Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Anniek en Steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptydo maa 29, 2012 8:19 am

Julia glimlachte en gaf hem een zacht duwtje terug. "Ik zei toch al, we zijn partners, we kunnen elkaar vertrouwen." zei ze tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptydo maa 29, 2012 5:33 pm

servio knikte. dan zullen we maar gaan anders is mevrouw collins kwaad als we te laat aan komen, zegt hij dan tegen julia. en hij was blij met haar als parkner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyvr maa 30, 2012 12:57 am

Julia knikte en starte de auto weer. "laten we die man maar eens gaan ondervragen dan." zei ze tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyvr maa 30, 2012 4:01 am

Sergio keek vooruit. En die kinderen ook niet vergeten hè zegt Sergio dan. Misschien een die kinderen en de andere de man zegt hij na denkend. En hij was even stil. Nou alleen de vraag wie doet wie
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyvr maa 30, 2012 5:12 am

"Ik praat wel met de kinderen." zei Julia glimlachend. "Dan kan jij de man verhoren." ze reed de straat uit naar het huis van het gezin en parkeerde. "Nou daar gaan we weer."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyvr maa 30, 2012 10:14 am

servio knikte en hij kreeg al een glimlach, verhoren vond hij altijd intresant, maar hij loog er niet om een achtervoling om iemand te arresteren vond hij een van de beste dingen van het vak zolang er geen doden vielen. dan ziet hij tot julia de auto stopt en hij grinnikt om haar woorden en hij knikt instemment en hij stapt uit en hij trekt zijn jas goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyza maa 31, 2012 5:35 am

Julia ging de auto uit en belde aan. Een man deed open. "Goedemorgen, mijn naam is Julia, dit is mijn collega Servio. Recherce, ik heb een paar vragen voor u kunnen we binnen komen?" de man knikte en Julia liep naar binne.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyza maa 31, 2012 5:41 am

servio stapte ook uit en had zijn hande zoals gebruikelijk in zijn zakken en hij keek de man aan en hij lette al meteen op zijn houding stem intonatie en die dingen. en hij ging na julia ook naar binnen en hij lette ook meteen op de omgeving hoe die was, en of ze alles lieten slingeren of niet. ik wil u wat vragen stellen in verband met de dood van u vrouw...zijn u kinderen ook thuis, vraagt hij dan aan de man, maar hij hoorde de kinderen al boven rond lopen,
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyza maa 31, 2012 6:21 am

De man keek naar Servio en knikte. Hij liep naar de trap. "Lucy, Niels! Komen" schreeuwde hij naar boven.
Julia bekeek de man nadrukkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyza maa 31, 2012 6:26 am

lucy en niels kwamen de trap af gerent het meisje lucy was rond een jaar of 10 en de jongen niels was rond een jaar of 13, schatte servio en hij limlachte vriendelijk naar ze en dan kijkt hij naar de man, kunnen we hier ergens appart praten in de keuken of zo dan kan mijn parkner met de kinderen in de woonkamer, als u dat goed keurt, zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyza maa 31, 2012 8:02 am

De man knikte. "We kunnen naar de keuken." zei hij en hij ging Servio voor.

Julia keek naar de kinderen en ging op de bank zitten. "Komen jullie ook even zitten, dan heb ik een paar vragen voor jullie." glimlachte ze vriendleijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyza maa 31, 2012 8:06 am

servio was blij tot de man voor ging anders had hij natuurlijk gevraagt of hij voor ging hij liet altijd iedereen voorgaan bahalve julia hij wilde namelijk niet in de rug aan gevallen worden, en hij ging de keuken binnen. ten eerste vind ik het erg tot u vrouw dood is mijn deelnamen er in, zegt hij beleeft met een knikje, maar we zijn van de recherge en moeten ons werk doen daar hren vragen bij, waar was u gistere rond 8 uur, vraagt hij rustig

lucy ging zitten en keek de vrouw aan en dan naar haar broer niels die naast haar ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyza maa 31, 2012 8:24 am

"We doen onderzoek naar jullie moeder." vertelde Julia. "Hoe was de relatie tussen jullie vader en moeder?"

De man ging zitten en keek naar Servio. "Mijn ex=vrouw, we zijn gescheiden. Ze woont niet eens hier. Ik was in de kroeg."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyza maa 31, 2012 8:28 am

sorry ex-vrouw, zegt servio dan tegen de man en hij luisterde, kan de bar man bevestigen tot je in de kroeg was rond die tijd, vraagt hij dan.

lucy keek verdrietig en snikte zachtjes en keek naar haar handen. niels zuchte en aaide zijn zusje even over haar rug, niet echt goed eerst wel...mijn vader dronk veel en mijn moeder begon ook veel te drinken toen we wat jonger waren en tja toen begon het spaak te lopen en zijn ze gescheiden...maar ze hebben elkaar nooit geslagen zegt niels eerlijk. maar eerlijk gezegt denk ik niet tot mam alleen aan de drak zat. zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyza maa 31, 2012 9:55 am

Julia keek naar Niels. "En waarom denk je dat Niels?" vroeg ze vriendelijk aan de jongen. Hij leek haar een slim kind dat veel meer doorhad. Hopelijk zou het verder kunnen helpen in het onderzoek.

"Het was heel druk, ik heb wel een drankje besteld maar was er nog nooit eerder geweest." zei de man tegen Servio.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyza maa 31, 2012 6:53 pm

Niels grinnikte vreugdeloos. Nou ze haalde geld uit onze spaar pot stiekem. Als we bij haar waren deed ze soms alsof ze ergens zenuwen voor had maar daar was niks en tegen 11 of 12 uur ging ze weg. Legt Niels. Uit
Lucy zat zachtjes te snikken en het was duidelijk tot ze er moeilijk mee had

Servio keek de man aan. Nou aangezien u maar eentje hebt gedronken kunt u me zeker wel vertellen hoe het café heet. Daarnaast wil ik weten hoe de relatie tussen jou en u ex-vrouw was de laatste maanden. Zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 12:30 am

Julia maakte wat aantekeningen en knikte begrijpend. "Bedankt Niels, hier kunnen we wat mee." vertelde ze hem. "Is er nog meer wat je kwijt kan over je ouders?"

De man knikte en schreef de naam van een groot caffeé op een blaadje. Hier was hij die dag ook geweest, grote kans dat hij zelfs getuige kon vinden daar. "De relatie was gewoon, afstandig, zij haalde de kinderen op bij mij, ik bij haar zonder er al te veel woorden aan vuil te maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 2:38 am

Niels knikte. Nee dat was het zegt hij dan. Kom Lucy we gaan een film kijken zegt hij ter afleiding. En hij keek Julia nog aan voordat hij met Lucy de kamer verliet

Servio keek naar de naam van het café. Oke bedankt misschien zie ik u binnen kort nog. Zegt hij dan en hij stond op en knikte en liep weg en zag de kinderen naar boven gaan. Sorry voor het storen. Zegt hij dan tegen de man en hij liep weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 2:43 am

Julia wachtte bij de deur op Servio, nadenkend over wat ze gehoord had.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 3:15 am

Servio liep naar Julia toe en ging met haar naar buiten. Oke we kunnen kijken of de alibi's van hem klopt. En hij liet de naam en het adres van het café zien aan Julia en hij liep naar de auto en stapte in
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 3:19 am

Julia knikte en ging achter het stuur zitten en reed weg. "Laten we maar eens kijken dan." zei ze kalm en ze reed richting het café
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 3:33 am

dat zullen we zeker doen. maar de man lijkt me niks er mee te maken te hebben hij deed er dan luctig over want het was zijn ex ze hadden op het laatst ook niet echt meer een band. zegt servio
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 3:45 am

"De kinderen vertelde dat ze allebei aan de drank waren. En dat er problemen waren met hun moeder." zei Julia bedachtzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 4:07 am

servio keek julia bedenkelijk aan, hij zei tegen mij tt hij maar een gedronken had...maar we kunnen het zo na vragen of het waar is, zegt hij en hij zag niet veel later het cafe en hij rekte zich uit voor hij uit stapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 4:25 am

Julia liep samen met Servio het cafe binnen regelrecht naar de bar. "Goedendag, ik ben Julia en dit is mijn collega Servio, van depolitie. Kunnen wij een paar vragen stellen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anniek en Steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en Steff   Anniek en Steff - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek en Steff
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek & Steff
» Anniek & Steff
» The Truth (Anniek&Steff)
» Maaike en Steff
» Anniek en ik <3!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: