Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
klaasheid
Maaike
Ruuz
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 2:26 am

Kan wel o3o
Dan ga je naar beheerderspaneel, naar algemeen, dan naar security en daartussen staat: Unauthorize members with less than a week registration to post external links and emails.
Die doe je op nee c:
---

Allen voelde opeens iets op zijn hoofd. Tim had zijn gebruikelijke plaats weer ingenomen nu hij niet meer zo bang was, begroef zichzelf in Allen's witte haar. 'Het gaat.' antwoordde hij, keek Arianna aan en glimlachte lichtjes om haar daarvan te verzekeren. 'Met jou? Het werd net wel heel druk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 2:27 am

James was in gedachten verzonken. Hij moest een manier bedenken om zo snel mogelijk te ontsnappen. Hij was niet van plan om deze mensen ook maar iets over shai'tan te vertellen, maar hij vreesde ook voor zijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 2:30 am

ok even uitzoeken!


Arianna dacht een tijdje na over haar antwoord, hoe voelde ze zich? Om eerlijk te zijn voelde ze zich vreselijk, ze miste het om alleen te zijn. Ze hield wel van drukte, of in elk geval met haar familie. Maar deze drukte was haar wat te veel, en met een paar mensen kon ze het niet eens vinden. Het vechten was vermoeiend, en gevaarlijk en eng. Mensen waren gewond en ze hadden een soort gevangene soldaatman bij hun. Ze beet op haar lip en glimlachte toen naar hem, iets wat ze nog niet veel had gedaan. 'Het gaat prima, het is wennen.' zei ze, en ze haalde haar schouders op. Meneer Augurk ging op Ariana's haar zitten en staarde naar het rare beest op het hoofd van een ander groot beest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 2:36 am

Whoopie het is gelukt!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 2:55 am

yay!

Kyara werd na een tijdje met een schok weer wakker en ging overeind zitten. Nu ze met andere mensen samen was kon ze niet meer in haar ritme komen. Stilletjes stond ze op en liep de grot uit, in de richting van het beekje wat vlakbij lag. Ze hield ervan om met andere mensen te zijn maar dit was anders, het was een noodzaak en dat haalde alle pret weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 3:44 am

Rat lag te slapen en half tegen een boompje aan bij de beek en hij voelde Kuala der geest nog niet alleen die van de vissen en hij vond het fijn tot hij even rust had.maar na een tijdje begon hij een geest te voelen en hij werd gapend wakker hij had Kyara herkent
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 4:26 am

david rekte zich uit.....hoe lang had hij geslapen? het was al ochtend (toch?). het duurde even voordat het bij hem doordrong wat er allemaal was gebeurd...eigenlijk wilde hij weer achterover zakken en terug in slaap vallen....maar hij wilde weten hoe het met allen was. hij stond op...maar zag toen dat allen niet meer op zijn plek lag. hij liep een eindje de grot uit en zag hem bij arianna zitten. hij grijnsde. 'de watermuts zal me nu zeker wel weer haten...naja...' hij liep een eindje door, tot hij bij james kwam, die wat voor zich uit aan het staren was. 'als ik dan toch niks te doen heb...' hij hurkte neer bij james. "vertel...zijn er nog interesante dingen die je ons over je baas kan vertellen?'

lyra voelde zich beter. na het voeden had ze altijd een goed gevoel. het was geen geweldige prooi deze keer...een of andere oude man die in het bos leefde. ze maakte er iet veel gedachten aan vuil. ze rende en sprong, tot ze bij alvaro kwam. "ben je klaar met je wonden? of moet ik naar genezende kruiden gaan zoeken voor je?" dat laatste was sacastisch....zij? naar kruiden zoeken?...nooit. kruiden zijn voor zwakke mensen....zoals alvaro.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 4:41 am

Hij veranderde zijn positie even, ging in kleermakerszit zitten en haalde het verband van zijn handen wat er dagen al had gezeten doordat hij al eerder eens gevochten had. Zijn handen voelden ruw, niet zo zacht meer als gewoonlijk en hij zag hoe littekens zich op zijn knokkels hadden gevormd terwijl ze eerst nog onberoerd waren. Dit waren geen pianohanden meer, dit waren gewoon strijdershanden. Handen die hij nooit had gewild, puur omdat hij nooit iemands leven waagde te nemen. 'Het is een hele verandering, ja. Van eenzaamheid tot... dit.' zei hij begrijpend, legde zijn handen in zijn schoot, staarde naar de grond. 'Maar het komt wel goed. We kunnen dit wel aan. Maar even iets belangrijkers,' Hij keek Arianna aan, ietsje serieuzer deze keer. 'Ik snap dat je David niet kan uitstaan maar je moet uiteindelijk toch met hem samenwerken.'

Alvaro keek kribbig op naar Lyra toen hij klaar was met zijn pols verbinden en stond op van zijn plek. 'Nee, bedankt. Het gaat prima. Heb je je al volgezopen? Dan kunnen we wellicht iets bedenken om meneertje ik-voel-me-goed-omdat-ik-Shai'tan's-zoon-ben tevreden te stellen.'

---
Jeej c:
Oke, oke. Plaatje van Al omdat ik niet heel duidelijk heb uitgelegd hoe ie eruit ziet:
https://2img.net/h/i160.photobucket.com/albums/t164/sirbartonslady/anime/d_gray-man/screencaps/86/bscapDGray-man_086RAW0106.jpg
http://cdn.myanimelist.net/images/characters/11/46200.jpg


Laatst aangepast door Ruuz op di maa 20, 2012 4:45 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 4:43 am

Na een half uur door het bos gedwaalt te hebben opzoek naar hout dwong Dahlia zich weer bij de andere te voegen. Ze draaide zich om en begon terug te lopen naar de grot waar ze zich schuil hielden. Hoe dichterbij ze kwam, hoe vervelender ze zich begon te voelen. Maar ze wist, ze moest terug of ze nu wilde of niet. Op een klein afstandje van de grot bleef ze staan. Ze haalde 2 keer diep adem en liep toen baar de grot, naar binnen. Kirye begroette haar door James zo ongeveer, expres, omver te lopen met een luid geapin dat uit haar keel kwam. Ze bleed bij Dahlia staan en begon haar kopjes tegen haar benen te geven.

Raven was opweg naar het kasteel. Eenmaal daar steeg hij van zijn paard, een knecht nam het dier over, en liep hij de grote stenen trap op naar boven. Hij haalde diep adem waarna hij naar binnen ging en regelrecht naar de troonzaal liep. Hij bonkte twee keer op de deur en liep toen zonder op antwoord te wachten naar binnen. Hij liep direct naar de troob toe en boog voor zijn vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:04 am

Arianna's houding werd gelijk weer afstandelijk. 'Zeg ik ben geen kleuter. Hij en ik hebben jou samen gered dus ik geloof dat jij niet mag klagen over samenwerken. Meneer de leider' zei ze spottend, en ze stond op om weg te lopen.


je link doet het niet! :C


Laatst aangepast door Maaike op di maa 20, 2012 5:06 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:05 am

lyra keek naar alvaro. "ik zou niet zo over hem praten als ik jou was...hij heeft overall oren...en ik ben zooo slecht in geheimen bewaren. "ze grijnsde venijnig. ze ging naast hem op de boomstam zitten en pakte een slijpsteentje en begon haar messen te slijpen. "ik stell voor dat we de boel gaan verkennen....en pas savonds toeslaan...de meeste van hen slapen savonds.....een van de vele zwaktes van stervelingen als je het mij vraagt...."

dit is lyra btw...maar dan met rood haar en rode ogen XP :
http://cghub.com/files/Image/108001-109000/108879/769_max.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:09 am

Nu rat wakker was geworden begon hij weer de gedachten van de andere te horen zachtjes omdat ze zo ver weg waren. En hij baalde tot hij wakker was geworden. Maar je kon ook niet eeuwig slapen. Hij keek Kyara aan. Eens kijken bij de rest zegt hij en hij klopte zijn keren af en hij begon terug te lopen en hoe dichter bij hij kwam hoe harde de andere hun gedachtens werden. En hij liep de grot binnen en bekeek even iedereen en zijn blik bleef op James hangen en je zag hem weer even dodelijk kijken maar dan gaat hij weer rustig zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:16 am

ik heb een 5,1 voor bio T__T
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:17 am

Allen stond niet op, pakte haar pols vlug vast voor ze weg liep en keek haar aan, deze keer met een bezorgde ondertoon. 'Ik ben gewoon bezorgd dat jullie afkeer jegens elkaar zich verder ontwikkelt.' zei hij zachtjes. Want wat als dat echt gebeurde? In het begin wouden ze elkaar al vermoorden en als ze nou eens ruzie kregen... Dan zou het misschien wel leiden tot een gevecht. En een gevecht tussen hun was niet goed, absoluut niet goed. Niet omdat ze bij elkaar moesten blijven, hij kon er gewoon niet tegen en wou het voorkomen. Van haat kreeg je alleen maar slechte dingen, daarom kon hij het zich ook niet veroorloven om een hekel te hebben aan iemand ookal was hij snel op de kast te jagen. Dan nog.

Alvaro rolde met zijn ogen terwijl hij een doekje pakte en het bloed van zijn gezicht veegde. 'Alsof hij daar zich wat van aantrekt.' mompelde hij en wierp het zakdoekje gewoon weg. Hij leunde tegen de boom achter zich, staarde naar de lucht. Het was nog vroeg in de ochtend maar hij durfde te wedden dat ze nu nog aan het rusten waren om op pad te gaan. Als de zon op z'n hoogst stond zouden ze waarschijnlijk vertrekken. Hij had ook een hele tijd gehad om te rusten en zij dus ook. 'Ik denk niet dat ze heel zwaar slapen, dat zou immers erg riskant voor hun zijn en dat kunnen ze zich wellicht wel bedenken. We zullen alsnog stil moeten zijn. Bovendien denk ik dat een paar gaan waken.'

---
Bij mij doen ze het wel? D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:20 am

Arianna trok geschokt haar pols terug en keek naar hem. Ze zweeg een hele lange tijd om te bekomen van de schrik en bekeek hem toen bedachtzaam. 'Ik hou me wel in' zei ze, en ze deed een poging om het vrolijk te laten klinken, alsof het gewoon haar kleine broertje was die ze niet zo mocht pesten.

:C
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:22 am

https://2img.net/h/oi42.tinypic.com/2h5qiiu.jpg
http://images.wikia.com/dgrayman/images/3/32/Tyki_Mikk.jpg
Hopelijk doet ie het? D:
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:24 am

lyra knikte. "maar een paar is altijd beter dan allemaal tegelijk. het zijn bijna nog kinderen, dus die hebben hun slaap nodig. ze zullen minder alert zijn s'nachts. en dan hebben wij het voordeel van het donker. ze kunnen niet allemaal in het donker zo goed zien als de zwarte magie geleider met dat groene oog..."


en david word genegeerd door james XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:24 am

jaaa Very HappyThe Wheel Of Time - Pagina 21 Tyki_Mikk
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:24 am

Hij wordt niet genegeerd, sif is gewoon niet online xD!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:27 am

Hij knikte bedachtzaam maar toen stuitte hij toch weer op een probleem. 'Maar wat als die zwarte magiër gaat waken? Dat lijkt me nogal logisch sinds hij de enige is die in het donker kan zien. En ook de geestenjongen... Die voelt mij van een afstand al komen. Jou niet, jij bent... geesteloos.' Het laatste klonk nogal droog maar hoe moest hij het anders formuleren?

Allen glimlachte lichtjes toen ze dat zei, liet zijn hand zakken en keek weer naar de grond, verzonk diep in gedachten.


Laatst aangepast door Ruuz op di maa 20, 2012 5:29 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:29 am

Rat keek toe tn het gesprek gaande was tussen alle. En arianna en Hinn gedachtens waren nog erger vond hij en hij keek naar de uitgang van de grot en hij zuchte diep
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:33 am

daar had hij een punt....."aangezien ik degene ben die de minste kans heeft gevonden te worden, ga ik ze schaduwen. jij gaat ondertussen een hinderlaag in elkaar draaien. regel meer mannen....en niet gewone soldaten, maar sluipmoordenaars en dieven...mensen die ze niet horen aankomen. zodra ik een patroon in de wacht zie slaan we toe....raven mag dan gezegd hebben dat we elke kans moeten pakken....ik denk dat we er beter geduld voor moeten hebben." ze inspecteerde haar mes door haar vinger er lans te laten gaan....een straaltje donker rood bloed liep er langs....

rly?....ohw snorry ik dacht dat ze online was XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:37 am

Arianna keek naar hem, eigenlijk niet wetend wat ze moest zeggen of welke houding ze moest hebben. 'Het komt wel goed' zei ze toen alleen maar. Ze glimlachte lichtjes en liep naar een ander deel van de grot (ze zijn toch in die grot?) en ging tegen de muur zitten. Ze bond haar haren in een knot zodat het niet continu in haar gezicht zou zitten. Ze pakte haar zwaard en bekeek het langzaam, kwam nou hier haar kracht vandaan? Of zorgde dit dat haar kracht sterker werd?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:40 am

Kyara keek Rat na en ging toen bij het beekje zitten. Met een zucht trok ze haar laarzen uit en liet haar blote voeten in het koele water zakken. Ze had nooit verwacht dat vechten zo moeilijk of vermoeiend was. Ze had het allemaal onderschat.

James keek David met een spottende grijns aan. "En je denkt dat ik jou dat ga vertellen?" vroeg hij geamuseerd. Toen werd hij door Kirye zowat omvergelopen en viel op zijn gewonde arm. Hij liet sissend zijn adem ontsnappen in een poging een kreet te onderdrukken en staarde woedend naar het luipaard.

ik ben er weer! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Emptydi maa 20, 2012 5:41 am

Arianna zag dat James omver werd gelopen en kreeg een kleine grijns op haar gezicht, had ze toch gelijk gehad toen ze dacht dat dat beest eigenlijk wel handig en leuk was. Ze keek weer voor zich uit en luisterde ondertussen naar het gesprek van James en David, terwijl ze haar zwaard bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 21 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 21 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: