Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
klaasheid
Maaike
Ruuz
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 7:58 am

hahaha, en hij heeft nog niet eens iets gezegd of gedaan! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:01 am

Sifra schreef:
hahaha, en hij heeft nog niet eens iets gezegd of gedaan! XD

gewoon het feit dat hij bad is XD dat doet alles Razz:P
ik ga ook nog een dubbeltje maken straks, maar nu ga ik eerst grimm kijken met mijn mama en de was opvouwen, totstraks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:02 am

rat keek de dalhia aan en hij limlachte waterig, en keek even naar gabe en hij zuchte. mijn kracht is die van de geest...dus ik kan jullie geesten voelen maar ook gedachtens horen, dus je egrijpt tot ik ijna ieders verleden hier weet ook al wil ik het niet en probeer ik me er van af te sluiten dat lukt me niet altijd en zeker niet als ik aan de vijand denk, die soldaten verder op...ik hoor ze wat ze willen, het liefste ga ik er meteen heen. zegt hij en zijn stem werd duisterder op het einde van zijn zin en hij schudde zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:04 am

sanne, is grimm een leuke serie? Smile

Kyara schrok op uit haar gedachten en keek Rat met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Er zijn soldaten in de buurt?" vroeg ze geschrokken.

James hield halt toen hij stemmen hoorde en luisterde waar het vandaan kwam. Dat waren duidelijk geen soldaten. Vlug maar stilletjes steeg hij af en bond zijn paard aan een boom vast. Met getrokken zwaard sloop hij op de geluiden af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:07 am

Op het moment dat Kyara dat vroeg keek Kirye op. Ze begon boos te blazen, niet naar de mensen om haar heen maar richting de bosjes. Ze had een geur opgevangen die ze niet kende. Dahlia keek op toen ze haar maatje hoorde. 'Wat is er Kirye? Waarom doe je zo boos?' ze knielde bij de poes neer en probeerde haar gerust te stellen maar dat lukte niet. Toen Kirye de andere geleiders had opgemerkt wist ze dat die aan de goede kant stonden, nu voelde ze gevaar.


ben nu echt weg haha
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:09 am

jah een stuk verder weg zijn ze maar ik hoor ze goed....zucht rat maar dan voelt hij een geest dichter bij. sst...eentje is dichter bij...die voel ik nu pas zegt hij geschrokken en hij keek de rest even aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:15 am

Ik mag James omdat de james die sif in de eerste WOT speelde awesome was, maar ik zie nog wel wat mijn uiteindelijke oordeel is ghehe.

Arianna had alles opgevangen maar nergens op gereageerd, nu echter trok ze haar pijl en boog, geruisloos en keek om zich heen, in de richting waar Rat naar keek. Meneer Augurk begon kwetterend die kant op de vliegen.

Gabe keek geërgerd, tot zo ver het stil zijn, stomme vogel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:19 am

ja maar die james stond aan hun kant, en deze staat aan shai'tans kant XD

James stond doodstil tussen de bosjes toen hij merkte dat hij ontdekt was. Zwijgend wachtte hij af met geheven zwaard of iemand hem zou aanvallen, anders zou hij zelf aanvallen.

Kyara richtte haar pijl en boog op de indringer.


Laatst aangepast door Sifra op ma maa 19, 2012 8:20 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:19 am

'Boe.' mompelde opeens een stem dichtbij James. Twee gele ogen keken droogjes naar de jongen die zo serieus op de geleiders aan het afsluipen was. Een grijns verscheen op het donkere gelaat van de jongeman die zich in de struiken bevonden had, duidelijk daar had geslapen omdat er allemaal blaadjes in zijn donkere haar zaten. Altijd leuk om de jongen te plagen. Het was nooit heel snugger maar dat maakte hem niet uit. Shai'tan kon heus wel wachten.

Allen had zich afgewend van Dahlia, keek naar de rest en was stil toen Rat zei dat er één in de buurt was. Hij keerde zich om naar de plek waar de indringer was. Zijn hand ging langzaam naar het handvat van zijn busterzwaard wat op zijn rug onder zijn mantel hing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:22 am

Arianna was nu misschien roekeloos maar ze sprong naar voren en greep haar uiltje uit de lucht dat van schrik nog harder begon te piepen. Ze had haar boog nu niet meer gericht op de ingdringer(s) maar de anderen wel dus dat zou wel goedkomen.

Gabe had zijn zwaard getrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:23 am

Ja mijn dude staat aan Shai'tans kant. Sorry, nogal crappy beschreven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:24 am

XD!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:25 am

James gaf een schreeuw van schrik en richtte gelijk zijn zwaard op de persoon die hem beslopen had terwijl hij de geleiders besloop. "Jezus, fijn dat je het weer verpest," zei hij toen geirriteerd.

Kyara besloot niet langer te wachten en richtte haar boog op James die nu met zijn rug naar hun toestond. Ze vuurde haar pijl af, die hem in zijn rechterschouder raakte, tot haar vreugde. Wachten was nooit haar sterkste punt geweest, maar actie ondernemen was dat wel.

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:25 am

rat keek naar de struiken en hij stelde zijn geest open en hij viiel die van james aan met een pijnlijke steek. doden wilde hij niet meteen dat kon later nog deze was toch maar alleen
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:26 am

Arianna keek naar Kyara, vijandig typje, ze viel meteen aan. Ze propte meneer Augurk in zijn zak, die nu kwaad was, en spande opnieuw haar boog, maar schoot niet. Eigenlijk viel ze niet zo heel vaak aan, het ging meer om verdedigen.


HAHA iedereen valt hem aan, straks ligt hij al dood op de grond voor Sifra 5 berichten aan hem besteed heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:30 am

arme James, het leven zit hem nu al niet mee XD

James kromp ineen toen hij de pijl zijn schouder voelde doorboren maar gaf verder geen kik. Pas toen Rat zijn geest aanviel ontsnapte een schreeuw van pijn hem en hij zakte op zijn knieen op de grond met zijn handen tegen zijn hoofd gedrukt.

Kyara keek met een medogeloze blik naar de twee soldaten, voor volgers van Shai'tan toonde ze geen medelijden. Ze had inmiddels haar boog op de andere jongen gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:31 am

Arianna keek naar Kyara. 'Niet schieten' zei ze. Als de andere soldaten door zouden hebben dat iedereen op de grond lag hier dan zouden ze komen, misschien konden ze hen alleen maar bedreigen en zo dingen te weten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:33 am

Alvaro zuchtte diep, keek James kalmpjes aan. 'Ze hadden je al lang gevoeld. Denk je dat je aanwezigheid de geleider van geest ontgaat?' mompelde hij half-slaperig en stond op. Opeens schoot er een pijl langs hem heen, raakte de jongen. Hij leek niet eens geschokt, al was dit natuurlijk niet zijn bedoeling. 'Hé, waarom vallen jullie hem nou aan? Hij heeft nog geen ene moer uitgehaald.'

Allen keek naar de twee nieuwkomers. Eentje was al neergeknald, de andere stond rechtop, helemaal onbeschermd en eerlijk gezegt leek hij dit niet erg serieus op te vatten.

---
Kunnen soldatne ook magie hebben?
Want ik heb een epische kracht voor Alvaro xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:35 am

kyara keek met een felle blik opzij naar Arianna. "En waarom niet?" vroeg ze. "Zij zouden geen seconde twijfelen om ons te vermoorden, waarom zouden wij dat wel doen?" Ze spande haar boog aan en keek scherp naar Alvaro, die zich gek genoeg niet echt gedroeg als een soldaat.

James zat kreunend op de grond en probeerde zich te verzetten tegen Rat's krachten.


ik weet eigenlijk niet of dat kan, misschien wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:36 am

Arianna zuchtte. 'Weet ik veel, omdat we misschien wel iets te weten kunnen komen!' zei ze geïrriteerd. "Maar ga je gang, schiet hem neer, kan mij het ook schelen.' ze liet haar boog zakken en liep weg en ging gewoon tegen een boom aanzitten. Haar mening kon kennelijk niemand iets schelen, en schieten kon Kyara als de beste. Ze kon nu toch niet iets speciaals toevoegen, kijk als de jongens nou stonken dan had ze nog een reden gehad om het water af te vuren..

Ik weet niet, hebben we nooit gedaan. Maar misschien een uitzondering ofzo?? Idunno
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:39 am

rat trok zich meteen terug uit de geest van de jongen niet omdat hij zich verzette omdat hij de andere hun gang zou laten gaan en hij stond gespannen en keek nu naar de andere jongen en hij zag tot de andere ook aangevallen hadden of klaar om aan te vallen, en hij wachte nu eventjes af wat komen gingen, maar hij kookte hij wilde de jongens doden als het soldaten waren en zijn vuisten trilde
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:40 am

Gabe vroeg zich af of Rat een gevaar zou vormen voor de rest van de groep als hij volledig zijn zelfbeheersing zou verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:42 am

Kyara liet haar boog met een zucht zakken toen ze Arianna's woorden hoorde, ze had gelijk natuurlijk. Vlug deed ze haar boog op haar rug en liep de soldaat af die nog wel op beide benen stonden. "Jullie zijn soldaten van Shai'tan?" vroeg ze en keek hem fel aan.

James haalde opgelucht adem toen Rat hem met rust liet en kwam langzaam overeind. Een ding was zeker, dit waren geleiders.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:47 am

Allen keek naar de rest van de groep, richtte zijn blik vervolgens op de luie soldaat voor hun. 'Jongens, zo komen we nergens! Ga nou niet bekvechten, dadelijk zijn we omringd door soldaten en zitten we diep in de problemen.' siste hij half, keek de rest even fel aan. Hij keek naar Rat, zag hoe zijn vuisten trilden en keek vervolgens naar de rest, zuchtte even diep voordat hij samen met Kyara naar voren liep.

Alvaro keek de twee geleiders één voor één even aan. 'Wie, wij?' vroeg hij onwetend, tegelijkertijd op een soort plagende toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Emptyma maa 19, 2012 8:48 am

Arianna was verbaasd en keek naar Kyara die nu ongewapend naar die man/jongen toeliep. Leek haar ook niet zo'n goed idee.. Vervolgens maakte Alvaro ook nog een stomme opmerking, en haar ogen versmalde zich. Hij keek naar Allen en wist dat hij gelijk had, maar vond het toch niet zo fijn dat ze zo aangesproken werd. Ze ging er niet op in omdat hij gelijk had, en keek gespannen toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 13 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: