Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bye little brother (Stefanie & Maaike)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bye little brother (Stefanie & Maaike)   Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2015 6:14 am

Hassan zag vanuit zijn ooghoek Hoe kalm floor reageerde en dat beviel hem wel. Daarna liep hij met haar naar buiten terug naar de auto eerst zei hij niks er over tot hij in de auto zat en allen deuren dicht waren.' Nou wat vind je van die informatie en zeg me eerlijk wat je denkt.' Zegt hij tegen haar terwijl hij makkelijk ging zitten.hij wilde dit weten of zij axel wellicht van dichtbij in de gaten kon houden. Want axel was haar gaan vertrouwen en floor kwam onschuldig over.hij wilde kijken of hij haar kon vertrouwen.

Axel hijgde terwijl hij nog op Adrian zat maar dan zag hij elise en voelde hij het pistool tegen zijn slaap worden aangedrukt. Haar woorden drongen tot hem Door. ' dan is hij er ook geweest.' Dreigde hij terug tegen haar. Hij voelde Hoe zijn spieren nog zwaarder werden en hij wist niet wat Adrian had gedaan in zijn nek maar dit was fout.op het moment tot hij even knipperde met zijn ogen pakte Adrian zijn pols beet zo stevig en trok hem met een kracht waar hij nu niet meer tegen op kon weg. Je zag hem er zelfs van schrikken tot het hem zo makkelijk ging. Wat had die gedaan ging er door zijn hoofd heen. H8j had niet Door tot elise zich wat terug trok. Als Hassan hier te weten van kwam was het feest zeker omdat hij diens bevelen had genegeerd. Dan rolde hij en Adrian om en Adrian zat nu boven hem op hem en hij voelde de druk boven op hem en hij zag elise ook met haar pistool nog op hem gerecht dan keek hij Adrian aan.' Waar duwde je op.' Sist hij tegen hem terwijl hij wakker probeerde te blijven. Dan zag hij de beweging van Adrian 3n wist waar die heen ging en hij trok bleek weg voor hij nog wat kan zeggen. De klap op zijn slaap bij zijn litteken kwam aan en hij schreeuwde het pijnlijker uit dan normaal en daarna werd hij slap buiten bewust zijn. Zij  haren vielen over het litteken heen en de ketting lag losjes om zijn nek.

Dan stopt er een auto bij hun en tristan en arya stapte uit de auto tristan had zijn pistool getrokken.' Adrian alles goed.' Vraagt hij dan bezorgt. Arya kwam aan gerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bye little brother (Stefanie & Maaike)   Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2015 7:44 am

Floor ging in de auto zitten en leunde gemakkelijk in haar stoel, ze keek opzij naar Hassan en glimlachte. 'Interessant.' zei ze enkel. Ze keek een aantal keer om zich heen. 'Laten we vertrekken, dan vertel ik het onderweg wel.' zei ze rustig. Ze had geen zin dat een voorbijganger hen zou horen. Toen ze eenmaal onderweg waren zei ze "Ik vind sowieso dat we Axel maar goed in de gaten moeten houden. Hij heeft veel aan je te danken, maar hij is onhandig en hij luistert niet.' ze mocht Axel heel erg, maar ze wist dat Hassan dit wilde horen, bovendien kon Axel inderdaad onhandig zijn. 'Als hij een misstap maakt is dan onhandig voor ons allemaal.'

Aidan wilde overeind komen, maar in een opwelling trok hij de ketting van Axel los en stopte die in zijn zak. Hij keek opzij naar Elise die gelukkig niks had gezien. 'Laten we gaan.' zei hij. Hij greep haar bij haar schouder, gelukkig was ze niet gewond behalve dan dat ze omgebeukt was. De wond in zijn been negeerde hij, ondanks dat het wel zeer deed. Zeker nadat Axel er nog eens extra tegenaan had geschopt. Hij wilde nu zo snel mogelijk naar huis, Elise veilig stellen en checken of Arya en anderen thuis waren. Dan kon hij zich daarna wel zorgen maken om de rest. Hij keek nog even achterom toen hij Axel zo zag liggen en fronste, maar uiteindelijk rende hij toch door. Hij zag vervolgens Tristan en Arya aankomen in een auto, en duwde snel Elise naar binnen. Hij keek naar Arya en een korte glimlach sierde zijn gezicht, ze had hulp gehaald. Ze was, zoals altijd, verstandig geweest. 'Snel.' zei hij, en zijn gezicht stond alweer ernstig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bye little brother (Stefanie & Maaike)   Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2015 8:09 am

Hassan was begonnen met rijden toen floor dat had voor gesteld. Hij lette op de weg maar luisterde wel naar wat floor te zeggen had. Hij glimlachte heel even lichtjes bij het woord onhandig, zo was hij inderdaad te noemen.’ik vind ook tot hij in de gaten gehouden moet worden, maar dat vind hij niet zo fijn dus ik wilde jou er na vragen.’zegt hij dan tegen haar en dat was ook zo.’jij komt zeer onschuldig over maar we weten beide tot je niet zo onschuldig bent als jij je voor doet.’ Beaamd hij rustig en zijn telefoon maakte even een piep geluidje.’hij maakt misstapen omdat hij zijn verleden wilt weten en ik wil tot hij dat gewoon vergeet.’zegt hij dan hard en hij pakte zijn gsm en keek er op en dan keert hij de auto.’als je het over de duivel hebt trap je hem op de staart.’zucht hij tegen floor en hij gaf meer gas. Hij vertelde floor niet meteen alles natuurlijk beetje bij beetje.

Axel lag bewusteloos op de grond en zag er onschuldig uit iets wat hij eigenlijk helemaal niet was. Hij had niks door rond zich.
Tristan stond bij de auto en deed hem open voor hun. Adrian duwde elise als erste naar binnen en hij gooide de deur dicht als adrian er ook in zat. Voordat hij zelf achter het suur kroop. Arya was terug de auto in gedaan omdat ze hier weg moesten eenmaa in de auto en als ze weg rijden kek ze naar de achter bank. Ze bekeek hun beide en stelde hun verwondingen vast. Elise had bijna niets op wat blauwe plekjes na maar adrian was aan het bloeden die moest zo verzorgt worden en ze maakte het handschoenen kastje open en pakte daar de verband doosje uit van haarzelf. Ze pakte wat compressen en gaf die aan adrian.’op de wond duwen.’beveeld ze dan zonder blikken of blozen dit was haar afdeling. Tristan keek in de achteruitkijk spiegel naar adrian.’wat moest de hond van hassan bij jullie.’begon hij en je zag hem fronsen wan hij wist vele geruchten van de straten over die jonge normaal liet hij zich niet zo makkelijk klein krijgen, maar hij had het dan ook tegen adrian op genomen.

Hassan reed door en stopte uiteindlijk bij een straat en keek naar het lichaam verde op op de grond. ‘geef me dekking.’zegt hij tegen floor voordat hij uit stapte en trok zijn pistool en keek waakzaam rond als hij dichterbij loopt. Hij zag axel liggen met de schot wond maar hij zag hem ook ademen en hij keek om naar floor.’daarom wil ik tot iemand dichter bij op hem let om die stomme ideeen uit zijn hoofd te praten die steeds vaker op spelen.’zegt hij lichtjes boos want dat was hij boos op axel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bye little brother (Stefanie & Maaike)   Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Emptyma nov 16, 2015 10:13 am

Floor luisterde bedachtzaam naar Hassan maar knikte toen. 'Wellicht' zei ze, over zijn opmerking over haar onschuld. Maar ze wist dat hij gelijk had, en ook dat hij wel een beetje doorhad hoe ze in elkaar zat. 'Ik ben bereid hem in de gaten te houden. Ik denk dat het zeer belangrijk is voor ons allemaal om goed te weten wat hij doet, en te weten waar hij heen gaat.' op dat moment pakte Hassan zijn telefoon, en ze wist dat er iets mis was met Axel. Zuchtend zakte ze wat onderuit in de stoel toen Hassan de snelheid van de auto omhoog gooide. Het was vast weer eens iets gevaarlijks waar hij zich in had gestort.
Ze stapte de auto uit en trok haar kleine revolver om Hassan te dekken, ze sloop achter hem aan en keek rustig om zich heen, maar gelukkig was er niemand. Ook zij knielde bij Axel neer, ze knikte enkel naar Hassan als bevestiging dat ze op hem zou letten. Daarna keek ze snel naar zijn schotwond. 'Niet te diep, kogel moet eruit en schoongemaakt zodat het niet gaat infecteren. Zal sneller genezen, geen botschade.' zei ze snel.

Adrian keek kort naar Arya maar ging er niet tegen in, ze zou wel gelijk hebben en hij had totaal geen energie en zin om er tegen in te gaan. Hij drukte het compress op zijn wond en zijn gezicht vertrok even, want het deed toch wel pijn. Geïrriteerd keek hij uit het raampje terwijl de omgeving aan hen voorbij flitste, hij wilde zo snel mogelijk naar huis. 'Is iedereen thuis?' vroeg hij aan Tristan, het was toch het eerste waar hij aan dacht.
Daarna keek hij naar Elise. 'Ik heb zo het idee dat jij daar meer van weet.' zei hij, hij vertelde de rest niks over de ketting die hij gezien had. Hij wist zelf nog niet eens wat het was dus vond het nog niet nodig de informatie te delen.

Elise keek naar Adrian en haalde haar schouders op. 'Ik was in de club, hij liep tegen me aan, zag wie ik was en trok z'n pistool. Ik vluchtte, hij volgde me en we liepen tegen jullie aan. Ja ik heb hem naar jullie geleid, maar niet expres.' ze zuchtte en keek Adrian niet aan, ze voelde zich schuldig. 'Die jongen is echt een debiel, hij had het echt op jou gemunt Adrian. We renden namelijk niet jullie kans op, maar hij boog af, recht op jou af. Hij was helemaal niet bezig met de omgeving, want hij schoot gewoon zomaar in het wilde weg.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bye little brother (Stefanie & Maaike)   Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Emptywo nov 18, 2015 9:58 am

Hassan was blij van binnen tot floor het met hem eens was tot axel in de gaten gehouden moest worden. Nu hij bij axel neer geknield zat wist hij tot het steeds gevaarlijker ging worden. Hij hoorde floor haar woorden en knikte langzaam.' Goed gezien.' Zegt hij tegen haar. Ze was dan nog jong maar wist genoeg van wie.hoe en wat.' Maar niet hier we gaan naar huis daar verzorgen we hem en krijgt hij een preek er bij.' Zegt hij tegen floor terwijl hij axel op tilde en hij knikte naar de auto terwijl hij er naar toe liep. Hij legde axel op de achter bank en klom zelf weer achter het stuur en ging even met een hand Door zijn haren heen.

Tristan keek in de spiegel geregeld naar Adrian en elise. Maar hij bleef ook genoeg op de weg Letten. ' Jah iedereen is thuis.' Verzekerd hij hem en hij luisterde verder na de gesprekken.' Elise heeft gelijk die jonge spoort niet ik heb genoeg geruchten over hem gehoord.' Begon hij Adrian uit te leggen. Tristan wist veel dingen over de andere bendes hij was niks voor niks hun luister vink.' Hassan heeft hem bevolen jou niet te doden want dat probeert hij met iedere vijand die hij tegen komt die legt hij om of dat probeert hij. ' Zegt hij wat ernstig en je merkte tot tristan hem wel eens vaker was tegen gekomen. Dan stopt hij bij hun huis en stapt uit.

Arya keek nog wat bezorgt naar Adrian en luisterde verder naar de gesprekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bye little brother (Stefanie & Maaike)   Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Emptywo nov 18, 2015 10:03 am

Floor knikte en liep achter Hassan aan, toch ging ze niet naast hem zitten voorin, maar achterin naast Axel, de bank was groot genoeg zodat hij kon liggen en zij kon zitten. Ze wilde bij hem in de buurt zijn, voor het geval hij wakker werd en ze hem moest sussen of helpen. Ze wachtte tot ze thuis waren terwijl haar gedachte op volle toeren raakte. 'Ik zou hem eerst zorgen dat hij op zijn gemak is, voor je hem een preek geeft. Straks jaag je hem enkel weg, al heb je gelijk om boos te worden.' zei ze rustig tegen Hassan. Ze was een van de weinige die tegen hem in durfde te gaan, als ze te ver ging zou ze het vanzelf horen, maar ze wilde wel haar mening delen.

Adrian zuchtte diep en stapte de auto uit toen ze thuis waren. Hij keek naar Tristan en knikte. 'Zoek uit waarom Hassan dat gezegd heeft, en waar die jongen vandaan komt.' zei hij enkel tegen hem. Daarna keerde hij zich tot Elise. 'Hou je gedeisd, ga er niet zo maar op uit. Ik heb het al eerder gezegd, luister nou maar een keer.' hij was niet kwaad, maar wel streng.
Daarna keek hij naar Arya. 'Ik neem aan dat je nog plannen hebt?' vroeg hij, doelend op zijn wond, en anders ging hij nu naar zn werkkamer om het een en ander uit te denken, hij wilde haar alleen niet passeren op haar vakgebied.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bye little brother (Stefanie & Maaike)   Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Emptywo nov 18, 2015 10:26 am

Hassan keek even in de spiegel en perste zij lippen op elkaar bij haar woorden en je zag hem de woorden in over weging nemen. Ze had aan de enne kant gelijk maar aan de andere kant.' Ik zal er over na denken.' Zegt hij uit eindelijk en hij rijd door.

Axel zijn ademhaling versnelde en hij kreunde pijnlijk lijk en greep niet naar zijn wond maar naar zijn hoofd waar hij die klap had gehad en het oude litteken zat. Hij kneep zijn ogen dichter en hij jammerde iets en hij draaide zich om daarna opende hij wat suf zijn ogen.

'Ik ga er meteen werk van maken ik heb iemand die hem al een tijdje oor mij in de gaten houd ik rij er even langs.' Zegt tristan met een knipoog naar Adrian en toen iedereen uit was gestapt ging hij er vandoor.
Arya was uitgestapt en naar Adrian gelopen. Ze onder steunde hem meteen zonder toestemming te vragen.' Tuurlijk schoonmaken en hechten als eerste. Als tweede moet je rusten past dat in je agenda.' Zegt ze tegen hem terwijl ze hem naar binnen begeleide. Ze ging naar de keuken toe en liet hem op een stoel zitten terwijl ze de spullen pakte die ze nodig ging hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bye little brother (Stefanie & Maaike)   Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Emptywo nov 18, 2015 10:50 am

Floor zei verder niks, ze zou nu niet meer tegen Hassan in gaan, het was tenslotte zijn beslissing.
Daarna keek ze naar Axel die begon te bewegen. Rustig en voorzichtig hield ze hem vast zodat hij niet te veel zou bewegen en woelen. 'Rustig maar.' sprak ze met kalmerende stem. 'Niet te veel bewegen Axel.' haar stem klonk lief, kalmerend maar ook duidelijk, geen tegenspraak. 'We zijn bijna thuis. Niet te veel praten.'

Adrian keek naar Tristan en knikte, hij zei verder niks, hij zou later wel met hem praten. Lichtelijk geïrriteerd liep bij met Arya naar binnen, hij kon prima zelf lopen. Daarna ging hij op de stoel zitten met een vermoeide uitdrukking op zijn gezicht, en zijn gezicht vertrok even toen het pijn deed. Hij luisterde en knikte afwezig terwijl hij met zijn hand wuifde, alsof het niet belangrijk was wat ze zei. "Ja prima, ga je gang. En die rust zien we dan wel weer.' hij ontweek haar blik en keek naar buiten door het raam, het liefste was hij meteen weer overeind gesprongen en aan het werk gegaan.

Elise keek naar Adrian en Arya maar zei niks, ze liep naar binnen door, direct naar boven en ging daar op haar kamer zitten, chagrijnig omdat ze niet meer weg mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bye little brother (Stefanie & Maaike)   Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Emptywo nov 18, 2015 11:02 am

Axel hoorde de stem van floor en niet veel later haar handen die hem op zijn plek heild. Maar dan voelt hij weer zijn hoofd en hij kreunde zachtjes. De wond op zijn schouder voelde hij niet eens.' Hij sloeg me op mijn hoofd.' Zegt hij zachtjes tegen floor terwijl hij zijn ogen weer dicht kneep en hij probeerde rustig te blijven. Maar axel was alles behalve rustig rond zijn hoofd dan kwam ook wel eens paniek. ' consentreer je op je ademhaling g niet op je hoofd luister naar floor haar ademhaling g en adem op haar ritme mee.' Zegt Hassan dan streng tegen hem net als floor een toon die geen tegen spraak wilde.

Arya keek naar Adrian en wist wel wat hij deed daar kende ze hem goed genoeg voor en ze goot een vloeistof er over zodat het lichtjes verdoofde. Haalde de kogel er vloeiend uit zoals een geleerde arts dat deed. Daarna maakte ze hem grondig schoon en begon dan net zo vloeiend d te hechten. ' aah papier werk en telefoontjes kan je ook vanaf een stoel doen dat scheelt. ' Zegt ze dan tegen hem met een lach en als ze klaar is verbind ze hem goed en keek Adrian aan.

Tristan was op onderzoek uit en voerde met iemand een jntersant gesprek.

-------

Zullen we straks een weekje vooruit spoelen tot de twee bendes in een volle discotheek zich tegen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bye little brother (Stefanie & Maaike)   Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Emptyma nov 30, 2015 10:51 am

Adrian trok zijn leren jack recht en liep de discotheek binnen. Hij hield niet van uitgaan, werd er vaak te zenuwachtig van en hield niet van de enorme drukte, maar had nu toch ingestemd. Het was goed zijn gedachtes af te leiden, en ze waren naar een plek gegaan waar ze bekend stonden als een goede bende. En waar ze dus niet snel last zouden krijgen.
Hij keek even rond naar de groep mensen, de leden, met wie hij was gekomen. Het vervelendste aan uit gaan was dat hij op zoveel mensen wilde letten dat hij niet echt kon ontspannen.
De laatste weken had hij een hoop nagedacht over wat er was gebeurd, maar het met niemand gedeeld.

Elise liep vrolijk de club binnen, ze wist dat er hier niet zo snel moeilijkheden waren, en ze had zin om te dansen.
Ze had een losse jurk aan die ze met een riempje bij elkaar had gebonden, en haar witblonde haren zaten in een hoge staart. Ze grijnsde naar haar vrienden en liep richting de bar. 'Zie je wel Adrian, niks aan de hand?' riep ze lachend naar hem.

Floor zat op de bank, thuis. Ze wist niet waar de rest was, maar hoefde het ook niet te weten. Ze wist alleen dat Axel nu op zijn kamer zat. De laatste weken had ze meer met hem gekletst, niet perse omdat ze hem in de gaten moest houden van Hassan, maar ook omdat ze zich zorgen maakte om hem. Zeker sinds het gevecht leek hij meer in zichzelf gekeerd.
Ze stond op van de bank, liep naar zijn kamer en klopte op de deur. 'Axel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bye little brother (Stefanie & Maaike)   Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Emptywo dec 02, 2015 7:33 am

Arya was mee gegaan naar de discotheek en droeg een pooi rokje. Daar op een mouw loos shirt en om haar armen had ze been warmers. Ze keek rond en alles zag er goed uit en iedereen leek er cht van te genieten tot ze even hier konden drinken en dansen. Op een iemand na leek iedereen zich ook echt te ontspannen. Ze liep op adrian af terwijl elise naar hem riep. Ze moest er om lachen.’ze heeft gelijk, maak je voor een keertje eens niet druk. Tristan blijft nuchter en let voor jou op dat heeft hij beloofd.’zegt ze zachtjes tegen hem en ze pakte een van zijn handen en trok hem mee naar de dans vloer.’nu dansen.’zegt ze bet als of streng tegen hem met een boze blik maar ze begon alweer te lachen terwijl ze zelf begon te dansen. Ze vroeg zich af waarmee hij zat. Ze had iets aan hem gemerkt na het laatste gevecht maar was er nooit over begonnen. Ze ging met haar heupen mee op de muziek,

Tristan had zich toen hij binnen kwam op een kruk aan de bar gezet en was gewoon wat aan het hangen terwijl hij alles bekeek en even op de meiden van hun bende deed letten die het al snel naar hun zin hadden. Ook ging zijn blik naar adrian die blijkbaar weer na was aan het denken. Hij had hem overtuigt tot hij bleef op letten vandaag tot hij voor een keer zijn zorgen even moest vergeten en aan hem moest over laten. Hij had hem de afgelopen weken wat info over de jonge waarmee hij gevochten had vertelt zoals tot de jongen echt vel deed wat hassan hem zei dit kwam doordat hassan zijn leven had gered toen hij op sterven na dood was. Ook had hij hem vertelt tot je jongen geheugen verlies had na dat hij zo zwaar gewond was gevonden door hassan en tot hij niks meer wist. Verder wilde vele niets los laten over deze jongen wat volgens hem kwam door hassan. Hij bestelde zich een cola bij de bar man en keek naar adrian en glimachte naar hem gerustellend.

Axel zat op zijn vensterbak naar buiten te kijken, met een hand op de plek waar normaal zijn ketting hing. Zijn enige tastbare iets uit zijn vrleden was hij kwijt. Hij was een week na het gevecht daar gaan kijken toen hij weer naar buiten mocht met floor maar hij had hem niet gevonden. Hij wist waar hij was, meteen al toen hij wakker was en de pijn van zijn hoofd minder was geworden had hij gevoelt tot hij er niet meer was en had hij meteen naar de bende van adrian had willen gaan om het terug te halen. Hassan had hem toen iets gegeven of ingespoten gehad waavan hij was gaan slapen. Zo buiten zinnen was hij geweest. Axel slaakte een zucht. Toen hij wakker was geworden had hassan heb bvolen er niet heen te gaan voor de ketting tot hij binnekort wel iets zou regelen een ruil voor de ketting. Maar sindsdien voelde hij zich nog meer verloren dan anders. Verder had hij wel veel gepraat met floor waarom het bij haar zo makkelijk ging wist hij niet. misschien omdat hij haar heel graag bij zich had, dan voelde hij zich niet zo alleen bij andere hier had hij dat wel afgezien van hassan. Axel hoorde geklop en stond op en deed de deur van zijn kamer open.’jah.’zegt hij vragend als hij floor zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bye little brother (Stefanie & Maaike)   Bye little brother (Stefanie & Maaike) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bye little brother (Stefanie & Maaike)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stefanie en Anniek
» Stefanie en Sanne
» Maaike and me <3
» Maaike en Steff
» Anniek & Maaike

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: