat ze een soort van uitverkoren zijn door een profetie ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptydo nov 29, 2012 5:26 am

Wow Anniek dit is wel heel interessant


Chris is een jonge ridder van camelot en zodra hij hoort dat het zwaard weg is gaat hij zonder toestemming op zoek in het verboden woud. Hugo is een man van eer en bezit veel moed. Hij heeft niks te verliezen. Aiden heeft halflang blond haar, groene ogen en een sterke bouw. Een echte ridder.

Was je van plan er drie te gaan spelen?




Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptydo nov 29, 2012 5:28 am

Arianna (ook wel Anna), heeft rode krullen en groene ogen. Ze is niet zo groot maar zeker niet 'schattig en klein'. Ze weet altijd wat ze moet zeggen en soms ook wat ze niet moet zeggen (dit doet ze dan uiteraard wel). Ze kan opvliegend zijn maar ook heel gezellig, behulpzaam en lief. Als het nodig is is ze wel rustig.


Over Gabe moet ik even nadenken..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptydo nov 29, 2012 8:11 am

[quote="Maaike"]Wow Anniek dit is wel heel interessant


[b]Chris[/b] is een jonge ridder van camelot en zodra hij hoort dat het zwaard weg is gaat hij zonder toestemming op zoek in het verboden woud.[b] Hugo[/b] is een man van eer en bezit veel moed. Hij heeft niks te verliezen. [b]Aiden[/b] heeft halflang blond haar, groene ogen en een sterke bouw. Een echte ridder.

Was je van plan er drie te gaan spelen?




[/quote]

Dafuq? Haha weet ook niet waar ik met mijn gedachten wasxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptydo nov 29, 2012 12:01 pm

Ik vond het eigenlijk best wel grappig XD!! Zullen wegewoon beginnen, dan beslis ik wel over gabe tijdens het rpg Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptydo nov 29, 2012 12:02 pm

Prima, ze hebben net het bericht gehad en staan op het punt te vertrekken?? Of had je iets anders in gedachten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptydo nov 29, 2012 12:06 pm

Ja ik vind het goed! Of anders net vertrokken en in het bos ofzo. Ok nog even alles op een rijtje:

Een soort van uitverkoren om er voor te zorgen dat die geheime krachtbron niet misbruikt of gejat of wat dan ook wordt. En ze kennen elkaar vaagjes? Of twee kennen elkaar ofzo. Of alleen onderling een paar maar niet iedereen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptydo nov 29, 2012 12:17 pm

Ja zoiets. Hugo is een ridder dus de andere zullen hem ongetwijfeld gezien hebben maar niet echt kennen. Op die manier bedoel ik eigenlijk. Misschien kunnen we ook doen dat twee elkaar echt niet mogen ofzo:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptydo nov 29, 2012 12:17 pm

Ja dat maakt het wel leuk! Ik weet nog niet wat ik doe met mijn jongen dus.. maar eigenlijk wil ik 1 van mijn rollen ook van een iets betere afkomst.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptyza dec 01, 2012 3:51 am

Kan, je mag ook best een ridder of iemand anders van adel of wat dan ook, kijk maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptyza dec 01, 2012 4:46 am

Ok! Nouja laten we anders maar gewoon beginnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptyzo dec 02, 2012 2:10 am

Weet je al wat je met je vent gaat doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptyzo dec 02, 2012 2:47 am

Ik denk een jongen van het platteland. Dan laat ik mijn meisje wel een dochter van een of andere gozer van adel ofzo zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptyzo dec 02, 2012 4:25 am

Hugo had zijn harnas aan en reed op zijn paard langs de rand van het bos. Hem was verteld dat hij moest wachten op drie andere voor hij naar binnen ging. Vreemd genoeg waren dit geen ridders en hij vroeg zich af waarom. Hij had echter niks gezegd, het was een eer voor hem deze missie uit te mogen voeren. Hij was erg benieuwt naar wie er in zijn team zouden komen.

Riven galoppeerde voorbij de weilanden en dorpen. Ze woonde ver van het koninkrijk vandaan maar ze wist dat ze dit doen was, het was haar roeping. Eindelijk had ze de kans om zichzelf te bewijzen. Eindelijk zou haar leven een stuk interessanter worden dan dat hij nu was. Haar lange haren wapperde in de wind. Ze vond het een heerlijk gevoel om te reizen. In de verte zag ze de bosrand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptyzo dec 02, 2012 11:43 am

Arianna zat in een soort kar/koets achtig ding. Ook al ging ze dit nu doen en kon ze prima paardrijden. Om een of andere reden moest ze nu gebracht worden ofzo. Verveeld staarde ze voor zich uit, nadenkend over wat haar te wachten stond.

Gabe reed op een van de paarden van zijn boerderij, ze heette Daya en was al redelijk oud maar ze kon nog prima rijden. Hij was opweg naar zijn bestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Emptyzo dec 02, 2012 12:02 pm

Riven voelde enkele zenuwen door haar lijf gieren. Dit was een droom voor haar maar ze was zenuwachtig. Wie waren de anderen en wat stond ze te wachten? Het was niet zomaar dat niemand het verboden bos ooit binnenging. Wat lag daar op haar te wachten? Ze bereikte de verzamelplek en hield haar paard in.

Hugo reed nog steeds langs de bosrand opzoek naar de goede plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





quest of Maaike en Anniek Empty
BerichtOnderwerp: Re: quest of Maaike en Anniek   quest of Maaike en Anniek Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
quest of Maaike en Anniek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: