Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Be carefull at the Masquerade

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptyma apr 09, 2012 6:04 am

oke ik heb er toch een samen rpg van gemaakt (sorry Steff) ook omdat the weel of time een beetje dood aan het lopen is volgens mij.
Dus bij deze. En toch maar zonder krachten, ik denk dat het best een leuk rpg kan worden als we het een kans geven.

even van te voren, als je iets niet snapt: GIVE A CALL!! Ik probeer het verder uit te leggen hoe ik het verhaal bedacht had zeg maar Razz:P


Het is het jaar 1704 wanneer de beroemde opera in venetië afbrand. De oorzaak is tot heden onbekend gebleven. Nu in 1754, precies 50 jaar na het tragische ongeluk die vele slachtoffers met zich mee bracht, is de opera weer opgeknapt. Klaar voor de grote opening die avond. Wat vele niet weten is waarom hij weer is opgebouwd. Mensen denken simpelweg om weer naar een voorstelling te kunnen. Deze mensen hebben het mis. Een groep is uit op geld. Het geld van die mensen die maand na maand naar de opera gaan. Die geld hebben om uit gegeven, maar het niet uitgeven aan de arme in Venetië die het nodig hebben.
Er word beweerd dat zo een zelfde groep jaren geleden al actief was in de opera. Er verdwenen mensen na een voorstelling of een feest in een opera gebouw, voor sommige werd losgeld gevraagd, andere werden nooit meer terug gezien. Een onderzoek werd gestart, de daders werden gevangen genomen en gedood.

Iets wat gebeurt is is gebeurt zal je wel zeggen. Het valt niet meer terug te draaien. Het is 50 jaar geleden Maar die mensen die dat zeggen weten niet, dat die tragische gebeurtenis op het punt staat zich weer te herhalen nu de opera weer is opgebouwd. Ze weten niet dat de opera juist om die rede is platgebrand, nog dat er overlevende waren die gewoon weer hun oude wraak willen voortzetten met hun nakomelingen.

De posters hangel door de hele stad. Mensen praten, twijfelen, maar besluiten toch te gaan. Het kan zich niet weer herhalen.
Be carefull at the Masquerade 21dr80x


inprincipe zijn er 3 soorten personages nodig namelijk: 1. de ontvoerders 2. de ontvoerde en 3. de detectives die de ontvoerde zoeken.

Naam:
Leeftijd:
Afkomst:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Bal kleren (masker enzo):

Extra:
Door:


DE ROLLEN

Naam: Sherapina Diaee
Leeftijd: 19
Afkomst: Sherapine komt uit een rijke, welvarende familie in Venetië. Ze is geboren en getogen in de stad en heeft daarbij ook de verhalen over de opera gehoord. Haar ouders zijn rijke zakenmensen die haar graag zien aan de zij van een man die uit een familie komt die net zo goed is als die van hun. Vind ze die niet dan trouwt ze desnoods maar met een neef. Ze heeft een oudere zus/broer (iemand intresse Razz:P)
Innerlijk: Sherapine is een rustig en goed gelovig meisje. Je kan haar eigenlijk bijna alles waar maken al wantrouwt ze sommige dingen wel. Ze is makkelijk over te halen als je de juiste manier vind.
Uiterlijk: Sherapine klik haar haar is alleen iets blonder
Bal kleren (masker enzo): masker klik C:, haar jurk is de jurk die ze aanheeft op het plaatje maar dan met blauw/silver zodat het bij haar masker past.
Extra: Ze is bij bijna elk bal, masquerade of feest te vinden omdat dat van haar ouders moet.
Door: Sanne

Naam: Christiaan Di Chimeri
Leeftijd: 23
Afkomst: Christiaan komt uit een arm gezin. Christiaan had 2 zusjes en 4 broers. Zijn ouders zijn overleden aan de plaag net als zijn broers en zusjes. Toen hij allen was heeft in steegjes en verlaten huizen gewoond totdat er bekent werd gemaakt dat de opera weer werd opgebouwd. Hij heeft daar geholpen en is toen samen met zijn nieuwe familie, de groep, onder de opera gaan wonen.
Innerlijk: Christaan is kort samengevat een gevaar voor iedere dame. Hij is charmant, ziet er goed uit en kan zich gedragen als een echte heer. Maar diep van binnen is het afkeer, woede en haat die is ontstaan toen zijn hele familie voor zijn ogen uitstierf en niemand hem wat geld wilde geven om ze te redden. Hij is harteloos en koud geworden. Maar hij houd wel van een spelletje.
Uiterlijk: Cristiaan (klik)
Bal kleren (masker enzo): masker maar dan donker rood met wit (klik) verder draagt christiaan een donkerrood, bijna zwart, pak met een witte roos in zijn borstzak
Extra: hij leeft onder de opera.
Door: Sanne

Naam: Cira Di Grimani
Leeftijd: 21
Afkomst: venetie, familia di grimani
Innerlijk: zij ziet het als haar levensdoel om haar vaders droom uit te voeren. die was een van de mannen die meewerkte aan de ontvoeringen 50 jaar geleden. ze werkt door middel van verleiding en sabotage, en vind dat geweldig. ze is een sadist en doet niets liever dan mensen de grond in werken...of in dit geval, ontvoeren.
Uiterlijk: Cira klik
Gala gewaad (masker enzo): ik ben nog hard aan het zoeken XD
Extra: komt nog
Door:uwe koninklijke klaasheid

Naam: Davide (ja die e hoort erachter) Diaee
Leeftijd: 20
Afkomst: hij is de broer van sherapine en is dus uit dezelfde familie
Innerlijk: hij heeft een sterk gevoel voor eer en zijn plicht voor zijn familie. hij is erg gedreven om zijn ouders blij te maken, al kan dat soms ten koste gaan van wat hij zelf wil. hij is erg beschermend over zijn zusje en is snell achterdochtig. verder is hij aardig en kan hij met praktisch iedereen opschieten.
Uiterlijk: hij heeft lang blind haar dat hij in een paardenstaart draagt en bruine ogen. onder zijn lip heeft hij een sikje.
Gala gewaad (masker enzo): masker klik sorry van het giga plaatje, maar anders kon het niet XD.....het enige wat anders is is dat het niet goud is maar, groen met zilver. verder draagt hij een groen met zilveren en gouden gewaad.
Extra: hij is dus de broer van sherapine XP
Door:uwe koninklijke klaasheid

Onderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade ma apr 09, 2012 9:17 pm
Naam:servio
Leeftijd:21
Afkomst:hij kwam uit een arm gezin, hij was klein toen zijn ouder stierven van de honger, hij zelg ging als bedelaar en straat jongen door het leven en wist zich in levwn te houden, soms was dat zwaar en je werd snel ziek er van. maar hou ouder hij werd hoe beter hij er in werd. als je arm bent en veel op straat zwerft hoor je ook veel, toen hij hoorde van de opera wilde hij meteen weer oprichten wat er jaren geleden was gebeurt, hij had er al eens verhalen over gehoort en dat hadden ze nu ook nodig
Innerlijk:koppig. rebels. slim. charmant. kan soms arogant en kill zijn, hij vertrouwt niet snel mensen, maar hij wilt wel mensen altijd graag helpen de arme dan die niks meer kunnen doen, hij weet precies hoe hij het kat en muis spel moet aan pakken.
Uiterlijk:en gewoon uiterlijk komt zo bij avatar te staan
Bal kleren (masker enzo):(link) https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/855/4b27e1d8849f85f1647a6a1.jpg/
Extra:hij heeft het er met een paar oudere jongens over gehad en ze besloten het weer te gaan doen en trommelde nog heel wat mensen op
Door± feniks


Laatst aangepast door Sanne op do apr 12, 2012 12:18 am; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptyma apr 09, 2012 7:01 am

cool Very Happy...snap het niet helemaal maar dat komt wel goed denk ik Razz

Naam: Cira Di Grimani
Leeftijd: 21
Afkomst: venetie, familia di grimani
Innerlijk: zij ziet het als haar levensdoel om haar vaders droom uit te voeren. die was een van de mannen die meewerkte aan de ontvoeringen 50 jaar geleden. ze werkt door middel van verleiding en sabotage, en vind dat geweldig. ze is een sadist en doet niets liever dan mensen de grond in werken...of in dit geval, ontvoeren.
Uiterlijk: Be carefull at the Masquerade Alvida
Gala gewaad (masker enzo): ik ben nog hard aan het zoeken XD
Extra: komt nog
Door:uwe koninklijke klaasheid Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptyma apr 09, 2012 7:25 am

hey ik wil best een broer van sherapine maken....maar hoe ziet ze er uit? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptyma apr 09, 2012 7:27 am

bij haar uiterlijk staat sherapine. als je daarop klikt zie je haar uiterlijk als het goed is Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptyma apr 09, 2012 7:43 am

ah ok Very Happy

Naam: Davide (ja die e hoort erachter) Diaee
Leeftijd: 20
Afkomst: hij is de broer van sherapine en is dus uit dezelfde familie Razz
Innerlijk: hij heeft een sterk gevoel voor eer en zijn plicht voor zijn familie. hij is erg gedreven om zijn ouders blij te maken, al kan dat soms ten koste gaan van wat hij zelf wil. hij is erg beschermend over zijn zusje en is snell achterdochtig. verder is hij aardig en kan hij met praktisch iedereen opschieten.
Uiterlijk: hij heeft lang blind haar dat hij in een paardenstaart draagt en bruine ogen. onder zijn lip heeft hij een sikje.
Gala gewaad (masker enzo): Be carefull at the Masquerade Venicemasks6


sorry van het giga plaatje, maar anders kon het niet XD.....het enige wat anders is is dat het niet goud is maar, groen met zilver. verder draagt hij een groen met zilveren en gouden gewaad.
Extra: hij is dus de broer van sherapine XP
Door:uwe koninklijke klaasheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptyma apr 09, 2012 7:49 am

ik heb je rollen er boven bij gezet en de plaatjes even linkjes gemaakt Razz:P
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptyma apr 09, 2012 7:56 am

Col gedaan Sanne

Ben er nu pas want w in slaap gevallen. Ik ga kijken of ik op de pc kan want de stroom kabel is mee met de pc die gemaakt word dus als die laptop niet opgeladen is kan ik mijn rol niet goed maken
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptyma apr 09, 2012 8:17 am

Naam:servio
Leeftijd:21
Afkomst:hij kwam uit een arm gezin, hij was klein toen zijn ouder stierven van de honger, hij zelg ging als bedelaar en straat jongen door het leven en wist zich in levwn te houden, soms was dat zwaar en je werd snel ziek er van. maar hou ouder hij werd hoe beter hij er in werd. als je arm bent en veel op straat zwerft hoor je ook veel, toen hij hoorde van de opera wilde hij meteen weer oprichten wat er jaren geleden was gebeurt, hij had er al eens verhalen over gehoort en dat hadden ze nu ook nodig
Innerlijk:koppig. rebels. slim. charmant. kan soms arogant en kill zijn, hij vertrouwt niet snel mensen, maar hij wilt wel mensen altijd graag helpen de arme dan die niks meer kunnen doen, hij weet precies hoe hij het kat en muis spel moet aan pakken.
Uiterlijk:en gewoon uiterlijk komt zo bij avatar te staan
Bal kleren (masker enzo):(link)

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/855/4b27e1d8849f85f1647a6a1.jpg/

Extra:hij heeft het er met een paar oudere jongens over gehad en ze besloten het weer te gaan doen en trommelde nog heel wat mensen op
Door± feniks
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptyma apr 09, 2012 7:46 pm

Ik hoop dat ruuz, sief, maaike en anniek ook nog willen mee doen, anders wilde ik vanavond eigenlijk wel beginnen....

Steff hoe ziet jou rol er nu uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptyma apr 09, 2012 7:51 pm

Ik kan nu niet op mijn pc misschien als ik bij oma ben daar licht een oplader dan kan ik hem er op zetten
Zit nu op mijn mobile

En ik verveel me dood
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptywo apr 11, 2012 1:53 am

Zullen we er een rpg voor ons drie van houden? Volgens mij wil de rest niet namelijk... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptywo apr 11, 2012 2:10 am

Jammer tot bijna niemand mee doet

ps afdeelding van hoe servio normaal is <---
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptywo apr 11, 2012 11:48 pm

ik zeg ja Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptydo apr 12, 2012 12:00 am

ik zeg ook ja. we hebben nu alleen de volgende rollen: 3 ontvoerders, een ontvoerde en de broer van de ontvoerde.
dus als je rol nog wilt aanpassen mag dat van mij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptydo apr 12, 2012 12:11 am

ik ben erg graag een badguy....girl...whatever....maar eventueel kan ik cira aanpassen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptydo apr 12, 2012 12:12 am

mij maakt het niet uit. Van mij mag het ook zo weetje Razz:P
is net wat jullie willen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptydo apr 12, 2012 12:18 am

wie zegt er dat sherapine het enige slachtoffer is?....we kunnen ook gewoon random girls erbij ontvoeren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptydo apr 12, 2012 12:18 am

true maar als enige echte rol bedoel ik Razz:P
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptydo apr 12, 2012 3:55 am

ik maak ook nog een of 2 rollen er bij
en de 1e is zowiezo een slachtoffer
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptydo apr 12, 2012 6:00 am

oke is goed stef. maar bij deze verklaar ik het rpg voor begonnen lol Very Happy Very Happy
---------------------------------------------
Christaan dwaalde door de gangen onder het opera gebouw. Hij had de balzaal gecontroleerd voor die avond en maakte nu dat bij in de ''woonkamer'' kwam. Hij liep de kamer binnen en ging voor een spiegel staan. 'Alles is geregeld. Niets zal ons plan nog in de weg staan.' Hij grijnsde en keek naar de andere. 'Dus wie heeft er zin om te dansen?"

Sherapine stond mopperend voor haar kledingkast. Waarom wilde haar ouders dat ze naar werkelijk elk bal ging wat er was in de laatste 5 jaar. Ze slaakte een diepe zucht, haalde 3 jurken uit haar kast en legde ze op het bed neer. 'Waarom ik? Kan ik niet gewoon normaal een keer naar een feestje gaan waar ik naar toe wil?'
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptydo apr 12, 2012 8:21 am

cira keek grijnsend rond 'de woonkamer'. "oh ik ben DOLL op een gemaskerd ball. de mysterie, de elegantie, de spanning....en de muziek." ze zette haar masker nog rocht en nam een slok wijn.
(dit is haar masker: http://diretrig.info/img.php?fl=a4p406j4z2u2r2t416t42444x5m4o4n4h484m413i4b4q4p4v254h4g4w2q3w5v584r5f4j59454z5p2j364p5h4o2y2z2t2v474p5f4c5t2s2y2z2s2p2j4m4d4
en ze draagt een strapless rode top en een rode pofbroek....denk aan wat jasmine draagt in aladdin maar dan gewoon rood XD)

davide liep de trap af. hij vond het altijd fijn, dat gevoel van zijn gewaad dat langs zijn benen wapperde. z'n zus zal nu ook wel bezig zijn haar feest kleding aan te trekken. hij was eigenlijk wel opgewonden voor het bal. hij vond het altijd een leuke gebeurtenis. het ontmoeten van belangrijke mensen, de mooie kleding....en meisjes...hij zette zijn gedachten ergens anders op en liep door naar sherapines kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptydo apr 12, 2012 8:29 am

Servio zat of lag eigenlijk op de bank zijn kleding had hij al klaar hangen en die kon hij makkelijk binnen 5 minuten aangedaan hebben. Hij keek met een schuin oog op en grijnsde wanneer Hb ik niet zin in een bal is beter de vraag grijnst hij dan speels en hij kwam overeind. Hij wilde het geld regelen voor die arme mensen. Maar het verleidingen gedeelte vond hij altijd wel leuk. En als ze het door kregen wat er aan de hand was speelde hij een arrogant spelletje. Het moest als je wilde tot je Ie doel berijkte

Jalou mijn 2e rol meisje slachtoffer schrijf ik morgen uit ok

Jalou was haar haren aant op steken haar rode haren en haar groene ogen die je altijd duidelijk op vielen zag ze zelf altijd uitblinken in de spiegel. Zelf was ze altijd erg verlegen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptydo apr 12, 2012 8:35 am

Christiaan keek om naar Cira. 'Jij bent dol op alles waar je geld mee kan binnen krijgen.' Hij grijnsde uitdagend naar haar en deed toen zijn vlinderdag goed voor de spiegel. 'Het enige nadeel is alleen dat het zoveel kost om je kleren goed voor me kaar te krijgen.' Hij keek vanuit de spiegel naar Servio. 'Ja meneer casanova. We weten het.' Hij trok zijn wenkbrauw op. 'Word je er nooit moe van?' Hij draaide zich om en showde zijn kleren. 'Dus hoe zie ik eruit?'

Sherapine keek naar de 3 jurken, mompelde wat en hing ze terug in de kast. Ze pakte uiteindelijk een simpelere jurk die ze aantrok. Ze bekeek zichzelf in de spiegel. 'Ma vermoord me als ze me zo ziet.' ze grinnikte en begon met het opsteken van haar haar. Een zacht muziekje speelde vanaf haar lp speler. (jaja die hadden ze toen al/nog/ wel toch??)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptydo apr 12, 2012 8:51 am

Servio keek Chris met een speelse grijns aan. Nee ik word er niet moe van. Soms misschien wat snu voor de dames als ze in de val lopen voor ze maar verder vind ik het wel oke. Zegt hij en hij stond op en pakte zijn kleren en bekeek hem. Hmmm zegt hij en legde een hand onder zijn kin. Ik weet het niet... Begon hij sirieus. Maar op het einde moest hij als grijnzen omdat hij hem te plagen zat. Je maakt je gedrukt je ziet prima uit. Zegt hij en hij liep weg om zijn kleren aan te doen. En hij dacht na hoe ging het het vanavond aan pakken.

Jalou had haar haren mooi opgestoken en ze kwam recht en bekeek haar jurk die net tot onder haar knieën kwam. Ze deed nog sierade om en haalde dan een masker uit de kast een masker die bij haar jurk paste en ze liep naar onder waar haar ouders stonden te wachten en ze deed een donker geometrie mantel om

Afbeeldingen komen nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Emptydo apr 12, 2012 9:03 am

'Je weet het Serv! Je moet er goed uitzien op de opening van ons nieuwe Opera du chique.' Hij lachte en schonk een glas whisky in. Christiaan plofte neer op de bank en keek naar Cira. 'Dus hoe wil je het vanavond aanpakken madame? Blijf je op de achtergrond of probeer je een elegante heer mee te krijgen?' Hij nam een slok uit zijn glas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Be carefull at the Masquerade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Be carefull at the Masquerade
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Venetie & Masquerade

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: