Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The wrath of the Half God

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 2:49 am

De half god draaide zich om "aah Beta, hoe is het ermee" zei hij vriendelijk "ik heb even een vraagje voor jou, waar is jou vangst, heb je de jongen te pakken kunnen krijgen?" vroeg hij, hij ging op zijn hurken zitten zodat hij op oog hoogte zat met het kleine meisje "Want jij zei dat je het aan zou kunnen...heb ik dat vekeerd begrepen" vroeg hij nog altijd vriendelijk

Chrathion keek naar het dorpje en zette de daling in, hij liet de paarden langzaam dalen, zodat niet mand last kreeg van de oren of misselijkheid

Devlin moest lachen, hij kende Bodur ondertussen al, maar het bleef hem nog verbazen hoe hij toch altijd probeerde om zijn zin te krijgen.
als 1 van de 4 generaals van de half god, ken de Devlin de half god maar al te goed, hij wist precies wat die wel of niet gezegd zou hebben, 1 van die dingen is dat hij een generaal nooit op een wervings missie zou sturen, tenzij diegene die ze wilde werven, te sterk was voor normale 'soldaten'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 2:54 am

Beta gaf geen antwoord op de eerste vraag. 'De jonge heeft zich aangesloten bij de elf en half elf. Als die niet bij de jonge waren geweest had ik hem gehad. ' zegt ze spijtig en ze bleef de half god aan kijken. 'De jonge liet bijna zijn geest vrij...hij weet niet pas tot hij magie heeft. ' zegt ze er achter aan.

Axel volgde chrathion.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 3:03 am

De half god keek haar aan "ach, dat is spijtig, maar we hebben het geluk dat ze nu met ze drieen reizen, op die manier kunnen we ze makkelijker vinden en in 1 keer pakken" hij keek even weg, "toen keek hij haar aan, kan jij mij misschien uitleggen wat voor'n magie die half elf en elf hebben" zei hij "ow, en wat was jou magie ook alweer? was dat nou licht?" voegde hij eraan toe
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 3:12 am

Beta had hardere woorden verwacht maar die kreeg ze niet. ' om ze te vinden is het makkelijker om ze te verslaan niet. ' zegt ze eerljjk. En ze bleef hem aa. Kijken en ze dacht na. ' de half elf heeft natuur en kan er veel mee ze gaf de jonge energie en versterkte zijn huid daar leek het op. De elf had zwarte magie dat denk ik hij viel me aan met ee. Zwarte pijl hij ging door schaduwe. Heen. ' legt ze uit. Beta leek soms een klein kind maar was wel degelijk oplettend en slim.' Nee sterren magie mijn heer.' Zegt ze dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 3:19 am

de half god glimlachte duivels "juist ja, mooi mooi...ik wil dat jij met de dwergen mee gaat om die 3 te vinden en hier te brengen, meld het wel aan Devlin dat je met de dwergen mee gaat." hij wilde zich omdraaien maar stopte halverwegen "owja, en..onderschat vanaf nu af aan niemand meer, dit soort fouten tolereer ik niet" voegde hij er kil aan toe
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 3:32 am

Beta knikte. 'Zal ik doen mijn heer. ' zegt ze dan. Na de laatste woorden van de half god liep ze weg de tent uit. Ze was er nog meer op gebrand om ee tje te pakken te krijgen en ze liep naar de te t va. Devlin. 'Ik ga met die 2 dwergen mee. Of eerder zij met mij. 'Zegt ze met een knipoogt naar devlin
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 3:35 am

Devlin lachte "oke is goed, maar pas op dat je ze niet aanvalt, die dwergen kunnen erg vervelend zijn, maar het zijn goede vechters" zei hij, hij ging weer in zijn hang mat liggen en sloot zijn ogen.

"daar is het dorp" Riep chrathion, naar beneden wijzend, hij zette de landing wat sneller in "we landen we achter die boerderij" voegde hij eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 3:40 am

Beta grinnikte. 'Kom op het is alleen maar soort teleportatie. ' verdedigt ze zichzelf en na die woorden liep ze naar de tent van de twee dwergen. Wachtent totde twee naar buite . Kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 3:42 am

en nu is het wachten op klaas Razz
---------------------------------
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 3:42 am

Jah
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 4:32 am

Lyra knikte naar Chrathion. "We gaan eerst provisie inslaan en dan naar de smid...voor wapens en eventueel pantser reparatie." 'En ik moet kijken of mijn contact in dit dorp nog leeft...' Dacht ze

Gorth had zijn schichten koker bijgevuld en zijn kruisboog opgepoetst. Bodur had zijn haar achter op zijn hoofd in een korte staart gedaan. "Kom Gorth, We gaan." Gorth knikte. Samen stapten ze de tent uit....en zagen Beta zitten. Bodur grijnsde. "Tututu, komt kleine Beta naar de grote Bodur om sorry te zeggen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 5:15 am

'Laat me niet lachen. ' zegt beta lacherig en ze keek het tweetal aan. ' ik moet met jullie mew van de meester. Onze doelen reizen samen. Dus kunnen we ook beter samen aanvallen. ' zegt ze terwijl ze ze aan keek. Ze was niet veel groter dan hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 5:28 am

Het gezicht van Bodur vertrok..."Wacht, je word met ons meegestuurd om de anderhalve elf te vangen?" Bodur zuchtte. "Vergeef me als ik niet een vreugdedansje doe....Kom Gorth, we gaan." Hij liep naar de uitgang en Gorth liep achter hem aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 6:35 am

'Jah dat klopt alleen je vergeet een ding dat mensen joch reist ook mee. Die ik moest vangen. ' zegt beta en ze huppelt achter ze aan en gaat dan voor hen staan. 'Als ik mijn magie gebruik zijn we zo daar. ' zgt ze speels

Axel was blij toen ze geland waren net buiten het dorp. Hij steeg af en legde het laatste stuk lopent af. Slapen we in een scheur of in een herberg vraagt hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 6:39 am

Bodur lachte luid. "HA!! 2 of 3...magiers staan machteloos tegen de grote Granithson tweeling!! Nietwaar Gorth?" Gorth knikte. Toen keek hij naar haar. "Nou alleen omdat de baas wil dat het snel gaat dan...." Hij keek haar verwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 6:49 am

Chrathion keek axel aan, " ik denk dat het handig is als we in een herberg gaan"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 6:58 am

'Oke...oke...' zegt beta als hij weer begonn over hoe goed ze waren. Ze zou ook niet ontkennen tot ze niet goed waren. Ze glimlachts als ze toestemmen met het reizen. Ze knipt met haar vingers en er kwam een soort witte mist tevoorschijn waar je door kon kijken e je zag de 3 en niet veel verder op een dorp. Ze knipt weer met haar vingers en de mist trekt weg. 'Ik laat ons aan de andere kant van Het dorp verschijning. ' zegt ze en na die woorde. Verdwijnen hun drie en verschienen aan de andere kant ee. Stukje in het bos met ee flits

Axel liep door. 'Oke. Zegt hij en hij liep het dorp in en keek zoeke d naar de herberg
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 7:19 am

Lyra knikte instemmend. "Onder de mensen is het veilig. Ons verstoppen in de meute zal ik maar zeggen. En daar kunnen we ook horen of er nog geruchten zijn over de halfgod." Ze liep op het dorp af met haar paard aan de teugel. 'En ik moet kijken of mijn contact in dit dorp nog in leven is...'

Bodur en Gorth voelden zich wat ongemakkelijk met het teleporteren van Beta maar het was nou eenmaal sneller.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 7:38 am

Chrathion keek lyra aan, denk jij dat wij niet opvallen tussen de mensen massa?"
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 7:39 am

Lyra keek naar Chrathion...toen naar Axel. "Ok WIJ vallen niet op in de meute." Zei ze toen tegen axel met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 7:41 am

axel keek lyra aan. 'dat klopt.'zegt hij zachtjes en hij liep door de meinigte heen en hij keek voornamelijk voor zich uit dat leek zo maar hij lette op de omgeving. 'doe je cap dan op van je mantel.' zegt hij

bodur...gorth...wat doen we...ze ombeuren aanvallen of alles in een keer.'vraagt beta opgewonden
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 7:44 am

Chrathion liet zijn hoofd met een diepe zucht 'vallen' "duidelijk...ik moet even een mantel zien te krijgen" hij ging in de schaduw van een gebouw staan, hij liet magie op zijn rug komen en er vormde zich een zwarte mantel, hij deed de kap op en voegde zich bij de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 7:49 am

Bodur dacht even na. "Goed, ze zullen zich waarschijnlijk in de meute mengen, om ervoor te zorgen dat ze niet opvallen....Maar zodra ze een teken van ons zien zullen ze vlucthen." Gorth knikte en keek verwachtingsvol naar zijn broer. "Dus...als wij uitvinden waar zij hun paarden hebben, en vervolgens een van ons hen doet vluchten...kunnen we ze opwachten."

Lyra deed ook haar cap op. "Kom hier is de herberg. Ze leidde haar paard naar een gebouw dat aan de rand van het dorp lag. "De stallen zijn hier net naast."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 7:56 am

axel moest lachen om chrathion en hij liep achter lyra aan en hij zette zijn paard in een van de stallen en hij keek naar de herberg en hij liep er heen

beta glimlacht.'perfect...mag ik ze op jagen aah toe...'zegt ze verlangent en klapte zachtjes in haar handen
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Emptyza aug 10, 2013 8:02 am

Devlin concentreerde zich, zocht het drietal kleine personen op en contracteerde beta
"beta, wees er zeker van dan je alleen die 3 pakt en niemand anders, de baas beveelt het, hik wil niet dat iemand erachter komt dat deze mensen 3 soldaten nodig hebben"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The wrath of the Half God
Terug naar boven 
Pagina 8 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: