Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 8:51 am
ik snap het fenomeen vampier maar: bij de een moeten ze bijten, gebeten worden en sterven, bij de andere moeten ze doden en gebeten worden. daar is het alleen maar gebeten worden dus dat maakte me in de war of Allen nu ook een vampje werd of niet XD (A)
ooh ik ben lastig XD
Ruuz
Aantal berichten : 1493 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 8:51 am
Jep xD Gah, praat me er niet van. In twilight gilt ze dr longen uit dr lijf, in Death Valley doen ze spastisch alsof ze geëlektrocuteerd worden en in House of Night worden ze met een aanraking op het voorhoofd vamp. Hij gaat zichzelf haten hoor, dat je dat effe weet xD ---
Allen knikte en voelde het gif nog lichtjes tintelen in zijn lichaam. Het voelde erg onprettig, dus dacht hij maar vlug ergens anders aan. 'En ik dacht ze goed afgeleid te hebben... Ik denk dat we er tegenaan moeten. We zijn sterk, we overleven het wel. Jij kan Rat meenemen in je schaduw, dan kan ik Arianna meenemen. Wat vind je?'
Alvaro grinnikte zachtjes en voelde niet de behoefte om hem te martelen. Dat gebeurde nu wel genoeg. 'Denk je dat je vriendjes je komen redden, ratje?'
feniks
Aantal berichten : 5404 Registratiedatum : 18-11-11 Leeftijd : 32 Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 8:54 am
rat keek alvaro aan hij had genoeg van zijn kommentaar en hij kwam wankelig recht en strompelde naar hem te hij kon nu toch niet veel en het zweet stond op zijn voorhoofd.hij..je kommentaar. sist hij en hij raakt alvaro aan en hij laat hem voelen wat hij voelt de heletijd.
pff mensen ik ben echt levenloos vandaag
Maaike Admin
Aantal berichten : 2384 Registratiedatum : 04-11-11 Woonplaats : Neverland
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 8:57 am
hahhaa ik denk ook gelijk aan twilight en alle andere vampier dingen en die werken elkaar tegen! Haha, en ok Ariana werd gemarteld, ga ik lekker ook niet beschrijven.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 8:59 am
ik hou het gewoon bij de vampire diaries manier. Die vind ik zelf het best: Je moet met vampieren bloed in je lichaam sterven. Dus zelf drinken of gedwongen worden dat bloed te drinken zeg maar, dan sterven en vervolgens zelf drinken van een mens om het compleet te maken en Twilight can die met hun glitter vampiertjes jakkes!
Raven keek rustig toe terwijl de 2 mannen Arianne aan het martelen waren. Hij gebaarde dat ze moesten stoppen. 'En nu nog eens over de geleiders.' zei hij rustig.
klaasheid
Aantal berichten : 986 Registratiedatum : 16-11-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:00 am
"david knikte en glimlachte. "eens kijken of hij al die gedachten heeft overleeft." hij begon richting de kerkers te rennen.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:00 am
Arianna schreeuwde, ze wist gewoon niet meer wat er gebeurde, ze lag daar en alles gebeurde tegelijk, alles kwam tegelijk naar haar hoofd. Ze werd gek van alles wat er gebeurde, ze hoorde Raven niet eens.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:04 am
De soldaten deden een stap naar achter. Raven ging naast Arianne staan en veegde een lok uit haar gezicht. 'Ze zijn slecht. Ze proberen misbruik van jou en je kracht te maken.' zei hij zachtjes. 'Je moet je tegen ze keren. Ze worden je dood. Net als je ouders.' zei hij zachtjes in haar oor.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:06 am
Arianna's tranen stroomde over haar wangen, het liefst wou ze zich in een balletje oprollen en zich afsluiten van alles om haar heen, maar ze kon niet, zoveel pijn.. Ze hoorde Raven zachtjes, langzaam kwam het binnen. Zou het waar kunnen zijn?
Ruuz
Aantal berichten : 1493 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:07 am
Allen glimlachte ook, deze keer wat melancholisch en rende mee met David. 'Ik hoop dat ze oké zijn.' zei hij terwijl hij een lichtbol maakte en een soldaat uit de weg schoot. Timcanpy haalde hen in en wenkte ze met zijn staart. Allen's gezicht klaarde op, alsof hij even vergeten was dat hij een vampier was. 'Tim weet waar ze zijn. Je bent geweldig, Tim!' En ze kwamen het cellenblok al vlug binnen.
Alvaro kon het niet te lang uithouden. Hij stapte weg bij Rat. 'Pff, ik krijg na een paar seconden al migraine. Respect dat je het zo lang uithoudt, ratje.' zei hij en keek op toen twee figuren het cellenblok betraden. 'Kijk, kijk. Onze geliefde geleiders zijn er... Waar is de rest? Onderweg gesneuveld zeker?'
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:09 am
Raven deed de boeien los en trok Arianne tegen zich aan. 'Rustig maar. Ze kunnen je niets doen zolang je hier bent. Als je in de stad blijft zal ik zorgen dat ze niet bij je kunnen komen.
Ruuz
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:10 am
Mag ik Raven haten? c:
klaasheid
Aantal berichten : 986 Registratiedatum : 16-11-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:10 am
david veranderde in zijn schaduw vorm en trok zijn zwaard. "zoek arianne! ik bemoei me wel met hem..." als een kleine zwarte storm vloog hij op alvaro af. hij mikte op vitale plaatsen van alvaro's lichaam.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:11 am
Ruuz schreef:
Mag ik Raven haten? c:
haat je dan beide rollen van me?? :P
Maaike Admin
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:11 am
Arianna begon te snikken en rolde zich op, ze maakte zichzelf zo klein mogelijk en trilde ontzettend.
feniks
Aantal berichten : 5404 Registratiedatum : 18-11-11 Leeftijd : 32 Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:12 am
rat voelde zich wiezerabel en hoorde maar half de wooorden van alvaro maar dan hoort hij geleiders en hij draait zich snel om en hij ziet allen en david en hij grijnst, maar dan voelt hij weer pijn van andere en hij heild zich staande tegen de muur.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:13 am
'Rustig maar, ze zullen je niets doen. Ze zullen geen gebruik meer van je kunnen maken.' zei Raven zachtjes terwijl hij zachtjes over haar haar aaide.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:15 am
Arianna keek hem verward aan. Maar hij had haar net zojuist laten martelen? Of was dat iemand anders geweest? Door alles was ze ongelooflijk in de war geraakt? Wie waren de geleiders ook alweer? Ze probeerde hun gezichten voor zich te zien. 'maar.. Kyara en Allen..' mompelde ze zacht, haar stem was zwak en zachtjes. Zij waren niet slecht! Zij wouden haar beschermen, of niet? En als zij slecht waren aan wiens kant stond Shai'tan dan? Het was allemaal zo ingewikkeld.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:16 am
'Ze liegen tegen je.' zei Raven zachtjes. 'Ze doen zich anders voor als dat ze werkelijk zijn. Ze doden mensen zonder reden. Proberen jou in te palmen om ze te laten helpen.'
Ruuz
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:16 am
Nou, eigenlijk wel? O.o *verstopt* SORRY T.T ---
Jeej, nu kwam het irritante spook om ze te belemmeren. Wie was de volgende? Die shapeshifter? Hij keek naar David toen die zei dat hij Arianna moest zoeken en knikte. 'Niet doodgaan.' Zei hij nog voor hij wegrende. Timcanpy leidde hem de weg.
Alvaro keek David met een grijns aan. 'Let's play a game of shadows.' zei hij uitdagend en maakte een sprong naar achteren om David te ontwijken. Zijn hand ging naar zijn riem, waar hij zijn wapen van weg trok. Met een klets kwam het uiteinde neer op de grond. In zijn hand hield hij een lange zwarte zweep. Hij hief zijn arm en haalde krachtig uit naar David.
Maaike Admin
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:17 am
Dahlia is gewoon bang maar stiekem heel lief
Arianna keek hem aan. "Waarom zouden ze dat doen? En aan wiens kant sta jij dan? Jij dood ook mensen..' mompelde ze.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:18 am
haha hou ook nog wel van jou mijn rollen zijn gewoon slecht... klaar :P btw ken jij de serie Hakuouki Shinsengumi Kitan?? (please zeg ja...)
Dahlia is gewoon verblind door liefde en onzeker. En James maakte daar gebruik van --------------------------------------------------------------------------------------- 'Ik dood mensen alleen als ze een gevaar voor me zijn.' zei Raven rustig. Hij keek haar aan. 'Geleiders doen het zonder reden. Ze zoeken mensen waarvan ze denken dat die een gevaar zijn voor de mensheid maar doden onschuldigen die gewoon hun werk doen.'
Laatst aangepast door Sanne op ma maa 26, 2012 9:20 am; in totaal 1 keer bewerkt
klaasheid
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:19 am
david grijnsde van alvaro's opmerking. "ik mag jou well klopgeest....jammer dat ik je moet afmaken, anders hadden we het nog eens goed kunnen vinden." hij ontweek de zweep en haalde uit naar zijn tegenstander.
feniks
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:20 am
rat keek david aan en dan valt hij de geest van alvaro aan en hij zakt op de grond, hij moest helpen zo goed mogelijk, en dat kon alleen zo maar rechtstaan kon hij dan niet het was te veel al die andere angsten en pijnen
jah sanne je rollen zijn meestal eng
Maaike Admin
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma maa 26, 2012 9:21 am
Arianna keek hem aan. 'Maar wat doe njullie dan? Waar zijn jullie op uit?' vroeg ze angstig.