Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Anniek en Steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 7:53 am

oke we weten waarover XD

naam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
verleden:
extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 8:00 am

naam: Julia
leeftijd: 21
uiterlijk:Lang bruin haar, grijze ogen, slank
innerlijk: Moedig, eigenwijs, opstandig, eerlijk, liefhebbend
verleden: Ze is opggroeit in een arm gezin in een criminele buurt, ze wilde altijd al bij de recherce en zodra het haar gelukt was heeft ze gelijk haar buurt onder handen genomen
extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 8:08 am

naam:servio almeda
leeftijd:23
uiterlijk:komt
innerlijk:koppig, rebels,slim. soms wat roekeloos omdat hij eerst dingen doet en dan vaker pas na denkt, hij heeft veel structuur nodig, en dat heeft hij door de politie gekregen.
verleden:hij is opgegroeit tussen de criminelen, hij zou bijna de jeugt gevangenis in gaan toen een agent hem in huis nam en hem een 2e kans gaf, deze heeft hij aangenomen
extra:eem in de crime wereld noemde ze hem rat
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 8:47 am

Oke super:) Wil jij beginnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 8:51 am

servio lag in zijn burau met de schoenen op tafel en een docier in zijn handen van een of ander crimineel en hij keek het vluchtig door en gooide het daarna aan de kant in een la. alles was een puinhoop in het barou alleen de la waar allen informatie in zat niet, en dat hielt hij ook netjes. dan als hij voetstappen hoort gaat hj snel goed zityten
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 8:53 am

Julia kwam het kantoor binnen en glimlachte naar Servio. "Goedenmorgen Partner." zei ze en ze ging aan het bureau tegenover het zijne zitten. "Waar ben je mee bezig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 8:58 am

servio grijnst. zorgen tot ik geen preek kreeg van onze baas als hij mijn voeten op tafel zat. zegt hij met een speelse grijns, en dan niet veel later haalt hij zijn schouders op. ik was wat aant neuzen door dociers, meer niet...en ooknog goede morgen, zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 9:00 am

Julia startte haar computer op en keek naar hem. "Vandaag moeten we beginnen aan de moordzaak." zei ze toen. "Volgens mij is er een heleboel wat we uit moeten gaan zoeken."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 9:06 am

servio maakte een huiverent geluid. ik zie het nog voor me gister hoe die vrouw er bij lag, zegt hij en hij begon ook te tikken op zijn pc, oke wat weten we tot nu. een vrouw in de 30...vermoort op donderdag avond. begon hij op te noemen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 9:11 am

Julia pakte haar aantekeningen en keek erna. "Een gescheiden vrouw met 2 kinderen van 15 en 19." las ze op.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 9:15 am

servio luisterde en hij stond op. dan gaan we die eens een bezoekje brengen en vraagjes stellen he, zegt hij en hij pakte zijn jas en deed hem aan. ik beloof ik zal niet grof over komen, zegt hij dan onschuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 9:28 am

Julia trok ook haar jas aan en keek hem geamuseerd aan. "Dat moet ik nog eens even zien." zei ze grijnzend en ze liep het kantoor uit naar buiten. "Rij jij of rij ik?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 9:30 am

servio pakte de sleutels en hij keek er spijtig naar en gooide ze naar julia toe, ik heb gister iets te veel gedronken dus, zegt hij dan eerlijk hij wist hoe zijn adoptie vader ver de regels dacht dus hij dacht over zon dingen wel 2 keer na
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 9:38 am

"Een zonde, wie drinkt er nou voor hij naar het werk moet?" vroeg Julia terwijl ze de autosleutels uit de lucht ving en in de auto stapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 10:10 am

het was gister avond voordat mevrouw collins belde. zeg servio verdedigent maar met een speelse grijns en hij liep naar buiten en bij de auto stapte hij aan de passagiers kant in stapte. nou laten we gaan voor ze begint over iets anders want zeuren kan ze als de beste, zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 10:40 am

Julia startte de auto en reed naar het adres van de exman van de vermoordde vrouw. "Maar je drinkt best veel als het nu nog in je bloed zit."merkte ze op. "Waarom zoveel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 10:49 am

julia....het is te merken tot jij een geboren agent bent weetje, zegt servio dan wat plagent. hij wilde niet altijd al haar vragen beantwoorden, maar hij had regels waaraan hij zich moest houden, vroeger was hij erger toen zat hij aan alles en niet alleen de drank, hij mocht nog drinken maar niet te veel,,...en gistere was het te veel gelukkig was zijn pa op nachtdienst. en hij keek op uit zijn gedachten
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 10:53 am

Julia keek heel even vanuit haar ooghoeken naar hem en zuchtte toen. "We werken nu al meer dan een jaar samen en ik heb nog steeds het gevoel dat je dingen achterlaat.. We moeten elkaar volledig kunnen vertrouwen. Zeker in dit werk."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 11:07 am

servio slaakte een ergerende zucht, dit heb je me al hondert keer gezegt of wel meerdere keren in het jaar. wanneer hou je er over op als ik mijn levens verhaal heb vertelt je weet tot ik geadopteert ben en tot alchol verslaaft ben geweest is dat niet al genoeg....vraagt hij dan niet aanvallent maar een beetje neutral. hij wilde niet vooroordeelt worden zijn pa deed het niet maar hun baas die heilt hem goed in het oog
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 11:43 am

"Ik maak me gewoon een beetje zorgen dat is alles. Het is echt niet dat ik anders over je ga denken hoor." zei Julia rustig terwijl ze een woonwijk inreed.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyzo maa 25, 2012 5:18 pm

servio luisterde naar de woorden van julia en toen hij die laatste hoorde wist hij tot hij het haar ging vertellen, hij vertrouwdehaar door dik en dun ze waren een hecht team geworden in het afgelopen jaar, het was alleen hij was bang hij ze over hem dacht als ze zijn verleden wist. oke ik vertel het je...en ik hoop tot je niet anders gaat denken, en op dat moment pakte hij het stuur en draaide dat richting een parkeer plaats en hij keek julia aan. stop daar maar even we zijn toch vroeg, en ik wil niet tot je ergens tegen aan rijd, zegt hij dan zoetjes

jonge met bruin haar is servio
http://imageshack.us/content_round.php?page=done&id=4tHclqGinZyozNbT2-zMzebN4dzN7NbV58_o193c1tGn1OPK
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyma maa 26, 2012 6:24 am

Julia zette de auto stil en keek hem aan. Ze glimlachte bemoedigend naar hem. "Maak je maar geen zorgen, ik zal echt niet anders over je denken. Erewoord." beloofde ze hem en ze wachtte af op wat er komen zou
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptyma maa 26, 2012 8:02 am

servio keek julia en hij ademde diep in en hij begon te vertellen. voortot ik bij mijn pleeg vader kwam heb ik niet in een weeshuis gezeten maar ik woonde bij mijn broer we zaten in de criminele wereld we deden alles wat gd verboden had, drinken, stelen, drugs, en ook geweld. toen mijn peet vader me vond, ws ik op einde latijn hij heeft me hart aangepakt en gezegt hoe ik er voorsta en me een 2e hand toe gerijkt...en die heb ik aan genomen, daarna werd het zwaar, afkicken en de mensen waarmee ik leefde de rug toe keerde, zegt hij rustig en keek julia aan en wachte op een reactie
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptydo maa 29, 2012 5:18 am

Julia luisterde aandachtig naar zijn verhaal. Ze had wel zoiets verwacht maar het was toch wel schokkend om te horen. "Wat een verhaal." zei ze onder de indruk. "En nu ben je hier, een toprecherce. Ik heb echt veel respect voor je Servio."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Emptydo maa 29, 2012 8:17 am

Sergio was verbaast over haar reactie maar glimlacht dan. Dankje. En laat het de bazin niet horen ze vertrouwt me niet. Zegt hij dan weer met een speelse grijns en hij keek Julia aan en gaf haar een duw. Maar dat komt niet alleen door mij maar ook door een Parkner die me de baas kan. Zegt hij eerlijk. Hij had respect voor haar hoe ze tegen hem in ging als hij over de rooien ging op zijn stier pa na durfde bij à niemand het
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anniek en Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek en Steff
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek & Steff
» Anniek & Steff
» The Truth (Anniek&Steff)
» Sanne en steff
» Anniek en ik <3!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: