Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
Ruuz
Sanne
feniks
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 28  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyvr maa 30, 2012 6:44 am

James grijnsde naar Alvaro. "Dat kan ik me voorstellen, er is dan niemand meer om je te plagen," zei hij geamuseerd en woelde door Alvaro's haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyvr maa 30, 2012 10:10 am

rat keek op toen hij arianna haar gedachten dichter bij voelde komen en niet veel later stond ze zelfs voor hem en hij hoorde haar vraagt en hij glimlacht en hij kwam recht. jah...maar alleen als je het zelf wilt zien, zegt hij en hij rijkt haar weer zijn hand niet dwingent maar vragent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyvr maa 30, 2012 10:21 am

Arianna slikte en beet op haar lip. Als ze gelijk hadden en ze waren vriendelijk, dan zouden ze haar niks doen. Als ze echt slecht waren, hadden ze haar allang iets aan kunnen doen, bovendien was ze een geleider. En misschien bestond er wel zoiets dat ze haar niet eens wat móchten doen. Ze deed een stapje naar voren en stak haar hand uit, angstig maar nieuwsgierig. als ze nu antwoorden zou krijgen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyvr maa 30, 2012 10:25 am

rat pakte de hand van arianna aan toen ze hem aarzelent uitstak en hij glimlachte naar haar en hij sloot zijn ogen en hij liet arianna beelden zien van haar jeugt die hij uit haar eigen verleden op zocht, dan wanneer ze iedereen van de geleiders ontmoet heeft en dan ook hoe ze hadden gevochten met zijn allen, en hij zocht ook op uit haar verleden hoe raven haar mee had genomen en zo maar hij stopte voor de marteling zodat ze dat niet nog eens zou herbeleven, en hij liet haar hand los en hij zelf hijgde van de inspanning en hij keek arianna aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyvr maa 30, 2012 10:30 am

Arianna had traen in haar ogen gekregen en trok aan het einde haar hand terug, om eerlijk te zijn was ze eigenlijk nog meer in de war. Misschien had hij dit wel vervormd. Ze keek naar de grond en wist niet wat te doen, de marteling zat nog vers in har geheugen en ze was zo ongelooflijk moe.. Ze keek om zich heen, de dingen die ze net had gezien kon ze zich helemaal niet meer herinneren. Ze wist niks meer..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyvr maa 30, 2012 10:36 am

Allen keek naar de twee, glimlachtte lichtjes doordat Arianna wel terug was gekomen. Hij hoopte maar dat wat Rat deed werkte, zodat ze weer samen konden reizen. Maar Arianna leek echter nog overstuurder. Hij beet op zijn onderlip, liep vervolgens langzaam op haar af. 'Ik snap dat het verwarrend is. Maar geef het een kans, Arianna. Ik zweer dat we je niks zullen doen.' zei hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyvr maa 30, 2012 10:37 am

rat keek arianna aan en hij kon niet blijven staan en hij ging zitten en hijgde nog steeds, denk rustig na over wat je net zag,,,je moet zelf beslissen of je het de waarheid vind f niet....want....je bent vrij om te kiezen wie je bent....een geleider.....of een pion, zegt hij en dan keek hij allen even aan de wat zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyvr maa 30, 2012 10:45 am

Arianna beet op haar lip en keek naar Allen, iets aan hem maakte haar rustig, maar ook angstig. Als hij de gene was die haar was komen halen bij Raven, dan was hij slecht. Anders was hij goed want dan kwam hij haar redden, maar hij was net ook naar haar toegekomen, hij nam de moeite om met haar te praten. Al kon dit ook zijn om haar over te halen om bij hun te komen. Misschien kon ze er maar beter voor kiezen om ' aan hun kant ' te staan. Dan zouden ze haar niks doen, en kon ze als ze weer bij het kasteel waren gewoon naar binnen, weer naar Raven. Óf ze kwam er nu achter dat ze niet gevaarlijk waren en dat ze hier kon blijven. Ze keek naar David. 'Ik blijf bij jullie, maar ik wil niet dat hij tegen me praat, of bij me in de buurt komt.' zei ze zacht, ze was echt doodsbang voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyvr maa 30, 2012 10:51 am

rat was blij met haar keuzen en ten ze dat over david zei wist hij tot ze geen keuze hadden dan het te acepteren. als ze wilde tot ze niet weg ging, en hij keek even weer naar allen. ik heb er geen probleem mee. zegt hij eerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyvr maa 30, 2012 10:56 am

Oh, ik wou nog iets zeggen, iets wat ik bijna vergeten was xD
Oke, ik weet niet precies hoe ik het moet gaan verwoorden.
Maar ik hoop dat Allen niet vervelend is en jullie plannen ruineerd met zijn goedigheid?
Ik heb hem gewoon zo gecreert, dat hij ontieglijk veel om mensen geeft en ze dus niet zomaar laat gaan.
Maar ik heb zo het gevoel dat het soms nogal vervelend is voor jullie D: ik hoop van niet
---

Hij bleef voor Arianna staan, keek haar aan terwijl ze duidelijk een beslissing probeerde te maken. Toen hij haar hoorde, glimlachte hij gelijk vrolijk. Ze wou bij hun blijven. Gelukkig! Raven was er niet in geslaagd! Maar nu moesten ze ervoor zorgen dat ze niet weer te grazen werd genomen. Hij keek even achterom naar David. 'Je hebt haar gehoord, Dave. Dus, ga je dat doen?'

Alvaro grijnsde. 'Klopt.' zei hij en legde een hand op zijn schouder. Zijn blik werd serieus. 'Wat ga je met dat Dahlia-meisje doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyvr maa 30, 2012 10:58 am

Haha als er iemand niet vervelend is in het rpg dan is het Allen wel hahaha, maar ik vind mijn rol ook vervelend, dus je vind je eigen rol denk ik gewoon stom af en toe haha

_

Arianna zuchtte diep. 'Ik weet niet waar jullie heen wouden gaan, maar ik ben dood moe' gaf ze eerlijk toe, en ze had veel pijn.

Gabe keek naar de jongens, ze moesten maar overleggen of ze naar een nieuwe grot ofzo moesten gaan. 'We zaten in een grot, maar dati s nog best ver reizen, misschien kunnen we beter iets nieuws zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyvr maa 30, 2012 11:02 am

niemand is vervelend <3
maar nu ga ik wel vervelend zijn, ruuz wil je reageren bij ons rpg
en ruuz wil je ook mee doen aan de meeting ?

rat keek van allen naar ariann. een grot is niet verstandig daar zijn we lats ook geweest, ik heb liever een andere plek, zegt hij dan tegen de rest en hij hoor de ariannan. we kunnen eerst hier wat uit rusten en dan verder gaan want ik ben ook moe, bekent hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyzo apr 01, 2012 4:41 am

Dahlia stond afgezonderd van de groep zachtjes tegen het paard te praten. Ze moest maar zo aardig zijn en het dier binnenkort terug brengen naar zijn eigenaren. Ze keek rond. Kirye was vast en zeker aan het jagen. Ze zag hem in ieder geval niet meer. Ze slaakte een diepe zucht. Wat moest ze nu? Ze twijfelde tussen weg gaan van de geleiders en haar eigen pad weer kiezen of blijven. Ze had niet echt het gevoel dat iedereen haar even veel verwelkomde hier. Wisten ze het dan toch??
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyzo apr 01, 2012 4:54 am

Kyara dacht na over een plek waar ze eventueel heen konden gaan.

James haalde zijn schouders op. "Ik weet het niet." Vervolgens zuchtte hij diep. "Eerlijk gezegd wou ik dat ik haar nooit ontmoet had, dan zat ik nu niet zo in de pineut."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyzo apr 01, 2012 4:57 am

'Ik weet nog wel een paar plekken...' zei Dahlia langzaam. Ze keek op naar de andere. 'Jullie zeggen het maar en ik breng jullie erheen.' zei ze rustig. Ze keek Gabe aan. Ze wist dat hij haar niet vertrouwde dus ze verwachtte eigenlijk ook dat hij dat nu ook niet zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyzo apr 01, 2012 5:52 am

rat keek op, zolang het maar geen grot is zegt hij vermoeit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyzo apr 01, 2012 5:54 am

Allen dacht ook mee terwijl hij langzaam op de grond ging zitten met zijn rug tegen de muur. Hij zuchtte diep. 'We kunnen het beste gewoon rondreizen, denk ik. Niet de hele tijd op één plaats blijven. De ene nacht hier, de andere nacht daar. Dan is het lastiger voor de soldaten om ons te vinden en hoeven we ook geen onnodige gevechten te houden.' zei hij.

'Ik begrijp het. Je moet haar in ieder geval wel informeren dat je onderduikt. Anders zal ze je misschien zoeken en dan zit je nog meer in de nesten dan je nu al doet.' zei Alvaro.

---
Stef, waar is Neah eigenlijk? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyzo apr 01, 2012 5:58 am

ach verek jah nu je het zegt, hij was zgenaamt wezen ...ehm soldaten afleiden....of zo
-----

rat keek naar allen en hij luisterde, maar dan merkt hij een geest op die een schild rond zich heeft van een of ander liedje en zijn ogen flitsen naar de bosjes waan neah uit komt. aah. eindelijk, sorry het was lastig die soldaten kwijt te worden zeg, zegt hij tegen allen en de rest, en hij kijkt allen vreemd aan..wa...wat is er met jou....
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyzo apr 01, 2012 5:59 am

Arianna zuchtte diep. 'Ik heb echt niet de energie om continu rond te reizen.' mompelde e.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyzo apr 01, 2012 6:02 am

Dahlia dacht na. 'Misschien is het slim om een dag te reizen, een dag te rusten en dan weer verder te trekken.' Ze keek naar de andere. 'Als jullie willen kan ik naar de stad gaan met iemand en wat paarden regelen om te reizen. Ik heb ergens in een grot nog wat geld liggen voor het geval dat. Niemand vond die groten toch ooit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyzo apr 01, 2012 6:06 am

Allen keek op toen iemand uit de bosjes kwam en sprong overeind. 'Neah! Ik was al bang dat we je kwijt waren!' zei hij opgelucht. Hij was blij dat hij ongedeerd was. Als hij hem was verloren zou zijn, zou hij echt diep in de put vallen. 'Ehm... Lang verhaal. Het komt erop neer dat ik een ondode ben...' Het kwam er niet geheel vloeiend uit maar hij sloot zijn emoties al snel genoeg weer buiten om maar niet weer een halve paniekaanval te krijgen. Hij keek weer naar de rest en knikte toen Dahlia met een suggestie kwam. 'Dat is een goede optie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyzo apr 01, 2012 6:12 am

neah grijnsde. kom kom zo snel verga ik nu ook niet, zegt hij plagent tegen allen en dan keek hij even bezorgt en gaf hem een schouder klopje, en hij keek naar de rest en ook naar daliah en rat.


rst keek neah wantrouwig aan maar dan richt hij zich tot dalia, ik vind het goed zolang tot iemand maar met je mee gaat, zegt hij dan en hij kwam langzaam overeind,
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyzo apr 01, 2012 6:15 am

Dahlia knikte. 'Tuurlijk. Ik heb niets te verbergen ondanks dat sommige dat denken.' Ze keek van Gabe naar Allen en van Allen naar Rat. 'Zeg maar. Wie wil je dat er met me mee gaat.' Ze was het een beetje zat dat mensen zo sneaky deden. Ze voelde het gewoon. Ze vertrouwde haar niet. Daar moest ze wat aan doen. Ondertussen steeg ze op het paard wat ze zelf nog had en wachtte geduldig.



ooh ruuz ik had voor ons een rpg aan gemaakt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyzo apr 01, 2012 6:23 am

Kyara staarde stilletjes, in gedachten verzonken voor zich uit. Er had zich plotseling een gedachte in haar hoofd genesteld dat ze misschien wel even naar haar vroegere dorp kon gaan om te kijken hoe het ging met haar familie. Maar ze wist dat ze nooit in haar eentje zou mogen gaan en had ook geen zin om iemand mee te nemen.

"Ja. Nouja laten we dan maar naar hun schuilplek gaan. Als ze al niet weg zijn," zei James en liep naar buiten toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Emptyzo apr 01, 2012 6:25 am

omg dat is grappig dat tekenen, moet alleen alles in het engels:(
------

rat keek dailha aan, ik wil wel mee, alleen licht het er aan waar je heen gaat een rustig dorp kan ik mee leven een druk dorp niet dan word ik gek, antwoord hij en hij keek weer even naar neah wiens gedachte hij niewt hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 23 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 23 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Wheel Of Time
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: