Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
klaasheid
Maaike
Ruuz
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 10:56 am

lyra zag dahlia in de boom klimmen, en daar gaan liggen...bijna had ze geërgerd gezucht....'nu gaat die ook nog eens slapen...nooit gedacht dat DIT de saaie job zou zijn...' dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 10:58 am

'Waar ben ik in vredesnaam mee bezig?' mompelde Dahlia terwijl ze naar haar hoofd greep. 'Ik breng mezelf zo alleen maar in de problemen...' Ze keek naar de lucht en voelde in haar laars, maar daar zat geen dolk meer, die had ze aan James gegeven. Als ze die niet snel terug kreeg nadat hij was ontsnapt zou ze niets hebben om zich te verdedigen... Ze lachte schamper. Dat had ze nu ook niet. Ze zou hem wel opzoeken om haar dolk te halen. Ze plukte een appel en nam een hap ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:04 am

lyra grijnsde. ze heeft wat onder de leden....ze stapte in zicht en leunde tegen een boom. "zo, meisje....is het niet gevaarlijk...helemaal alleen hierbuiten in het bos?" ze vond dat ze dit wel kom maken....ze was alleen en had haar kracht nog niet onder controle. en geen sterveling kon haar evenaren in een gevecht. haar rode ogen keken uitdagend over het monddoekje heen naar dahlia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:06 am

Oke c:
---

Allen knikte toen hij dat hoorde, keek om toen ze een pijl afschoot en een konijn wegrende. 'Gek dat een paar krachten je hele leven kunnen veranderen...' mompelde hij zachtjes, merkte toen iets op in de bosjes en wierp zijn mes. Er klonk een plof toen het mesje verdween achter de bosjes. Allen liep er op af om te kijken wat hij had gevangen. Een gans. Mooi zo. Hij trok zijn mes uit het dode dier en hing het aan zijn riem. 'Geen haas maar wel een gans. Ook goed.' zei hij schouderophalend, liep vervolgens verder. 'Wat vind jij, Kyara? Moeten wie die gast houden of niet? Eerder leek het me wel slim om hem bij ons te houden zodat er geen verdere informatie lekt maar ergens... Het klinkt misschien hard maar misschien is het het beste om hem gewoon... te doden.' Hij probeerde niet al te week te klinken maar het ging niet, was te zachtaardig om zo'n harde resolute toon aan te slaan.


Laatst aangepast door Ruuz op wo maa 21, 2012 11:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:07 am

Dahlia keek op naar de vrouw die voor haar verscheen. Normaal was ze geschrokken en bang geweest maar nu was ze uiterst kalm. 'Als jullie James terug willen hebben, zonder moeilijk te hoeven doen en voor de ochtend zon dan zal ik me niets doen. Dus nee het is momenteel niet gevaarlijk voor mij.' Van binnen vroeg ze zichzelf af of het wel verstandig was wat ze deed. Maar voor nu was het haar beste optie. Kirye lag beneden zachtjes te grommen.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:10 am

lyra keek haar aan. "ik was niet van plan je aan te vallen. praten heeft ook zo zijn voordelen." ze liet een dolk met de punt op haar vinger balanceren. "james heeft niks los gelaten over onze operaties mag ik hopen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:13 am

Dahlia haalde haar schouders op. 'Niet dat ik weet. En anders, ik heb er geen interesse in. Het is dat ik vuur bezit en ik ze en kans wilde geven. Maar ik heb het nu al gehad. Dit gedoe is niets voor mij.' Dahlia kon zichzelf wel weer voor haar kop slaan toen ze dat zei. Hoe kon ze zo stom zijn?? Ze vertelde wat haar dwars zat aan een vampier! En niet zomaar een, maar een die Shai'tan volgt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:16 am

Ik denk dat ik stop.. Dit rollenspel idee laat me precies zo voelen als ik me buiten voel. Niet welkom. Ik weet dat het niet jullie bedoeling is maar I just don't fit in.. Sorry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:17 am

James hief zijn hoofd op, hij had het vreemde gevoel dat Lyra in de buurt was. Even liet hij zijn diereninstinct overnemen en probeerde haar geur op te vangen.

Kyara schudde haar hoofd. "Ik zal me nooit tot hun niveau verlagen, ik dood geen mensen. En ik denk dat jij ook niet zo bent, toch?" vroeg ze.

anniek! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:18 am

rat had even geslapen en keek sufjes op en kwam overeind.... en hij keek de grot rond

ooohw anniek, sorry en jammer, en tuurlijk bedoelen we het niet zo <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:19 am

maar niekkie Sad Sad
kunnen we je er niet ook meer bij in helpen??
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:22 am

lyra lachte. ze deed haar monddoekje af en liet haar donkerrode haar los vallen. "ik snap wat je bedoeld...." ze keek naar dahlia. "ik was vroeger ook iemand in het verzet tegen shai'tan....maar ik zag in dat hij zo slecht nog niet is. ja hij martelt mensen...maar doet iedere koning dat niet?...dan nog, het is een hopeloos doel, die van jullie. zes tieners....tegen een heel koninkrijk?" ze grinnikte. "ik weet wat voor een persoon jij bent....en je hebt best veel gemeen met mij..je wilt alleen met rust gelaten worden." ze keek dahlia in haar ogen aan. nog even en ze had haar helemaal om haar vinger gewikkeld. wat heerlijk toch, die zwakke zieltjes.


natuurlijk ben je wel welkom anniek Sad....maar ik snap ook dat je dat idee krijgt....we kunnen toch wel iets uitwerken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:24 am

hope kan david helpen met koken Very Happy

en hugo schiet dahlia te hulp ofzo...niet dat ze dat heel hard nodig heeft, maar dat weet hugo niet Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:25 am

'Luister. Ik weet wat je probeert en dat gaat je niet lukken.' zei Dahlia vel. Ze kwam overeind en klom spoel uit de boom waarna ze naar een bessenstruik liep en daar besjes begon te plukken. Ze stopte ze in een zak. Rustig keek ze naar de stand van de zon, bijna onder. Ze moest zo terug gaan anders zouden de andere nog denken dat er wat gebeurt was. Ze keek nog even om naar Lyra. 'Ik doe veel, maar ik sluit me niet aan bij Shai'tan. Ik wil een rustig leven leiden en niet een waar iemand mij commandeert.'

Laat Hugo Dahlia maar komen zoeken jah Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:27 am

ohw, maar ik heb nooit gezegd dat je je bij ons moet aansluiten." ze lachte naar haar. "je kunt gewoon bij ze weg gaan, en als het echte vrienden van je zijn zullen ze dat begrijpen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:28 am

Allen liet een zucht horen, keek naar de grond terwijl hij liep. 'Ik wil niemand doden, ik kan niemands leven afnemen alsof het niks waard is. Het zou gewoon zo fijn zijn als... we gewoon niet hoefden te vechten.' zei hij zachtjes terwijl hij liep. 'Ik probeer gewoon met mogelijke oplossingen te komen. Maar het beste is uiteindelijk om hem vrij te laten, lijkt me. Het is alleen maar een last om hem iedere keer mee te slepen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:30 am

Ik ben elke dag van 6 tot 6 van huis, ik mis alle coole dingen want de momenten dat ik wel tijd heb is er niemand.. Heb echt geen zin om al die lange lappen tekst terug te lezen.. elke keer maar weer te vragen wat ik gemist heb en zo'n half antwoord te krijgen. Als ik iets zeg wordt er regelmatig niet op gereageerd tenzij er toch geen andere mensen online zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:33 am

het is dat ik nu 3 dagen vrij ben maar daarna, als ik op stage ben, ga ik dat ook krijgen.. dan werk ik van 13.00 tot 00.00 ofzo en dan ga ik ook heel veel missen. Wil je het echt niet proberen?
Wat ik net als uitleg heb getypt van wat er gebeurt is is ook echt alles wat er gebeurt was..
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:34 am

dat heb ik ook Sad ik ben ook heel veel op school end an kom ik thuis en dan is er weer tien km geschreven....en dan denk ik.....wwwwwhuuuut waar halen jullie de tijd vandaan?!?!? XP en dan zijn er momenten zoals nu...dat het niet zo lekker op gang komt omdat er sommige mensen niet zijn....erg frustrerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:34 am

rat keek naar allen en zijn wond deed nog wel wat meer pijn en hij stond op en liep naar allen toe, ik vind ook tot hij weg moet. te gevaarlijk, zegt hij al zou hij hem liever doden maar dat zei hij niet hart op, dan keek hij alllen aaan, laat iemnd ng eens kijken naar je wond, zegt hij dan zachtjes en hij liep terug naar de uitgan. ik ga een stukje lopen even mijn hoofd leeg maken. zegt hij dan tegen allen en hij begon weg te lopen.

mag hij dadelijk te pakken worden genomen XDD
ow anniek...sorry wil het echt niet zo laten overkomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:35 am

"Ja, daar ben ik het mee eens," zei Kyara instemmend. Ze liet haar vingers over het handvat van haat boog glijden. "Wat een gruwelijk lot hebben we eigenlijk. Het is doden of gedood worden. Maar eigenlijk zijn we nog maar kinderen, waarvan iedereen maar verwacht dat ze alles opofferen voor een hoger doel," mompelt ze. Ze had zichzelf lang geleden voorgenomen om constant te glimlachen, wat dan ook. Maar ze had haar eigen belofte sinds de ontmoeting met de andere geleider al meerdere keren gebroken.

James stond op en strekte zijn benen wat. Hij liep een rondje door de grot.

Het is dat elk moment van de dag op mijn mobiel op internet zit anders zou ik dat ook hebben. probeer het alsjeblieft anniek! het is niet hetzelfde zonder je!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:35 am

ik moet overigens wel gaan slapen nu want ik moet morgen weer vroeg op =_=.....
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:39 am

lyra lachte. "denk erover na..." toen draaide ze zich om en verdween tussen de bomen.

ik ga nu slapen jongens Sad i knows...slechte timing...maar anders ben ik morgen dood....5:25 op O.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:39 am

THE HUGERGAMES WAS ECHT HELEMAAL AWESOME, jullie moeten hem allemaal zien (maar eerst lezen hoor!!!!)
RUUUZ je kán niet anders dan Team Peeta worden hoor :C al ben ik na de film nu ook wel stiekem een beetje team Gale.

Wat is er gebeurd? Of moet ik nu 6 pagina's gaan lezen??
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Emptywo maa 21, 2012 11:42 am

Ik ben het eerste boek nu aan het lezen! 8D

Maar ik ga denk ik ook maar eens slapen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 30 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 30 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: