Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
Ruuz
Sanne
feniks
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 8:30 am

Haha maar niet lachen om mijn tekenkunsten.


Arianna keek hem aan, ze schudde haar hoofd en keek naar haar handen. Ze was een geleider, en ze verafschuwde zichzelf daarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 8:32 am

Mensjes ik kiep om van moe heid ik ga even slapen en na honden uitlaten reageer ik weer is rond 11 uur
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 8:38 am

'Je had me heel goed geholpen.' zei Allen toen. 'Als jij er niet was geweest, zou ik nu dood zijn geweest. Je redde mijn leven die dag. En ookal herriner je je het niet, ik ben je er heel dankbaar voor.' Hij glimlachte oprecht naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 8:38 am

Dahlia stond bij de rest.

Raven keek naar het 3tal. "Nou? Ga!"


Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 8:39 am

'Als jullie slecht zijn, en ik heb je gered.. dan ben ik dus ook slecht' mompelde Arianna.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 8:43 am

James knikte en draaide zich om. Hij liep vlug Raven's kamer uit voordat deze van gedachten veranderde en alsnog zou besluiten om hem te straffen. Met een zucht ging hij met zijn vingers door zijn haar, hij had het perspectief op de hele missie inmiddels verloren.

Kyara zat stilletjes tegen een boom aan en hoopte dat ze Arianna wistten over te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 8:45 am

'Wat is ''slecht'' eigenlijk, Arianna?' vroeg Allen toen maar om het helemaal filosofisch te maken XD

Alvaro volgde James kalmpjes en zuchtte diep. 'Telkens hetzelfde liedje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 8:47 am

XD!

Arianna staarde voor zich uit. 'Als je onzinnig mensen vermoord die er niks mee te maken hebben.' fluisterde ze. "Als je de hele wereld probeert over te nemen.' ze keek hem nu ongelooflijk beschuldigend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 8:50 am

James stond abrupt stil en draaide zich om naar Alvaro. "Ik denk niet dat ik het nog kan doen," zei hij hoofdschuddend.

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 8:57 am

Dahlia keek onzeker naar de grond. Ze begon zich steedsmeer en meer zorgen over zichzelf te maken. Vragen als wat heb ik mezelf aan gedaan en waarom heb ik het mezelf aangedaan gingen steeds vaker door haar hoofd. Ze keek naar het paard waarmee ze gekomen was. Het dier snoof ongeduldig en zenuwachtig.

Raven keek uit het raam. Hij slaakte een diepe zucht. Zo schoot het natuurlijk nooit op. Zijn vader zou ondertussen wel onrustig en strijdlustig worden.




Ruuzje is het goed als wij maandag dat rpg voor ons maken of heb je geen zin meer?? C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 9:15 am

'Klopt.' zei Allen zachtjes en keek haar rustig aan. 'Maar dat zou betekenen dat heel veel mensen slecht zijn. Ik zou slecht zijn, David zou slecht zijn maar Raven zou ook slecht zijn. En wat denk je van Shai'tan? Die zou ook slecht zijn als je het zo bekijkt. Zelfs jij zou slecht zijn. Want de geleiders streven naar een doel en Raven doet dat ook. We streven allebei naar overheersing. Hij over ons, wij over Shai'tan. En iedereen die zich dan aan een kant aansluit, is dan automatisch slecht want je helpt dan mee met het streven naar het doel. Dus eigenlijk kun je ons allemaal slecht noemen... Maar dat is de balans van de wereld, Arianna. Slecht kan niet zonder goed en goed kan niet zonder slecht.'

'Hm, wat? Shai'tan dienen?' vroeg Alvaro en keek zijn partner aan.

---

Ik heb nog wel zin heur c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 9:22 am

Sannee ik kom er niet uit, bij je tekening.. XD! Kennelijk weet ik niet hoe ik het scrhijf ofzo, zal ik gewoon pass doen?

Arianna keek hem aan. 'Maar jullie zijn niet goed' zei ze. 'Dus is er ook geen balans, of wel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 9:23 am

James haalde zijn schouders op. "Die geleiders uitleveren aan hem. Het voelt fout," zei hij aarzelend. "Ik geloof dat ik ineens een geweten heb ontwikkeld," voegde hij er als grapje aan toe, maar er zat wel een kern van waarheid in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 9:25 am

hahaha oke het is gelukt, nadat ik met linde heb overlegd! xD

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 9:32 am

Allen schudde zijn hoofd lichtjes. 'We beschouwen elkaar als slecht, Arianna. En dat botst.' zei hij en keek haar enigszins droevig aan. 'Ik weet niet wat je nu gaat doen, of je naar Raven terug gaat of niet maar dat is je eigen keuze. Ik ga je niet dwingen, maar ik ga je wel missen. Net zoals de rest.'

Alvaro kon er eigenlijk niet echt om lachen omdat hij wist dat dit serieus was. 'Het begint echt serieus te worden, he? In het begin was het nog kinderspel. Het was slechts een jacht op één of ander wild dier. Nu is het anders. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt ookal voel ik me zelf niet zo maar ja, ik ben niet voor niets als gestoord bestempelt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 9:37 am

Arianna keek hem aan. 'Ik weet niet wat ik moet doen' fluisterde ze zacht, bijna onhoorbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 9:39 am

James glimlachte lichtjes. "Je bent niet gestoord, maar slim," merkte hij op. Hij zuchtte diep. "Ik zal je brengen naar de geleiders, maar ik denk dat ik hierna onderduik."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 9:43 am

'Begrijp ik.' Hij stond op en riep Tim even, die uit zijn broekzak vloog en voor hem ging zweven. 'Ik laat je wel even nadenken. Ik laat Tim bij je voor het geval je je keuze maakt. Als je bij ons wilt blijven, leidt Tim je naar ons toe maar als je terug wilt naar Raven, moet je hem gewoon terugsturen. Oké?'

Alvaro glimlachte ook even maar zijn gezicht verviel al vlug weer terug naar een iets serieuzere. 'Onderduiken is het slimste, ja. Ik ga je wel missen, hoor.' Hij grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 9:43 am

Dahlia bleef onzeker op enige afstand van de andere staan.


Sief ik krijg een idee. Ik pm je even Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 9:45 am

Jongens, ik ga even powerdouchen (douchen in vijf minuten)
En dan ben ik terug c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 9:47 am

Arianna keek hem na en keek toen naar Tim, opeens schoot haar iets te binnen en ze begon om zich heen te kijken. Waar was hij? Ze keek naar Tim en miste meneer Augurk heel erg. Ze keek naar Tim. "wat moet ik doen?' fluisterde ze. 'Het liefste zou ik nu stoppen met alles, en aan niemands kant staan.. '
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 10:17 am

Inmiddels was Allen al weggelopen en voegde zich bij de groep. 'Ik heb mijn best gedaan, jongens. Ze probeert nu een keuze te maken tussen ons en Raven. Ik weet niet waarvoor ze zal kiezen, ik wil haar nergens toe dwingen.'
Tim was bij Arianna en vloog naar haar schouder toe om daar te gaan zitten. Toen hij zat nestelde hij zich in de holte tussen Arianna's hals en schouder om haar te troosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 10:26 am

Dahlia knikte. "Ik hoop dat ze blij word van haar keuze." Zei ze zachtjes. Ze aaide het paard. "Ik hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt." Vervolgde ze nog zachter.




Ik ga zo slapen schatjes xx
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptydo maa 29, 2012 6:01 pm

sorry tot ik gistere niet meer on ben gekomen maar ik was echt dood op DX

rat zat op de grond diep in gedachten verzonken en hij bestudeerde die van de rest allenmaal, maar hij kijkt geschrokken op als hij llen ineens hoort het was voor hem nog even mennen want hij hoorde allen niet meer in zijn gedachten
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Emptyvr maa 30, 2012 5:47 am

Arianna aaide Tim en zuchtte diep. Uiteindelijk liep ze terug naar de groep. Ze keek naar Rat. "jij.. Kon me iets laten zien?" vroeg ze. Als ze iets van het verleden wist....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 22 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 22 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Wheel Of Time
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: