Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Be carefull at the Masquerade

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydo apr 12, 2012 10:50 am

Jalou keek toe en ze hoorde wat Christiaan aan haar vroeg en ze keek hem wat onzeker aan. Sorry ik ben niet zo goed in dansen dat lijk me geen goed idee zette dan verlegen en ze keek naar haar puchs die ze in haar handen heild

Servio zag nog niks wat zijn aandacht trekken en hij ging bij de hapjes tafel staan en pakte eentje er van. Hier kregen ze alles voor niks terwijl sommige mensen verhongerde in een goot
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydo apr 12, 2012 10:52 am

'Sorry.' mompelde Sherapina waarna ze zijn hand aan nam en de koets uit stapte. Ze ging naast haar broer staan en keek naar het opera gebouw. 'Wat is het groot.' zei ze zachtjes. Ze sloeg haar arm in die van Davide en liep over de rode loper naar de deur.

Christaan keek naar Jalou. 'Sta mij dan tenminste toe u een paar passen te leren. Anders ga ik de hele avond denken waarom ik u niet heb leren dansen.' Hij keek afwachtend naar haar.


ik ga ook zo slapen. morgen weer stage van 11 tot nou wat zal het worden... denk dat ik 1 uur thuis ben XD
de volgende dag dan (A)


Laatst aangepast door Sanne op do apr 12, 2012 11:07 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydo apr 12, 2012 10:58 am

Ikke ook morge nog 1 halve dag stage

Jalou keek Christiaan aan en ze kon gewoon geen nee meer zeggen nu. O.. Oke dan. Zegt ze nog wat twijfelend en ze vroeg zich af of hij haar wel kon leren dansen. Ze moest toe geven tot deze jonge erg charmant was en aardig en ze glimlachte wat verlegen naar hem

Servio zag jalou en Chris. En hij zocht cira en zag haar richting g de ingang er was zeker een nieuw iemand gekomen. Hopelijk iets interessants en hij liep naar iemand toe en begon een gesprek zo tot hij na de deur kon kijken zonder argwaan te wekken
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydo apr 12, 2012 11:01 am

Christiaan hielt een valse grijns binnen en bleef charmant glimlachen. Hij had haar binnen. Hij wist het. Zachtjes pakte hij haar hand en leidde Jalou naar de dansvloer. Hier draaide hij zich naar hem toe en legde zijn vrije hand zachtjes op haar heup. 'Volg maar wat ik doe. En tel.' zei hij zacht in haar oor waarna hij rustig begon te dansen. Dat het het tempo van de muziek niet was maakte niet uit.

Sherapina liep de hal binnen. Ze bleef staan en keek rond. Ze keek iets wat onzeker opzij naar Davide. 'Is dit wel slim.' zei ze zachtjes. Ze wist dat haar moeder ziek was geweest nadat haar ouders gestorven waren. Op dat moment had ze haar kinderen verboden ooit nog bij dit opera gebouw te komen. En nu? Nu stonden ze er toch. Beide.


goodnight sweetys <33
stef ik ben 1 uur s'nachts pas thuis he Razz:P
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydo apr 12, 2012 11:08 am

Servio was in gesprek maar zag sherpina en hij voelde tot dat een uitdaging zou zijn en hij ging verder met zijn gesprek maar volgde ze.

Jalou voelde de hand van Christiaan en keek hem even aan met een kleine glimlach. En ze liet zich door hem mee begeleiden naar de dans vloer enze kerkban haar voeten naar haar heupwaar Christiaan een hand op legde n dan Christiaan aan onder tussen luisterde ze naar zijn woorden. En ze knikte verlegen. En ze deed wat hij zei en ze keek even naar hun voeten. Dit lukt me nooit zegt ze en ze wilde hem los laten

Trusts
En Sannie dat wist ik XD maar ik wilde zeggen tot ik maar een halve dag heb :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydo apr 12, 2012 11:24 am

Sherapina voelde zich bekeken en keek op maar net op het moment dat Servio weer in gesprek was en niet haar kant op keek. Ze keek naar Davide en toen weer de hal rond. Deze was al groot, dan moet de balzaal en het theater reusachtig zijn.

Christiaan kneep zachtjes in haar hand. "heb vertrouwen in jezelf. Als je in het begin al zecht dat je het niet kan, dan kan je het inderdaad niet." Zei hij rustig. "onthoud dat ik je er door heen loods. Aan het einde van de avond kan jij dansen als de beste." Hij glimlachtte en dansde door. Hij loodste jalou erdoorheen.

Ik zit te denken om sherapina last van flashbacks te laten krijgen als ze gevangen is genomen. Mag dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydo apr 12, 2012 5:42 pm

Jalou voelde zijn bemoedigende kneep en ze keek Christiaan aan daar had hij ook gelijk in en ze beet op haar lip en ze ging verder met dansen toen Christiaan haar begon te leiden en soms keek ze even naar haar voeten. En ze glimlacht en keek hem weer aan. Dankje. Zegt ze dan zachtjes tegen hem tot hij haar toch had laten dansen. U zult wel vaak naar bals gaan zegt ze dan.

Servio bleef sherapina in de gaten houden. En hij zag een jonge bij haar maar kon niet zien of het nu familie of haar vriendje was dat zou hij nog bekijken en ook de reactie van cira er op want die stond daar nu toch
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptyza apr 14, 2012 7:01 am

Waar is klaaas???? Ikke wil verder maar niet zo dat hij niet meer kan inspringen

Christiaan glimlacht. "Dat valt opzich wel mee. Ik heb wat danslessen gevolgd toen ik klein was en dat nooit echt verleerd." Hij keek Jalou aan. "En u, bent u vaker bij dit soort feestjes."



Maar is dat goed? Dat sherapina dadelijk bijvoorbeeld als ze met servio danst flashbacks krijgt over 50 jaar terug omdt haar oma daar was???
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptyza apr 14, 2012 8:00 am

Ik ben dadelijk weg :p maar later vanavond weer on als Klaas on komt ga maar rustig verder
En Jah is goed had ik bij de vorige al willen schrijven X3

Jalou keek Christiaan aan En glimlachte. Nou dan mijn complimenten u danst goed. Ok bedoel tot u het me goed leert. Zegt ze dan met een lichte blos op haar wangen. En ze keek even snel naar haar voeten maar dan Christiaan weer aan als hij de vraag stelt. Mijn ouders altijd ik zelde liever in kleinere gelegen heden dus bij groten als deze niet snel. Zegt ze dan zachtjes. Waarom ze dit vertelde wist ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 6:50 am

sorry dat ik weg was Razz ik had afgelopen dagen niet de kans gekregen....maaikes verjaardag en huiswerk en pottermore...naja je snapt m wel Razz

cira liep langzaam van groepje gasten naar groepje gasten op de nieuwe gasten af

davide kneep even in sherapines hand en lachte naar haar. "hey, maak je geen zorgen. heb gewoon plezier. het is nogsteeds een feest hoe je er ook over denkt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 7:06 am

Sherapibe knikte langzaam op de woorden van Davide. "ik ga gewoon de hele avond met jou dansen." Ze glimlachtte
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 7:32 am

davide grijnsde even maar keek toen weer serieus. "nee sherapine...je weet hoe belangrijk het is voor de familie dat jij een goede partner vind. ik weet dat je niet gedwongen wil worden maar probeer iemand te vinden nu je nog enig zeggenschap in de situatie hebt." hij kuste haar op het voorhoofd. "en wees niet bang, als er iets gebeurd kom ik je redden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 8:00 am

Sherapina beet zachtjes op haar onderlip. Ze knikte langzaam. "Dat is je geraden Davide." Ze liet zijn arm los en een bediende hielp haar uit haar jas. Ze keek rond, iets wat onzeker maar ze wist dat hij gelijk had. Ze hoopte dat ze iemand vond die normaal was. Sherapine liep naar een tafel en nam een klein hapje van een snack.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 10:18 am

servio zag tot een bediende de jas van het neisje aan pakte en hij zelf liet het even voor wat het was en hij liep eventjes nog wat rond, maar dan veradert hij van koers en hij gaat naar sherapina toe en hij glimlacht naar haar. goede avond. zegt hij charmant en hij en hij bleef beleeft limlachen en hij bekeek sherapina en tovert dan een lichte grijns. ik vergeet mezelf voor te stellen mijn naam is almeda. servio almeda. zegt hij en hij pakte haar hand en drukte er een zachte kus op
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 10:23 am

Sherapine keek op toen er een jongen op haar af kwam lopen. Ze glimlachte lichtjes naar hem en boog licht toen hij zich voorstelde en haar op haar hand kuste. 'Sherapina.' zei ze rustig. 'Sherapina Diaee.' Ze kwam overeind en keek hem aan. 'Waar heb ik de eer aan?' vroeg ze iets wat achterdochtig. Dit was toch niet weer een van de huwelijkskandidaten die haar ouders en Davide voor haar hadden uitgezocht?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 10:27 am

servio glimlacht nu wat uitdagent. nou eerlijk gezegt ik heb al met wat meiden hier gedanst maar geen van hen kan mijn dans gedrag bij houden. en toen u binnen kwam dacht ik..tja...zij zou mij wel eens bij kunnen houden, zegt hij dan speels maar nog altijd charmant en hij keek haar met twinkelde ogen bleef hij haar aan kijken terwijl hij vragent zijn hand opden deed

jalou keek naar christiaan en ze bloosde nog steeds lichtjes en ze was nog geen keer op zijn tenen gaan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 10:35 am

'Zo erg is het hier toch niet?' Christiaan keek naar Jalou. 'Je hoeft niet in de drukte te blijven.' Hij glimlachte lichtjes. 'Er is een prachtige tuin achter. En volgens mij was het volle maan. Wat het mooier maakt. Bijna net zo prachtig als u.' Hij keek Jalou diep in haar ogen aan en hielt haar blik vast.

Sherapina beet zachtjes op haar onderlip. Ze keek rond of ze Davide zag en keek hem even hulpeloos aan. Had hij dit geregeld? Was ze daarom hier? Hadden haar ouders weer iemand gevonden en moest hij haar er heen leiden? Ze keek weer naar Servio. 'Sorry heer maar ik ben niet zo een goede danser.' loog ze. Het ging haar allemaal iets te snel. Ze was hier net 10 minuten en nu dit al.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Emptydi apr 17, 2012 10:46 am

jalou zuchte, jah maar ik ben liever ergens waar het rustiger is, zegt ze en ze keek hem an toen ze de woorden hoorde en grijnsde lichtjes, dat klinkt als muziek in mijn oren.. ik wist niet tot ze hier een thuin hadden. zegt ze dan en dan voelde ze pas zijn blik tot haar door dringen en ze kreeg een inorme blos p haar wangen en net voor ze er in zou verdrinken keek ze weg, ehmm....wilt u me begeleiden naar die thuin vraagt ze dan

servio voelde nattig heid, hij merkte tot ze zich opgedrongen voelde en dat wilde hij niet en hij keek sherapina aan, sorry....u bent zeker net binnen. zegt hij dan netals of hij beschaamt was. en daarna keek hij weer haar aan. helaas geloof ik u niet tot u niet kunt dansen, maar als u het aanbod niet wilt dan wilt u niet, zegt hij en maakte een buiging en schonk haar nog een glimlach voordar hij langzaam weg liep hij zou later nog iets proberen maar haar even i de waan laten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Be carefull at the Masquerade   Be carefull at the Masquerade - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Be carefull at the Masquerade
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Venetie & Masquerade

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: