Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Anniek en ik <3!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:04 am

Lily x James Anniek en ik <3! Eternity_Would_Suck_With_You_by_julvett
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:09 am

Oke dan doe ik dus James en Winter:D Gelijk beginnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:14 am

Ja heb ik zin in!

Lily liep de leerlingenkamer binnen, het was zondagavond en een aantal mensen waren bezig met hun huiswerk. Zijzelf had alles uiteraard al af en had genoten van een vrije dag. Ze ging in een stoel bij de haard zitten en keek naar de vlammen.

Sirius grijnsde naar Remus die een of andere opmerking had gemaakt en keek naar James. 'He Evers is binnengekomen' zei hij grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:16 am

James grijnsde naar Sirius. "Alsof ik dat nog niet gezien had." mompelde hij en hij stond op en ging tegenover Lily zitten. "Hej Evers." zei hij met een charmante glimlach om zijn lippen.

Winter zat aan een tafeltje in de leerlingenkamer gebogen over haar oude runen boek. Ze kwam er totaal niet uit en het jaar was nog maar net begonnen, wat een rotvak, waarom had ze dat ooit gekozen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:23 am

Lily keek op, en rolde kort met haar ogen. Natúúrlijk, Potter. "Potter' zei ze koeltjes, en ze pakte een boek uit haar boekentas, vastbesloten om hem niet de aandacht te geven die hij wou hebben.

Sirius keek om zich heen en zag verderop Winter zitten, er kwam een kleine glimlach op zijn gezicht. Hij bekeek haar een tijdje, maar ze zag er nogal in de war uit. Hij stond op en liep naar haar toe. 'Hulp nodig?' vroeg hij onschuldig, iedereen wist dat hij nooit zijn huiswerk maakte dus ja
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:26 am

James pakte het boek uit haar handen en keek haar aan. "Heb je een fijn weekend gehad?" vroeg hij grijnzend in een poging het gesprek op gang te krijgen.

Winter keek Sirius aan en grinnikte. "Als je verstand hebt van Runen graag ja." zei ze geamuseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:30 am

Sirius deed alsof hij nadacht. 'Hmm.. ik ben wel goed in dingen verzinnen' hij grijnsde en haalde een pluk haar uit zijn gezicht, misschien werd het te lang. Hij ging tegenover haar zitten en pakte het boek. 'juist ja.. mompelde hij. "Nou dat is duidelijk..'

Lily keek hem chagrijnig aan. 'Het was tot nu toe nog ok.' mompelde ze, en ze plukte haar boek weer uit zijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:32 am

James haalde zijn schouders op. "Je kan me niet eeuwig blijven ontlopen Lily." zei hij geamuseerd.

Winter grinnikte. "En?" vroeg ze nieuwsgierig. "Kan je lezen wat er staat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:34 am

Lily keek hem aan. 'Ik kan het in elk geval proberen niet?' ze trok haar wenkbrauwen op.

Sirius knikte serieus. 'Ja, er staat dat James zometeen weer afgaat bij Lily' zei hij, en hij sloeg een pagina om. 'Hier staat dat Snape wat meer shampoo moet gebruiken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:36 am

Winter schoot in de lach. "Hej! Volgens mij heb je het verkeerde boek, dit lijkt meer op waarzeggerij." zei ze geamuseerd. "Maar je hebt gelijk." zei ze en ze knikte naar Lily en James.

"Dus, heb je zin om mee wat te gaan drinken morgenavond?" vroeg James.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:38 am

Lily keek geïrriteerd. 'Op een schoolavond?' vroeg ze sarcastisch.

Sirius begon te lachen. 'Ik dacht misschien kunnen we de twee vakken combineren.' zei hij. Hij legde het boek voor haar neer en wees naar rare letters, iets met een soort kruisje. 'Er gaat iemand dood denk ik' zei hij, en hij trok een gezicht alsof hij ontzettend aan het nadenken was. Hij lachte en keek achterom naar James en Lily. 'Misschien is het James.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:41 am

Winter keek Sirius lachend aan. "Je bent me er één." zei ze grijnzend. "Maar nu even serieus, ik moet dit morgen af hebben. Dit wordt echt een drama.. prof% maakt mee af als ik het niet af heb.." ze zuchtte.

James haalde nonchalant zijn schouders op. "We kunnen onze boeken mee nemen en het hoeft niet laat te worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:42 am

Sirius lachte en bladerde terug. 'Ik begrijp het niet, ik heb het nooit gehad..' zei hij nu serieus. 'Maar heb je iets van een woordenboek ofzo, of een alfabed? ' hij lachte. 'Wat moet je precies doen?'

Lily keek hem nu schamper aan. 'Onze boeken meenemen, want je wou zeggen dat we daar dan huiswerk gaan maken? Vergeet het maar James' zei ze, zich er niet van bewust dat ze Jámes zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:45 am

Winter knikte. "Ja, ik heb hier het alfabet, maar helaas is het niet zo simpel. De ene letter in combinatie met een andere betekend iets anders dan als je het weer zo doet.. Echt om gek van te worden. Maargoed, moet maar even mijn best doen denk ik." zei ze.

James glimlachte. "Je noemde me James." zei hij grijnzend. "Nouja, oke, andere keer dan maar. Zo makkelijk kom je er niet mee weg Lily."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:50 am

Sirius trok een raar gezicht. 'Ok ik heb geen flauw idee sorry' zei hij, hij zuchtte en haalde zijn schouders op. 'Met een net voldoende red je het vast ook' hij glimlachte naar haar.

Lily keek hem geïrriteerd aan, ze zond hem een vuile blik en stond op om ergens anders te gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:52 am

Winter glimlachte en knikte. "Klopt, maar ik vind net voldoende niet goed genoeg.." zei ze en ze trok een zielig lipje.

James zuchtte en liet zich onderuit zakken in zijn stoel. Waarom was Lily zo moeilijk te bereiken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:54 am

Sirius legde troosten een hand op haar schouder. 'Nou dan is het natuurlijk mijn taak om je na je nét voldoende op te vrolijken, niet?' hij grijnsde plagend naar haar.

Lily keek even achterom en zuchtte, hij leek het wel naar te vinden dat ze zo deed, maar waarom stálkte hij haar zo? Als hij gewoon rustig was..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:56 am

Winter keek hem aan. "Nou dat is in ieder geval iets." zei ze en ze duwde zijn arm weg. "Nu moet ik echt aan de slag anders haal ik niet eens een voldoende."

James keek naar Sirius en Winter. Waarom waren meisjes wel lief voor Sirius. Bah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 10:58 am

Sirius lachte en stond op. 'Hoe lager het cijfer, hoe meer plezier we gaan hebben.' zei hij. "maar ik zal je wel alleen laten.' hij zag James naar hem kijken, en hij keek nogal nors. Hij liep naar zijn vriend toe. 'Nog steeds geen succes bij Evers?'

Lily zag Sirius bij Winter weglopen, ze kon natuurlijk niet kiezen met wie haar vriendinnen omgingen. Ze weet nog dat een van de meisjes uit haar vriendenclub een enorme crush had gehad op James. Dat was zó vervelend geweest, het voelde gewoon niet goed. Lily hield zichzelf voor omdat dat was dat ze dan continu geklets over hem moest horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 11:00 am

James keek naar Sirius. "Wat denk je zelf?" mompelde hij chaggerijnig. "Misschien moet ik er maar gewoon mee kappen."

Winter boog zich weer over haar werk en begon langzaam maar zeker met het vertalen van de runen in haar boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 11:02 am

Sirius haalde zijn schouder op. 'TJa de aanhouder wint zeggen ze he?' zei hij. "maar het kan ook zijn dat als je een keer geen aandacht aan haar besteed, ze je op een andere manier gaat zien. Weet ik veel.. je moet het zelf weten.'

Lily rommelde wat in haar tas, ze kon haar werkstuk voor toverdranken niet vinden. Geschrokken vormde zich een beeld in haar gedachte, wat als het nog in de bibliotheek lag?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 11:07 am

James haalde zijn schouders op. "Ik weet het ook niet hoor. Misschien helpt het inderdaad als ik haar met rust laat."

Winter slaagde erin de tekst te ontcijferen en zuchtte opgelucht. Het viel achteraf wel mee. Tevreden borg ze haar spullen terug op in haar tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 11:09 am

Sirius stond op. 'Nouja ik ga in elk geval slapen, maar ik zie wel hoe je het aanpakt met Evers' hij grijnsde en liep naar boven. Terwijl hij langs Winter liep stak hij nog even zijn hand op als groet.

Lily zuchtte, het was al laat en ze mochten nu eigenlijk al niet meer de gang op. Dan moest ze haar opstel morgen halen, of hopen dat ze hem nog vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 11:11 am

James rolde met zijn ogen. "Whatever" mompelde hij en hij volgde Sirius naar de slaapzaal.

Winter glimlachte kort naar Sirius en liep naar Lily. "Ik ga slapen" ze ze en ze liep naar de slaapzaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Emptydi apr 10, 2012 7:36 pm

Lily keek naar Winter en knikte. 'Is goed' zei ze, ze zuchtte. Hij lag toch niet in de leerlingenkamer. 'Ik ook' zei ze toen, en zeliep naar boven.

Sirius grinnikte en liep naar boven, daar maakte hij zich klaar om naar bed te gaan, en ging slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Anniek en ik <3! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik <3!   Anniek en ik <3! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek en ik <3!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek & Steffanie
» Maaike en Anniek!
» Anniek en steffanie
» Anniek & Steff
» Sifra&Anniek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: