Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
Ruuz
Sanne
feniks
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 28  Volgende
AuteurBericht
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 7:43 am

lyra voelde het warme bloed langs haar kin lopen, en negeerde de cape van allen. ze werd bijna overspoeld met de drang hem leeg te drinken....maar zij was sterk....ze liet hem leeglopen tot hij nauwelijks meer bloed over had. de vloek was al overgebracht, en alleen als zij hem niet helemaal leeg dronk kon zijn plan werken. ze liet haar beet los en slingerde hem tegen de muur. ze veegde haar mond af....voor zover dat nut had...overal op de grond lag bloed. "nu....zwakkeling....laat mij jou een vertellen wat er nu gaat gebeuren. jij word een waker van de nacht....en roofdier.....maar ik ben jou elder, dat houd in dat een direct bevel van mij niet kan worden genegeerd." ze glimlachte naar hem. "hoe voelt dat nou?.....zo zwak zijn? onthoud het maar....want je zal je nooit meer zwak voelen....die zielige tijd is voorbij..."

david zag een klein bolletje langs vliegen, die tegen een soldaat botste. "tim!!" hij snelde zich naar de soldaat toe en stak hem in zijn borst. "waar is allen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 7:52 am

Allen voelde zich met de seconde zwakker worden en tegelijkertijd brandde elke ader in zijn lichaam. Hij kon het wel uitschreeuwen van de pijn maar dat deed hij niet. Hij hield zich sterk, beet hard op zijn lip om zijn schreeuwen in te houden. Op een gegeven moment werd hij losgelaten en tegen de muur geslingerd. Hij knalde er met zijn schouder tegenaan, viel vervolgens op handen en knieën. Hij greep snel naar zijn hals waar hij de kleine gaten voelde die Lyra's tanden hadden gemaakt. Het brandde nog steeds als een gek en dat was te merken aan zijn bevende lichaam. 'Jij... Jij vieze bloedzuiger!' schreeuwde hij met een trillende stem. Hij ging op de grond zitten, leunde zijn rug tegen de muur en kneep zijn ogen dicht, probeerde de pijn te verdragen. 'W-Wat als ik een bevel wél negeer?' siste hij op een gegeven moment en keek haar aan, nog steeds met een kille uitdrukking op zijn steeds bleker-wordende gelaat.
Tim was een handig beestje want hij kon je als een soort camera beelden laten zien die hij gezien had. Hij liet David de beelden zien van Allen in gevecht met Lyra.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 7:54 am

Arianna staarde weer voor zich uit, "Nou laat je me dan nu gaan?' siste ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 7:56 am

word Allen nou ook een bloedzuiger of wat??
-------------------------------------------------------
Raven keek naar Arianne. 'Oke je hebt het zo gewild.' Hij knipte in zijn vingers en niet veel later kwamen er 2 soldaten binnen. Van die big big big guys weet je wel. Ze liepen op Arianne af en grepen haar vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 7:59 am

nu loest lyra hard lachen. "een bevel negeren? dan gaat je hele lichaam ertegen protesteren. het is niet iets dat je zomaar doet." ze keek hem aan en ging dichterbij zitten. ze fluisterde in zijn oor. "nu...jij zal niemand in jou groepje duidelijk maken dat je voor mij werkt, op welke manier dan ook. je blijft gewoon jezelf. begrepen." toen stond ze weer op. "je zal je elke avond van de groep afzonderen zodat ik met je kan praten als ik dat wil. en wat je vrienden ook doen." nu grijnsde ze. "je valt mij niet aan..." toen liep ze een gang in.

david schrok van de beelden die hij zag. "allen!" riep hij. toen sloeg hij een soldaat neer en begon te rennen. tot hij bij een raam kwam en sprong eruit. eenmaal geland rende hij naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:00 am

aah nu heeft Dahlia en haar spion zijn geen nut meer :S XD
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:02 am

jij brengt nogsteeds info door, dat meeten met allen is voor lyra alleen nodig als ze hem nieuwe bevelen geeft. allen is een soort achter de handje voor als het fout gaat Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:04 am

.....................
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:04 am

ik denk waar hij was stef..
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:05 am

feniks schreef:
.....................

???
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:11 am

hij is in een cel met alvaro...ruuz met weer reageren
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:13 am

Het was niet zeker of Allen wel echt naar haar luisterde. Hij had zijn ogen alweer gesloten, voelde hoe de pijn langzaam weg ging maar luisterde nog wel naar wat ze zei. Hij zei niks terug, bleef alleen maar zitten en bleef nog steeds op zijn plek toen Lyra weg was. Na een tijdje krabbelde hij weer overeind en in plaats van zich sterker te voelen, voelde hij zich nog zwakker. Hij balde zijn handen tot vuisten, vloekte zo veel in zijn hoofd dat hij op een gegeven moment geen scheldwoorden meer wist en trapte tegen een standbeeld, wat aan stukken vloog. Hij besefte zich niet hoeveel zijn haat op dit moment groeide. Het werd immens groot. Het liefst had hij op dit moment alle soldaten uitgeroeid. Hij pakte zijn zwaard op, keek even naar een soldaat die bijkwam en begon te kreunen. Hij liep op de man af en verloste hem met een zwaai van zijn zwaard uit zijn lijden. 'Sterf. Sterf, jullie allemaal.' siste hij voor hij zich omkeerde.

Alvaro zat verveeld bij Rat's cel. 'Vertel me eens, kiddo. Wat voel je nu? Alle doodsangst in dit kasteel? Al de pijn?'

---
He mad D:
Als Lyra zijn baasje niet wat, zou hij dr serieus hebben gevierendeelt en aan de duivem gevoerd x)
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:17 am

david rende de zaal in en zag hoe allen een soldaat dode...."allen?...heb je hem nou net....gedood?" hij liep naar hem toe en zag dat hij lijkbleek was."gaat het? waar is lyra?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:19 am

rat hoorde de woorden van alvaro en door die worden moest hij er juist aan denken en hij kreunde zachtjes op een jammerende mannier, hou je kop, zegt hij heel zachtjes, en hij ging wat recht zitten en begn te kokhalzen, hij voelde veel pijnen en nog meer angsten en hij greep naar zijn hoofd. alsje blieft stop. jammert hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:23 am

maaike en sief moeten online komen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:29 am

Oh god, en dan ook nog de geur van bloed dat erbij kwam. Deze dag kon vast niet erger. Oh jawel, David had gezien hoe hij een soldaat doodde. Wacht... Had hij nou serieus...? Hij staarde met grote ogen naar de dode soldaat, zag de dood in diens glazige ogen en liet zijn zwaard vallen. Alsof hij al niet getraumatiseed genoeg was... Allen keek Dave met een pijnlijke uitdrukking aan, alsof hij in huilen wou uitbarsten maar keek vlug weer weg. 'Ze is opeens weg gegaan... En... ik ben uitgeput.' zei hij en pakte voor de zoveelste keer zijn zwaard op. 'Kom op, laten we naar Arianna en Rat gaan.'

Alvaro keek de cel in. 'Wauw, je gaat bijna over je nek. Kun je er niet iets tegen doen, ratje? Ik heb namelijk geen zin om je braaksel zometeen op te ruimen.'

---
Alvaro blijft droog x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:30 am

Arianna schrok zich een ongeluk en hapte naar adem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:32 am

david keek allen bezorgd aan...."weet je zeker dat je het aankan? je ziet er niet zo goed uit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:35 am

Raven wenkte. De 2 soldaten trokken Arianne naar een martelbank en bonden haar vast waarna ze haar begonnen te martelen. (heb geen zin om in details te gaan praten hoor. Gedver...)




whaa ik luister naar een liedje dat ik vroeger hardstikke mooi vond, uit zo een kleuter musical XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:41 am

'Als ik het niet aankon was ik al dood geweest.' constateerde Allen kort en keek niet meer naar de soldaten maar keek ook niet naar David. Hij keek eigenlijk nergens naar maar ondanks dat hij nu een nachtwezen was, was er qua persoonlijkheid vrij weinig veranderd. Hij kon nog steeds geen mensen doden, merkte hij sinds hij zich voelde alsof zijn lunch op zou stijgen en hij zich werkelijk waar zo slecht voelde dat hij betwijfelde of witte magiër nog wel passend was. 'Ik denk dat we nu samen verder moeten vechten. Lyra was al erg genoeg in mijn eentje... We moeten opschieten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:42 am

is hij echt een vampje geworden???
ik word echt gek van al die filmen over vampieren. overal gaat het transformeren anders XD -raakt in de war-
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:43 am

rat stopte niet veel later met kokhalzen en hij hijgde zwaar, let jij maar op je woorden.. sist hij dan dreigent en hij ging recht zitten hij sloot zich een beetje af maar niet alles kon hij weg houden
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:45 am

haha begrijpelijk Razz maar nu word hij gewoon langzaam sterker...bijna net zo sterk als lyra....maar haar kan hij niks aan doen natuurlijk XD

david knikte. "ze zullen wel in de kerker zijn. ik werd net al aangevallen door een hele grote groep soldaten dus van ongezien daar komen komt al niet heel veel." hij keek rond. de meeste soldaten leefden hier nog...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:46 am

maar word hij alleen sterker of moet hij zich ook voeden enzo??? -volgt het echt niet meer...-
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Emptyma maa 26, 2012 8:49 am

hij word vampier...en word sterker, krijgt sterkere zintuigen en snelere reflexen. hij moet voeden, maar kan ook op beesten jagen. (wat leuk word aangezien allen niet wil doden en dat dus toch moet doen Razz) dit komt allemaal langzaam op gang...duidelijk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 12 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Wheel Of Time
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: