Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Time of The Marauders (A&S)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptydo nov 12, 2015 7:51 am

James glimlachte naar lily.' Zullen we nog even langs de winkeltjes lopen.' Vraagt H8j aan haar.

Arya had tranen in haar ogen van het lachen en ze kwam langzaam bij kwam van het lachen. Toen ze uitgelachen was keek ze sirius aan. ' daar hou ik je aan sirius zwarts.' Zegt ze dan tegen hem want dat wilde ze mee maken.

Regilius knikte en zwaaide naar haar en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptyza nov 14, 2015 10:23 pm

Lily keek naar James en knikte. "Ja dat is een goed idee", zei ze met een lach. Ze legde een paar goudstukken op tafel en kwam overeind en sloeg haar roodgele gryffondorsjaal om haar nek. Met haar handen haalde ze haar lange rode haar onder de sjaal vandaan zodat het weer over haar schouders viel. "Ik ben er klaar voor".

Sirius lachte ook. "Dat is goed Dior", zei hij met een grijns en hij stond op. "Ik ga naar de grote zaal". vertelde hij haar. Het was ochtend en hij was inmiddels wel weer wakker genoeg om te kunnen denken aan eten, als een echte man.

Riven zwaaide naar Regulius en bleef nog even zitten. Ze hoopte dat het goed met hem zou gaan, het klonk allemaal best verdacht. Na een tijdje kwam ze weer in beweging en bond ze de brief aan de poet van haar lichtbruine uil. Ze streelde even over de veren en stuurde het dier er toen op uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptyza nov 14, 2015 10:50 pm

James stond op na lily haar antwoord. Hij trok zijn jas aan en deed hem dicht. Hij legde net als lily een paar goudstukken op de tafel.' Mooi.' Zegt James en hij liep naar buiten en heild voor haar de deur open. Daarna liep hij verder. Richting de paar kleine winkeltjes.

Arya dacht na toen sirius zei tot hij naar de grote zaal ging en ze wist waarom.eten. ' vind je het goed tot ik mee ga. Ik heb al gegeten maar een kop warme chocolademelk lijkt me nu wel lekker.' Zegt ze tegen hem.

Regilius liep na een tijdje de leerlingen kamer van zwadderich in. Hij zag niemand en hij liep naar de bank om zich daar met een plof op te laten vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptyzo nov 15, 2015 12:46 am

Lily liep langs de winkeltjes en keek naar de etalages. Ze had niet echt iets nodig maar vond het altijd leuk te zien hoe de etalages in de toverwereld eruit zagen. De dynamiek sprak haar zeker aan. Ze wist even niet meer zo goed wat ze moest zeggen tegen James, maar misschien was dat ook niet zo erg.

"Natuurlijk, je bent meer dan welkom" zei Sirius en hij opende het portredgat en liet haar voor. "Als ik je tenminste niet van je werk afhoud daarmee".

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptyzo nov 15, 2015 12:55 am

James liep naast lily en bekeek de winkeltjes zo n7 en dan keek hij naar lily. Dan voelde hij zich warm worden van binnen. Dit had hij toch al een paar jaren tot hij dit voelde als hij naar haar keek.' Lily was het raar tot je ineens hoorde tot je een heks was.' Vraagt hij nieuwschierig aan haar.

Arya liep met sirius mee en keek naar hem om.' Huiswerk had gisteren avond al af en ieuwe nieuwtjes hoor je het vaakst in de grote zaal soms denken mensen tot je niet luistert daar namelijk. ' Zegt ze me een speels lachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptyzo nov 15, 2015 2:10 am

Lily keek naar James en dacht na. Ze wist het nog goed. Het was Severus geweest die had ontdekt dat ze een heks was, door hem had ze kennis gemaakt met de toverwereld. "Het was een mooie tijd, vol enthousiasme, nieuwsgierigheid. Het was wel gek denk ik, maar het klopte meteen voor me, ik kon dingen die andere kinderen niet konden". Ze deed haar haar achter haar oor en lachte. "Voor jou was het zeker heel anders? Je wist natuurlijk altijd al van de toverwereld. Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn"

Sirius lachte en gaf haar een duwtje. "Jij ontdeugend kind, beetje je medeleren bespioneren. En je ziet er zo onschuldig uit, ongelofelijk", zei hij geamuseerd en hij ging de grote zaal in en nam plaats.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptyzo nov 15, 2015 2:52 am

James luisterde naar haar en glimlachte bij het idee tot je meer kon dan kinderen uit je omgeving. James grijnst.' Jah ik wist het dus eigelijk was voor mij niks vreemds al was het wel zo op de basis school tot ik buiten de boot viel.' Zegt hij schouder op halend.' Maar toch blijft zweinstein overweldigend zelfs voor mij. ' Zegt hij schaapachtig tegen haar terwijl hij voor de etalage stond.

' Wat. ' Zegt arya zo onschuldig m9gelijk als sirius haar aan stoot. Ze ging tegenover hem zitten en moest dan toch even glimlachen om zijn woorden. Ze pakte een warme kop chocomelk
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptyzo nov 15, 2015 5:50 am

"Zweinstein is ook echt overweldigend. Ik denk dat niemand mee kan met de wonderen die dat kasteel te bieden heeft. Ik denk dat het leven zonder Zweinstein nog best rustig zou zijn, zonder al die mysteries enzo bedoel ik". zei Lily nadenkend. Ze kon zich niet voorstellen dat er iets beter zou zijn dan de toverschool.

"Volgens mij ben jij echt een stuk ontdeugender dan je eruit ziet", zei Sirius lachend. "Met al je geheime activiteiten en al"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptywo nov 18, 2015 9:40 am

James zuchte bij het idee alleen al aan geen zweinstein.' Ik kan me niet voor stellen tot volgend jaar alweer ons laatste jaar is.' Zegt hij wat dromerig. Dan gaat zijn blik naar een gouden snaai in de etalage .

Arya glimlachte enkel en nipte wat van haar chocolademelk en keek sirius rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptyvr nov 20, 2015 9:20 am

Lily knikte. "Ik ook niet, het is te onwerkelijk. Laten we maar genieten van dat we er voorlopig nog zijn". Ze volgde zijn blik naar de etalage van een zwerkbal winkel. "Kom dan gaan we even binnen kijken", zei ze met een glimlach en ze trok hem mee de winkel in. Binnen waren bezemstelen, zwerkbal spullen en nog veel meer dingen uit de toversport.

Riven liep de grote zaal in en ging aan de tafel van Ravenclauw zitten om wat te eten.

Sirius keek naar Arya en grinnikte kort. Vervolgens pakte hij een boterham die hij rijkelijk begon te besmeren met pompoenspread. Een van zijn lievelingsgerechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptyzo nov 22, 2015 7:29 am

' dat zal ik zeker doe.' Zegt James tegen lily. Hij wilde net verder lopen maar dan begon lily over de zwerkbal winkel.' Nee het hoeft niet. ' begon hij maar het was te laat lily trok hem mee. Een maal binnen begon hij te stralen. Automatisch begon hij lily dingen te vertellen over zwerkbal dingen die ze wellicht niet wist. Dan ziet hij een ketting kje met een gouden snaai er aan en hij liep naar de verkoper en vroeg of hij die mocht en betaalde hem. Vervolgens liep hij naar lily en rijke haar het doosje aan.'hier voor jou.' Zegt hij zachtjes.

Regilius kwam de grote zaal en keek heel even naar riven en hij zocht oog contact en als hij die heeft knikt hij als teken tot hij haar straks wilde zien in de beid.

Arya keek toe hoe sirius was aan het eten. Zelf keek ze ook wel eens weg om te kijken naar anderen mensen of te luisteren naar wat ze zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptyzo nov 22, 2015 7:37 am

"Voor mij?" zei Lily verbaasd en ze pakte wat ongemakkelijk het doosje aan. Ze keek hem aan. "Waar heb ik dat dan aan verdiend als ik vragen mag?" ze vond het een heel lief gebaar, ze was het niet gewend om zomaar een cadeautje te krijgen. Maar ze voelde zich ook een beetje ongemakkelijk omdat ze niet zo goed wist hoe ze ermee om moest gaan.

Riven zag Regilius en toen hun ogen elkaar kruisde. Ze ging ervanuit dat hij met haar wilde afspreken de ze knikte kort als teken dat ze dat goed vond. Ze at rustig haar eten op en stond vervolgens op om weg te gaan. Rustig liep ze naar de bibliotheek en wachtte ze tot Regilius er was. Ze hoopte dat alles goed ging.

"Ik zat te denken he", zei Sirius opeens tegen Ayra. "Het kerstbal zit er aan te komen en ik weet zeker dat James met Lily gaat. En aangezien wij het toch zo goed kunnen vinden dacht ik. Misschien wil je wel met mij gaan? Wat vind je ervan?" vroeg hij met een zelfverzekerde grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptyma nov 23, 2015 9:27 pm

James keek lily aan.' Nou dit ga je stom vinden. In mijn eerste jaar heb ik mijn moeder over jou vertelt.' Zegt James en hij keek weg terwijl hij er aan terug dacht. ' ze vertelde me over haar eerste date met mijn vader en tot hij haar een ketting had gegeven. Dus ik nam me voor het meisje waar ik als eerste een date mee heb daar zal ik het ook bij doen.' Legt hij haar uit en hij glimlacht.

Regilius werkte zich een appel naar binnen terwijl hij riven in de gaten heild. Als ze op staat blijft hij even zitten om daarna achter haar aan te lopen naar de bibliotheek. ' Hey. ' Zegt hij eerst als hij bij haar gaat zitten.'ik ben bepaalde dingen na aan het gaan. Maar ik heb een boek nodig van de verboden bibliotheek.' legt hij haar uit en hij pakte een blaadje waar een naam van een boek op stond.

Arya dronk weer wat van de chocolade melk. Ze hoorde sirius en keek hem aan. Ze hoorde zijn vraag en liet van verbaast heide haar chocolade melk uit haar handen vallen.' Oh sorry.' Zegt ze terwijl z3 rood werd en het met een zwaai van haar stok op ruimde.' D..dat lijkt me leuk.' Zegt ze dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptydi nov 24, 2015 9:00 am

Lily keek James aan en voelde dat haar wangen er warm van werden. Dat vond ze echt een heel mooi en bijzonder gebaar. "Bedankt" zei ze met een warme glimlach om haar lippen. "Dat vind ik echt heel lief", ze haalde de ketting uit het doorje en deed hem om haar nek. "En? Staat ie?" vroeg ze met een lach.

Riven luisterde naar Regilius en nam het briefje aan en ze las de titel van haar boek. Ze trok haar wenkbrauwen op een keek hem weer opnieuw aan. "Jeetje Reg, wat moet je nou met dit boek? Dat vind ik best wel duister klinken..."

Sirius keek naar Arya en hij begreep niet meteen waarom ze opeens zo ongemakkelijk was. Ze waren toch maatjes? Hij besloot zich er vooral geen zorgen om te maken en grijnsde. "Tof! Wordt vast een super avond!" zei hij lachend. "Hopelijk laat je dan geen boterbier over me heen vallen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptydo nov 26, 2015 12:26 am

James keek lily weer aan en zag haar blozen. Hij glimlachte er om. En keek toe hoe ze hem meteen om deed.' Als of hij voor jou gemaakt is.' Zegt hij tegen haar en hij begeleide haar de winkel weer uit.' Zullen we langzaam terug gaan naar het kasteel.' Vraagt hij dan aan lily.

Regilius zat tegen over riven en het leek alsof hij haar aan keek maar dit deed hij niet de heletijd hij heild voornamelijk zijn omgeving in de gaten.' Omdat dat het ook is riven.' Zegt hij dan tegen haar 3n hij keek haar recht aan nu.' Ik kan niet alleen gaan...iemand moet op de uitkijk voor meneer vilder (naam zal wel fout zijn). Wil jij me helpen vanachter. ' Vraagt hij dan zachtjes.

Arya glimlachte naar sirius.' Zeker weten.' Zegt ze tegen hem en zette haar mok aan de kant.' Dat zal ik proberen maar ik kan niks beloven.' Zegt ze eerlijk tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptydi dec 01, 2015 7:27 am

Lily knikte. Het begon buiten al te schemeren. Ze zag dat het weer was omgeslagen en een harde wind waaide de bladeren door de straten. "Wat gek, net was het nog windstil" zei Lily verbaasd toen ze naar buiten keek. "Laten we maar gewoon gaan", ze trok de kap van haar mantel over haar hoofd en ging naar buiten. De regen ketste in haar gezicht en de wind waaide langs haar gewaad.

Riven keek hem een tijdje aan en knikte uiteindelijk. "Oke, ik zal je helpen" zei ze tegen hem en ze stond op. "Laten we maar snel gaan, nu is het nog redelijk rustig. Waag het niet jezelf in de problemen te werken".

Sirius lachtte om haar. "Daar doen we het mee" zei hij met een grijns en hij schudde zijn krullen uit zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptydi dec 01, 2015 9:48 am

James keek net zo verbaast als lily als hij buitenkomt en dit weer ziet.'Daarom hou ik niet zo veel van de herfst.' Zegt hij tegen lily terwijl hij naast haar ging lopen en zijn mantel goed dicht deed. Steeds verder naar het kasteel was zijn haar doorweekt net als zijn mantel.' Nou dat is pas uit waaien.' Z3gt hij als hij h3t kasteel binnen ging. Dan loop hij tegen sneep aan.

Regilius kwam meteen recht en glimlachte dankbaar naar haar. Hij knikte enkel want hij twijfelde eigelijk over die problemen want daar zat hij toch al in. Hij liep snel de gang op.

Arya moest ook een beetje lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptydi dec 01, 2015 10:12 am

Lily keek James lachend aan. "Je bent toch niet van suiker" zei ze geamuseerd en ze veegde een natte lok rood haar uit haar gezicht. Haar gezicht glom van het water en druppels dropen op de grond van de hal van zweinstein. Vervolgens liep James tegen Severus aan.
"Kijk uit je doppen Potter" snauwde Severus kwaad en hij keek met een gekwelde blik van James naar Lily en terug naar James.

Riven liep met hem mee richting de verboden afdeling. Ze vond het wel spannend dat ze dit gingen doen en was best nieuwsgierig naar wat zijn plan was. "Oke, ik hou de wacht"

Sirius stond op. "Ik ga even een rondje maken, zie je later Dior"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptydi dec 01, 2015 10:26 am

' soms ben ik van suiker.' Geeft James aan lily toe met een knipoog. Daarna als hij de bocht om was ziet hij sneep hij zag hem kijken en hoorde zijn opmerking.' Sorry ze werden in beslag genomen door een mooi meisje. ' Bijt hij sneep hart toe. Als eerste omdat dat waar was. Maar ook om hem een steek onder water te zetten omdat hij wist tot hij ook iets voor lily had gevoelt.

Regilius knikte. ' binnen 5 minuten ben ik terug.' Beloofd hij en hij liep weg zachtjes sloop hij rond terwijl hij zocht naar het boek. Het duurde wat langer dan verwacht maar hij vond h3t boek dat hij zocht pakte het en liep op een drafje terug naar riven.' Ik heb hem.' Zegt hij tegen haar en duwde het in de tas die hij had mee genomen.

' tot later zwart en blijf uit problemen.' Roept arya hem nog na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptydi dec 01, 2015 10:38 am

Severus' ogen vernauwde zich en hij keek woedend naar Potter. Hij kon het niet uitstaan dat degene die hij het meeste haatte er vandoor was gegaan met zijn meisje. Hij hield van Lily en ze verdiende beter dan deze arrogante kwal. Toch had ze na al die jaren voor James gezwigt en dat deed hem meer pijn dan wat dan ook. "Let op je woorden. Potter." siste hij kil.
Lily keek gespannen van Severus naar James. Ze voelde zich helemaal niet fijn bij de situatie. Dat James haar gebruikte om Severus te kwellen schoot bij haar in het verkeerde keelgat. Ondanks dat ze niet meer met Severus praatte vond ze het verschikkelijk dat James zo hard was tegen hem. Ze keek hem daarom kwaad aan en stapte met grote boze voetstappen door het tweetal heen richting de leerlingenkamer.

Riven hield de wacht, maar eigenlijk was het nergens voor nodig want er kwam niemand voorbij. Regulius was binnen de kortste keren weer terug en ze knikte. "Mooizo" zei ze en ze begon weer met hem te lopen. Ze konden hier beter niet gezien worden. "Hoe gaat het met je? Is je nicht weer een beetje gedimd?" vroeg ze.

Sirius lachtte. "Problemen maken het juist leuk" zei hij en hij ging weg. Naar buiten. Toen hij uit ieders zicht was veranderde hij in een grote hond en begon hij te rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptydi dec 01, 2015 8:31 pm

James wilde weer wat hatelijk zeggen tegen sneep als ineens lily tussen hen twee door liep en hij kon zich wel voor zijn kop slaan. Hij negeerde sneep en liep achter haar aan.' Lily wacht.' Riep hij haar na 3n daarna trok hij een sprintte om haar in te halen.

Regilius leek ineens meer in zijn nopjes terwijl hij door liep.hij hoorde riven en keek weer wat treuriger.' H..het gaat wel en mijn nicht houd me nog steeds in de gaten. ' begon hij en hij schudde zijn hoofd. ' Hoe gaat h3t met jou.' Vraagt hij snel om ander gesprek te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptywo dec 02, 2015 1:10 am

Lily beende met kwade passen door tot James wacht naar haar riep. Ze draaide zich met een ruk om en keek hem aan. "Waar haar je het lef vandaan?! Ik dacht dat je veranderd was James Potter. Waarom moet je altijd anderen kleineren?!" vroeg ze kwaad aan hem. Hij was geen haar veranderd, dat bleek maar weer.

Riven keek naar hem. "Het klinkt helemaal niet alsof het gaat, wil je erover praten?' vroeg ze aandringend aan hem. Ze verwachtte van hem dat hij iemand was die alles zelf op wilde lossen, maar e wist dat het soms beter was je over die trots heen te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptywo dec 02, 2015 1:40 am

James zag lily haar blik en was al gestopt. Hij hoorde haar preek aan en je zag h3m eerst schrikken en wat bedroefdheid in zijn ogen. Hij kon zijn oren niet geloven. Alles wat hij zei tegen sneep kwam bij haar er niet ten goede.' Waar ik Het lef vandaan heb. Laat me niet lachen evers ik kan bij jou niks goed doen rond sneep terwijl hij de gene is die je vo4igjaar iets noemde. ' Sist hij zachtjes tegen haar. Hij keek naar haar maar sloeg zijn ogen dan neer.' Zo ben ik ik bij van me af bij zwadderaars. Maar blijkbaar ben ik niet goed genoeg voor jou.' Zegt hij dan 3n nu liep H8j weg van evers.

Regilius keek 4iv3n aan en je zag aan zijn ogen tot hij merkte tot ze hem Door had.' Wat als ik je zeg tot ik er niet over wil praten.' Probeer hij bij haar. Hij mocht haar en wilde haar niet kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptywo dec 02, 2015 6:41 am

"Het gaat erom dat je mij gebruikt om Severus te beledigen" zei Lily kwaad tegen hem en ze draaide hem ook de rug toe en liep de andere kant op. Ze had geen zin om in die strijd betrokken te worden door hem. Zo was zij niet. Ze voelde zich rot dat James nu weer boos op haar was, net nu ze het zo leuk hadden gehad. Maar ze wilde niet gebruikt worden.

Riven keek hem aan met haar doordringende grijze ogen. "Dat kan je zeggen maar ik heb het gevoel dat je daar diep van binnen zelf niet gelukkiger van gaat worden en dat laat ik niet gebeuren" zei ze standvastig tegen hem.

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Emptywo dec 02, 2015 7:12 am

james dacht na over lily haar woorden terwijl hij op gevoel door het kasteel begon te lopen. uiteindelijk kwam hij toch aan bij de leerlingen kamer hij ging naar binnen en zonder op of om te kijken rende hij naar boven en plofte hij neer op zijn bed en begon verwoed zijn schoenen uit te trekken. daarna ging hij op zijn buik liggen met zijn gezicht in het kussen.

regilius zag haar ogen en bleef stol staan terwijl hij de woorden van haar tot zich door liet dringen.'ik ben tegen mijn familie in aan het gaan zonder dat ze het door hebben, ik moet altijd over mijn schouder heen kijken zelfs als ik eet of slaap, ik merk wanneer mijn nicht naar me kijkt. ze heeft de pik nog altijd op jou dat baart me zorgen. ik slaap niet meer goed sinds ik die man heb gezien die ze de heer van het duister noemen. ik weet tot ik r binnenkort weer heen moet.'begon hij en de woorden kwamen er als een water val uit zonder dat hij het door had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Time of The Marauders (A&S)
Terug naar boven 
Pagina 10 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Wheel Of Time

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: