Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Avatar - The last * bender

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyvr feb 08, 2013 12:12 pm

Moet ik mijn meisje anders een luchtstuurder maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyvr feb 08, 2013 10:21 pm

kaya is een meisje van 18 jaar en is in een woord hyperactief. ze vind bijna alles geweldig en ziet niet altijd over het kwade in. ze wilt het liever niet zien. ze kan je de oren van je hooft praten over van alles en nog wat. maar als ze haar mond houd is ze meestal aant mediteren of slaapt ze. ze is ook heel aardig en soms wat te. ze vind het ook leuk om spelletjes te spelen. ze kan daarnaast ook seriues zijn als het moet vooral als er iets ernstigs aan de hand is. maar verder is ze een erg vrolijke meid. ze heeft in de lucht tempel gewoond maar toen de oorlog bij hun in de buurt kwam is ze weg gegaan op aanraden van haar ouders. dit deed haar heel veel pijn. ze denkt er soms nog aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 12:30 am

Oh jij hebt al een luchtstuurder XD


Ik weet nu even niet wat voor benders ik moet maken..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 2:03 am

Oh jeej c:
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 2:08 am

Je mag altijd nog ee. Lucht stuurder dan word mijne een normaal meisje. Kijk maar wat je wilt maaike
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 2:26 am

Ja ik maak mijn meisje wel een luchtstuurder, en mijn jongen dan gewoon een jongen uit het aarderijk, maar dan.. niks dus.
Ok eventjes typen!!

Ik kijk Newsies trouwens, kent iemand die film?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 2:29 am

Dan maak ik van mijne straks een gewoon meisje
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 2:45 am

Mai is ongeveer 17/18 jaar oud, en ze is in de eerste paar jaren van haar leven opgegroeid in de vuurnatie. Haar moeder overleed toen ze erg jong was (zij was ook een luchtstuurder) en haar vader (die geen element kan besturen) kon geen werk krijgen. Uiteindelijk is hem een baan aangeboden in de vuurnatie, hij nam zijn dochtertje mee en gaf haar een naam die bij een vuurnatiebewoonster hoort. Mai kwam er al vrij jong achter dat ze kon luchtsturen, en dit was een groot gevaar in de vuurnatie. Als ze erachter zouden komen zou ze of verbannen of vermoord zijn, of ze hadden haar krachten misbruikt. Ze heeft haar vader achtergelaten en is de wereld ingetrokken. Ze woont overal en nergens en probeert het luchtsturen onder de knie te krijgen, helaas heeft ze nog niemand gevonden die haar kan helpen. Ze hoopt ooit terug te kunnen keren naar haar vader om hem uit de vuurnatie te halen en samen met hem ergens anders te kunnen gaan wonen.
Mai heeft donkerbruin haar dat met een lichte slag over haar schouders valt, haar ogen zijn grijsblauw en ze is niet erg groot. Omdat ze zo licht is kan ze zich makkelijk snel bewegen. Ze is meestal erg vrolijk, oprecht en rustig. Ze wil graag leren vechten zodat ze zich ook zonder haar sturen kan verdedigen.

Tahn is een jongen die is opgegroeid in een aarderijk, hij heeft zelf geen krachten en daar baalt hij meestal behoorlijk van. Hierdoor heeft hij wel kunnen leren vechten met andere materialen (voornamelijk een zwaard). Hij komt uit een leuk gezin, waarvan alleen zijn jongere zusje kan aardesturen. Hij heeft geruchten gehoord over een nieuwe avatar, en stiekem droomt hij er van deze op te zoeken en te helpen. Hij heeft een hekel aan de oorlog, en hij zou zichzelf graag nuttig maken, aangezien hij niet kan sturen zoekt hij een andere manier.
Than heeft donker haar en bruine ogen, hij heeft een vriendelijke lach, en hij is redelijk groot en breed. Hij kan ook erg opvliegend zijn als het over zijn familie of iets dergelijks gaat, hij doet zijn best meestal kalm te blijven, maar daardoor zegt hij niet altijd wat hij denkt/vind.
(Oja hij is ongeveer 20 jaar ofzo)


Zometeen even al onze rollen op een rijtje zetten, want als het te veel uit hetzelfde komt ofzo dan verander ik mij njongen nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 3:15 am

kunnen we geen 2 stuurders van hetzelfde element hebben dan? maaikes karakter heeft toch een luchtstuurder nodig om haar de kneepjes van het vak bij te brengen (toch maaike? :S) dus een tweede luchtstuuder kan geen kwaad Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 3:23 am

Het kán wel, maar het is ook lastig, want als al onze karakters met de avatar mee willen, dan hebben we straks een groep van 10 mensen en de avatar. Die ook nog eens 2 docenten heeft voor elk element, dat maakt het een beetje stom... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 8:27 am

Indeed. Ik vind het eigenlijk wel prima zo c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 8:32 am

Volgens mij komen we nu hier op uit:


Vuurnatie:
Nani
Rox


Aarderijk:
Yin
Jun
Tahn (kan niet sturen)

Waternatie:
Bai-jo

Luchtstuurder:
Mai


Avatar:
Guiren


Chi Blocker:
Mana
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 9:42 am

yay lets start Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 12:32 pm

Ik ga gewoon beginnen, ahaha
---

'Vaine, kom op. Je hebt wel genoeg gegeten nu.' zei een zachte stem tegen de havik in de boom, die voldaan het laatste stukje van zijn maaltijd oppeuzelde. De havik kraste even zacht en vloog toen op. In een windvlaag kwam hij de boom uit en landde op de schouder van een gemanteld persoon. Onder de capuchon van de mantel door keken twee heldere amberkleurige ogen naar de havik. 'Sorry Vaine, we moeten verder.' zei hij zacht en begon in kalme passen verder te lopen. In complete argwaan trok hij de capuchon van zijn zandkleurige mantel verder omlaag. Het laatste wat hij nu wou, was gevonden worden door de vuurnatie of enig ander persoon. Het was niet alsof hij nu nog herkend zou worden, tenzij je heel goed was in gezichten herkennen of de kracht van hem af kon voelen komen. Sinds een paar jaar geleden wanneer hij voor het laatst was gezien was zijn haar enorm gegroeid, was hij minstens 50 centimeter gegroeid en leek hij nog maar heel vaag op dat kleine jongetje van vroeger. Hij verborg zich nog steeds wel onder een mantel, gewoon voor de zekerheid. In de tussentijd had hij ook zoveel gereisd dat sporen bijna altijd nergens naar toe leidden. Hij was dus redelijk goed verdwenen en dat hoopte hij zo te houden, hoe belangrijk hij ook mocht zijn. Want hij was een Avatar, Avatar Gren. Wou hij een Avatar zijn? Nee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 12:42 pm

Mai sprong behendig van een tak af, naar de grond. Ze ving zichzelf op in een stroom van lucht en landde zo licht als een veertje op haar voeten. Ze keek voor zich uit terwijl ze probeerde te luisteren naar de omgeving, ze hoorde niks op het moment. Ze bond haar haren naar achteren in een staart met een lichtgrijs lint. Langzaam begon ze verder te lopen, verderop had ze mensen zien lopen die ze niet helemaal had kunnen plaatsen, vermoedelijk mensen uit de vuurnatie. Omdat ze geen zin had om een confrontatie aan te gaan met onbekende mensen was ze ontsnapt.


Ik weet niet of ik mijn jongen nu al in het verhaal breng of pas later..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 12:55 pm

yay Very Happy

Mana gaf de teugels van haar paard aan haar knecht. Toen gebaarde ze naar de rest dat ze naar de herberg gingen. Ze deed haar mondkapje naar beneden en haar capuchon af. Ze was weer eens teleurgesteld. Geen spoor van haar broer, op de geruchten over een gemantelde persoon met een havik na. Wat wilde hij nou? Hij leek zichzelf random door het land te begeven. En elke keer niks anders dan geruchten...geen voetstappen...geen niks.....ze zuchte en plofte neer aan een van de tafeltjes. Ze had in de gaten dat ze werd aangestaard. Niet gek...als enige vrouw in een groep met gespierde mannen val je wel op. Zolang ze er maar niet achter kwamen dat ze bij de vuurnatie hoorde.....

'En in" hij ademde in 'En uit' en hij ademde uit. Door op deze manier te denken kon hij goed mediteren. Bai-jo zat langs een rivier die rustig, kabbelende geluidjes maakte. Hij kwam hier graag als hij in de buurt was. Niet te geloven dat je zo een rustige plek kon vinden, zo dicht bij Ba-sing-se. Toch was het er. Perfect bewijs dat er overal rust gevonden kon worden...dus ook in iedereen zelf....Hij riep zichzelf weer tot de orde...dit waren andere gedachten...en dus geen meditatie....'adem in'....'adem uit'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 9:37 pm

rox zat op een rots even buiten het dorp waar een groep van de vuurnatie soldaten verbleef. het was er saai vond rox zelf daarom was hij naar buiten gegaan, niet tot daar veel gebeurde maar het was altijd beter dan te luisteren wat al die oudere van de vuurnatie te zeggen hadden. ze hedden gistere dit dorp overvallen en alles opgeeist wat ze hadden eten drinken en ze hadden niks voor de mensen overgelaten. rox zou het niet hart op zeggen maar soms was hij het niet eens met de handelingen. hij schudde zijn hoofd even. zo mocht hij niet denken ze deden dit voor een beter en hoger doel de mensen moesten zich vereert voelen tot ze hun huizen even aan hun moeten afstaan. en hij keek nu omhoog naar de zon. heerlijk de zon hoe warmer die scheen hoe beter hij het vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 9:51 pm

Jun komt later wel ;P
---

Gren stapte rustig verder door het bos. Zijn ogen waren overal en bij het minste geluidje greep hij al naar zijn zwaard. Het waren steeds weer de kleine beestjes die door het bos bewogen. Vaine kraste even zacht. Gren zuchtte diep. 'Ik weet dat ik moet kalmeren...' zei hij zacht en keek even rond. Dit gedeelte van het bos herkende hij niet. Was hij verkeerd gegaan? Hij pakte zijn kaart even en keek naar waar hij nu was. Hij fronste even. De kaart gaf een splitsing in de weg aan, maar die was hij niet tegengekomen. Bah, vast weer zo'n verouderde kaart. Hij stopte het weg en besloot gewoon rechtdoor te gaan. Dat gaf de kaart in ieder geval aan. Als hij rechtdoor zou lopen, zou hij wel bij Ba Sing Se belanden. De wegen verwarden hem echter en hij had geen idee of hij nog ergens zou uitkomen. Uiteindelijk kwam hij uit bij een rustig riviertje, waar een man zat te mediteren. Misschien wist hij de weg? Nou wist hij dat je mensen tijdens het mediteren het beste niet kon storen, maar het moest even. Hij liep op de man af en deed een vuurnatie-buiging. Niet helemaal over nagedacht, maar goed. 'Ehm, excuseer mij. Kunt u mij misschien vertellen welke kant ik op moet voor Ba Sing Se?' vroeg hij beleefd aan de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 10:55 pm

Bai-jo zuchtte...Hij was het niet gewend dat er mensen naar zijn rustplekje kwamen. Niemand gebruikte deze oude wegen nog nu ze de betere verharde wegen hadden aangelegd. Hij opende zijn ogen, en zag tot hoe ver de zon al langs de lucht had gereisd. Hij zou toch wel terug moeten zo onderhand.
"Het is een eindje stroomopwaards...Ik was toch van plan terug te gaan dus ik loop wel even mee. Deze wegen zijn al tijden niet meer in gebruik, en zijn niet veilig voor een reiziger alleen." Hij stond op en draaide zich om. Hij zag de mantel en de havik. De vuurnatie gebruikten haviken....maar als deze persoon een soldaat was dan had deze hem al herkend...daarbij is hij veel te jong om soldaat te zijn. Hij stak zijn hand in de richting van de rivier.
"We volgen de rivier tot bij een brug, en dan volgen we die weg terug naar Ba-sing-se."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyza feb 09, 2013 11:19 pm

Gren keek naar de man die zat de mediteren. Hij kon aan hem merken dat hij van de waterstam kwam. Hij had tijdens zijn reizen zoveel mensen gezien dat hij ze prima uit elkaar kon houden. Hij herkende mensen van het aarderijk zo en dat gols ook voor de waterstam en de vuurnatie. De nomaden herkende je altijd met gemak. Die hadden pijlen op hun voorhoofden. Hij leek redelijk oud, ongeveer 50 of iets? De man zei welke kant hij op moest, maar besloot met hem mee te gaan omdat hij toch terug moest. Gren had er wel vrede mee, zolang hij maar niet over het Avatars gedoe ging zeuren. Hij knikte alleen. 'Dank u, meneer.' zei hij. Vaine keek oordelend naar Bai-Jo met een schuin hoofd en kraste zacht, maar waarschuwend. Als in "doe mijn meester wat en ik klauw je ogen eruit". Gren keek even op naar de zon en merkte dat het al best laat was. Geen wonder dat zijn maag al begon te grommen. Hij keek weer naar Bai-Jo. 'Mijn naam is trouwens Gren.' stelde hij zich voor. Eigenlijk heette hij Guiren, maar hij had die naam voor zichzelf verandert in Gren. Makkelijker en niemand kende hem bij die naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyzo feb 10, 2013 12:10 am

Hij keek de jongen aan, en knikte.
"Aangenaam, Bai-jo is de naam." het accent, het uiterlijk, de havik, de buiging....Deze jongen was van de vuurnatie...het spatte er gewoon van af. Het was niet erg...Als deze persoon kwaad in de zin had dan kan hij hem makkelijk aan. voor nu wachte hij maar af.
"En wat brengt een mysterieus persoon als jij naar Ba-sing-se?" hij lachte vriendelijk naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyzo feb 10, 2013 12:20 am

Oja die pijlen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyzo feb 10, 2013 12:35 am

'Insgelijks.' antwoordde Gren. Ondanks dat hij jarenlang alleen was geweest, had hij zo nog wel zijn manieren. Als elke vuurmeester had hij een groot eergevoel. Het was niet zo goed dat hij de vuurnatie had verlaten, maar er was geen andere keuze voor hem geweest. Het was of gedwongen met de vuurnatie vechten of weglopen en doen alsof hij niet meer bestaat. Als de vuurnatie hem zou vinden, zouden ze hem zo weer terug nemen en er zou dan niets zijn wat hij nog kon doen. Hij was een sterke vuurmeester, maar hij wist niet of hij een hele groep vuurmeesters aan kon. Daarbij beheerste alleen maar vuur. Het zou erger zijn als de wereld zou weten dat de Avatar gevangen was en niet kon ontsnappen omdat hij te zwak was. Dan was het nog beter als hij verdween en de wereld gewoon in de steek liet. Puh, moesten zij maar voor sterkere legers zorgen. Gren keek Bai-Jo aan terwijl ze langs de rivier liepen. Wat bracht hem naar Ba Sing Se? Gewoon omdat hij zich wou verstoppen. Maar dat ging hij niet tegen hem zeggen. 'Ik ga, uhh, op bezoek naar mijn... Mijn oom en tante.' verzon hij vlug.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyzo feb 10, 2013 12:44 am

Een leugen....Dat kon hij zien. maar hij had vast wel een reden om te liegen. Bai-jo voelde ook iets anders....iets.....krachtigs....
"Ah, naar je oom en tante. Fijn om te zien dat er nog zulke normale dingen gebeuren in tijd van oorlog."

Mana legde haar penceel neer. Ze was net klaar met haar verslag van deze week. Op een voorwaarde was zij er op uit gestuurd om persoon lijk haar broer te gaan halen...Ze moest elke week verslag uitbrengen van haar bevindingen. Ze schudde haar hoofd en gaf de brief aan de havik houder die de comunnicatie met het thuisfront onderhield. Toen hoorde ze gehaaste voetstappen, en een deur die openvloog. Ze keek om en zag dat een van haar mannen binnen was gestormd.
"Gemantlede man met havik gespot, nog geen 5 mijl van hier, op een oud pad righting Ba-sing-se!!" zonder te aarzelen sprong ze op.
"Mannen!! te paard!! met een beetje geluk zijn we voor het donker in Ba-sing-se!!" Ze rende naar buiten en haalde haar paard uit de stal. Een paar minuten later vertrokken ze in vol gallop righting het pad dat hen was aangewezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Emptyzo feb 10, 2013 12:47 am

Mei liep rustig door het bos, met een soort haarband in om haar pijl deels te verbergen. Ze liep richting Ba Sing Sei, ze hoopte dat ze daar iets zou vinden wat haar verder zou brengen. Toen ze eenmaal dicht bij de stad was deed ze haar haar weer los, het voelde een stukje veiliger ofzo. Misschien kwam het omdat ze gewoon zo van het gevoel van vrijheid hield, dat ze zelfs haar haar niet gebonden wou hebben.

Moet mei nou ook een bizon hebben xD??
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar - The last * bender   Avatar - The last * bender - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Avatar - The last * bender
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Avatar RPG!!!
» Avatar RPG
» Avatar! (M&F)
» avatar the last airbender

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Overig-
Ga naar: